je nick doe je eer aan. Er is niet eens geschotenquote:Op donderdag 30 april 2009 21:27 schreef Lariekoek het volgende:
Even speculeren.
Verdachte is door eerste afzetting heen gereden, bij de tweede afzetting is op hem geschoten. Verdachte is hierbij geraakt en auto rijdt stuurloos het publiek in en crashed uiteindelijke op het monument.
man probeert met zijn auto (misschien/waarschijnlijk) bus met leden van het koningshuis te raken, mist, maar raakt wel zoveeleentwintig onschuldige vorbijgangers. nee, nu gaan we met z'n alle de monarchie steunen.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:22 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Dit zal toch juist de steun voor de koninklijke familie alleen maar doen groeien
Zet 'm dan achter een linkje schatquote:Op donderdag 30 april 2009 21:26 schreef Klopkoek het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke foto op de SBS-website
(NOT)
Hoe verschilt deze man zich van een Palestijn die een bus binnenstapt met een bom in zijn rugzak en tevens 5 mensen dood en 13 gewonden veroorzaakt?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:13 schreef Klopkoek het volgende:
Nee, ik snap zijn frustratie niet, dat is voor mij niet het juiste woord. Wat ik wel snap is dat sommigen onder die omstandigheden volledig doordraaien.
Nogmaals: het praat niet zijn daden goed, maar hoe middeleeuws sommigen hier reageren kun je ook gerust 'schokkend' noemen.
speculatie.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:27 schreef Lariekoek het volgende:
Even speculeren.
Verdachte is door eerste afzetting heen gereden, bij de tweede afzetting is op hem geschoten. Verdachte is hierbij geraakt en auto rijdt stuurloos het publiek in en crashed uiteindelijke op het monument.
Is ook aangegeven door het ANP om hem niet te gebruiken. SBS doet dit dus wel. Tsja...quote:Op donderdag 30 april 2009 21:26 schreef Klopkoek het volgende:
[ afbeelding ]
(NOT)
Want jij was erbij?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
je nick doe je eer aan. Er is niet eens geschoten
Hmm, zou best kunnen dat ik het verkeerd gehoord/geinterpreteerd hebt danquote:Op donderdag 30 april 2009 21:26 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hij kon zijn huur niet meer betalen...
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:24 schreef Milan. het volgende:
[..]
Om het laatste woord moest ik lachen.
Politie ontkende volgens mij dat er is geschoten.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:27 schreef Lariekoek het volgende:
Even speculeren.
Dat zei die Peter van der Vorst die er zo'n beetje naast stond, die hoorde ambulancemedewerkers zeggen dat de vrouw was opgegevenquote:Op donderdag 30 april 2009 21:28 schreef __Saviour__ het volgende:
iemand nog een bron van dat bericht over de zwangere vrouw?
In de OP wordt duidelijk gezegd dat dat soort foto's achter een linkje moeten.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:26 schreef Klopkoek het volgende:
[ afbeelding ]
(NOT)
volgens oog/oorgetuigen is er niet geschoten. Toch?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:27 schreef Lariekoek het volgende:
Even speculeren.
Er is niet geschoten, op de eerste persconferentie gezegd.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:27 schreef Lariekoek het volgende:
Even speculeren.
Volgens de politiewoordvoerder ook niet, lijkt me betrouwbaarder.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:29 schreef Apotheose het volgende:
[..]
volgens oog/oorgetuigen is er niet geschoten. Toch?
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm, zou best kunnen dat ik het verkeerd gehoord/geinterpreteerd hebt dan. Maar had dus begrepen dat die man tot einde huurperiode alles betaald had..
quote:Eigenaar auto was ontslagen
HUISSEN - De man op wiens naam de auto staat die donderdag op publiek in Apeldoorn inreed, was enkele maanden geleden ontslagen. Dat vertelde de verhuurster van appartement aan de Burchtgracht in Huissen. Hij was 's nachts werkzaam in de beveiligingsbranche en studeerde overdag. Nadat hij zijn baan had verloren was hij volgens haar niet meer in staat om de huur op te brengen en moest hij de woning ontruimen. Vrijdag zouden nieuwe huurders hun intrek in het appartement nemen.
Als de politie zegt dat er niet geschoten is heb ik geen reden om aan te nemen dat ze liegen? Het enige bericht dat melding maakt van schoten was twitter, niet mijn bron die ik blindelings zou vertrouwen. Toevalig Trouw wel, dat tekent de media maar weer.quote:
De reden van de aanslag is in deze context (meer steun aan koningshuis) waarschijnlijk doorslaggevender dan het feit dat er 5 mensen omkwamen.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:28 schreef cemeteryslut het volgende:
man probeert met zijn auto (misschien/waarschijnlijk) bus met leden van het koningshuis te raken, mist, maar raakt wel zoveeleentwintig onschuldige vorbijgangers. nee, nu gaan we met z'n alle de monarchie steunen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |