Ik heb het over dat posts editten overalquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:50 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zoveel topics zijn er niet gesloten behalve 'welkom nijnja' topics en dat van gister.
Dan moet je het proberen bij te houden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:16 schreef LasTeR het volgende:
En die SC gaat te snel voor mij. Al twee keer bewezen in de SC topics.
Want?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:19 schreef Blaxje het volgende:
Krentenbol moet eens kappen met al die postedits, als mod is dat één van de slechtste dingen die je kunt doen. Word.
Iedereen heeft in principe het recht om iets te zeggen op een forum, als je dat aanpast dan snoer je iemand per direct de mond. Is het niet veel beter om iemand gewoon in het draadje te waarschuwen en die persoon te noten? Edits lijken me alleen maar nodig als er vieze plaatjes worden gepost of zo...quote:
Edits zorgen er ook voor dat verdere gezeik achterwege blijft of om een punt over te brengen naar desbetreffende user.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:26 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Iedereen heeft in principe het recht om iets te zeggen op een forum, als je dat aanpast dan snoer je iemand per direct de mond. Is het niet veel beter om iemand gewoon in het draadje te waarschuwen en die persoon te noten? Edits lijken me alleen maar nodig als er vieze plaatjes worden gepost of zo...
Oh well, you're deciding
Als het bijvoorbeeld topicverneukend is of policy overschrijdend wordt het gewoon weggehaald, al dan niet met note. Ik zou niet weten waarom dat hier anders zou moeten.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:26 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Iedereen heeft in principe het recht om iets te zeggen op een forum, als je dat aanpast dan snoer je iemand per direct de mond. Is het niet veel beter om iemand gewoon in het draadje te waarschuwen en die persoon te noten? Edits lijken me alleen maar nodig als er vieze plaatjes worden gepost of zo...
Oh well, you're deciding
Ja, als je het zo vertelt dan heb je daar ook wel gelijk in, ik heb alleen het idee dat het nu ineens ontzettend veel gebeurt, terwijl dit vroeger niet zo was.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:28 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Edits zorgen er ook voor dat verdere gezeik achterwege blijft of om een punt over te brengen naar desbetreffende user.
Nu heb je dan ook opeens 2 (!) actieve modjes op PUB zitten. Kleine gok hoor, maar misschien dat het daar aan ligt?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:32 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ja, als je het zo vertelt dan heb je daar ook wel gelijk in, ik heb alleen het idee dat het nu ineens ontzettend veel gebeurt, terwijl dit vroeger niet zo was.
Onzin, alleen in de MASD/Chris periode waren de mods lui.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:33 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Nu heb je dan ook opeens 2 (!) actieve modjes op PUB zitten. Kleine gok hoor, maar misschien dat het daar aan ligt?
Nee joh.quote:Op zondag 24 mei 2009 03:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Onzin, alleen in de MASD/Chris periode waren de mods lui.
En dan nog is het onzinnig om gelijk de modjes de schuld te geven van de editsquote:Op zondag 24 mei 2009 03:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Onzin, alleen in de MASD/Chris periode waren de mods lui.
Kloptquote:Op zondag 24 mei 2009 13:12 schreef Mordreth het volgende:
[..]
En dan nog is het onzinnig om gelijk de modjes de schuld te geven van de edits. Ik spiek hier wel eens mee en heb ze zelf niet kunnen betrappen op onnodige edits/notes.
Spiek jijquote:Op zondag 24 mei 2009 13:12 schreef Mordreth het volgende:
[..]
En dan nog is het onzinnig om gelijk de modjes de schuld te geven van de edits. Ik spiek hier wel eens mee en heb ze zelf niet kunnen betrappen op onnodige edits/notes.
Draagt wel bij aan het onduidelijke en storende.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:53 schreef Bravebart het volgende:
Nou uuh, mn post was nou ook weer niet zo dramatisch dat hij verwijderd moest worden hoor, vond ik
Ajoh, de Feedback gaat zo traag, daar is een beetje onduidelijkheid juist wel verfrissendquote:Op zondag 24 mei 2009 21:55 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Draagt wel bij aan het onduidelijke en storende.
Omdat ik meestal alleen kijk bij mn AT.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:51 schreef Krentenbol. het volgende:
Een tvp in een FB topic, waarom? Het staat sticky bovenaan.Als iedereen een tvp gaat plaatsen is wordt het een beetje onduidelijk en het is storend. Vandaar.
ik weet niet hoor, zolang je geen mod bent, heb je helemaal geen tvp nodig in een FB topic.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:02 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Omdat ik meestal alleen kijk bij mn AT.
Daarom.
Was al weg, geen probleem.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:25 schreef dagdag het volgende:
excuus voor mijn hai bericht in tienerfoto topic, moest sc hebben
je en trouwens wilde het pm'en maar je inbox is niet beschikbaarquote:
Jij staat nog geblocked omdat je allerlei onzin PM's stuurde.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:34 schreef dagdag het volgende:
[..]
je en trouwens wilde het pm'en maar je inbox is niet beschikbaar
Of dat ligt aan mij
ja dat was vroeger toen je nog een sc'er was, oude tijdenquote:Op zondag 31 mei 2009 15:42 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jij staat nog geblocked omdat je allerlei onzin PM's stuurde.
Het is vrij triest om andere mensen over internet af te lopen zeiken omdat ze een foto neerzetten. Daarom werdt hij waarschijnlijk weggehaaldquote:Op zondag 31 mei 2009 22:25 schreef Henk_v het volgende:
Was mn vergelijking met Beavis in het Userphototopic nou zo beledigend dat de post gelijk ge-edit moest worden?
Afzeikenquote:Op maandag 1 juni 2009 14:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is vrij triest om andere mensen over internet af te lopen zeiken omdat ze een foto neerzetten. Daarom werdt hij waarschijnlijk weggehaald
Hey butthead. uhuuhuhu, they totally said ass. uuhuhuhuh.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:30 schreef Henk_v het volgende:
[..]
AfzeikenKom op man, ik vond het gewoon een treffende vergelijking, dus ik post 1 plaatje. Als dat al afzeiken is...
Het doel van dat topic is dat er foto's worden gepost van users, en niet dat andere users die meestal geen foto's posten de anderen gaan vergelijken met beavis/buthead/cartman/goatse/tubgirl of wat dan ook. Als dat wel geaccepteerd wordt is er niemand meer die een foto post.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:30 schreef Henk_v het volgende:
[..]
AfzeikenKom op man, ik vond het gewoon een treffende vergelijking, dus ik post 1 plaatje. Als dat al afzeiken is...
Ja, dat is het doel jaquote:Op maandag 1 juni 2009 14:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het doel van dat topic is dat er foto's worden gepost van users, en niet dat andere users die meestal geen foto's posten de anderen gaan vergelijken met beavis/buthead/cartman/goatse/tubgirl of wat dan ook. Als dat wel geaccepteerd wordt is er niemand meer die een foto post.
Ja, en mede doordat mensen zoals jij gaan zitten zuigen en trollen gaat het inderdaad niet erg hard. Jammer genoeg bewijs je je eigen falen door geen foto te posten.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:41 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Ja, dat is het doel jaVolgens mij komt het aantal fotoposts niet boven de 20% uit...
Consequent, dat is het keywoord. Als ze dan toch posts gaan verwijderen, verwijder dan ook alle offtopic posts. Als ik zie dat offtopic posts gewoon blijven staan, zie ik niet in waarom ik ook één keer een offtopic posts mag maken.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, en mede doordat mensen zoals jij gaan zitten zuigen en trollen gaat het inderdaad niet erg hard. Jammer genoeg bewijs je je eigen falen door geen foto te posten.
Wat een onzin dit.quote:Op maandag 1 juni 2009 18:41 schreef Desunoto het volgende:
-> Dit is feedback, geen slowchat of onzin.
quote:Op maandag 1 juni 2009 19:11 schreef Desunoto het volgende:
Hij:
- vraagt om leven in het topic ("nog niet vol?") en vervolgens ga ik veel posten en word ik genote?
- zegt dus dat ik 'poep' praat maar post zelf ook vaak genoeg nutteloze dingen als bijvoorbeeld posts van 1 woord of smiley wat dus net zo weinig inhoud heeft
- het is de PUB SC, het niveau heeft nooit hoog gelegen en dat gaat ook niet hoog worden
- komt dom over met z'n redeneringen om topics te sluiten en in het algemeen, daardoor kan ik hem als mod niet serieus nemen
Dus nogmaals mijn mening: ik vind nijnja niet goed als mod.
Ik zei toch alleen maar dat ik het eens ben met Swarmahoer.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:34 schreef Desunoto het volgende:
! Ik onderbouw het toch net?
![]()
Laat maar ook.. een discussie hierover is nutteloos, de meningen staan toch al vast.
Ik wilde het gewoon even gezegd hebben, dus bij deze.
Laat eens wat topics zien die ik zonder 'slimme' reden volgens jou gesloten heb?quote:Op maandag 1 juni 2009 19:34 schreef Desunoto het volgende:! Ik onderbouw het toch net?
![]()
Laat maar ook.. een discussie hierover is nutteloos, de meningen staan toch al vast.
Ik wilde het gewoon even gezegd hebben, dus bij deze.
O.a hier: BREAKING NEWS: Breuk tussen Jan en Yolanthe blijkt HOAX.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:24 schreef nijnja het volgende:
[..]
Laat eens wat topics zien die ik zonder 'slimme' reden volgens jou gesloten heb?
Hij is net nieuw, verwacht dat hij meteen netzo ervaren is als remlof of snakey?quote:Op maandag 1 juni 2009 21:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
O.a hier: BREAKING NEWS: Breuk tussen Jan en Yolanthe blijkt HOAX.
Posts slaan werkelijk nergens op. De eerste post komt nogal erg twijfelachtig over voor een mod. Gooi hem dan meteen dicht.. en daarna je "views/reacties" reden... wtf?Het was gewoon bagger en zeg dat dan.
In een ander topic, waarvan ik de naam vergeten ben, paste je ook het hele doel van het topic aan en zette je het topic teveel om naar jouw wil. Het was echt geen bagger en TS wilde er wat anders mee.
Zo zijn er wel meer momenten in de SC en buiten de SC waarvan ik denk dat je het niet goed doet.
Je bent een toffe gozer hoormaar soms sta ik van verbazing te kijken hoe je mod.
Maar dan post je niet en kijk je het van een afstand aan. Als je als fipo meteen zo'n post plaatst kun je er je kunstgebit op zetten dat het misloopt met de rest van de posts.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:48 schreef Mordreth het volgende:
Hij was toen net mod. Altijd wennen enz. En op zich wel terecht dat hij het eerst wil afwachten.
En als we toch over posts hebben: die van jou was ook niet van hoogstaande kwaliteit.
Ik postte maar even snel iets omdat ik er toch al op klikte... een mod zou dat topic gewoon meteen dicht moeten gooien en zeker niet zo'n eerste post moeten plaatsen.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:48 schreef Mordreth het volgende:
Hij was toen net mod. Altijd wennen enz. En op zich wel terecht dat hij het eerst wil afwachten.
En als we toch over posts hebben: die van jou was ook niet van hoogstaande kwaliteit.
Detail. Ieder weer zo z'n eigen aanpak. Of dat de juiste was laat ik in het midden. Want zoals ik al zei: hij was toen net mod. Daar kan je hem nu niet op aankijkenquote:Op maandag 1 juni 2009 21:52 schreef Yeahyeh het volgende:
[..]
Maar dan post je niet en kijk je het van een afstand aan. Als je als fipo meteen zo'n post plaatst kun je er je kunstgebit op zetten dat het misloopt met de rest van de posts.
Post dan niks zou ik zeggen. Totaal niet nuttig.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:54 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik postte maar even snel iets omdat ik er toch al op klikte... een mod zou dat topic gewoon meteen dicht moeten gooien en zeker niet zo'n eerste post moeten plaatsen.
Of je ziet het als proberen te voorkomen dat het topic verbaggerd wordt.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:52 schreef Yeahyeh het volgende:
[..]
Maar dan post je niet en kijk je het van een afstand aan. Als je als fipo meteen zo'n post plaatst kun je er je kunstgebit op zetten dat het misloopt met de rest van de posts.
Er staat gewoon in de PUB FAQ dat offtopic en tvp verwijderd wordt uit FB, dus daarom.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:51 schreef Yeahyeh het volgende:
Schat, je bent R&P mod. Blijf dan ook daar en laat mij antwoord krijgen van die 2 die antwoord horen te geven. Daarnaast, als iemand mijn gedelete berichten kan terugzetten zie je de argumenten wel. Totalitaire bullshit dit, als je niet tegen kritiek kunt moet je maar iets anders doen.
Maar het frappante is dat het geen TVP noch offtopic was. Gewoon feedback. Net als de posts van die andere mensen die hem zomaar ineens zonder uitleg niet konden vinden. Daarom.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Er staat gewoon in de PUB FAQ dat offtopic en tvp verwijderd wordt uit FB, dus daarom.
Nou wat wilde je dan kwijt wat verwijderd is, it better be good.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:29 schreef Yeahyeh het volgende:
[..]
Maar het frappante is dat het geen TVP noch offtopic was. Gewoon feedback. Net als de posts van die andere mensen die hem zomaar ineens zonder uitleg niet konden vinden. Daarom.
Morgen baby. Net een fles champagne op, er gaan nu toch geen goede argumenten uitkomen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nou wat wilde je dan kwijt wat verwijderd is, it better be good.
Je had die post al gemaakt zei je, dus je hoeft niks te bedenken alleen te herhalen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:34 schreef Yeahyeh het volgende:
[..]
Morgen baby. Net een fles champagne op, er gaan nu toch geen goede argumenten uitkomen.
ik heb nog een aantal ''lekker interessante'' topics, kan je die ook dichgooien krentebolquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:14 schreef 3lmo het volgende:
Waarom geef je mij een note KB? 't Is toch niet praktisch een dergelijk topic in PUB te plaatsen. Wat 'zou' je stemmen, lekker interessant.
Als het je niet interesseert, moet ik het echt nog zeggen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:14 schreef 3lmo het volgende:
Waarom geef je mij een note KB? 't Is toch niet praktisch een dergelijk topic in PUB te plaatsen. Wat 'zou' je stemmen, lekker interessant.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb nog een aantal ''lekker interessante'' topics, kan je die ook dichgooien krentebol
Pussycat dolls clip
Websites die...
Foute CD van Q-Music
Tweakers en Hyves :')
Verslapen
Last.fm's musical compatibility
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:40 schreef 3lmo het volgende:
Maar krentenbol, het feit dat je nu posts verwijdert daar gelaten - waar blijft je argumentatie? Het is niet verboden zo'n opmerking te plaatsen, hoewel ik na dit topic toch een ander idee krijg van het PUB-beleid.
Wat willen jullie nou?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:42 schreef Desunoto het volgende:
Bravebarts post en mijn post zijn gewoon weer verwijderd hoor.![]()
Triest.
Het viel me trouwens nog mee dat jouw eerste post niet meteen verwijderd werd.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:52 schreef 3lmo het volgende:
Ja maar Desunoto, tegenspraak in een feedback topic is dan ook niet de bedoeling.
Swarmahoer heeft hier sowieso niets mee te maken. Verwijder zijn post dan ook gelijk.
Wat draagt het bij aan het topic als jij, of wie dan ook, dat zegt in het topic? Als je dat echt zo erg vind kun je dat bijvoorbeeld hier zeggen, dat is feedback. En dan mag het ook wel op een normale manier, met enige onderbouwing bijvoorbeeld, dan kunnen we argumenten weerleggen met elkaar en misschien ergens uitkomen. Op losse kreet, zeker met zo'n negatieve klank, ga ik of wie dan ook niet in en is gewoon topicverpestend. Daarom wordt verwijderd en genote.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:11 schreef 3lmo het volgende:
Krentenbol, mijn vraag is duidelijk genoeg. Waarom krijg ik een note als ik post dat een dergelijk topic relatief misplaatst staat in PUB?
En je zegt dat alle offtopic posts verwijderd worden, waarom staat swarmahoer's post er nog dan?
Juist.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:21 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wat draagt het bij aan het topic als jij, of wie dan ook, dat zegt in het topic? Als je dat echt zo erg vind kun je dat bijvoorbeeld hier zeggen, dat is feedback. En dan mag het ook wel op een normale manier, met enige onderbouwing bijvoorbeeld, dan kunnen we argumenten weerleggen met elkaar en misschien ergens uitkomen. Op losse kreet, zeker met zo'n negatieve klank, ga ik of wie dan ook niet in en is gewoon topicverpestend. Daarom wordt verwijderd en genote.
Daarnaast je opmerking naar Swarmahoer gaat helemaal nergens over, dat is geen PUB feedback dus hoort al niet hier, maar in zijn PM inbox bijvoorbeeld. Daarbij is dat wat hij zei geen offtopic, hij geeft aan met topics van jou dat jouw opmerking nogal 'zot' genoemd kan worden. De pot verwijt de ketel. Het zijn topics vanuit KLB dus het is iets dat hem opvalt.
Nogmaals, als je het/een topic niet boeiend vind, blijf gewoon weg. Anders heb je er een dagtaak aan de niet boeiende topics overal te gaan voorzien van je mening. Uit een topic kan nog wel wat meer komen dan alleen een opsomming. Ik denk dat jij dat ook wel weet. Daarnaast is het dan nog steeds niet de juiste plek en manier om jouw mening hierover te geven.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:38 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Juist.³ Als mijn post al niet bijdraagt, wat te denken van het opsommen van wat je gestemd hebt. Gelukkig is dat wel interessant. En argumenten? Kom op hé, wees realistisch. Iedereen met een stel hersens weet wel wat ik bedoel.
Blijf maar gewoon achter swarmahoer staan, maar je weet zelf ook wel dat KLB absoluut niet representatief is voor iets in PUB. Zijn post is gewoon off-topic, en zou net zo goed verwijderd moeten worden. Helaas heerst de hypocrisie hier.
Ik heb geen probleem, ik zeek alleen swarma's post ff af, omdat hij totaal nergens op sloegquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:58 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Ik snap echt niet wat nou jullie probleem is.
Dat mag, via PM, msn, etc. Maar niet in FB.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 04:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem, ik zeek alleen swarma's post ff af, omdat hij totaal nergens op sloeg
Ja mevrouwquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:09 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat mag, via PM, msn, etc. Maar niet in FB.
truequote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:53 schreef RenRen- het volgende:
Ik mag KB. en Nijn persoonlijk heel graag.
Maar op het moment vind ik wel dat de PUB wat minder wordt. Mensen, ook buitenstaanders, zijn veel negatiever aan het worden, en de reguliere users lijken het ook niet meer leuk te vinden. Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen. (Aangezien ik zelf niet de moeite doe om te bedenken hoe het beter kan worden, ik ben natuurlijk geen mod)
Ook vind ik dat N als user heel erg is veranderd sinds hij blauw is geworden. Errug uit de hoogte en zo.
Omdat posts al "eens met Desunoto", "vind ik ook" niets toevoegen en dit topic alleen maar vervuilen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:30 schreef Tijgertje. het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom mijn post nu voor de 3e keer is verwijderd?
Wat is dit nou weer?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:16 schreef remlof het volgende:
Omdat posts al "eens met Desunoto", "vind ik ook" niets toevoegen en dit topic alleen maar vervuilen.
Dit topic lijkt een grote opeenstapeling te worden van algemene kritiek op de nieuwe mods in dit forum en daar is dit topic niet voor bedoeld. Het is bedoeld voor vragen over individuele modacties.
Maar als 20 users gaan zeggen "Eensch" dan gaat het nergens meer over. 1 keer is genoeg.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:23 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer?
Een vraag als "waarom wordt mijn post verwijderd/weggeedit?" is een vraag over een individuele modactie. En dat wordt dan weer verwijderd ofwel beantwoord door een niet serieus te nemen post van een mod (die hier niet eens mod). En algemene kritiek is een vorm van feedback. Als dat zich opstapelt en meerdere mensen het met elkaar eens zijn over bepaalde zaken die in hun ogen slecht zijn, is dat een héél duidelijk teken dat er iets niet goed gaat. En die reacties worden dan vervolgens ook weer verwijderd. Wat is daar in godsnaam het nut van?
Ik snap de logica hier niet.
Ik bedoelde dat je met kritiek op de moderators an sich/in het algemeen niet bij diezelfde moderators moet zijn maar bij de Forum Admins, die zijn immers verantwoordelijk voor die moderators.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:23 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer?
Een vraag als "waarom wordt mijn post verwijderd/weggeedit?" is een vraag over een individuele modactie. En dat wordt dan weer verwijderd ofwel beantwoord door een niet serieus te nemen post van een mod (die hier niet eens mod). En algemene kritiek is een vorm van feedback. Als dat zich opstapelt en meerdere mensen het met elkaar eens zijn over bepaalde zaken die in hun ogen slecht zijn, is dat een héél duidelijk teken dat er iets niet goed gaat. En die reacties worden dan vervolgens ook weer verwijderd. Wat is daar in godsnaam het nut van?
Ik snap de logica hier niet.
Pardon?quote:
Je loopt te stoken en sloeg mijn waarschuwing in de wind. Ga zo door en je bent weg.quote:5 NOTES OP 1 DAG! Nee wacht, in 3 uur.![]()
Mag ik misschien uitleg van een mod?
Nee. Ik vroeg uitleg over je waarschuwing.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Pardon?
[..]
Je loopt te stoken en sloeg mijn waarschung in de wind. Ga zo door en je bent weg.
Mijn God, zeg.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:30 schreef Desunoto het volgende:
-deze discussie hoort hier dus duidelijk niet, kappen-
Lees maar terug, ik ga dingen niet drie keer uitleggen. Mocht je het nog niet snappen mag je pm-en.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:36 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee. Ik vroeg uitleg over je waarschuwing.
Blijkbaar heb je over de echte antwoorden heen gelezenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:40 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Mijn God, zeg.![]()
Ik gaf net een paar goede argumenten en ik vroeg ook gewoon duidelijkheid. Iemand kan toch op z'n minst een reden geven waarom het oh-zo-belangrijk is om kleine vragen (of posts waar een andere user het eens is met een andere klacht of kritiek hier) per sé te moeten verwijderen? Waarom worden er geeneens antwoorden op die vragen gegeven?
En wil je m'n post terugzetten? Het was absoluut niet off topic. Het kan goede stof tot nadenken zijn voor de mods hier.
Ik kan het niet teruglezen. Want je hebt ze verwijderd.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Lees maar terug, ik ga dingen niet drie keer uitleggen. Mocht je het nog niet snappen mag je pm-en.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:40 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Mijn God, zeg.![]()
Ik gaf net een paar goede argumenten en ik vroeg ook gewoon duidelijkheid. Iemand kan toch op z'n minst een reden geven waarom het oh-zo-belangrijk is om kleine vragen (of posts waar een andere user het eens is met een andere klacht of kritiek hier) per sé te moeten verwijderen? Waarom worden er geeneens antwoorden op die vragen gegeven?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je met kritiek op de moderators an sich/in het algemeen niet bij diezelfde moderators moet zijn maar bij de Forum Admins, die zijn immers verantwoordelijk voor die moderators.
Nee. De kritiek is nu wel bekend en zullen we meenemen in het overleg met de mods.quote:En wil je m'n post terugzetten? Het was absoluut niet off topic. Het kan goede stof tot nadenken zijn voor de mods hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |