Dr was net een herhaling maar je zag alleen het moment waarop hij op de naald inreed. Neem aan dat ze het moment dat hij in de menigte rijdt niet laten zienquote:Op donderdag 30 april 2009 12:04 schreef svefn het volgende:
Come on, ik wil een herhaling van het ongeluk
Was wel een omstander die dit zei, zou ook kunnen zijn dat die persoon nog gereanimeerd wordt of iets dergelijksquote:
in de live uitzending zag je het gewoon gebeurenquote:Op donderdag 30 april 2009 12:06 schreef Frankii het volgende:
[..]
Dr was net een herhaling maar je zag alleen het moment waarop hij op de naald inreed. Neem aan dat ze het moment dat hij in de menigte rijdt niet laten zien
Die edit dus. Maar ik ga vanmiddag mss ff kijken, als ik er bij kan komen uberhaupt. Intussen is het afwachten van hoe en wat!quote:
Ah okee, ik dacht het even omdat hier net werd gezegd dat het opzet leek. Wel erg dat er al een dode is gevallenquote:Op donderdag 30 april 2009 12:06 schreef Frankii het volgende:
[..]
Dr was net een herhaling maar je zag alleen het moment waarop hij op de naald inreed. Neem aan dat ze het moment dat hij in de menigte rijdt niet laten zien
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:07 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Was wel een omstander die dit zei, zou ook kunnen zijn dat die persoon nog gereanimeerd wordt of iets dergelijks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |