Volgens radio1 net had hij zelf de huur opgezegd...quote:Op donderdag 30 april 2009 21:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ah. Verkeerd gehoord/begrepen dus
Maar daar denkt de dader niet meer aan. Iemand die ver weg is, doet rare dingen. EN denkt niet aan de gevolgen voor anderen. Hij ziet maar een ding en dat is zijn situatie en blijkbaar de familie in d ebus als zondebok. Mensen in de weg? Doorrijden.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
>mensen doodrijden die er ook niks aan kunnen doen>epic fail
Doe effe normaal, een fotograaf is iets anders dan een hulpverlener, kijk anders eens naar 'War Photographer', een van de redenen dat je überhaupt weet wat er speelt in de wereld.quote:
De engelse wiki is best goed hoorquote:Op donderdag 30 april 2009 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik hoorde ook al dat studenten wiki als bron nemen, ook te lachen voor woorden
Vooral als je ziet hoe iedereen om foto's en filmpjes zit te vragenquote:Op donderdag 30 april 2009 21:36 schreef Bargain het volgende:
[..]
Doe effe normaal, een fotograaf is iets anders dan een hulpverlener, kijk anders eens naar 'War Photographer', een van de redenen dat je überhaupt weet wat er speelt in de wereld.
Doe geen moeite, dat snapt 'ie toch niet.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:36 schreef Bargain het volgende:
[..]
Doe effe normaal, een fotograaf is iets anders dan een hulpverlener, kijk anders eens naar 'War Photographer', een van de redenen dat je überhaupt weet wat er speelt in de wereld.
Je kunt niet ontkennen dat er een causaal verband is. Ik snap niet wat hier specifiek Marokkaans aan is?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:31 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Dat is wel een typisch Marokkaanse manier van redeneren van jou, maar het is natuurlijk onzin. Een tasjesdief zou ook geen slachtoffer kunnen maken als er geen slachtoffer was nee, maar zo werkt het niet.
Wacht eens, ook ik stel de verdachte als enige dader en hoofdverantwoordelijke. Het zorgt alleen wel voor dat extra beetje debat. Dat is mooi meegenomen.quote:De dader was er, en iedereen zal hem de schuld geven. Vind jij behalve je eigen beperkte geest nog maar eens iemand die de verantwoordelijkheid voor dit in de schoenen van de Oranjes durft te schuiven.
wraak nemen op mensen die er niets aan kunnen doen dat hij zijn baan kwijt raakte?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:31 schreef El_Manco het volgende:
kredietcrisis > baan verloren > in de goot > koninginnedag aanzien waar met geld gestrooid wordt > wraak
Denk maar even aan al die tijdreis films, waar het zelfde min of meer herhaald wordt, Lola Rennt, Groundhog day etc. (ok geen tijdreis films maar je voelt aan wat ik bedoel)quote:Op donderdag 30 april 2009 21:32 schreef Bargain het volgende:
[..]
Dan was er wel een andere non-reden geweest denk je niet ?
Ja, want hij kan beter zonder kennis van EHBO de hulpverleners in de weg gaan lopen, natuurlijk.quote:
Godverdomme, ik kreeg het er gewoon koud van toen ik het zo zag... dat geschreeuw, die levenloze lichamen.... mijn maag draait omquote:Op donderdag 30 april 2009 21:36 schreef marcodej het volgende:
Beelden van RTL zijn een stuk schokkender. Vooral die aangeslagen reactie van die EditieNL-verslaggever zelf...
Maar niet geschikt als bron. Of je moet alle referenties natrekken, maar dan zijn die je bron. En dat was juist het probleem met de huidige lichting studenten: lui, dus nemen het klakkeloos over. Was een klacht ook uit Amerika van professoren daar.quote:
Ik ben niet gewend om dat voor me te houden. Sterker nog, ik schrik van de kortzichtigheid.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:37 schreef Isdatzo het volgende:
Doe geen moeite, dat snapt 'ie toch niet.
Waarom nou weerquote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Is ook aangegeven door het ANP om hem niet te gebruiken. SBS doet dit dus wel. Tsja...
Dit is trouwens mijn eerste post over dit ongeluk, denk dat alles wel gezegd is. Maar ik moet wel zeggen dat die agent op de fiets enorm veel geluk gehad heeft (en wat een reactiesnelheid!)
ja trek jij ff je conclusies op basis van 1 zin.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Doe geen moeite, dat snapt 'ie toch niet.
Wat direct weer de superioriteit van onze samenleving aantoont: 27 minder doden.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:37 schreef maartena het volgende:
[..]
wraak nemen op mensen die er niets aan kunnen doen dat hij zijn baan kwijt raakte?
Deze aanslag past in het straatje Virginia Tech, alleen gebruikte hij in Nederland een auto in plaats van een pistool als wapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |