Nee er is nog een andere foto waarop beide meisjes te zien zijn waarbij het kleine meisje uit de 'actiefoto' op de grond ligt terwijl dit meisje inderdaad al rechtop zit omringt door hulpverleners.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:01 schreef Noax het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is volgens mij toch echt hetzelfde meisje.
Ach man flikker toch op en ga een boom knuffelen ofzo!quote:Op donderdag 30 april 2009 21:06 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Sorry hoor maar al die beestachtige reacties richting de dader.... zijn bijna net zo vreselijk.
Zoals ik het hoor gaat het om een zielige man. In meerdere opzichten zielig.
En het valt wel heel erg in het standaard verhaal: teruggetrokken, persoonlijke problemen....
Nee, je kan best ook een beetje treuren om de dader zelf zonder enthousiast te zijn over wat hij gedaan heeft.
En sowieso, waarom van je eigen leed het leed van anderen maken?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zijn leed valt in het niet met wat hij nu bij anderen teweeg heeft gebracht.
Zou dat de moeder zijnquote:Op donderdag 30 april 2009 21:07 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ontroerende foto, ook hoe die vrouw erboven staat.
Hij werd toch geopereerd..Niks over hersendood gehoord?!quote:Op donderdag 30 april 2009 21:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja, al zijn er geruchten van hersendood
Lazer toch op man...quote:Op donderdag 30 april 2009 21:06 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Sorry hoor maar al die beestachtige reacties richting de dader.... zijn bijna net zo vreselijk.
En het valt wel heel erg in het standaard verhaal: teruggetrokken, persoonlijke problemen....
Nee, je kan best ook een beetje treuren om de dader zelf zonder enthousiast te zijn over wat hij gedaan heeft.
Men verwittigt eerst altijd de nabestaanden, wel zo netjes. Beetje ongepast om in het nieuws te horen dat je man/vader/etc dood is.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:07 schreef Gabbylicious het volgende:
Nergens staat wie de doden zijn?
Waren de familieleden van een Tilburgse band die op mocht treden. 5 van de gewonden zijn daarvan begreep ik.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Er liepen véél meer mensen rond in dezelfde kleding. Waarschijnlijk waren ze lid van dezelfde vereniging.
Volgens mij is het precies hetzelfde meisje. Ik zag eerder ook al een foto van haar met haar moeder die erbij stond, het zou toch best kunnen dat zij de schoenen heeft opgeraapt en maar aan haar voeten heeft gedaan?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Nee.
Dat vooral. Ik begrijp daar ook weinig vanquote:Op donderdag 30 april 2009 21:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En sowieso, waarom van je eigen leed het leed van anderen maken?
Nee, dat kan echt niet.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:01 schreef Noax het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is volgens mij toch echt hetzelfde meisje.
Och, och koning intellect uit de provincie. kijk eens beter op deze pagina's rond, er zijn een paar mensen die obv deze dag de monarchie ter discussie willen stellen.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:06 schreef Provinciaal het volgende:
Wat een dom gelul van je, er is echt niet meer discussie over het afschaffen van de monarchie door deze actie, integendeel, niemand heeft het er nog over vandaag.
Ah ja, de dader was natuurlijk het echte slachtoffer..quote:Op donderdag 30 april 2009 21:06 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik meen te kunnen extraheren dat het hem ging om het debat over de monarchie. Weet je, er zijn meer mensen in Nederland dan je in eerste instantie zou denken die absoluut tegen het koningshuis zijn. Hoe vredig ze zich ook opstellen.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:05 schreef Apotheose het volgende:
[..]
doel bereikt?? Zn doel was toch een aanslag op de koninklijke familie? Nou die heeft ie niet geraakt... Ja hij heeft wel de nodige aandacht gekregen... dat dan weer wel
Wat is daar nou weer links aan?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:07 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Zo typisch links, alsof je het erom doet.
Zucht, het is al eens bewezen, ik zou zeggenlees 17 topics terug of zo. Er was oa een dansgroep aanwezig, die kunnen prima in dezelfde kleren rondlopen.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:10 schreef maartena het volgende:
[..]
Volgens mij is het precies hetzelfde meisje. Ik zag eerder ook al een foto van haar met haar moeder die erbij stond, het zou toch best kunnen dat zij de schoenen heeft opgeraapt en maar aan haar voeten heeft gedaan?
Als ze bij kennis was op een gegeven moment, en overeind geholpen moet worden, dan lijkt het me vrij logisch dat je haar niet in al het glas wil laten lopen.....
Ik wil ook absoluut geen discussie erover aanslingerenquote:Op donderdag 30 april 2009 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, ja. Al is het geen leuke discussie. Wel de foto die mij het meeste deed.
Ik denk dat ik weet welke je bedoeldquote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:01 schreef Klopkoek het volgende:
Toch kan ik wel medeleven opbrengen voor de dader
Ik heb ze niet gezienquote:Op donderdag 30 april 2009 21:10 schreef AxisForOll het volgende:
[..]
Och, och koning intellect uit de provincie. kijk eens beter op deze pagina's rond, er zijn een paar mensen die obv deze dag de monarchie ter discussie willen stellen.
Wilhelmina moeder des vaderlands liet nog even van zich horenquote:Op donderdag 30 april 2009 21:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gelukkig stond daar De Naald anders hadden er nog meer slachtoffers gevallen
dat geluid wou ik niet horenquote:Op donderdag 30 april 2009 21:11 schreef Corkscrew het volgende:
Waren deze beelden van RTL al gepost? [SCHOKKEND]
Komt niet echt overeen met wat een van die gasten in EenVandaag net zei: "Het was net één grote stilte."
Nee, ik snap zijn frustratie niet, dat is voor mij niet het juiste woord. Wat ik wel snap is dat sommigen onder die omstandigheden volledig doordraaien.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:08 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nou in die zin dat ik zn frustratie wel snap. Als je de verhalen hoort mag ie zn kids niet zien, was ie ontslagen, werd ie zn huis uitgezet omdat ie zn huur niet meer kon dokken. Ik had dan denk ik eerder een aanslag op dat bedrijf gepleegd, waar je dan ontslagen was, dan dat ik het op de Oranjes had gemunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |