Ik weet liever waarom dit gebeurt is.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Viel me ook op op de radio dat men dat direct al meldde.
Mwah, dan liever 4 onschuldige doden en dan de dader ook dood dan 5 onschuldige doden en dat de dader dan wel zijn straf uit zit.quote:
Het was als in: mooi dat de dader in ieder geval nog leeft, zodat nog de mogelijkheid bestaat dat hij zijn straf kan ondergaanquote:Op donderdag 30 april 2009 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, als je moest kiezen tussen de dader en een onschuldig persoon had ik liever de dader gehad.
levenslang is levenslang, en voor zo een daad krijg je niet minder.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:57 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Mwah, dan liever 4 onschuldige doden en dan de dader ook dood dan 5 onschuldige doden en dat de dader dan wel zijn straf uit zit.
Dat is het bewuste meisje niet.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:47 schreef Noax het volgende:
[ afbeelding ]
Dat bewuste meisje is zoals het er naar uitziet bij kennis...
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:58 schreef Ambrosius het volgende:
Over een half uur dus extra journaal op RTL, al is dat een beetje een rare term, gewoon een journaal met updates.
dan mist ie hem maar net.... anyhow.. als er een auto met zoveel snelheid langs je raast... recht op je afkomt zelf.. ik zou denk ook gaan wiebelen denk ik...quote:Op donderdag 30 april 2009 20:53 schreef Etcetera het volgende:
Filmpje met die agent die net weg kan duiken. Ik geloof niet dat hij geraakt wordt, maar eerder dat hij van de schrik z'n evenwicht verliest?
Is dat er ook als stream, want ik heb geen tv.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:58 schreef Ambrosius het volgende:
Over een half uur dus extra journaal op RTL, al is dat een beetje een rare term, gewoon een journaal met updates.
Er werd iig over 30 jaar gesproken voor een aanslag op een lid/leden van het koninklijk huis.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
levenslang is levenslang, en voor zo een daad krijg je niet minder.
Ook al zoiets ja. Ik hoop ook dat de dader het niet overleeft heeft, en zich levenslang moet lijden.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:57 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Mwah, dan liever 4 onschuldige doden en dan de dader ook dood dan 5 onschuldige doden en dat de dader dan wel zijn straf uit zit.
zouden ze dat dan bij elkaar optellen?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er werd iig over 30 jaar gesproken voor een aanslag op een lid/leden van het koninklijk huis.
Umm, nou, dat valt wel mee, hoor.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Daarom is het ook dat de vijfde de dader had mogen zijn, nu is er nog een onschuldige dood met nabestaanden die hun leven op hun kop hebben.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Daarnaast vind ik dat hij er ook wel heel makkelijk vanaf komt mocht hij nu de pijp uit gaan.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:59 schreef NoCigar het volgende:
Liever die verdachte dood dan een onschuldige, alleen de mensen willen antwoorden van de dader. En die zijn er natuurlijk niet.
Balthasar Gerards had het een stuk slechter, dus dader mag blij zijn dat we niet meer in de middeleeuwen leven.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
als je daar de 5 andere doden bij optelt word het gewoon levenslang.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er werd iig over 30 jaar gesproken voor een aanslag op een lid/leden van het koninklijk huis.
Ja, al zijn er geruchten van hersendoodquote:Op donderdag 30 april 2009 21:00 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kan t allemaal niet bijbenen, leeft de dader nu nog?
Ja.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:00 schreef Harajuku. het volgende:
Ze was terug naar Den Haag.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:00 schreef Kickmaster het volgende:
Niemand opgevallen dat de Koningin blijkbaar is voorbereid op dit soort gebeurtenisssen?
Als jullie naar een feest gaan neem je dan ook een zwarte( lees soberder) jurk mee?
Er zijn nog geen officieele berichten dat hij dood is. Hij ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis en er wordt gezegd dat hij hersendood is, maar dat laatste is dus niet bevestigd.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:00 schreef Harajuku. het volgende:
De koningin is naar haar weekendpaleis gebracht. Ik neem aan dat er daar wel een Zeemannetje in de kast hangt, hoor.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:00 schreef Kickmaster het volgende:
Niemand opgevallen dat de Koningin blijkbaar is voorbereid op dit soort gebeurtenisssen?
Als jullie naar een feest gaan neem je dan ook een zwarte( lees soberder) jurk mee?
Ja we mogen niet blij zijn dat we in een maatschappij leven waarin vierendelen en onthoofding niet bestaan.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:00 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Balthasar Gerards had het een stuk slechter, dus dader mag blij zijn dat we niet meer in de middeleeuwen leven.
(In zijn geval heb ik totaal geen moeite ermee, dat Karst T. zou worden doodgemarteld, ik zou zelfs gratis zijn galg in elkaar willen schroeven.)
Klopt inderdaad, die man met zijn witte kleding en een oranje ding om had precies zo'n kopie die er later liep.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:58 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat is het bewuste meisje niet.
Deze is groter en heeft sokken en schoenen aan terwijl dat meisje blote voeten had op die foto.
Er liepen meerdere mensen in dezelfde kleding omdat zij allemaal lid waren van dezelfde vereniging die toevallig op die plek stonden.
Hopelijk ja. Levenslang is levenslang en er kan alleen gratie worden verleend bij Koninklijk Besluit, en dat zal niet snel gebeuren.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
karst is zeker geen vreemde naam, wat ben je allochtoon of zo?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:48 schreef Lkw het volgende:
Karst is een heel vreemde naam.
Maar er zijn inderdaad mensen die zo heten.
quote:Op donderdag 30 april 2009 18:37 schreef Isdatzo het volgende:
Laatste keer dat ik keek was Nederland een beschaafd land.
wacht effe Isdatzo ageert tegen de doodstraf. Dat lijkt mij een kenmerk van beschaving. Dat er een gek een aanslag pleegt maakt ONS natuurlijk niet onbeschaafd.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:48 schreef Cobra4 het volgende:
Dat dacht ik vandaag om 11.49 uur ook nog.
Het Olde Loo is een buitenverblijf van de Majesteitquote:Op donderdag 30 april 2009 21:00 schreef Kickmaster het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:01 schreef Noax het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is volgens mij toch echt hetzelfde meisje.
Thanks. Ik 'hoop' toch dat hij niet sterft.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zijn nog geen officieele berichten dat hij dood is. Hij ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis en er wordt gezegd dat hij hersendood is, maar dat laatste is dus niet bevestigd.
Nee, naar het Oude Looquote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:01 schreef Lkw het volgende:
[..]
er kan alleen gratie worden verleend bij Koninklijk Besluit, en dat zal niet snel gebeuren.
Hoe sneu het misschien ook was, nee. Hij heeft hier alleen maar onschuldige mensen meequote:Op donderdag 30 april 2009 21:01 schreef Klopkoek het volgende:
Toch kan ik wel medeleven opbrengen voor de dader
Joh, vind je?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoewel wellicht het doel bereikt is blijf ik deze daad wat macaber vinden als je de monarchie ter discussie wilt stellen. Er zijn een hoop andere methodes. Die zijn niet gebruikt: zonde.²
Nog in kritische toestand.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:00 schreef Harajuku. het volgende:
't Lijkt mij logisch dat ze bewust is van wat haar positie als Koningin met zich meebrengt ja. Alle mensen in de bus gingen ook heel vlug zitten na de crashquote:Op donderdag 30 april 2009 21:00 schreef Kickmaster het volgende:
Ze heeft haar schoenen weer aangetrokkenquote:Op donderdag 30 april 2009 21:01 schreef Noax het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er hangen waarschijnlijk tientallen outfits daar in dat paleis.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:00 schreef Kickmaster het volgende:
Om veel empathie voor deze dader op te kunnen brengen moet je een linkse gedachtenkronkel hebben.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:01 schreef Klopkoek het volgende:
Schoenen en geen schoenen, is al genoeg bewijs dat het niet om hetzelfde meisje gaat.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:01 schreef Noax het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar later nog weer naar Den Haag dacht ik?quote:
Met welke argumentatie Mechelse herder?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:01 schreef Mechelse herder het volgende:
Nee, is al vrij vaak gepost inmiddels. Er is nog een andere foto, waarop je beide meisjes kunt zien. Er waren er meer die dezelfde kleren droegen, naast deze meisjes nog een aantal.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:01 schreef Noax het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi dat jij dat kunt...ik 0,0quote:Op donderdag 30 april 2009 21:01 schreef Klopkoek het volgende:
Gelukkig is het lichaam van kinderen gevormd om zonder al teveel consequenties uit bomen te lazeren.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:01 schreef Noax het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee. De medeslachtoffers bij het kind zijn op beide foto anders, schoenen, uiterlijk : allemaal anders.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:01 schreef Noax het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://i44.tinypic.com/2s7i35v.jpgquote:Op donderdag 30 april 2009 21:04 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Nee, is al vrij vaak gepost inmiddels. Er is nog een andere foto, waarop je beide meisjes kunt zien. Er waren er meer die dezelfde kleren droegen, naast deze meisjes nog een aantal.
http://www.rtl.nl/compone(...)/rtlz_livestream.xmlquote:Op donderdag 30 april 2009 20:58 schreef Lkw het volgende:
[..]
Is dat er ook als stream, want ik heb geen tv.
Dit is al tig keer langsgeweest.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:01 schreef Noax het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk inderdaad niet dat er een verklaring gaat komen waar mensen vrede mee kunnen hebben.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:59 schreef NoCigar het volgende:
Liever die verdachte dood dan een onschuldige, alleen de mensen willen antwoorden van de dader. En die zijn er natuurlijk niet.
Heel cru misschien, maarre... nieuwsfoto van het jaar?quote:
doel bereikt?? Zn doel was toch een aanslag op de koninklijke familie? Nou die heeft ie niet geraakt... Ja hij heeft wel de nodige aandacht gekregen... dat dan weer welquote:Op donderdag 30 april 2009 21:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoewel wellicht het doel bereikt is blijf ik deze daad wat macaber vinden als je de monarchie ter discussie wilt stellen. Er zijn een hoop andere methodes. Die zijn niet gebruikt: zonde.²
Er liepen véél meer mensen rond in dezelfde kleding. Waarschijnlijk waren ze lid van dezelfde vereniging.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:05 schreef Noax het volgende:
[..]
Echt wel, period!
Of wil je beweren dat een schoolklas aan kids dezelfde kleren/kapsel dragen en ook nog es op de grond liggen, schei uit.
Sorry hoor maar al die beestachtige reacties richting de dader.... zijn bijna net zo vreselijk.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe sneu het misschien ook was, nee. Hij heeft hier alleen maar onschuldige mensen mee.
Wat een dom gelul van je, er is echt niet meer discussie over het afschaffen van de monarchie door deze actie, integendeel, niemand heeft het er nog over vandaag.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Eigenlijk wel, ja. Al is het geen leuke discussie. Wel de foto die mij het meeste deed.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heel cru misschien, maarre... nieuwsfoto van het jaar?
Hij had ook aandacht kunnen krijgen door op de Brienenoordbrug te gaan staan en dreigen eraf te springen.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:05 schreef Apotheose het volgende:
[..]
doel bereikt?? Zn doel was toch een aanslag op de koninklijke familie? Nou die heeft ie niet geraakt... Ja hij heeft wel de nodige aandacht gekregen... dat dan weer wel
Zo typisch links, alsof je het erom doet.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:06 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Sorry hoor maar al die beestachtige reacties richting de dader.... zijn bijna net zo vreselijk.
Zoals ik het hoor gaat het om een zielige man. In meerdere opzichten zielig.
En het valt wel heel erg in het standaard verhaal: teruggetrokken, persoonlijke problemen....
Nee, je kan best ook een beetje treuren om de dader zelf zonder enthousiast te zijn over wat hij gedaan heeft.
Geef gas, en steek ondertussen een mes tussen je ribben en je bent eraan én je hebt aandacht.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:05 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad niet dat er een verklaring gaat komen waar mensen vrede mee kunnen hebben.
Misschien was het wel zijn plan om er aan onderdoor te gaan trouwens.
hou toch op man, het is een moordenaarquote:Op donderdag 30 april 2009 21:06 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Sorry hoor maar al die beestachtige reacties richting de dader.... zijn bijna net zo vreselijk.
En het valt wel heel erg in het standaard verhaal: teruggetrokken, persoonlijke problemen....
Nee, je kan best ook een beetje treuren om de dader zelf zonder enthousiast te zijn over wat hij gedaan heeft.
Ontroerende foto, ook hoe die vrouw erboven staat.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:05 schreef knep het volgende:
[..]
Dit is al tig keer langsgeweest.
Het is niet hetzelfde meisje.
[ afbeelding ]
Daar kun je het goed zien ja. Aan de wegmarkering kun je het ook goed zien trouwens als je die vergelijkt met de losse foto's.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:04 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
http://i44.tinypic.com/2s7i35v.jpg
Deze bedoel je?
Deze foto vind ik zo erg he, doet mij meer dan die knie van die man.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heel cru misschien, maarre... nieuwsfoto van het jaar?
Dansgroep zwaar getroffenquote:Op donderdag 30 april 2009 21:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Er liepen véél meer mensen rond in dezelfde kleding. Waarschijnlijk waren ze lid van dezelfde vereniging.
Ik ben ontzettend meelevend want ontzettend links, maar ik heb hier toch ook geen begrip voor. waarom anderen laten lijden onder jouw tegenslag? Door hun te doden? Dat is ziek.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe sneu het misschien ook was, nee. Hij heeft hier alleen maar onschuldige mensen mee.
Huilende meisjequote:Op donderdag 30 april 2009 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, ja. Al is het geen leuke discussie. Wel de foto die mij het meeste deed.
Iemand die dit middel aangrijpt om zijn problemen mee op te lossen is gewoon kansloos. Andere levens verwoesten omdat je je eigen leven niet op de rails kan krijgen, misselijkmakend gewoon. Het is gewoon een egocentrische klootzak, niets meer en niets minder.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:06 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
thnx man.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:04 schreef Nemain het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)/rtlz_livestream.xml
al doet ie het bij mij nu niet.
anders
http://www.nos.nl/journaal24/wmv.html
Omroep gelderlandquote:APELDOORN - Er is in Apeldoorn een vijfde dode gevallen door het drama op Koninginnedag waarbij een automobilist op het publiek inreed. Dat meldt de gemeente. Het gaat om een man.
De andere twee doden zijn twee vrouwen en twee mannen. Er zijn 12 gewonden: vijf mannen, vier vrouwen en drie kinderen van 16, 15 en 9 jaar. De 38-jarige man in de auto is opgepakt. Hij is zwaargewond.
De zwarte Suzuki reed vanaf de Jachtlaan in de richting van de Zwolseweg. De auto reed door de afzetting en mensenmassa heen en kwam tegen een monument tot stilstand.
Staan wel heel veel mensen op met een wit shirt en een blauwe bodywarmer....quote:Op donderdag 30 april 2009 21:05 schreef knep het volgende:
[..]
Dit is al tig keer langsgeweest.
Het is niet hetzelfde meisje.
[ afbeelding ]
Dat mes hoeft niet als je maar een hard object hebt om tegenaan te knallen.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:07 schreef Milan. het volgende:
[..]
Geef gas, en steek ondertussen een mes tussen je ribben en je bent eraan én je hebt aandacht.
Zijn leed valt in het niet met wat hij nu bij anderen teweeg heeft gebracht.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:06 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
nou in die zin dat ik zn frustratie wel snap. Als je de verhalen hoort mag ie zn kids niet zien, was ie ontslagen, werd ie zn huis uitgezet omdat ie zn huur niet meer kon dokken. Ik had dan denk ik eerder een aanslag op dat bedrijf gepleegd, waar je dan ontslagen was, dan dat ik het op de Oranjes had gemunt.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:01 schreef Klopkoek het volgende:
Ongelooflijk idd. Wat een parodie.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:07 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Zo typisch links, alsof je het erom doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |