quote:Op donderdag 30 april 2009 21:11 schreef Corkscrew het volgende:
Waren deze beelden van RTL al gepost? [SCHOKKEND]
Komt niet echt overeen met wat een van die gasten in EenVandaag net zei: "Het was net één grote stilte."
Alsof die machinist dat tof vindt.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:19 schreef kawotski het volgende:
[..]
ja maar om daarom maar medeleven te hebben met een moordenaar.. spring dan voor een trein en maak van je probleem niet andermans probleem
misschien wilde hij niet herkenbaar in beeld komen.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:20 schreef Etcetera het volgende:
Wat zit die gast trouwens raar in z'n atuo. Zou dat door de impact van de eerdere botsingen komen?
Dat vertelde peter van de vorst op boulevard, hij vertelde dat hij ooggetuige was dat een zwangere vrouw die was geraakt opgegeven werd..quote:
Hoezo is dat het gevolg? Ik snap je redenering totaal niet. Dit zal toch juist de steun voor de koninklijke familie alleen maar doen groeienquote:Op donderdag 30 april 2009 21:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is meer iets gevoelsmatigs zeg maar. Je hebt gelijk als je de motieven in die sferen zoekt, echter de gevolgen zijn het in twijfel trekken van het nut van de monarchie. Behalve symbolisch dienen ze geen enkel nut.²
Ja en heb ik gvd weer vertraging zeker. Hang gewoon jezelf op danquote:Op donderdag 30 april 2009 21:19 schreef kawotski het volgende:
[..]
ja maar om daarom maar medeleven te hebben met een moordenaar.. spring dan voor een trein en maak van je probleem niet andermans probleem
Dat lijkt me wel.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:20 schreef Etcetera het volgende:
Wat zit die gast trouwens raar in z'n atuo. Zou dat door de impact van de eerdere botsingen komen?
ik denk dat dat eerder te wijten is aan zijn verwondingen?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:21 schreef Pakspul het volgende:
[..]
misschien wilde hij niet herkenbaar in beeld komen.
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:01 schreef Klopkoek het volgende:
Toch kan ik wel medeleven opbrengen voor de dader
Ja inderdaad, dan zadel je geen anderen op met je probleem.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:19 schreef kawotski het volgende:
[..]
denk het ookquote:Op donderdag 30 april 2009 21:20 schreef Etcetera het volgende:
Omroepgelderland heeft volgens mij ook een stream.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:21 schreef SeLang het volgende:
Is die persconferentie ergens live te zien? (onlne?)
RTL had zo wel een extra uitzending maar of ze de persconferentie dan ook uitzenden ?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:21 schreef SeLang het volgende:
Verklaart denk ik ook wel waarom hij de bus niet kon rakenquote:
Komt dadelijk op RTL 4 om half 10quote:Op donderdag 30 april 2009 21:21 schreef SeLang het volgende:
Om het laatste woord moest ik lachen.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:22 schreef TJDoornbos het volgende:
Klopkoek doe ff normaal man zeiksnor!
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:23 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
denk het ook
of hij zat te smsen..krijg je tegenwoordig een geldboete voor
Hij is niet zijn huis uit gezet, maar heeft zelf de huur opgezegd, en dus ook de laatste huurperiode netjes betaald. Morgen zou er een nieuwe huurder in het pand komenquote:Op donderdag 30 april 2009 21:20 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik snap best dat iemand depressief is, baan verloren, huis uitgezet worden, etc, etc..... maar ik heb voor iemand die onschuldige levens vernietigd geen goed woord over.
Het is vrij duidelijk dat hij ook niet de intentie had om het zelf te overleven. Van mij had ie gewoon een kogel door zijn eigen kop mogen jagen, dan had hij tenminste niet de levens vele andere Nederlanders, en in de eerste plaats de familie van de slachtoffers, niet op zo'n laffe manier volledig verwoest.
Beestachtige reacties richting de dader zijn gewoon terecht in dit geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |