Ik weet liever waarom dit gebeurt is.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Viel me ook op op de radio dat men dat direct al meldde.
Mwah, dan liever 4 onschuldige doden en dan de dader ook dood dan 5 onschuldige doden en dat de dader dan wel zijn straf uit zit.quote:
Het was als in: mooi dat de dader in ieder geval nog leeft, zodat nog de mogelijkheid bestaat dat hij zijn straf kan ondergaanquote:Op donderdag 30 april 2009 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, als je moest kiezen tussen de dader en een onschuldig persoon had ik liever de dader gehad.
levenslang is levenslang, en voor zo een daad krijg je niet minder.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:57 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Mwah, dan liever 4 onschuldige doden en dan de dader ook dood dan 5 onschuldige doden en dat de dader dan wel zijn straf uit zit.
Dat is het bewuste meisje niet.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:47 schreef Noax het volgende:
[ afbeelding ]
Dat bewuste meisje is zoals het er naar uitziet bij kennis...
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:58 schreef Ambrosius het volgende:
Over een half uur dus extra journaal op RTL, al is dat een beetje een rare term, gewoon een journaal met updates.
dan mist ie hem maar net.... anyhow.. als er een auto met zoveel snelheid langs je raast... recht op je afkomt zelf.. ik zou denk ook gaan wiebelen denk ik...quote:Op donderdag 30 april 2009 20:53 schreef Etcetera het volgende:
Filmpje met die agent die net weg kan duiken. Ik geloof niet dat hij geraakt wordt, maar eerder dat hij van de schrik z'n evenwicht verliest?
Is dat er ook als stream, want ik heb geen tv.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:58 schreef Ambrosius het volgende:
Over een half uur dus extra journaal op RTL, al is dat een beetje een rare term, gewoon een journaal met updates.
Er werd iig over 30 jaar gesproken voor een aanslag op een lid/leden van het koninklijk huis.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
levenslang is levenslang, en voor zo een daad krijg je niet minder.
Ook al zoiets ja. Ik hoop ook dat de dader het niet overleeft heeft, en zich levenslang moet lijden.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:57 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Mwah, dan liever 4 onschuldige doden en dan de dader ook dood dan 5 onschuldige doden en dat de dader dan wel zijn straf uit zit.
zouden ze dat dan bij elkaar optellen?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er werd iig over 30 jaar gesproken voor een aanslag op een lid/leden van het koninklijk huis.
Umm, nou, dat valt wel mee, hoor.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
levenslang is levenslang, en voor zo een daad krijg je niet minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |