Daarom is het ook dat de vijfde de dader had mogen zijn, nu is er nog een onschuldige dood met nabestaanden die hun leven op hun kop hebben.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
levenslang is levenslang, en voor zo een daad krijg je niet minder.
Daarnaast vind ik dat hij er ook wel heel makkelijk vanaf komt mocht hij nu de pijp uit gaan.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:59 schreef NoCigar het volgende:
Liever die verdachte dood dan een onschuldige, alleen de mensen willen antwoorden van de dader. En die zijn er natuurlijk niet.
Balthasar Gerards had het een stuk slechter, dus dader mag blij zijn dat we niet meer in de middeleeuwen leven.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
als je daar de 5 andere doden bij optelt word het gewoon levenslang.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er werd iig over 30 jaar gesproken voor een aanslag op een lid/leden van het koninklijk huis.
Ja, al zijn er geruchten van hersendoodquote:Op donderdag 30 april 2009 21:00 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kan t allemaal niet bijbenen, leeft de dader nu nog?
Ja.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:00 schreef Harajuku. het volgende:
Ze was terug naar Den Haag.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:00 schreef Kickmaster het volgende:
Niemand opgevallen dat de Koningin blijkbaar is voorbereid op dit soort gebeurtenisssen?
Als jullie naar een feest gaan neem je dan ook een zwarte( lees soberder) jurk mee?
Er zijn nog geen officieele berichten dat hij dood is. Hij ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis en er wordt gezegd dat hij hersendood is, maar dat laatste is dus niet bevestigd.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:00 schreef Harajuku. het volgende:
De koningin is naar haar weekendpaleis gebracht. Ik neem aan dat er daar wel een Zeemannetje in de kast hangt, hoor.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:00 schreef Kickmaster het volgende:
Niemand opgevallen dat de Koningin blijkbaar is voorbereid op dit soort gebeurtenisssen?
Als jullie naar een feest gaan neem je dan ook een zwarte( lees soberder) jurk mee?
Ja we mogen niet blij zijn dat we in een maatschappij leven waarin vierendelen en onthoofding niet bestaan.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:00 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Balthasar Gerards had het een stuk slechter, dus dader mag blij zijn dat we niet meer in de middeleeuwen leven.
(In zijn geval heb ik totaal geen moeite ermee, dat Karst T. zou worden doodgemarteld, ik zou zelfs gratis zijn galg in elkaar willen schroeven.)
Klopt inderdaad, die man met zijn witte kleding en een oranje ding om had precies zo'n kopie die er later liep.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:58 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat is het bewuste meisje niet.
Deze is groter en heeft sokken en schoenen aan terwijl dat meisje blote voeten had op die foto.
Er liepen meerdere mensen in dezelfde kleding omdat zij allemaal lid waren van dezelfde vereniging die toevallig op die plek stonden.
Hopelijk ja. Levenslang is levenslang en er kan alleen gratie worden verleend bij Koninklijk Besluit, en dat zal niet snel gebeuren.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
karst is zeker geen vreemde naam, wat ben je allochtoon of zo?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:48 schreef Lkw het volgende:
Karst is een heel vreemde naam.
Maar er zijn inderdaad mensen die zo heten.
quote:Op donderdag 30 april 2009 18:37 schreef Isdatzo het volgende:
Laatste keer dat ik keek was Nederland een beschaafd land.
wacht effe Isdatzo ageert tegen de doodstraf. Dat lijkt mij een kenmerk van beschaving. Dat er een gek een aanslag pleegt maakt ONS natuurlijk niet onbeschaafd.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:48 schreef Cobra4 het volgende:
Dat dacht ik vandaag om 11.49 uur ook nog.
Het Olde Loo is een buitenverblijf van de Majesteitquote:Op donderdag 30 april 2009 21:00 schreef Kickmaster het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:01 schreef Noax het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is volgens mij toch echt hetzelfde meisje.
Thanks. Ik 'hoop' toch dat hij niet sterft.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zijn nog geen officieele berichten dat hij dood is. Hij ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis en er wordt gezegd dat hij hersendood is, maar dat laatste is dus niet bevestigd.
Nee, naar het Oude Looquote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:01 schreef Lkw het volgende:
[..]
er kan alleen gratie worden verleend bij Koninklijk Besluit, en dat zal niet snel gebeuren.
Hoe sneu het misschien ook was, nee. Hij heeft hier alleen maar onschuldige mensen meequote:Op donderdag 30 april 2009 21:01 schreef Klopkoek het volgende:
Toch kan ik wel medeleven opbrengen voor de dader
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |