Na een dranghek en een groep mensen is je auto aardig onbestuurbaar, denk ik. Mijn auto heeft een kettingbotsing gehad met 30km/u en dan sta je al versteld (en verschrikt) van de schade.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Verklaart denk ik ook wel waarom hij de bus niet kon rakenOf de auto was onbestuurbaar
anyway: gelukkig maar
Uh huh:quote:Op donderdag 30 april 2009 21:22 schreef Robes_Pierre het volgende:
De - breder dan men denkt levende - weerzin tegen die arrogante en asociale Oranje Roversbende is begrijpelijk en terecht.
Telegraaf, 31 januari j.l.quote:Koningshuis heeft steun van iedereen
door Alex de Vries
AMSTERDAM - De speculaties of koningin Beatrix op korte termijn aftreedt ten gunste van haar zoon prins Willem-Alexander nemen dezer dagen weer de vorm aan van een nationaal gezelschapsspel. Hoe dan ook de Koningin kan vandaag op haar 71e verjaardag tevreden het glas heffen met haar oudste zoon, prins Willem-Alexander.
Ruim 80 procent van alle Nederlanders heeft het volste vertrouwen in haar als vorstin. Goed nieuws voor de kroonprins is dat hij voor het eerst hetzelfde vertrouwenspercentage scoort als zijn moeder. Dit blijkt uit een steekproef van het tv-programma EénVandaag onder ruim 26.000 mensen.
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:24 schreef Isdatzo het volgende:
Ik had net mn vader aan de telefoon, die had er blijkbaar nog helemaal niks van meegekregen![]()
. Die was eerst like: euh je maakt een grapje hè?
Is ook een aantal uren geleden gepost, vroeg in de middag geloof ikquote:Op donderdag 30 april 2009 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan kan ik prima over achterlijke posts heenlezen schijnbaar. Alsof het koninklijk huis hier iets aan kan doenAls ze niet hadden bestaan had die maf wel ergens anders zijn frustratie eruit geramd. Letterlijk.
Waarom?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:22 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Hoezo is dat het gevolg? Ik snap je redenering totaal niet. Dit zal toch juist de steun voor de koninklijke familie alleen maar doen groeien
Dat valt best mee, ik krijg toch best wel veel bijval.quote:Wat je zegt slaat helemaal nergens op, daarom is ook nog niemand het met je eens geweest erover.
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:23 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
denk het ook
of hij zat te smsen..krijg je tegenwoordig een geldboete voor
Ach, ik ben niet voor een koningshuis, maar elke keer presidentsverkiezingen kost nog meer, dus laat het maar zoquote:Op donderdag 30 april 2009 21:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Uh huh:
[..]
Telegraaf, 31 januari j.l.
Das altijd nog minder ernstig dan dit. Dit is gewoon doelbewust mensen doodrijden.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:22 schreef -0- het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dan zadel je geen anderen op met je probleem.
Nooit gedacht aan die machinist die iemand onder zijn trein krijgt?
.
Hij kon zijn huur niet meer betalen...quote:Op donderdag 30 april 2009 21:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hij is niet zijn huis uit gezet, maar heeft zelf de huur opgezegd, en dus ook de laatste huurperiode netjes betaald. Morgen zou er een nieuwe huurder in het pand komen.
Of 't wel klopt met het werk weet ik niet.
kweenie verzachtende omstandigheden van je verkeriing is uit? dach het nie.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:49 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het blijft een afkeurenswaardige daad maar er kunnen verzachtende omstandigheden zijn net zoals er verzwarende omstandigheden zijn zoals dat je het staatshoofd om zeep probeert te helpen (waar terecht in het WvS een zwaardere straf voor staat).
bij welke dan?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:17 schreef Klopkoek het volgende:
Een paar van die huillies hier kan ik zo aanwijzen die bij wat eerdere slachtoffer-eisende gebeurtenissen vooraan stonden te juichen
Het ziekenhuis.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:26 schreef EchtGaaf het volgende:
Weet iemand of de dader nog leeft?
Kan ik me enigszins een voorstelling van makenquote:Op donderdag 30 april 2009 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Na een dranghek en een groep mensen is je auto aardig onbestuurbaar, denk ik. Mijn auto heeft een kettingbotsing gehad met 30km/u en dan sta je al versteld (en verschrikt) van de schade.
Dat is niet zo. Dat leek wellicht zo in de snelheid, waarschijnlijk viel er iemand van de motorkapquote:Op donderdag 30 april 2009 21:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoe zit dat met die getuige die zegt gezien te hebben dat er iemand uit de auto viel voor hij op de mensenmassa inreed?
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:25 schreef Noortje. het volgende:
Lees ik nou dat die zwangere vrouw één van de doden is?
jaquote:Op donderdag 30 april 2009 21:25 schreef Noortje. het volgende:
Lees ik nou dat die zwangere vrouw één van de doden is?
Je het is inderdaad triest dat ze gelijk voor zijn oud huis nota bene staan te dreigen.Maar die gast mag van mij weg rotten in zijn gevangenisquote:Op donderdag 30 april 2009 21:06 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Sorry hoor maar al die beestachtige reacties richting de dader.... zijn bijna net zo vreselijk.
Zoals ik het hoor gaat het om een zielige man. In meerdere opzichten zielig.
En het valt wel heel erg in het standaard verhaal: teruggetrokken, persoonlijke problemen....
Nee, je kan best ook een beetje treuren om de dader zelf zonder enthousiast te zijn over wat hij gedaan heeft.
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:26 schreef Gitaarmat het volgende:
Als dat zo is kunnen ze voor die vrouw wel 2 opschrijven imo.![]()
[..]
Hij heeft de hele dag geslapen?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:24 schreef Isdatzo het volgende:
Ik had net mn vader aan de telefoon, die had er blijkbaar nog helemaal niks van meegekregen![]()
. Die was eerst like: euh je maakt een grapje hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |