Omdat ik meestal alleen kijk bij mn AT.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:51 schreef Krentenbol. het volgende:
Een tvp in een FB topic, waarom? Het staat sticky bovenaan.Als iedereen een tvp gaat plaatsen is wordt het een beetje onduidelijk en het is storend. Vandaar.
ik weet niet hoor, zolang je geen mod bent, heb je helemaal geen tvp nodig in een FB topic.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:02 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Omdat ik meestal alleen kijk bij mn AT.
Daarom.
Was al weg, geen probleem.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:25 schreef dagdag het volgende:
excuus voor mijn hai bericht in tienerfoto topic, moest sc hebben
je en trouwens wilde het pm'en maar je inbox is niet beschikbaarquote:
Jij staat nog geblocked omdat je allerlei onzin PM's stuurde.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:34 schreef dagdag het volgende:
[..]
je en trouwens wilde het pm'en maar je inbox is niet beschikbaar
Of dat ligt aan mij
ja dat was vroeger toen je nog een sc'er was, oude tijdenquote:Op zondag 31 mei 2009 15:42 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jij staat nog geblocked omdat je allerlei onzin PM's stuurde.
Het is vrij triest om andere mensen over internet af te lopen zeiken omdat ze een foto neerzetten. Daarom werdt hij waarschijnlijk weggehaaldquote:Op zondag 31 mei 2009 22:25 schreef Henk_v het volgende:
Was mn vergelijking met Beavis in het Userphototopic nou zo beledigend dat de post gelijk ge-edit moest worden?
Afzeikenquote:Op maandag 1 juni 2009 14:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is vrij triest om andere mensen over internet af te lopen zeiken omdat ze een foto neerzetten. Daarom werdt hij waarschijnlijk weggehaald
Hey butthead. uhuuhuhu, they totally said ass. uuhuhuhuh.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:30 schreef Henk_v het volgende:
[..]
AfzeikenKom op man, ik vond het gewoon een treffende vergelijking, dus ik post 1 plaatje. Als dat al afzeiken is...
Het doel van dat topic is dat er foto's worden gepost van users, en niet dat andere users die meestal geen foto's posten de anderen gaan vergelijken met beavis/buthead/cartman/goatse/tubgirl of wat dan ook. Als dat wel geaccepteerd wordt is er niemand meer die een foto post.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:30 schreef Henk_v het volgende:
[..]
AfzeikenKom op man, ik vond het gewoon een treffende vergelijking, dus ik post 1 plaatje. Als dat al afzeiken is...
Ja, dat is het doel jaquote:Op maandag 1 juni 2009 14:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het doel van dat topic is dat er foto's worden gepost van users, en niet dat andere users die meestal geen foto's posten de anderen gaan vergelijken met beavis/buthead/cartman/goatse/tubgirl of wat dan ook. Als dat wel geaccepteerd wordt is er niemand meer die een foto post.
Ja, en mede doordat mensen zoals jij gaan zitten zuigen en trollen gaat het inderdaad niet erg hard. Jammer genoeg bewijs je je eigen falen door geen foto te posten.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:41 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Ja, dat is het doel jaVolgens mij komt het aantal fotoposts niet boven de 20% uit...
Consequent, dat is het keywoord. Als ze dan toch posts gaan verwijderen, verwijder dan ook alle offtopic posts. Als ik zie dat offtopic posts gewoon blijven staan, zie ik niet in waarom ik ook één keer een offtopic posts mag maken.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, en mede doordat mensen zoals jij gaan zitten zuigen en trollen gaat het inderdaad niet erg hard. Jammer genoeg bewijs je je eigen falen door geen foto te posten.
Wat een onzin dit.quote:Op maandag 1 juni 2009 18:41 schreef Desunoto het volgende:
-> Dit is feedback, geen slowchat of onzin.
quote:Op maandag 1 juni 2009 19:11 schreef Desunoto het volgende:
Hij:
- vraagt om leven in het topic ("nog niet vol?") en vervolgens ga ik veel posten en word ik genote?
- zegt dus dat ik 'poep' praat maar post zelf ook vaak genoeg nutteloze dingen als bijvoorbeeld posts van 1 woord of smiley wat dus net zo weinig inhoud heeft
- het is de PUB SC, het niveau heeft nooit hoog gelegen en dat gaat ook niet hoog worden
- komt dom over met z'n redeneringen om topics te sluiten en in het algemeen, daardoor kan ik hem als mod niet serieus nemen
Dus nogmaals mijn mening: ik vind nijnja niet goed als mod.
Ik zei toch alleen maar dat ik het eens ben met Swarmahoer.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:34 schreef Desunoto het volgende:
! Ik onderbouw het toch net?
![]()
Laat maar ook.. een discussie hierover is nutteloos, de meningen staan toch al vast.
Ik wilde het gewoon even gezegd hebben, dus bij deze.
Laat eens wat topics zien die ik zonder 'slimme' reden volgens jou gesloten heb?quote:Op maandag 1 juni 2009 19:34 schreef Desunoto het volgende:! Ik onderbouw het toch net?
![]()
Laat maar ook.. een discussie hierover is nutteloos, de meningen staan toch al vast.
Ik wilde het gewoon even gezegd hebben, dus bij deze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |