Ik vind het gewoon ronduit irritant als een betweterige user meteen zijn/haar mond moet opentrekken over een kwestie waar diegene niks van weet en niks mee te maken heeft.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:19 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Attentie attentie, wil jij je normaal gedragen als je normaal antwoord wilt? Dat je overigens later krijgt, even overleggen.
Prima dat je me betweterig vind, maar ik heb wel gelijk.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:21 schreef no1uknow het volgende:
laatste post:
[..]
Ik vind het gewoon ronduit irritant als een betweterige user meteen zijn/haar mond moet opentrekken over een kwestie waar diegene niks van weet en niks mee te maken heeft.
Alvast bedankt voor de moeite.
Ja, doe maar. Ik kan het me namelijk best voorstellen wat hij vindt, alleen kan het ook wat subtielerquote:Op woensdag 15 april 2009 23:26 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Prima dat je me betweterig vind, maar ik heb wel gelijk.
En ik gok dat je met deze TT niet echt pluspunten scoort.
* Lauriette91 houdt zich er nu weer buiten.
Gast, ga nou niet weer over het kliekgedrag van de SC beginnen, want die is tegenwoordig echt compleet afwezigquote:Op donderdag 16 april 2009 00:16 schreef no1uknow het volgende:
Geloof me, dat is (misschien nog wel voor jou FOK! tijd) al honderd keer geprobeerd, maar dat is nooit gelukt, doorgekomen. Tot aan topics in FB toe. Dat het een beetje SC is, so be it. Dat hebben we ook wel is geprobeerd te verplaatsen naar het centrale SC topic. Ook niet gelukt. Dat is sowieso toch een select groepje waar je maar met moeite 'in komt'.
Hoofdzakelijk gezien gaat het weldegelijk over brommers. Dus ik weet niet waarom je nou een reeks (waar overigens net weer een beetje leven in zat) van 130+ topics ineens dood zou moeten maken. En ja, het brommertopic heeft een reputatie, maar is het daarom de juiste keuze om de reeks dood te maken?
Ik vraag het me af.
Dat SC stuk was om aan te geven dat 'we' toch nergens anders terecht kunnen en een beetje SC toch wel moet kunnen, maar sorryquote:Op donderdag 16 april 2009 10:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gast, ga nou niet weer over het kliekgedrag van de SC beginnen, want die is tegenwoordig echt compleet afwezigDe SC komen tegenwoordig ongeveer elke week wel nieuwe users bij en de enige user die weggepest probeert te worden is Juicyhill.
quote:Maar verder ben ik het met je eens, de brommerreeks kan prima in PUB, dat is de afgelopen jaren wel ruim bewezen.
Als je mij kunt beloven dat het bij een beetje SC blijft dan geef ik het nog een kans.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:45 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dat SC stuk was om aan te geven dat 'we' toch nergens anders terecht kunnen en een beetje SC toch wel moet kunnen, maar sorry![]()
[..]
Ik kan je in ieder geval beloven dat mijn SC gedeelte een stuk minder zal zijn.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:27 schreef MASD het volgende:
[..]
Als je mij kunt beloven dat het bij een beetje SC blijft dan geef ik het nog een kans.
Ga ik waarschijnlijk ook doen.quote:Op zondag 19 april 2009 02:40 schreef no1uknow het volgende:
Hihi jij doet GMT wat een kutopleiding is dat zeg. Ben ik mooi mee gestopt.
Eh?quote:Op zondag 19 april 2009 00:16 schreef Lauriette91 het volgende:
Chris. Ik heb het helemaal gehad met die domme acties van je. Gedraag je is even normaal ofzo.
Jawel, wel relevant!quote:Op zondag 19 april 2009 11:47 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ga ik waarschijnlijk ook doen.
Maar het is niet echt relevant voor dit topic.
Boehoe. Verjaardagstopics gaan al tijden dicht.quote:Op zondag 19 april 2009 00:16 schreef Lauriette91 het volgende:
Chris. Ik heb het helemaal gehad met die domme acties van je. Gedraag je is even normaal ofzo.
Gast. Je bent nooit in PUB. En als je er bent haal je alleen maar mod acties uit die nergens op slaan.quote:Op zondag 19 april 2009 11:49 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Boehoe. Verjaardagstopics gaan al tijden dicht.
Dat is ook alleen maar omdat ik hem niet eerder heb gezien heur.quote:Op zondag 19 april 2009 11:56 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Gast. Je bent nooit in PUB. En als je er bent haal je alleen maar mod acties uit die nergens op slaan.
MASD heeft tenminste nog het fatsoen om een verjaardagstopic 2 a 3 pagina's open te laten.
En alleen jij moet hem weer na 1 minuut dichtdoen.
Donder anders even lekker op als mod.
Tof. Dan vind ik jou nu ook een kutmod.quote:Op zondag 19 april 2009 11:57 schreef MASD het volgende:
[..]
Dat is ook alleen maar omdat ik hem niet eerder heb gezien heur.
Òf je hebt je periode, òf je bent met het verkeerde been uit bed gestaptquote:Op zondag 19 april 2009 12:00 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Tof. Dan vind ik jou nu ook een kutmod.
Mooi, is dat ook gesettled. We doen het al tijden niet meer, dus nu ook niet. Je kunt elkaar op 100 plekken feliciteren; Hyves, PM, SMS, maar hier hoeft het niet.quote:Op zondag 19 april 2009 12:00 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Tof. Dan vind ik jou nu ook een kutmod.
Waarom ook alweer niet?quote:Op zondag 19 april 2009 12:02 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Mooi, is dat ook gesettled. We doen het al tijden niet meer, dus nu ook niet. Je kunt elkaar op 100 plekken feliciteren; Hyves, PM, SMS, maar hier hoeft het niet.
Kliekgebeuren.quote:
Oja, precies.quote:
Kijk wat er nu is gebeurtquote:Op zondag 19 april 2009 12:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oja, precies.
Die enorme kliek in de SC die PUB zo ontoegankelijk maakte
Je bent je er van bewust dat er in de afgelopen 2 weken meer dan 5 nieuwe mensen zijn gekomen, we die met open armen ontvangen hebben en die net zoals de rest ook een verjaardagstopic zouden krijgen?quote:
Isabelluhhh.quote:Op zondag 19 april 2009 @ 12:09 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Je bent je er van bewust dat er in de afgelopen 2 weken meer dan 5 nieuwe mensen zijn gekomen, we die met open armen ontvangen hebben en die net zoals de rest ook een verjaardagstopic zouden krijgen?
Ohnee, want je bent er nooit.
En dat is dus onzin, want de rest krijgt die ook niet.quote:Op zondag 19 april 2009 12:09 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Je bent je er van bewust dat er in de afgelopen 2 weken meer dan 5 nieuwe mensen zijn gekomen, we die met open armen ontvangen hebben en die net zoals de rest ook een verjaardagstopic zouden krijgen?
Ohnee, want je bent er nooit.
Écht wel. Ze worden alleen binnen een minuut gesloten.quote:Op zondag 19 april 2009 12:10 schreef Christiaan het volgende:
[..]
En dat is dus onzin, want de rest krijgt die ook niet.
Nah, dat gebeurt wel naarmate ze meer toegelaten zijn.quote:Op zondag 19 april 2009 12:11 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Écht wel. Ze worden alleen binnen een minuut gesloten.
Als ik het zo hoor zijn de mods hier eigenlijk vuile communisten?quote:Op zondag 19 april 2009 12:20 schreef Bravebart het volgende:
Maar komop Chris, je kan nu echt niet meer aan je kliekargument blijven vasthoudenKliek kan je niet voorkomen, ook niet zonder verjaardagstopics. Schaf dan ook gelijk meettopics af, want dat zorgt ook voor een kliek.
Eigenlijk vind ik dat jullie er ook op toe moeten zien dat er niet meer gemeet wordt, want dat zet alleen maar aan tot een kliekDat mensen die ze wel eens irl hebben gezien anders gaan behandelen in de SC dan de rest
Dat kan toch zeker niet de bedoeling zijn
Totalitaristen noem je dat.quote:Op zondag 19 april 2009 12:22 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Als ik het zo hoor zijn de mods hier eigenlijk vuile communisten?
Is het ooit anders geweest?quote:Op zondag 19 april 2009 12:22 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Als ik het zo hoor zijn de mods hier eigenlijk vuile communisten?
quote:Op zondag 19 april 2009 @ 12:25 schreef Hyman het volgende:
Maar kunnen we niet echt een regel hebben, dat dat soort topics minimaal een paar pagina's open mogen blijven?
Dat is dus niet echt lang ofzoquote:Op zondag 19 april 2009 12:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]Dat gebeurt toch ook?
Ze blijven open tot een mod ze ziet.
De laastste SC van MASD is geloof ik ook een tijdje terug, dat hij ECHT mee ging praten. Ik vind dat niet een argument, als je bijleest en weet wat er gebeurt is dat genoeg.quote:Op zondag 19 april 2009 @ 12:30 schreef Lauriette91 het volgende:
Het gaat me niet eens meer zoveel om dat verjaardagstopic.
In mijn ogen zijn mods users die iets meer op de regeltjes letten.
En Christiaan is geen normale user hier. Neem dan gewoon een mod die ook een user is in Pub. Nijn, Blaxje, BB, Juic. Zijn laatste SC was 3477. Kom op.
Die regel is er, het gebeurt gewoon niet.quote:Op zondag 19 april 2009 12:25 schreef Hyman het volgende:
Maar kunnen we niet echt een regel hebben, dat dat soort topics minimaal een paar pagina's open mogen blijven?
Ik zal nooit mod willen wordenquote:Op zondag 19 april 2009 12:30 schreef Lauriette91 het volgende:
Het gaat me niet eens meer zoveel om dat verjaardagstopic.
In mijn ogen zijn mods users die iets meer op de regeltjes letten.
En Christiaan is geen normale user hier. Neem dan gewoon een mod die ook een user is in Pub. Nijn, Ren, Blaxje, BB, Juic. Zijn laatste SC was 3477. Kom op.
quote:Op zondag 19 april 2009 19:59 schreef Blaxje het volgende:
Oh en: Juicyhil. Het wordt steeds meer een plaag. Laatste posts met "vol" of "vol?" slaan gewoon nergens op.
Dat dus.quote:Op zondag 19 april 2009 23:17 schreef Lauriette91 het volgende:
Mark. Donder is op met je gebitch op Juicy.
Dit ben ik wel met Mark eens. Ik vind het een prima usert en hij kan ook leuk meepraten, maar ik heb hem vaak genoeg gezegd dat zelfs ik het triest begin te vinden. Bekijk voor de grap zn laatste 15 lapo's eens en je zult er met geluk 2 normale tussen vinden, gewone posts dan...quote:Op zondag 19 april 2009 23:51 schreef MarkM het volgende:
Als hij stopt met lapo's en fipo's maken, stop ik met bitchen.
quote:Op zondag 19 april 2009 23:58 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dit ben ik wel met Mark eens. Ik vind het een prima usert en hij kan ook leuk meepraten, maar ik heb hem vaak genoeg gezegd dat zelfs ik het triest begin te vinden. Bekijk voor de grap zn laatste 15 lapo's eens en je zult er met geluk 2 normale tussen vinden, gewone posts dan...
QFTquote:Op maandag 20 april 2009 00:42 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel meevallen. Zie genoeg anderen die fipo's en kwartetten maken en daar wordt ook niets over gezegd.
Zelf doe je het ook.quote:Op zondag 19 april 2009 @ 23:58 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dit ben ik wel met Mark eens. Ik vind het een prima usert en hij kan ook leuk meepraten, maar ik heb hem vaak genoeg gezegd dat zelfs ik het triest begin te vinden. Bekijk voor de grap zn laatste 15 lapo's eens en je zult er met geluk 2 normale tussen vinden, gewone posts dan...
Krijg je daar geen note meer voor, bij herhaaldelijk gebruik van? Vroegâh was dat namelijk wel zoquote:Op maandag 20 april 2009 00:42 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel meevallen. Zie genoeg anderen die fipo's en kwartetten maken en daar wordt ook niets over gezegd.
Sooo. Ik weet dat we het er al een keer over gehad hebben enzo.quote:Op maandag 20 april 2009 12:19 schreef ManOnFire het volgende:
[..]
Hmm.. Handig.. Kan ik het niet ergens opslaan of er naartoe linken ofzo?
Waarom doen we niet gewoon in de OP van de SC een stukje met elke user en dan in 1 regel een wie/wat/waar? Doen ze in veel andere SC's ook.quote:Op maandag 20 april 2009 12:23 schreef Lauriette91 het volgende:
Zóó. En nu nog even wat anders.
Nieuwe jongen in PUB was verbaast over het feit dat hij zich 10x zal moeten voorstellen. Dus kwam hij met de volgende opmerking:
[..]
Sooo. Ik weet dat we het er al een keer over gehad hebben enzo.
Maar ik stel nogmaals een keer voor dat we binnen PUB een voorsteltopic maken. Sticky ofzo. Met eventueel slotje. Waar iedereen gewoon 1x een post plaatst met een voorstelverhaaltje. En dan wordt er via de OP van de SC naar die desbetreffende post gelinkt. Meningen?
Dan wordt hij wel erg groot en onverzichtelijk denk ik, in welke SC's doen ze dat dan nog meer?quote:Op maandag 20 april 2009 12:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom doen we niet gewoon in de OP van de SC ene stukje met elke user en dan in 1 regel een wie/wat/waar? Doen ze in veel andere SC's ook.
School & Stage SC #946 Waar iedereen nog slaaptquote:Op maandag 20 april 2009 12:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan wordt hij wel erg groot en onverzichtelijk denk ik, in welke SC's doen ze dat dan nog meer?
In SES oaquote:Op maandag 20 april 2009 12:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan wordt hij wel erg groot en onverzichtelijk denk ik, in welke SC's doen ze dat dan nog meer?
'Ik ben Bart, 21 jaar, uit Delft, 3e jaars student en ik hou van bier, MASD en andere vrouwenquote:Op maandag 20 april 2009 12:40 schreef MASD het volgende:
Wat voor dingen komen er dan zoal in te staan.
Als we het in de OP doen wordt het zoiets als Bart schreef.quote:Op maandag 20 april 2009 12:40 schreef MASD het volgende:
Wat voor dingen komen er dan zoal in te staan.
Dus eigenlijk gewoon alles wat ook in het fobo staat.quote:Op maandag 20 april 2009 12:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
'Ik ben Bart, 21 jaar, uit Delft, 3e jaars student en ik hou van bier, MASD en andere vrouwen'
Zoiets? Gewoon dat je ff weet hoe en wat
Jij staat niet in mn foboquote:Op maandag 20 april 2009 12:51 schreef MASD het volgende:
[..]
Dus eigenlijk gewoon alles wat ook in het fobo staat.
Voor die nieuwe mensen is het fobo geheel onbekend.quote:Op maandag 20 april 2009 12:51 schreef MASD het volgende:
[..]
Dus eigenlijk gewoon alles wat ook in het fobo staat.
Nah dude. Maak maar een lijstje in de OP.quote:Op maandag 20 april 2009 12:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij staat niet in mn fobo![]()
Opzich wel ja, maar niemand lijkt dat ding ooit te gebruiken, als ik zie wat voor vragen er soms langskomen
Het is ook meer wat gebruiksvriendelijker, dan dat het echt nodig is.
Lieve schat. Je vergeet dat PUB niet om de SC draait. Alles SC-related blijft dan ook in de SC.quote:Op maandag 20 april 2009 12:49 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Als we het in de OP doen wordt het zoiets als Bart schreef.
En als we het in een sticky doen wordt het iets uitgebreider qua hobby's en shizz.
Dat laat ik de mensen lekker zelf doenquote:Op maandag 20 april 2009 13:00 schreef MASD het volgende:
[..]
Nah dude. Maak maar een lijstje in de OP.
Het hoort misschien niet om de SC te draaien, maar 90% van de posts worden daar gemaakt, en zonder de SC zou ik nauwlijks meer in PUB komen.quote:Op maandag 20 april 2009 13:00 schreef MASD het volgende:
[..]
[..]
Lieve schat. Je vergeet dat PUB niet om de SC draait. Alles SC-related blijft dan ook in de SC.
Ik denk dat jij in dit gevaal geen recht van spreken hebt, omdat je totaal niets van het hele akkefietje hebt meegekregen. Er is geen gezeik over de OP, er is gewoon een poll geplaatst. De poll heeft imo niks te maken met het belachelijk maken van anderen.quote:Op maandag 20 april 2009 17:24 schreef RenRen- het volgende:
Weer het gezeik over de OP?
Ik denk dat er met die lijstjes te makkelijk geknoeit kan worden om de ander belachelijk te maken
Ik denk dat jij dat niet bepaalt. We doen het niet, klaar, move on.quote:Op maandag 20 april 2009 19:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij in dit gevaal geen recht van spreken hebt, omdat je totaal niets van het hele akkefietje hebt meegekregen. Er is geen gezeik over de OP, er is gewoon een poll geplaatst. De poll heeft imo niks te maken met het belachelijk maken van anderen.
Wat precies doen we niet Chris?quote:Op maandag 20 april 2009 19:21 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dat niet bepaalt. We doen het niet, klaar, move on.
Ik denk niet dat jij dat bepaalt, als iemand die totaal niet actief is in pub. Denk een keer na, er bestaat ook nog zoiets als regelmatige bezoekers. Als deze groep op democratische wijze bepaalt is er niks aan de hand lijkt me. Daarnaast vind ik het frappant dat Krentenbol speciaal het vote topic aanmaakt terwijl jij je daarvan distantieert. Een beetje consistentie zou in dit geval niet verkeerd zijn. Please, leg die mod functie neer en ga lekker op vakantie of zo. Dit is niks meer voor jou, iedereen wil je weg.quote:Op maandag 20 april 2009 19:21 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dat niet bepaalt. We doen het niet, klaar, move on.
Lekker selectief. Ze laat inderdaad het topic open (maakt het dus niet aan). Aangaande het design. Over het neerzetten van de users is hier gezegd wat daarmee gaat gebeuren.quote:Op maandag 20 april 2009 20:09 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij dat bepaalt, als iemand die totaal niet actief is in pub. Denk een keer na, er bestaat ook nog zoiets als regelmatige bezoekers. Als deze groep op democratische wijze bepaalt is er niks aan de hand lijkt me. Daarnaast vind ik het frappant dat Krentenbol speciaal het vote topic aanmaakt terwijl jij je daarvan distantieert. Een beetje consistentie zou in dit geval niet verkeerd zijn. Please, leg die mod functie neer en ga lekker op vakantie of zo. Dit is niks meer voor jou, iedereen wil je weg.
Veel plezier met je beslissing in dat geval.quote:Op maandag 20 april 2009 20:14 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Lekker selectief. Ze laat inderdaad het topic open (maakt het dus niet aan). Aangaande het design. Over het neerzetten van de users is hier gezegd wat daarmee gaat gebeuren.
quote:Op maandag 20 april 2009 20:14 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Lekker selectief. Ze laat inderdaad het topic open (maakt het dus niet aan). Aangaande het design. Over het neerzetten van de users is hier gezegd wat daarmee gaat gebeuren.
Dat is inderdaad gezegd door je collega MASD.quote:Op maandag 20 april 2009 13:00 schreef MASD het volgende:
[..]
Gozer, je doet het zelf ook.quote:Op zondag 19 april 2009 23:58 schreef nijnja het volgende:
[..]
eensquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gozer, je doet het zelf ook.
Zo voorspelbaar, zie ik 4 baggerposts staan, daarachter nog een 5de met daarin "KWARTET!" en dan nog iemand falen met kvp er tussendoor. En dan klagen als ik roep lapo zoals ieder andere user dat doet?
Stel je niet zo aan.
En daarbij, ik heb tegen niemand iets persoonlijks, maar jullie wel tegen mij.
Jullie reden is dus dat ik lapo roep?
Lame.
Ik heb het vorige gemiep wel meegekregen, en vind het gewoon vervelend dat niemand ooit tevreden is.quote:Op maandag 20 april 2009 @ 19:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij in dit gevaal geen recht van spreken hebt, omdat je totaal niets van het hele akkefietje hebt meegekregen. Er is geen gezeik over de OP, er is gewoon een poll geplaatst. De poll heeft imo niks te maken met het belachelijk maken van anderen.
Oh dat klopt ook hoor, ben ik het mee eens, maar doe ik het altijd? Nee. Zijn mijn kwartetten baggerposts? misschien een keer "kwartet", maar dat doe ik ook lang niet altijd.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
eens![]()
Niets persoonlijks nijn, maar jij baggert af en toe ook flink aan.
Ik zag het hier staan dus ik reageer hierquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:41 schreef Krentenbol. het volgende:
Doe dit even in de SC, of via MSN, PM, per brief of telegram.
I know, daarom vraag ik even dit elders verder af te handelen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:42 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik zag het hier staan dus ik reageer hier
quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:31 schreef MASD het volgende:
Bart, kappen.Ze helpt omdat chris en ik druk zijn. Dus als je hiermee op zou kunnen houden, tnxs.
Dat is anders dan doorgaan na het slotje. Die zit er niet voor niks op.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]Sorry hoor, vroeger was het de gewoonte om een welkomsttopic te openen, zelfs als het maar een hulpmod betrof. Maargoed, dit zal wel weer onder hetzelfde hoofdstuk als het verjaardagstopic vallen, duidelijk
Sorry voor de overlast
Van? Dat speculeertopic? Dat topic had een heel andere insteek, dit was gewoon een welkomsttopicquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:36 schreef MASD het volgende:
[..]
Dat is anders dan doorgaan na het slotje. Die zit er niet voor niks op.
Ach, als er in de slowchat die net open is een fipo staat zal ik daar niet wakker van liggen, maar tussendoor met fipo's en lapo's e.d. gooien is gewoon baggeren.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:50 schreef Bravebart het volgende:
Even een algemene vraag; krijg je notes voor het plaatsen van fipo's/sepo's/lapo's/kvp's/noem-maar-op's?
Dat beantwoordt mn vraag deels alleen maar implicietquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ach, als er in de slowchat die net open is een fipo staat zal ik daar niet wakker van liggen, maar tussendoor met fipo's en lapo's e.d. gooien is gewoon baggeren.
Dat kan.quote:Op woensdag 22 april 2009 00:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat beantwoordt mn vraag deels alleen maar implicietDaar krijg je dus notes voor?
Ja dus. Ok, dankuquote:
Omdat Fiets wel andere dingen te doen heeft dan modden en geen forummod is op het ogenblik in tegenstelling tot Krentenbol.quote:Op woensdag 22 april 2009 00:34 schreef Bravebart het volgende:
Oh, wat ik me trouwens ook afvroeg (hierna stop ik), waarom is er voor Krentenbol. gekozen en niet voor bijvoorbeeld Fiets? Die had in het verleden ruim bewezen goed forums deeltijd te kunnen modden.
Puur uit interesse hoor
Ok, duidelijkquote:Op woensdag 22 april 2009 00:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat Fiets wel andere dingen te doen heeft dan modden en geen forummod is op het ogenblik in tegenstelling tot Krentenbol.
Ow en als ik zo naar je notes kijk, zou ik voorlopig maar geen fipo's meer posten want je zit echt heel erg dicht bij een ban.
Ook dat zou ik niet doen. Kap gewoon met je topicverziek. Hou het leuk.quote:Op woensdag 22 april 2009 00:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ok, duidelijk![]()
I know, ik ga voortaan voor de lapo's
Zie mnquote:Op woensdag 22 april 2009 00:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ook dat zou ik niet doen. Kap gewoon met je topicverziek. Hou het leuk.
Posts die er niet thuishoren worden aangepast.quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:14 schreef kanovinnie het volgende:
Ik wordt persoonlijk een beetje gek van dit (http://forum.fok.nl/topic/1283021) soort topics. Het eerste wat mensen doen is KLOON KLOON, of andere nutteloze dingen (STEEK VINGERS IN JE KUT DAN BEN JE ZEKER OOK EEN HOER) roepen.
Als zo'n topic serieus is, wil ik er best wat in posten. (zoals het topic over die jongen die verliefd is op een verlamd meisje).
Ik geloof best dat het meisje die dat topic heeft geopend serieus is, maar aangezien iedereen daar kloon en onnuttige dingen staat te roepen ga ik ook niet iets serieus posten, dan heb ik zodrekt 10 posts meteronder hangen.
Wat voor actie wordt er ondernomen als de TS van dat topic wel een kloon is?
Ik vind het persoonlijk niet kunnen dat er niet serieus om wordt gegaan met dat soort topics. Je praat over (waarschijnlijk) mensen van <16, die het aandurven om iets over een nare situatie te posten om hulp te krijgen. Nu ken ik de FOK!/KLB/ONZ mentaliteit wel, maar ik vind niet dat dat die door moet zetten naar PUB.
Zo, dat moest ik even van me afschrijven
Welkom op FOK!quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:14 schreef kanovinnie het volgende:
Ik wordt persoonlijk een beetje gek van dit (http://forum.fok.nl/topic/1283021) soort topics. Het eerste wat mensen doen is KLOON KLOON, of andere nutteloze dingen (STEEK VINGERS IN JE KUT DAN BEN JE ZEKER OOK EEN HOER) roepen.
Als zo'n topic serieus is, wil ik er best wat in posten. (zoals het topic over die jongen die verliefd is op een verlamd meisje).
Ik geloof best dat het meisje die dat topic heeft geopend serieus is, maar aangezien iedereen daar kloon en onnuttige dingen staat te roepen ga ik ook niet iets serieus posten, dan heb ik zodrekt 10 posts meteronder hangen.
Wat voor actie wordt er ondernomen als de TS van dat topic wel een kloon is?
Ik vind het persoonlijk niet kunnen dat er niet serieus om wordt gegaan met dat soort topics. Je praat over (waarschijnlijk) mensen van <16, die het aandurven om iets over een nare situatie te posten om hulp te krijgen. Nu ken ik de FOK!/KLB/ONZ mentaliteit wel, maar ik vind niet dat dat die door moet zetten naar PUB.
Zo, dat moest ik even van me afschrijven
Iemand moet het toch duidelijk maken.quote:
Ik weet precies de mentaliteit van FOK!, daarom zit ik hier al langer dan jou.quote:
OMGquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik weet precies de mentaliteit van FOK!, daarom zit ik hier al langer dan jou.
Beetje rare redeneringquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik weet precies de mentaliteit van FOK!, daarom zit ik hier al langer dan jou.
Ik vind het alleen belachelijk dat die KLB/ONZ mentaliteit wordt doorgezet in PUB
Maak er maar van: ik zit hier langer dan jou.quote:
Maak er maar van: ik zit hier langer dan jijquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maak er maar van: ik zit hier langer dan jou.
quote:
Nieuwe modjes?quote:
Onzin, in de meeste fora word je serieus genomen en dat zou in PUB ook zo moeten zijn.quote:
Dus.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Onzin, in de meeste fora word je serieus genomen en dat zou in PUB ook zo moeten zijn.
Onzin, pubers zijn per definitie mensen die overal graag tegenaan schoppen, dus serieus genomen worden zal je hier niet zoals in de 'volwassenere' fora. ONZ en KLB daargelaten...quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Onzin, in de meeste fora word je serieus genomen en dat zou in PUB ook zo moeten zijn.
Dat dusquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom niet? ik zou eerder iets in PUB posten (zoals die topic's die je hier langs ziet komen), dan in R&P etc.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Onzin, pubers zijn per definitie mensen die overal graag tegenaan schoppen, dus serieus genomen worden zal je hier niet zoals in de 'volwassenere' fora. ONZ en KLB daargelaten...
Dat zei ik dus al, omdat pubers graag overal tegenaan schoppen en lekker recalcitrant (proberen) zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom niet? ik zou eerder iets in PUB posten (zoals die topic's die je hier langs ziet komen), dan in R&P etc.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar overal tegenaanschoppen zonder zelfs maar de OP te lezen hoeft natuurlijk ook weer nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat zei ik dus al, omdat pubers graag overal tegenaan schoppen en lekker recalcitrant (proberen) zijn.
Ligt er aan wat je precies bedoeld. Er is vrij veel bekend over sommige moderators, over andere weer wat minder.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:16 schreef Hyman het volgende:
Is er al wat bekend over de (nieuwe?) moderators?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:27 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je precies bedoeld. Er is vrij veel bekend over sommige moderators, over andere weer wat minder.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:27 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je precies bedoeld. Er is vrij veel bekend over sommige moderators, over andere weer wat minder.
Wat?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:10 schreef MarkM het volgende:
Voor de nieuwe PUBmods: noten voor lapo's graag.
Ik maak nooit bewuste lapo's.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:11 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat?
Gozer, iedereen doet lapo`s.
Vaak ik het 'Vol', 'lapo' oid.
ook jij
quote:
Dat dus.quote:
Ik had gister één keer de laatste post, dat was gewoon een antwoord op iemand en niet domweg 'lapo' of dergelijke.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gisteren nog.
Ik weet het nog als de dag van gisteren.
Iig niet voor een fipo in SCquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat dus.
Maar waarom heb ik dan een note gekregen?
Aah ok, ik schrok alquote:
Fipo's zijn ook niet erg. Maar niet posten in het topic en enkel wachten voor de lapo vind ik lame.quote:
misschien zit diegene wel niet 24/7 op fok, maar komt net online als de lapo aan de gang isquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:47 schreef MarkM het volgende:
[..]
Fipo's zijn ook niet erg. Maar niet posten in het topic en enkel wachten voor de lapo vind ik lame.
Wat is in jouw ogen een verneukte tt?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:54 schreef swarmahoer het volgende:
en topics met een verneukte tt zijn wat mij betreft wél notebaar![]()
met opzet de haakjes weglaten bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat is in jouw ogen een verneukte tt?
Er stond vroeger in de wiki een voorbeeld: PUB SC [****], ik weet alleen niet hoe je dat erin moet zetten.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
met opzet de haakjes weglaten bijvoorbeeld
Ik zie nergens staat dat het verplicht isquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
met opzet de haakjes weglaten bijvoorbeeld
En dat vermeld ik dus.quote:Het slowchattopic is in de topiclijst te vinden, en heeft meestal de woorden \"De PUB #1234\" of \"PUB SC #1234\" in de titel.
Je bent iig erg duidelijk.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:21 schreef MarkM het volgende:
Ik denk dat deze OP geen succes is, aangezien de inhoud steeds gewijzigd wordt.
Als je dan gelijk de TT van dat andere topic ff aanpast zodat duidelijk wordt dat dat de centrale is, ook voor koek etc.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:51 schreef swarmahoer het volgende:
houd de snoep/koek discussie maar centraal in de andere
klopt, was weer ergens anders druk mee, hij is gewijzigdquote:Op maandag 11 mei 2009 21:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als je dan gelijk de TT van dat andere topic ff aanpast zodat duidelijk wordt dat dat de centrale is, ook voor koek etc.
je hebt t zo zwaar hequote:Op maandag 11 mei 2009 21:27 schreef Dagonet het volgende:
Hey! Er is een nieuwe mod op PUB!.
Kan swarmahoer zijn eigen hok weer inflikkeren.
Immerrrrr Dagonet!quote:Op maandag 11 mei 2009 21:27 schreef Dagonet het volgende:
Hey! Er is een nieuwe mod op PUB!.
Kan swarmahoer zijn eigen hok weer inflikkeren.
Besloten door de mensen in SC zelfquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:05 schreef kanovinnie het volgende:
waarom is de lap tekst met standaartgebruikers uit de SC op?
Hoi.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:46 schreef Heroinjunk het volgende:
Is Christiaan ook een nieuwe mod? Heb hem hier nog nooit gezien.
Ach, dat maakt het forum toch leuk?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:53 schreef nijnja het volgende:
Ik snap jullie reacties, maar we gaan niet lopen baggeren, regels zijn regels, eigen woorden van een bepaalde usert.
Als je het over players wilt hebben prima, maar geen gebagger meer.
Daar hebben we andere plaatsen voor remember? Niet in PUB dus.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:54 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
Ach, dat maakt het forum toch leuk?
---quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:55 schreef nijnja het volgende:
[..]
Daar hebben we andere plaatsen voor remember? Niet in PUB dus.
Maar dan blijft er toch in PUB weinig levensvatbaars naast de SC over?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:55 schreef nijnja het volgende:
[..]
Daar hebben we andere plaatsen voor remember? Niet in PUB dus.
Je mag een nieuw topic over players openen, maar dan moeten we het wel over players hebben.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:58 schreef Michelle.. het volgende:
Kunnen we niet een ander soort topic beginnen ? Iets van Gezellig kletshoekje ofzo?
PUB SC [3837] Fiets 'm derin.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:58 schreef Michelle.. het volgende:
Kunnen we niet een ander soort topic beginnen ? Iets van Gezellig kletshoekje ofzo?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:01 schreef nijnja het volgende:
[..]
PUB SC [3837] Fiets 'm derin.![]()
Meng je erbij!
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:02 schreef Michelle.. het volgende:
Ik heb even gegoogled;; Wat is nou precies een forum:
•Het forum is een plaats waar verschillende onderwerpen worden besproken. Als je een vraag hebt of dergelijke kan je deze op het forum posten.
Mag de forum gezellig kletshoekje gestart worden of niet?
Kortom, hier hebben we dit al. We gaan hier geen 2 SC's maken. Voel je vrij bij deze SC te komenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:01 schreef nijnja het volgende:
[..]
PUB SC [3837] Fiets 'm derin.![]()
Meng je erbij!
Mooi. En ja, je weet (vanaf nu) dat ik van slechte grappen houd, maar daar is in PUB in ieder geval op dit moment geen plaats door, dat weet je ook.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:04 schreef Skylark. het volgende:
Ik snap de hint, nijnja. Maar je moest lachen, geef toe.
We houden alle opties open. Houd wel in je achterhoofd dat dit FB is en geen SCquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:06 schreef Michelle.. het volgende:
Nouja in elk geval.. ik ga nu slapen. Mail maar ofzo. Morgen kijk ik wel wat we verder kunnen regelen voor ONZE allerstoerste topic.!
Heb je mee gelezen Shiro? We hebben geen zin in gebagger hier, een topic over players kan wat mij betreft wel, al is het ook weer wat voor R&P zoals men zegt, maar als er alleen maar in gebaggert wordt etc, hoeft het van mij niet...quote:Op woensdag 20 mei 2009 02:05 schreef oshiro het volgende:
Oh god. Gaat weer helemaal de verkeerde kant op. De boel is al zo karig hier. Wees dan op z'n minst een beetje ruimdenkend. Het is toch niet alsof we de holocaust ontkennen of flauwe grappen maken over koninginnedag ofzoAls jullie zo belachelijk modden stroomt het hier weer snel leeg. Beetje lol moet gewoon kunnen.
En als jullie dat niet met me eens zijn, nou, dan vind ik jullie maar een stelletje zeiklijers.
De sc staat toch ook best open voor andere mensen? Als je neit in de groep past heb je gewoon pech, net als je dat bij vriendengroepen hebt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:38 schreef RenRen- het volgende:
Het kliekgedrag iets verminderen, of zorgen dat de SCgroep opener staat voor buitenstaanders is misschien een idee.
Ik denk niet dat het zo zou moeten gaan. Zo gaat het inderdaad in het 'echte leven', maar er zijn hier ook zat mensen die toenadering zoeken en gelijk de grond in worden geboord. Dan is het aanpassen een beetje moeilijk, dat bedoel ik dus.quote:Op woensdag 20 mei 2009 @ 10:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
De sc staat toch ook best open voor andere mensen? Als je neit in de groep past heb je gewoon pech, net als je dat bij vriendengroepen hebt.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 @ 09:23 schreef LasTeR het volgende:
Maar als ik het goed begrijp, hadden de posters in de topics gisteren allemaal naar de SC moeten gaan? Zou ook leuk zijn voor de vaste kliek die daar zit denk je niet?
Dat klopt, maar er moet wel de kans gegeven worden om erbij te kunnen. En die kans wordt niet altijd gegeven.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
De sc staat toch ook best open voor andere mensen? Als je neit in de groep past heb je gewoon pech, net als je dat bij vriendengroepen hebt.
quote:"Oh, er zijn al veel mensen hier, ik ken niemand, eng eng"
Zoveel topics zijn er niet gesloten behalve 'welkom nijnja' topics en dat van gister.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:43 schreef oshiro het volgende:
Het gaat niet om dat topic, maar om pub in het algemeen.
Ik heb het over dat posts editten overalquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:50 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zoveel topics zijn er niet gesloten behalve 'welkom nijnja' topics en dat van gister.
Dan moet je het proberen bij te houden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:16 schreef LasTeR het volgende:
En die SC gaat te snel voor mij. Al twee keer bewezen in de SC topics.
Want?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:19 schreef Blaxje het volgende:
Krentenbol moet eens kappen met al die postedits, als mod is dat één van de slechtste dingen die je kunt doen. Word.
Iedereen heeft in principe het recht om iets te zeggen op een forum, als je dat aanpast dan snoer je iemand per direct de mond. Is het niet veel beter om iemand gewoon in het draadje te waarschuwen en die persoon te noten? Edits lijken me alleen maar nodig als er vieze plaatjes worden gepost of zo...quote:
Edits zorgen er ook voor dat verdere gezeik achterwege blijft of om een punt over te brengen naar desbetreffende user.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:26 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Iedereen heeft in principe het recht om iets te zeggen op een forum, als je dat aanpast dan snoer je iemand per direct de mond. Is het niet veel beter om iemand gewoon in het draadje te waarschuwen en die persoon te noten? Edits lijken me alleen maar nodig als er vieze plaatjes worden gepost of zo...
Oh well, you're deciding
Als het bijvoorbeeld topicverneukend is of policy overschrijdend wordt het gewoon weggehaald, al dan niet met note. Ik zou niet weten waarom dat hier anders zou moeten.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:26 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Iedereen heeft in principe het recht om iets te zeggen op een forum, als je dat aanpast dan snoer je iemand per direct de mond. Is het niet veel beter om iemand gewoon in het draadje te waarschuwen en die persoon te noten? Edits lijken me alleen maar nodig als er vieze plaatjes worden gepost of zo...
Oh well, you're deciding
Ja, als je het zo vertelt dan heb je daar ook wel gelijk in, ik heb alleen het idee dat het nu ineens ontzettend veel gebeurt, terwijl dit vroeger niet zo was.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:28 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Edits zorgen er ook voor dat verdere gezeik achterwege blijft of om een punt over te brengen naar desbetreffende user.
Nu heb je dan ook opeens 2 (!) actieve modjes op PUB zitten. Kleine gok hoor, maar misschien dat het daar aan ligt?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:32 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ja, als je het zo vertelt dan heb je daar ook wel gelijk in, ik heb alleen het idee dat het nu ineens ontzettend veel gebeurt, terwijl dit vroeger niet zo was.
Onzin, alleen in de MASD/Chris periode waren de mods lui.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:33 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Nu heb je dan ook opeens 2 (!) actieve modjes op PUB zitten. Kleine gok hoor, maar misschien dat het daar aan ligt?
Nee joh.quote:Op zondag 24 mei 2009 03:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Onzin, alleen in de MASD/Chris periode waren de mods lui.
En dan nog is het onzinnig om gelijk de modjes de schuld te geven van de editsquote:Op zondag 24 mei 2009 03:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Onzin, alleen in de MASD/Chris periode waren de mods lui.
Kloptquote:Op zondag 24 mei 2009 13:12 schreef Mordreth het volgende:
[..]
En dan nog is het onzinnig om gelijk de modjes de schuld te geven van de edits. Ik spiek hier wel eens mee en heb ze zelf niet kunnen betrappen op onnodige edits/notes.
Spiek jijquote:Op zondag 24 mei 2009 13:12 schreef Mordreth het volgende:
[..]
En dan nog is het onzinnig om gelijk de modjes de schuld te geven van de edits. Ik spiek hier wel eens mee en heb ze zelf niet kunnen betrappen op onnodige edits/notes.
Draagt wel bij aan het onduidelijke en storende.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:53 schreef Bravebart het volgende:
Nou uuh, mn post was nou ook weer niet zo dramatisch dat hij verwijderd moest worden hoor, vond ik
Ajoh, de Feedback gaat zo traag, daar is een beetje onduidelijkheid juist wel verfrissendquote:Op zondag 24 mei 2009 21:55 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Draagt wel bij aan het onduidelijke en storende.
Omdat ik meestal alleen kijk bij mn AT.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:51 schreef Krentenbol. het volgende:
Een tvp in een FB topic, waarom? Het staat sticky bovenaan.Als iedereen een tvp gaat plaatsen is wordt het een beetje onduidelijk en het is storend. Vandaar.
ik weet niet hoor, zolang je geen mod bent, heb je helemaal geen tvp nodig in een FB topic.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:02 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Omdat ik meestal alleen kijk bij mn AT.
Daarom.
Was al weg, geen probleem.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:25 schreef dagdag het volgende:
excuus voor mijn hai bericht in tienerfoto topic, moest sc hebben
je en trouwens wilde het pm'en maar je inbox is niet beschikbaarquote:
Jij staat nog geblocked omdat je allerlei onzin PM's stuurde.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:34 schreef dagdag het volgende:
[..]
je en trouwens wilde het pm'en maar je inbox is niet beschikbaar
Of dat ligt aan mij
ja dat was vroeger toen je nog een sc'er was, oude tijdenquote:Op zondag 31 mei 2009 15:42 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jij staat nog geblocked omdat je allerlei onzin PM's stuurde.
Het is vrij triest om andere mensen over internet af te lopen zeiken omdat ze een foto neerzetten. Daarom werdt hij waarschijnlijk weggehaaldquote:Op zondag 31 mei 2009 22:25 schreef Henk_v het volgende:
Was mn vergelijking met Beavis in het Userphototopic nou zo beledigend dat de post gelijk ge-edit moest worden?
Afzeikenquote:Op maandag 1 juni 2009 14:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is vrij triest om andere mensen over internet af te lopen zeiken omdat ze een foto neerzetten. Daarom werdt hij waarschijnlijk weggehaald
Hey butthead. uhuuhuhu, they totally said ass. uuhuhuhuh.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:30 schreef Henk_v het volgende:
[..]
AfzeikenKom op man, ik vond het gewoon een treffende vergelijking, dus ik post 1 plaatje. Als dat al afzeiken is...
Het doel van dat topic is dat er foto's worden gepost van users, en niet dat andere users die meestal geen foto's posten de anderen gaan vergelijken met beavis/buthead/cartman/goatse/tubgirl of wat dan ook. Als dat wel geaccepteerd wordt is er niemand meer die een foto post.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:30 schreef Henk_v het volgende:
[..]
AfzeikenKom op man, ik vond het gewoon een treffende vergelijking, dus ik post 1 plaatje. Als dat al afzeiken is...
Ja, dat is het doel jaquote:Op maandag 1 juni 2009 14:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het doel van dat topic is dat er foto's worden gepost van users, en niet dat andere users die meestal geen foto's posten de anderen gaan vergelijken met beavis/buthead/cartman/goatse/tubgirl of wat dan ook. Als dat wel geaccepteerd wordt is er niemand meer die een foto post.
Ja, en mede doordat mensen zoals jij gaan zitten zuigen en trollen gaat het inderdaad niet erg hard. Jammer genoeg bewijs je je eigen falen door geen foto te posten.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:41 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Ja, dat is het doel jaVolgens mij komt het aantal fotoposts niet boven de 20% uit...
Consequent, dat is het keywoord. Als ze dan toch posts gaan verwijderen, verwijder dan ook alle offtopic posts. Als ik zie dat offtopic posts gewoon blijven staan, zie ik niet in waarom ik ook één keer een offtopic posts mag maken.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, en mede doordat mensen zoals jij gaan zitten zuigen en trollen gaat het inderdaad niet erg hard. Jammer genoeg bewijs je je eigen falen door geen foto te posten.
Wat een onzin dit.quote:Op maandag 1 juni 2009 18:41 schreef Desunoto het volgende:
-> Dit is feedback, geen slowchat of onzin.
quote:Op maandag 1 juni 2009 19:11 schreef Desunoto het volgende:
Hij:
- vraagt om leven in het topic ("nog niet vol?") en vervolgens ga ik veel posten en word ik genote?
- zegt dus dat ik 'poep' praat maar post zelf ook vaak genoeg nutteloze dingen als bijvoorbeeld posts van 1 woord of smiley wat dus net zo weinig inhoud heeft
- het is de PUB SC, het niveau heeft nooit hoog gelegen en dat gaat ook niet hoog worden
- komt dom over met z'n redeneringen om topics te sluiten en in het algemeen, daardoor kan ik hem als mod niet serieus nemen
Dus nogmaals mijn mening: ik vind nijnja niet goed als mod.
Ik zei toch alleen maar dat ik het eens ben met Swarmahoer.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:34 schreef Desunoto het volgende:
! Ik onderbouw het toch net?
![]()
Laat maar ook.. een discussie hierover is nutteloos, de meningen staan toch al vast.
Ik wilde het gewoon even gezegd hebben, dus bij deze.
Laat eens wat topics zien die ik zonder 'slimme' reden volgens jou gesloten heb?quote:Op maandag 1 juni 2009 19:34 schreef Desunoto het volgende:! Ik onderbouw het toch net?
![]()
Laat maar ook.. een discussie hierover is nutteloos, de meningen staan toch al vast.
Ik wilde het gewoon even gezegd hebben, dus bij deze.
O.a hier: BREAKING NEWS: Breuk tussen Jan en Yolanthe blijkt HOAX.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:24 schreef nijnja het volgende:
[..]
Laat eens wat topics zien die ik zonder 'slimme' reden volgens jou gesloten heb?
Hij is net nieuw, verwacht dat hij meteen netzo ervaren is als remlof of snakey?quote:Op maandag 1 juni 2009 21:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
O.a hier: BREAKING NEWS: Breuk tussen Jan en Yolanthe blijkt HOAX.
Posts slaan werkelijk nergens op. De eerste post komt nogal erg twijfelachtig over voor een mod. Gooi hem dan meteen dicht.. en daarna je "views/reacties" reden... wtf?Het was gewoon bagger en zeg dat dan.
In een ander topic, waarvan ik de naam vergeten ben, paste je ook het hele doel van het topic aan en zette je het topic teveel om naar jouw wil. Het was echt geen bagger en TS wilde er wat anders mee.
Zo zijn er wel meer momenten in de SC en buiten de SC waarvan ik denk dat je het niet goed doet.
Je bent een toffe gozer hoormaar soms sta ik van verbazing te kijken hoe je mod.
Maar dan post je niet en kijk je het van een afstand aan. Als je als fipo meteen zo'n post plaatst kun je er je kunstgebit op zetten dat het misloopt met de rest van de posts.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:48 schreef Mordreth het volgende:
Hij was toen net mod. Altijd wennen enz. En op zich wel terecht dat hij het eerst wil afwachten.
En als we toch over posts hebben: die van jou was ook niet van hoogstaande kwaliteit.
Ik postte maar even snel iets omdat ik er toch al op klikte... een mod zou dat topic gewoon meteen dicht moeten gooien en zeker niet zo'n eerste post moeten plaatsen.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:48 schreef Mordreth het volgende:
Hij was toen net mod. Altijd wennen enz. En op zich wel terecht dat hij het eerst wil afwachten.
En als we toch over posts hebben: die van jou was ook niet van hoogstaande kwaliteit.
Detail. Ieder weer zo z'n eigen aanpak. Of dat de juiste was laat ik in het midden. Want zoals ik al zei: hij was toen net mod. Daar kan je hem nu niet op aankijkenquote:Op maandag 1 juni 2009 21:52 schreef Yeahyeh het volgende:
[..]
Maar dan post je niet en kijk je het van een afstand aan. Als je als fipo meteen zo'n post plaatst kun je er je kunstgebit op zetten dat het misloopt met de rest van de posts.
Post dan niks zou ik zeggen. Totaal niet nuttig.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:54 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik postte maar even snel iets omdat ik er toch al op klikte... een mod zou dat topic gewoon meteen dicht moeten gooien en zeker niet zo'n eerste post moeten plaatsen.
Of je ziet het als proberen te voorkomen dat het topic verbaggerd wordt.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:52 schreef Yeahyeh het volgende:
[..]
Maar dan post je niet en kijk je het van een afstand aan. Als je als fipo meteen zo'n post plaatst kun je er je kunstgebit op zetten dat het misloopt met de rest van de posts.
Er staat gewoon in de PUB FAQ dat offtopic en tvp verwijderd wordt uit FB, dus daarom.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:51 schreef Yeahyeh het volgende:
Schat, je bent R&P mod. Blijf dan ook daar en laat mij antwoord krijgen van die 2 die antwoord horen te geven. Daarnaast, als iemand mijn gedelete berichten kan terugzetten zie je de argumenten wel. Totalitaire bullshit dit, als je niet tegen kritiek kunt moet je maar iets anders doen.
Maar het frappante is dat het geen TVP noch offtopic was. Gewoon feedback. Net als de posts van die andere mensen die hem zomaar ineens zonder uitleg niet konden vinden. Daarom.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Er staat gewoon in de PUB FAQ dat offtopic en tvp verwijderd wordt uit FB, dus daarom.
Nou wat wilde je dan kwijt wat verwijderd is, it better be good.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:29 schreef Yeahyeh het volgende:
[..]
Maar het frappante is dat het geen TVP noch offtopic was. Gewoon feedback. Net als de posts van die andere mensen die hem zomaar ineens zonder uitleg niet konden vinden. Daarom.
Morgen baby. Net een fles champagne op, er gaan nu toch geen goede argumenten uitkomen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nou wat wilde je dan kwijt wat verwijderd is, it better be good.
Je had die post al gemaakt zei je, dus je hoeft niks te bedenken alleen te herhalen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:34 schreef Yeahyeh het volgende:
[..]
Morgen baby. Net een fles champagne op, er gaan nu toch geen goede argumenten uitkomen.
ik heb nog een aantal ''lekker interessante'' topics, kan je die ook dichgooien krentebolquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:14 schreef 3lmo het volgende:
Waarom geef je mij een note KB? 't Is toch niet praktisch een dergelijk topic in PUB te plaatsen. Wat 'zou' je stemmen, lekker interessant.
Als het je niet interesseert, moet ik het echt nog zeggen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:14 schreef 3lmo het volgende:
Waarom geef je mij een note KB? 't Is toch niet praktisch een dergelijk topic in PUB te plaatsen. Wat 'zou' je stemmen, lekker interessant.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb nog een aantal ''lekker interessante'' topics, kan je die ook dichgooien krentebol
Pussycat dolls clip
Websites die...
Foute CD van Q-Music
Tweakers en Hyves :')
Verslapen
Last.fm's musical compatibility
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:40 schreef 3lmo het volgende:
Maar krentenbol, het feit dat je nu posts verwijdert daar gelaten - waar blijft je argumentatie? Het is niet verboden zo'n opmerking te plaatsen, hoewel ik na dit topic toch een ander idee krijg van het PUB-beleid.
Wat willen jullie nou?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:42 schreef Desunoto het volgende:
Bravebarts post en mijn post zijn gewoon weer verwijderd hoor.![]()
Triest.
Het viel me trouwens nog mee dat jouw eerste post niet meteen verwijderd werd.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:52 schreef 3lmo het volgende:
Ja maar Desunoto, tegenspraak in een feedback topic is dan ook niet de bedoeling.
Swarmahoer heeft hier sowieso niets mee te maken. Verwijder zijn post dan ook gelijk.
Wat draagt het bij aan het topic als jij, of wie dan ook, dat zegt in het topic? Als je dat echt zo erg vind kun je dat bijvoorbeeld hier zeggen, dat is feedback. En dan mag het ook wel op een normale manier, met enige onderbouwing bijvoorbeeld, dan kunnen we argumenten weerleggen met elkaar en misschien ergens uitkomen. Op losse kreet, zeker met zo'n negatieve klank, ga ik of wie dan ook niet in en is gewoon topicverpestend. Daarom wordt verwijderd en genote.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:11 schreef 3lmo het volgende:
Krentenbol, mijn vraag is duidelijk genoeg. Waarom krijg ik een note als ik post dat een dergelijk topic relatief misplaatst staat in PUB?
En je zegt dat alle offtopic posts verwijderd worden, waarom staat swarmahoer's post er nog dan?
Juist.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:21 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wat draagt het bij aan het topic als jij, of wie dan ook, dat zegt in het topic? Als je dat echt zo erg vind kun je dat bijvoorbeeld hier zeggen, dat is feedback. En dan mag het ook wel op een normale manier, met enige onderbouwing bijvoorbeeld, dan kunnen we argumenten weerleggen met elkaar en misschien ergens uitkomen. Op losse kreet, zeker met zo'n negatieve klank, ga ik of wie dan ook niet in en is gewoon topicverpestend. Daarom wordt verwijderd en genote.
Daarnaast je opmerking naar Swarmahoer gaat helemaal nergens over, dat is geen PUB feedback dus hoort al niet hier, maar in zijn PM inbox bijvoorbeeld. Daarbij is dat wat hij zei geen offtopic, hij geeft aan met topics van jou dat jouw opmerking nogal 'zot' genoemd kan worden. De pot verwijt de ketel. Het zijn topics vanuit KLB dus het is iets dat hem opvalt.
Nogmaals, als je het/een topic niet boeiend vind, blijf gewoon weg. Anders heb je er een dagtaak aan de niet boeiende topics overal te gaan voorzien van je mening. Uit een topic kan nog wel wat meer komen dan alleen een opsomming. Ik denk dat jij dat ook wel weet. Daarnaast is het dan nog steeds niet de juiste plek en manier om jouw mening hierover te geven.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:38 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Juist.³ Als mijn post al niet bijdraagt, wat te denken van het opsommen van wat je gestemd hebt. Gelukkig is dat wel interessant. En argumenten? Kom op hé, wees realistisch. Iedereen met een stel hersens weet wel wat ik bedoel.
Blijf maar gewoon achter swarmahoer staan, maar je weet zelf ook wel dat KLB absoluut niet representatief is voor iets in PUB. Zijn post is gewoon off-topic, en zou net zo goed verwijderd moeten worden. Helaas heerst de hypocrisie hier.
Ik heb geen probleem, ik zeek alleen swarma's post ff af, omdat hij totaal nergens op sloegquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:58 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Ik snap echt niet wat nou jullie probleem is.
Dat mag, via PM, msn, etc. Maar niet in FB.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 04:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem, ik zeek alleen swarma's post ff af, omdat hij totaal nergens op sloeg
Ja mevrouwquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:09 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat mag, via PM, msn, etc. Maar niet in FB.
truequote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:53 schreef RenRen- het volgende:
Ik mag KB. en Nijn persoonlijk heel graag.
Maar op het moment vind ik wel dat de PUB wat minder wordt. Mensen, ook buitenstaanders, zijn veel negatiever aan het worden, en de reguliere users lijken het ook niet meer leuk te vinden. Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen. (Aangezien ik zelf niet de moeite doe om te bedenken hoe het beter kan worden, ik ben natuurlijk geen mod)
Ook vind ik dat N als user heel erg is veranderd sinds hij blauw is geworden. Errug uit de hoogte en zo.
Omdat posts al "eens met Desunoto", "vind ik ook" niets toevoegen en dit topic alleen maar vervuilen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:30 schreef Tijgertje. het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom mijn post nu voor de 3e keer is verwijderd?
Wat is dit nou weer?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:16 schreef remlof het volgende:
Omdat posts al "eens met Desunoto", "vind ik ook" niets toevoegen en dit topic alleen maar vervuilen.
Dit topic lijkt een grote opeenstapeling te worden van algemene kritiek op de nieuwe mods in dit forum en daar is dit topic niet voor bedoeld. Het is bedoeld voor vragen over individuele modacties.
Maar als 20 users gaan zeggen "Eensch" dan gaat het nergens meer over. 1 keer is genoeg.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:23 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer?
Een vraag als "waarom wordt mijn post verwijderd/weggeedit?" is een vraag over een individuele modactie. En dat wordt dan weer verwijderd ofwel beantwoord door een niet serieus te nemen post van een mod (die hier niet eens mod). En algemene kritiek is een vorm van feedback. Als dat zich opstapelt en meerdere mensen het met elkaar eens zijn over bepaalde zaken die in hun ogen slecht zijn, is dat een héél duidelijk teken dat er iets niet goed gaat. En die reacties worden dan vervolgens ook weer verwijderd. Wat is daar in godsnaam het nut van?
Ik snap de logica hier niet.
Ik bedoelde dat je met kritiek op de moderators an sich/in het algemeen niet bij diezelfde moderators moet zijn maar bij de Forum Admins, die zijn immers verantwoordelijk voor die moderators.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:23 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer?
Een vraag als "waarom wordt mijn post verwijderd/weggeedit?" is een vraag over een individuele modactie. En dat wordt dan weer verwijderd ofwel beantwoord door een niet serieus te nemen post van een mod (die hier niet eens mod). En algemene kritiek is een vorm van feedback. Als dat zich opstapelt en meerdere mensen het met elkaar eens zijn over bepaalde zaken die in hun ogen slecht zijn, is dat een héél duidelijk teken dat er iets niet goed gaat. En die reacties worden dan vervolgens ook weer verwijderd. Wat is daar in godsnaam het nut van?
Ik snap de logica hier niet.
Pardon?quote:
Je loopt te stoken en sloeg mijn waarschuwing in de wind. Ga zo door en je bent weg.quote:5 NOTES OP 1 DAG! Nee wacht, in 3 uur.![]()
Mag ik misschien uitleg van een mod?
Nee. Ik vroeg uitleg over je waarschuwing.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Pardon?
[..]
Je loopt te stoken en sloeg mijn waarschung in de wind. Ga zo door en je bent weg.
Mijn God, zeg.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:30 schreef Desunoto het volgende:
-deze discussie hoort hier dus duidelijk niet, kappen-
Lees maar terug, ik ga dingen niet drie keer uitleggen. Mocht je het nog niet snappen mag je pm-en.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:36 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee. Ik vroeg uitleg over je waarschuwing.
Blijkbaar heb je over de echte antwoorden heen gelezenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:40 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Mijn God, zeg.![]()
Ik gaf net een paar goede argumenten en ik vroeg ook gewoon duidelijkheid. Iemand kan toch op z'n minst een reden geven waarom het oh-zo-belangrijk is om kleine vragen (of posts waar een andere user het eens is met een andere klacht of kritiek hier) per sé te moeten verwijderen? Waarom worden er geeneens antwoorden op die vragen gegeven?
En wil je m'n post terugzetten? Het was absoluut niet off topic. Het kan goede stof tot nadenken zijn voor de mods hier.
Ik kan het niet teruglezen. Want je hebt ze verwijderd.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Lees maar terug, ik ga dingen niet drie keer uitleggen. Mocht je het nog niet snappen mag je pm-en.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:40 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Mijn God, zeg.![]()
Ik gaf net een paar goede argumenten en ik vroeg ook gewoon duidelijkheid. Iemand kan toch op z'n minst een reden geven waarom het oh-zo-belangrijk is om kleine vragen (of posts waar een andere user het eens is met een andere klacht of kritiek hier) per sé te moeten verwijderen? Waarom worden er geeneens antwoorden op die vragen gegeven?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je met kritiek op de moderators an sich/in het algemeen niet bij diezelfde moderators moet zijn maar bij de Forum Admins, die zijn immers verantwoordelijk voor die moderators.
Nee. De kritiek is nu wel bekend en zullen we meenemen in het overleg met de mods.quote:En wil je m'n post terugzetten? Het was absoluut niet off topic. Het kan goede stof tot nadenken zijn voor de mods hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |