abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69616406
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:24 schreef nijnja het volgende:

[..]

Laat eens wat topics zien die ik zonder 'slimme' reden volgens jou gesloten heb?
O.a hier: BREAKING NEWS: Breuk tussen Jan en Yolanthe blijkt HOAX.

Posts slaan werkelijk nergens op. De eerste post komt nogal erg twijfelachtig over voor een mod. Gooi hem dan meteen dicht.. en daarna je "views/reacties" reden... wtf? Het was gewoon bagger en zeg dat dan.
In een ander topic, waarvan ik de naam vergeten ben, paste je ook het hele doel van het topic aan en zette je het topic teveel om naar jouw wil. Het was echt geen bagger en TS wilde er wat anders mee.

Zo zijn er wel meer momenten in de SC en buiten de SC waarvan ik denk dat je het niet goed doet.

Je bent een toffe gozer hoor maar soms sta ik van verbazing te kijken hoe je mod.
pi_69616628
Hij was toen net mod. Altijd wennen enz. En op zich wel terecht dat hij het eerst wil afwachten.
En als we toch over posts hebben: die van jou was ook niet van hoogstaande kwaliteit.
  maandag 1 juni 2009 @ 21:49:02 #253
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_69616637
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:43 schreef Desunoto het volgende:

[..]

O.a hier: BREAKING NEWS: Breuk tussen Jan en Yolanthe blijkt HOAX.

Posts slaan werkelijk nergens op. De eerste post komt nogal erg twijfelachtig over voor een mod. Gooi hem dan meteen dicht.. en daarna je "views/reacties" reden... wtf? Het was gewoon bagger en zeg dat dan.
In een ander topic, waarvan ik de naam vergeten ben, paste je ook het hele doel van het topic aan en zette je het topic teveel om naar jouw wil. Het was echt geen bagger en TS wilde er wat anders mee.

Zo zijn er wel meer momenten in de SC en buiten de SC waarvan ik denk dat je het niet goed doet.

Je bent een toffe gozer hoor maar soms sta ik van verbazing te kijken hoe je mod.
Hij is net nieuw, verwacht dat hij meteen netzo ervaren is als remlof of snakey?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_69616808
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:48 schreef Mordreth het volgende:
Hij was toen net mod. Altijd wennen enz. En op zich wel terecht dat hij het eerst wil afwachten.
En als we toch over posts hebben: die van jou was ook niet van hoogstaande kwaliteit.
Maar dan post je niet en kijk je het van een afstand aan. Als je als fipo meteen zo'n post plaatst kun je er je kunstgebit op zetten dat het misloopt met de rest van de posts.
11 cm erect in mijn broek, yo.
pi_69616908
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:48 schreef Mordreth het volgende:
Ik postte maar even snel iets omdat ik er toch al op klikte... een mod zou dat topic gewoon meteen dicht moeten gooien en zeker niet zo'n eerste post moeten plaatsen.
pi_69616916
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:52 schreef Yeahyeh het volgende:

[..]

Maar dan post je niet en kijk je het van een afstand aan. Als je als fipo meteen zo'n post plaatst kun je er je kunstgebit op zetten dat het misloopt met de rest van de posts.
Detail. Ieder weer zo z'n eigen aanpak. Of dat de juiste was laat ik in het midden. Want zoals ik al zei: hij was toen net mod. Daar kan je hem nu niet op aankijken .
pi_69617064
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:54 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Ik postte maar even snel iets omdat ik er toch al op klikte... een mod zou dat topic gewoon meteen dicht moeten gooien en zeker niet zo'n eerste post moeten plaatsen.
Post dan niks zou ik zeggen. Totaal niet nuttig.
Daarnaast zag hij (net zoals ik) wel potentie in dat topic. Dat hij een aantal minuten daarna terugkomt op z'n beslissing: prima. Onder het mom van: hij moest nog leren enz.

Dus kom met wat andere argumenten. Of ga ergens anders spelen.
pi_69617554
Best, ik ga wel ergens anders spelen. Ik wil nog wel zien hoe nijnja zich dan als mod 'ontwikkelt', want zoals het nu gaat is ie best wel stom bezig.

pi_69621451
edit: tenzij je feedback hebt die ook echt een bijdrage levert aan PUB (dus MET argumentatie), dan kan je wat zeggen.. eerder niet.

[ Bericht 39% gewijzigd door Mordreth op 01-06-2009 23:58:39 ]
pi_69621769
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:38 schreef Krentenbol. het volgende:
Wat kanovinnie zegt.
Ik blijf erbij dat er dan consequenter gemodereerd moet worden in Userphoto's.
pi_69621780
Schat, je bent R&P mod. Blijf dan ook daar en laat mij antwoord krijgen van die 2 die antwoord horen te geven. Daarnaast, als iemand mijn gedelete berichten kan terugzetten zie je de argumenten wel. Totalitaire bullshit dit, als je niet tegen kritiek kunt moet je maar iets anders doen.
pi_69621814
Waarom is mijn post verwijderd, en staat dit topic niet meer in mijn AT's terwijl ik hier al eerder heb gepost? Het wás feedback. EN het topic is net vol, wtf jongens..
pi_69621877
De modjes zijn GEWELDIG.
Ik moest ook haaartelijk lachen om de note die ik ontvangen heb.
Geweldig jongens, ga zo door. Remlof, maak M gelijk de derde PUBmod, hij is zó goed bezig.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 00:26:01 #264
234271 Krentenbol.
Lick my currants!
pi_69622740
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:52 schreef Yeahyeh het volgende:

[..]

Of je ziet het als proberen te voorkomen dat het topic verbaggerd wordt.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 00:27:21 #265
234271 Krentenbol.
Lick my currants!
pi_69622768
quote:
Op maandag 1 juni 2009 23:51 schreef Yeahyeh het volgende:
Schat, je bent R&P mod. Blijf dan ook daar en laat mij antwoord krijgen van die 2 die antwoord horen te geven. Daarnaast, als iemand mijn gedelete berichten kan terugzetten zie je de argumenten wel. Totalitaire bullshit dit, als je niet tegen kritiek kunt moet je maar iets anders doen.
Er staat gewoon in de PUB FAQ dat offtopic en tvp verwijderd wordt uit FB, dus daarom.

Oh en als je een gerichte vraag hebt aan een specifieke mod, dan moet je dat erbij zetten of een PM sturen, anders kan het zomaar dat iemand anders zo aardig is je feedback te geven.
pi_69622825
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 00:27 schreef Krentenbol. het volgende:

[..]

Er staat gewoon in de PUB FAQ dat offtopic en tvp verwijderd wordt uit FB, dus daarom.
Maar het frappante is dat het geen TVP noch offtopic was. Gewoon feedback. Net als de posts van die andere mensen die hem zomaar ineens zonder uitleg niet konden vinden. Daarom.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 00:33:02 #267
234271 Krentenbol.
Lick my currants!
pi_69622878
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 00:29 schreef Yeahyeh het volgende:

[..]

Maar het frappante is dat het geen TVP noch offtopic was. Gewoon feedback. Net als de posts van die andere mensen die hem zomaar ineens zonder uitleg niet konden vinden. Daarom.
Nou wat wilde je dan kwijt wat verwijderd is, it better be good.
pi_69622911
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 00:33 schreef Krentenbol. het volgende:

[..]

Nou wat wilde je dan kwijt wat verwijderd is, it better be good.
Morgen baby. Net een fles champagne op, er gaan nu toch geen goede argumenten uitkomen.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 00:38:02 #269
234271 Krentenbol.
Lick my currants!
pi_69622963
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 00:34 schreef Yeahyeh het volgende:

[..]

Morgen baby. Net een fles champagne op, er gaan nu toch geen goede argumenten uitkomen.
Je had die post al gemaakt zei je, dus je hoeft niks te bedenken alleen te herhalen.
pi_69713678
Waarom geef je mij een note KB? 't Is toch niet praktisch een dergelijk topic in PUB te plaatsen. Wat 'zou' je stemmen, lekker interessant.
pi_69713894
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:14 schreef 3lmo het volgende:
Waarom geef je mij een note KB? 't Is toch niet praktisch een dergelijk topic in PUB te plaatsen. Wat 'zou' je stemmen, lekker interessant.
ik heb nog een aantal ''lekker interessante'' topics, kan je die ook dichgooien krentebol

Pussycat dolls clip
Websites die...
Foute CD van Q-Music
Tweakers en Hyves :')
Verslapen
Last.fm's musical compatibility
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  donderdag 4 juni 2009 @ 20:23:38 #272
234271 Krentenbol.
Lick my currants!
pi_69714034
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:14 schreef 3lmo het volgende:
Als het je niet interesseert, moet ik het echt nog zeggen?

Dan klik niet.
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:19 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

ik heb nog een aantal ''lekker interessante'' topics, kan je die ook dichgooien krentebol

Pussycat dolls clip
Websites die...
Foute CD van Q-Music
Tweakers en Hyves :')
Verslapen
Last.fm's musical compatibility
pi_69725547
Maar krentenbol, het feit dat je nu posts verwijdert daar gelaten - waar blijft je argumentatie? Het is niet verboden zo'n opmerking te plaatsen, hoewel ik na dit topic toch een ander idee krijg van het PUB-beleid.
pi_69725585
Bravebarts post en mijn post zijn gewoon weer verwijderd hoor.

Triest.
pi_69725869
Ja maar Desunoto, tegenspraak in een feedback topic is dan ook niet de bedoeling.

Swarmahoer heeft hier sowieso niets mee te maken. Verwijder zijn post dan ook gelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')