Hou je helemaal niet van strips?quote:
Wel hoorquote:
Dynasty is een luxe Kantonees, Vietnamees, Thais restaurant in de Reguliersdwarsstraat. Super eten, alleen erg prijzig. Kom ik eigenlijk niet vaak, maar nu jij rijk bent!?quote:
en het is een soapquote:Op woensdag 22 april 2009 18:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dynasty is een luxe Kantonees, Vietnamees, Thais restaurant in de Reguliersdwarsstraat. Super eten, alleen erg prijzig. Kom ik eigenlijk niet vaak, maar nu jij rijk bent!?![]()
![]()
![]()
Trouwens al iets meer bekend over de 16de?
Oeh klinkt goedquote:Op woensdag 22 april 2009 18:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dynasty is een luxe Kantonees, Vietnamees, Thais restaurant in de Reguliersdwarsstraat. Super eten, alleen erg prijzig. Kom ik eigenlijk niet vaak, maar nu jij rijk bent!?![]()
![]()
![]()
Trouwens al iets meer bekend over de 16de?
Maar niet van Lush.quote:
Ik geef je gelijk. Als ik moest kiezen tussen Werchter en Dynasty, zou ik ook kiezen voor Werchter.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:16 schreef MaJo het volgende:
Oeh klinkt goedHelaas is die rijkdom maar van korte duur ben ik bang
Werchter moet nog betaald worden en Lowlands nog aangeschaft...
We wachten af.quote:Ik zal nog even contact opnemen met PS
Ja, geeft een leuk kijkje in de keuken van de Luchtmacht.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:29 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
ben je daar blij mee?
quote:Op woensdag 22 april 2009 18:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, geeft een leuk kijkje in de keuken van de Luchtmacht.
Dat weet ik zo net nog niet. De PVDA is weer erg kont draaierig de laatste tijd.quote:
PVDA is altijd al draaierigquote:Op woensdag 22 april 2009 18:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat weet ik zo net nog niet. De PVDA is weer erg kont draaierig de laatste tijd.![]()
Maar ik hoop van wel. De beste keus op dit moment.
quote:
Uitleg aubquote:Op woensdag 22 april 2009 18:52 schreef FunkyHomosapien het volgende:
failvraag.
quote:Op woensdag 22 april 2009 18:55 schreef MaJo het volgende:
Pvdaik heb niet snel een hekel aan een partij maar wat zijn dat een stel opportunistische draaikonten
Inderdaadquote:Op woensdag 22 april 2009 18:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Of ze nou in de oppositie of coalitie zitten, het maakt geen zak uit. Zo de wind draait zo draait de Pvda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |