Ik zal nooit mod willen wordenquote:Op zondag 19 april 2009 12:30 schreef Lauriette91 het volgende:
Het gaat me niet eens meer zoveel om dat verjaardagstopic.
In mijn ogen zijn mods users die iets meer op de regeltjes letten.
En Christiaan is geen normale user hier. Neem dan gewoon een mod die ook een user is in Pub. Nijn, Ren, Blaxje, BB, Juic. Zijn laatste SC was 3477. Kom op.
quote:Op zondag 19 april 2009 19:59 schreef Blaxje het volgende:
Oh en: Juicyhil. Het wordt steeds meer een plaag. Laatste posts met "vol" of "vol?" slaan gewoon nergens op.
Dat dus.quote:Op zondag 19 april 2009 23:17 schreef Lauriette91 het volgende:
Mark. Donder is op met je gebitch op Juicy.
Dit ben ik wel met Mark eens. Ik vind het een prima usert en hij kan ook leuk meepraten, maar ik heb hem vaak genoeg gezegd dat zelfs ik het triest begin te vinden. Bekijk voor de grap zn laatste 15 lapo's eens en je zult er met geluk 2 normale tussen vinden, gewone posts dan...quote:Op zondag 19 april 2009 23:51 schreef MarkM het volgende:
Als hij stopt met lapo's en fipo's maken, stop ik met bitchen.
quote:Op zondag 19 april 2009 23:58 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dit ben ik wel met Mark eens. Ik vind het een prima usert en hij kan ook leuk meepraten, maar ik heb hem vaak genoeg gezegd dat zelfs ik het triest begin te vinden. Bekijk voor de grap zn laatste 15 lapo's eens en je zult er met geluk 2 normale tussen vinden, gewone posts dan...
QFTquote:Op maandag 20 april 2009 00:42 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel meevallen. Zie genoeg anderen die fipo's en kwartetten maken en daar wordt ook niets over gezegd.
Zelf doe je het ook.quote:Op zondag 19 april 2009 @ 23:58 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dit ben ik wel met Mark eens. Ik vind het een prima usert en hij kan ook leuk meepraten, maar ik heb hem vaak genoeg gezegd dat zelfs ik het triest begin te vinden. Bekijk voor de grap zn laatste 15 lapo's eens en je zult er met geluk 2 normale tussen vinden, gewone posts dan...
Krijg je daar geen note meer voor, bij herhaaldelijk gebruik van? Vroegâh was dat namelijk wel zoquote:Op maandag 20 april 2009 00:42 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel meevallen. Zie genoeg anderen die fipo's en kwartetten maken en daar wordt ook niets over gezegd.
Sooo. Ik weet dat we het er al een keer over gehad hebben enzo.quote:Op maandag 20 april 2009 12:19 schreef ManOnFire het volgende:
[..]
Hmm.. Handig.. Kan ik het niet ergens opslaan of er naartoe linken ofzo?
Waarom doen we niet gewoon in de OP van de SC een stukje met elke user en dan in 1 regel een wie/wat/waar? Doen ze in veel andere SC's ook.quote:Op maandag 20 april 2009 12:23 schreef Lauriette91 het volgende:
Zóó. En nu nog even wat anders.
Nieuwe jongen in PUB was verbaast over het feit dat hij zich 10x zal moeten voorstellen. Dus kwam hij met de volgende opmerking:
[..]
Sooo. Ik weet dat we het er al een keer over gehad hebben enzo.
Maar ik stel nogmaals een keer voor dat we binnen PUB een voorsteltopic maken. Sticky ofzo. Met eventueel slotje. Waar iedereen gewoon 1x een post plaatst met een voorstelverhaaltje. En dan wordt er via de OP van de SC naar die desbetreffende post gelinkt. Meningen?
Dan wordt hij wel erg groot en onverzichtelijk denk ik, in welke SC's doen ze dat dan nog meer?quote:Op maandag 20 april 2009 12:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom doen we niet gewoon in de OP van de SC ene stukje met elke user en dan in 1 regel een wie/wat/waar? Doen ze in veel andere SC's ook.
School & Stage SC #946 Waar iedereen nog slaaptquote:Op maandag 20 april 2009 12:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan wordt hij wel erg groot en onverzichtelijk denk ik, in welke SC's doen ze dat dan nog meer?
In SES oaquote:Op maandag 20 april 2009 12:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan wordt hij wel erg groot en onverzichtelijk denk ik, in welke SC's doen ze dat dan nog meer?
'Ik ben Bart, 21 jaar, uit Delft, 3e jaars student en ik hou van bier, MASD en andere vrouwenquote:Op maandag 20 april 2009 12:40 schreef MASD het volgende:
Wat voor dingen komen er dan zoal in te staan.
Als we het in de OP doen wordt het zoiets als Bart schreef.quote:Op maandag 20 april 2009 12:40 schreef MASD het volgende:
Wat voor dingen komen er dan zoal in te staan.
Dus eigenlijk gewoon alles wat ook in het fobo staat.quote:Op maandag 20 april 2009 12:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
'Ik ben Bart, 21 jaar, uit Delft, 3e jaars student en ik hou van bier, MASD en andere vrouwen'
Zoiets? Gewoon dat je ff weet hoe en wat
Jij staat niet in mn foboquote:Op maandag 20 april 2009 12:51 schreef MASD het volgende:
[..]
Dus eigenlijk gewoon alles wat ook in het fobo staat.
Voor die nieuwe mensen is het fobo geheel onbekend.quote:Op maandag 20 april 2009 12:51 schreef MASD het volgende:
[..]
Dus eigenlijk gewoon alles wat ook in het fobo staat.
Nah dude. Maak maar een lijstje in de OP.quote:Op maandag 20 april 2009 12:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij staat niet in mn fobo![]()
Opzich wel ja, maar niemand lijkt dat ding ooit te gebruiken, als ik zie wat voor vragen er soms langskomen
Het is ook meer wat gebruiksvriendelijker, dan dat het echt nodig is.
Lieve schat. Je vergeet dat PUB niet om de SC draait. Alles SC-related blijft dan ook in de SC.quote:Op maandag 20 april 2009 12:49 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Als we het in de OP doen wordt het zoiets als Bart schreef.
En als we het in een sticky doen wordt het iets uitgebreider qua hobby's en shizz.
Dat laat ik de mensen lekker zelf doenquote:Op maandag 20 april 2009 13:00 schreef MASD het volgende:
[..]
Nah dude. Maak maar een lijstje in de OP.
Het hoort misschien niet om de SC te draaien, maar 90% van de posts worden daar gemaakt, en zonder de SC zou ik nauwlijks meer in PUB komen.quote:Op maandag 20 april 2009 13:00 schreef MASD het volgende:
[..]
[..]
Lieve schat. Je vergeet dat PUB niet om de SC draait. Alles SC-related blijft dan ook in de SC.
Ik denk dat jij in dit gevaal geen recht van spreken hebt, omdat je totaal niets van het hele akkefietje hebt meegekregen. Er is geen gezeik over de OP, er is gewoon een poll geplaatst. De poll heeft imo niks te maken met het belachelijk maken van anderen.quote:Op maandag 20 april 2009 17:24 schreef RenRen- het volgende:
Weer het gezeik over de OP?
Ik denk dat er met die lijstjes te makkelijk geknoeit kan worden om de ander belachelijk te maken
Ik denk dat jij dat niet bepaalt. We doen het niet, klaar, move on.quote:Op maandag 20 april 2009 19:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij in dit gevaal geen recht van spreken hebt, omdat je totaal niets van het hele akkefietje hebt meegekregen. Er is geen gezeik over de OP, er is gewoon een poll geplaatst. De poll heeft imo niks te maken met het belachelijk maken van anderen.
Wat precies doen we niet Chris?quote:Op maandag 20 april 2009 19:21 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dat niet bepaalt. We doen het niet, klaar, move on.
Ik denk niet dat jij dat bepaalt, als iemand die totaal niet actief is in pub. Denk een keer na, er bestaat ook nog zoiets als regelmatige bezoekers. Als deze groep op democratische wijze bepaalt is er niks aan de hand lijkt me. Daarnaast vind ik het frappant dat Krentenbol speciaal het vote topic aanmaakt terwijl jij je daarvan distantieert. Een beetje consistentie zou in dit geval niet verkeerd zijn. Please, leg die mod functie neer en ga lekker op vakantie of zo. Dit is niks meer voor jou, iedereen wil je weg.quote:Op maandag 20 april 2009 19:21 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dat niet bepaalt. We doen het niet, klaar, move on.
Lekker selectief. Ze laat inderdaad het topic open (maakt het dus niet aan). Aangaande het design. Over het neerzetten van de users is hier gezegd wat daarmee gaat gebeuren.quote:Op maandag 20 april 2009 20:09 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij dat bepaalt, als iemand die totaal niet actief is in pub. Denk een keer na, er bestaat ook nog zoiets als regelmatige bezoekers. Als deze groep op democratische wijze bepaalt is er niks aan de hand lijkt me. Daarnaast vind ik het frappant dat Krentenbol speciaal het vote topic aanmaakt terwijl jij je daarvan distantieert. Een beetje consistentie zou in dit geval niet verkeerd zijn. Please, leg die mod functie neer en ga lekker op vakantie of zo. Dit is niks meer voor jou, iedereen wil je weg.
Veel plezier met je beslissing in dat geval.quote:Op maandag 20 april 2009 20:14 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Lekker selectief. Ze laat inderdaad het topic open (maakt het dus niet aan). Aangaande het design. Over het neerzetten van de users is hier gezegd wat daarmee gaat gebeuren.
quote:Op maandag 20 april 2009 20:14 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Lekker selectief. Ze laat inderdaad het topic open (maakt het dus niet aan). Aangaande het design. Over het neerzetten van de users is hier gezegd wat daarmee gaat gebeuren.
Dat is inderdaad gezegd door je collega MASD.quote:Op maandag 20 april 2009 13:00 schreef MASD het volgende:
[..]
Gozer, je doet het zelf ook.quote:Op zondag 19 april 2009 23:58 schreef nijnja het volgende:
[..]
eensquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gozer, je doet het zelf ook.
Zo voorspelbaar, zie ik 4 baggerposts staan, daarachter nog een 5de met daarin "KWARTET!" en dan nog iemand falen met kvp er tussendoor. En dan klagen als ik roep lapo zoals ieder andere user dat doet?
Stel je niet zo aan.
En daarbij, ik heb tegen niemand iets persoonlijks, maar jullie wel tegen mij.
Jullie reden is dus dat ik lapo roep?
Lame.
Ik heb het vorige gemiep wel meegekregen, en vind het gewoon vervelend dat niemand ooit tevreden is.quote:Op maandag 20 april 2009 @ 19:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij in dit gevaal geen recht van spreken hebt, omdat je totaal niets van het hele akkefietje hebt meegekregen. Er is geen gezeik over de OP, er is gewoon een poll geplaatst. De poll heeft imo niks te maken met het belachelijk maken van anderen.
Oh dat klopt ook hoor, ben ik het mee eens, maar doe ik het altijd? Nee. Zijn mijn kwartetten baggerposts? misschien een keer "kwartet", maar dat doe ik ook lang niet altijd.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
eens![]()
Niets persoonlijks nijn, maar jij baggert af en toe ook flink aan.
Ik zag het hier staan dus ik reageer hierquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:41 schreef Krentenbol. het volgende:
Doe dit even in de SC, of via MSN, PM, per brief of telegram.
I know, daarom vraag ik even dit elders verder af te handelen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:42 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik zag het hier staan dus ik reageer hier
quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:31 schreef MASD het volgende:
Bart, kappen.Ze helpt omdat chris en ik druk zijn. Dus als je hiermee op zou kunnen houden, tnxs.
Dat is anders dan doorgaan na het slotje. Die zit er niet voor niks op.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]Sorry hoor, vroeger was het de gewoonte om een welkomsttopic te openen, zelfs als het maar een hulpmod betrof. Maargoed, dit zal wel weer onder hetzelfde hoofdstuk als het verjaardagstopic vallen, duidelijk
Sorry voor de overlast
Van? Dat speculeertopic? Dat topic had een heel andere insteek, dit was gewoon een welkomsttopicquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:36 schreef MASD het volgende:
[..]
Dat is anders dan doorgaan na het slotje. Die zit er niet voor niks op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |