Ik vind het ook onnodig. Ik snap dat je de komende jaren zal denken 'een jaar/twee jaar etc. geleden gebeurde dit, zelfde scenario, zelfde mensen, andere plaats, hopelijk betere afloop'. Maar gekken zijn er altijd en overal, het zou zonde zijn als er een volksfeest als Koninginnedag wordt aangepast.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind die speculaties over "Koninginnedag zal anders worden" ook zo vreselijk zinloos. En dan vooral de eigen mening van 1 meneer vertonen alsof het zo is.
Ik denk dat een hoop mensen in Amsterdam de beelden niet hebben gezien, dus dat het voor hen wat meer 'onwerkelijk' is.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:32 schreef TimoBasso het volgende:
Ik kan me ook niet voorstellen dat er nu mensen zijn die kei hard aan het feesten zijn.![]()
Okey,ik had ook wilde plannen vandaag..
Maar de "zin" is harstikke weg,op zo'n dag..
Iets heel anders dan deze aanslag iig.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:35 schreef Originele_Naam het volgende:
wtf is er aan de hand met de wereld
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:35 schreef demonseeker14 het volgende:
Die josti die tijdens dat moment stilte even moest toeteren met z'n luchthoorn.![]()
![]()
Dat je het in je harses kan halenquote:Op donderdag 30 april 2009 16:35 schreef demonseeker14 het volgende:
Die josti die tijdens dat moment stilte even moest toeteren met z'n luchthoorn.![]()
![]()
Wel een jonge vrouw dan, 24 jaar. Misschien zijn dochter.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:29 schreef matthijst het volgende:
Vaag, als je googled op het telefoonnummer van die auto kom je dit tegen (vrouw)::
Fanfareorkest L*** V*** Sopraan Sax l***v***@hotmail.com Ka**llaan, Velp
Zou ie zn vrouw hebben willen kapotrijden?
Of was ie te laat voor haar optreden?
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:35 schreef demonseeker14 het volgende:
![]()
Ik bedoel, dat het nieuws de koningin in beeld zet, en men het zo sneu vind dat zij zo geschokt is, maar er zijn zoveel meer mensen geschokt door dit alles, ik vind dat daar ook een aandachtspunt mag liggen qua media.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als er op jou een aanslag gepleegd (geprobeerd) wordt reageer je erg nuchter?
Gewoon je bek houden.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:27 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Ik vond het niet echt aangeslagen klinken, eerder hoogbejaard en tijd voor euthanasie
Ben je nu serieus?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:33 schreef zhe-devilll het volgende:
De koningin is geschokt![]()
Ik snap niet waarom dit erger lijkt te zijn, dan al die mensen die geschokt zijn, kinderen met trauma's, door deze beelden, voor altijd op hun netvlies te moeten meedragen.
En de familieleden van al die gewonden en overleden personen.
Wat de koningin vindt, vind ik persoonlijk niet zo erg belangrijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |