Wow heftig zegquote:Op donderdag 30 april 2009 21:11 schreef Corkscrew het volgende:
Waren deze beelden van RTL al gepost? [SCHOKKEND]
Komt niet echt overeen met wat een van die gasten in EenVandaag net zei: "Het was net één grote stilte."
Dan kan ik prima over achterlijke posts heenlezen schijnbaar. Alsof het koninklijk huis hier iets aan kan doenquote:
Een paar van die huillies hier kan ik zo aanwijzen die bij wat eerdere slachtoffer-eisende gebeurtenissen vooraan stonden te juichenquote:Op donderdag 30 april 2009 21:15 schreef kawotski het volgende:
[..]
je snapt dat de dader doordraait en vervolgens snap je niet dat er hier mensen overreageren..
In de OP misschien? In ieder geval veel linkjes op de Telegraaf site.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:16 schreef StateOfMind het volgende:
Is er ergens een overzicht te vinden van alle tot nu toe bekende amateurbeelden?
Het is meer iets gevoelsmatigs zeg maar. Je hebt gelijk als je de motieven in die sferen zoekt, echter de gevolgen zijn het in twijfel trekken van het nut van de monarchie. Behalve symbolisch dienen ze geen enkel nut.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:14 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Waaruit extraheer je dat? Hij was ontslagen enzo, lijkt me eerder dat het om frustratie over zijn persoonlijke situatie ging, dan dat hij politieke motieven had.
WTF waar lees je dat?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:14 schreef mazaru het volgende:
Ik lees net dat een van de slachtoffers een zwangere vrouw was
Eigenlijk bedoel ik dat als het een amsterdamse turk was geweest, ik nu al knokploegen langs had zien komen met brandende kruizen enzo. Rechts is nooit zo sterk in de logica.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Sowieso alle mensen die een suzuki swift rijden bedoel je.
Een van de voorgaande topics.quote:
Was al vroeg in de middag, paar uur terug gepostquote:Op donderdag 30 april 2009 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan kan ik prima over achterlijke posts heenlezen schijnbaar. Alsof het koninklijk huis hier iets aan kan doenAls ze niet hadden bestaan had die maf wel ergens anders zijn frustratie eruit geramd. Letterlijk.
Nee, maar als ik hoor dat er nog een dode is mag ik toch stiekem hopen dat hij het is, ipv een onschuldige omstander?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:15 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Eens. Ik denk niet dat je iemand dood kan wensen. Ja goed, het kan wel, maar ik snap niet dat mensen dat kunnen menen. Niemand verdient dat, ook de dader hiervan niet. Hoevel ze het hem, op zijn zachtst gezegd, wel héél onaangenaam mogen maken.
Ik ben het met je eens hoor maar ik vind het op dit moment een beetje ongepast om zoiets te zeggen. De eerste prioriteit zijn wat mij betreft de slachtoffers en hun familie.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:14 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik heb er alweer spijt van dat ik het gezegd heb.....
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:14 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik heb er alweer spijt van dat ik het gezegd heb.....
Ik zal mee gaan blèren met de meute: hij moet aan de GALG, en wie het niet met mij eens is.... is een terrorist en maakt van de dader een Slachtoffer!!!!1111
Die geluidenquote:Op donderdag 30 april 2009 21:11 schreef Corkscrew het volgende:
Waren deze beelden van RTL al gepost? [SCHOKKEND]
Komt niet echt overeen met wat een van die gasten in EenVandaag net zei: "Het was net één grote stilte."
Het is ergens in een topic of 6 terug gepost. Er is nog geen bevestiging, maar die RTL Boulevardnicht meldde dat. welke van de nichten moet je me niet vragen....die vaak over het koningshuis heeft.quote:
ja maar om daarom maar medeleven te hebben met een moordenaar.. spring dan voor een trein en maak van je probleem niet andermans probleemquote:Op donderdag 30 april 2009 21:17 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Een paar van die huillies hier kan ik zo aanwijzen die bij wat eerdere slachtoffer-eisende gebeurtenissen vooraan stonden te juichen
Ik snap best dat iemand depressief is, baan verloren, huis uitgezet worden, etc, etc..... maar ik heb voor iemand die onschuldige levens vernietigd geen goed woord over.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:06 schreef Klopkoek het volgende:
Sorry hoor maar al die beestachtige reacties richting de dader.... zijn bijna net zo vreselijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |