O.a hier: BREAKING NEWS: Breuk tussen Jan en Yolanthe blijkt HOAX.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:24 schreef nijnja het volgende:
[..]
Laat eens wat topics zien die ik zonder 'slimme' reden volgens jou gesloten heb?
Hij is net nieuw, verwacht dat hij meteen netzo ervaren is als remlof of snakey?quote:Op maandag 1 juni 2009 21:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
O.a hier: BREAKING NEWS: Breuk tussen Jan en Yolanthe blijkt HOAX.
Posts slaan werkelijk nergens op. De eerste post komt nogal erg twijfelachtig over voor een mod. Gooi hem dan meteen dicht.. en daarna je "views/reacties" reden... wtf?Het was gewoon bagger en zeg dat dan.
In een ander topic, waarvan ik de naam vergeten ben, paste je ook het hele doel van het topic aan en zette je het topic teveel om naar jouw wil. Het was echt geen bagger en TS wilde er wat anders mee.
Zo zijn er wel meer momenten in de SC en buiten de SC waarvan ik denk dat je het niet goed doet.
Je bent een toffe gozer hoormaar soms sta ik van verbazing te kijken hoe je mod.
Maar dan post je niet en kijk je het van een afstand aan. Als je als fipo meteen zo'n post plaatst kun je er je kunstgebit op zetten dat het misloopt met de rest van de posts.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:48 schreef Mordreth het volgende:
Hij was toen net mod. Altijd wennen enz. En op zich wel terecht dat hij het eerst wil afwachten.
En als we toch over posts hebben: die van jou was ook niet van hoogstaande kwaliteit.
Ik postte maar even snel iets omdat ik er toch al op klikte... een mod zou dat topic gewoon meteen dicht moeten gooien en zeker niet zo'n eerste post moeten plaatsen.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:48 schreef Mordreth het volgende:
Hij was toen net mod. Altijd wennen enz. En op zich wel terecht dat hij het eerst wil afwachten.
En als we toch over posts hebben: die van jou was ook niet van hoogstaande kwaliteit.
Detail. Ieder weer zo z'n eigen aanpak. Of dat de juiste was laat ik in het midden. Want zoals ik al zei: hij was toen net mod. Daar kan je hem nu niet op aankijkenquote:Op maandag 1 juni 2009 21:52 schreef Yeahyeh het volgende:
[..]
Maar dan post je niet en kijk je het van een afstand aan. Als je als fipo meteen zo'n post plaatst kun je er je kunstgebit op zetten dat het misloopt met de rest van de posts.
Post dan niks zou ik zeggen. Totaal niet nuttig.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:54 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik postte maar even snel iets omdat ik er toch al op klikte... een mod zou dat topic gewoon meteen dicht moeten gooien en zeker niet zo'n eerste post moeten plaatsen.
Of je ziet het als proberen te voorkomen dat het topic verbaggerd wordt.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:52 schreef Yeahyeh het volgende:
[..]
Maar dan post je niet en kijk je het van een afstand aan. Als je als fipo meteen zo'n post plaatst kun je er je kunstgebit op zetten dat het misloopt met de rest van de posts.
Er staat gewoon in de PUB FAQ dat offtopic en tvp verwijderd wordt uit FB, dus daarom.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:51 schreef Yeahyeh het volgende:
Schat, je bent R&P mod. Blijf dan ook daar en laat mij antwoord krijgen van die 2 die antwoord horen te geven. Daarnaast, als iemand mijn gedelete berichten kan terugzetten zie je de argumenten wel. Totalitaire bullshit dit, als je niet tegen kritiek kunt moet je maar iets anders doen.
Maar het frappante is dat het geen TVP noch offtopic was. Gewoon feedback. Net als de posts van die andere mensen die hem zomaar ineens zonder uitleg niet konden vinden. Daarom.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Er staat gewoon in de PUB FAQ dat offtopic en tvp verwijderd wordt uit FB, dus daarom.
Nou wat wilde je dan kwijt wat verwijderd is, it better be good.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:29 schreef Yeahyeh het volgende:
[..]
Maar het frappante is dat het geen TVP noch offtopic was. Gewoon feedback. Net als de posts van die andere mensen die hem zomaar ineens zonder uitleg niet konden vinden. Daarom.
Morgen baby. Net een fles champagne op, er gaan nu toch geen goede argumenten uitkomen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nou wat wilde je dan kwijt wat verwijderd is, it better be good.
Je had die post al gemaakt zei je, dus je hoeft niks te bedenken alleen te herhalen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:34 schreef Yeahyeh het volgende:
[..]
Morgen baby. Net een fles champagne op, er gaan nu toch geen goede argumenten uitkomen.
ik heb nog een aantal ''lekker interessante'' topics, kan je die ook dichgooien krentebolquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:14 schreef 3lmo het volgende:
Waarom geef je mij een note KB? 't Is toch niet praktisch een dergelijk topic in PUB te plaatsen. Wat 'zou' je stemmen, lekker interessant.
Als het je niet interesseert, moet ik het echt nog zeggen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:14 schreef 3lmo het volgende:
Waarom geef je mij een note KB? 't Is toch niet praktisch een dergelijk topic in PUB te plaatsen. Wat 'zou' je stemmen, lekker interessant.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb nog een aantal ''lekker interessante'' topics, kan je die ook dichgooien krentebol
Pussycat dolls clip
Websites die...
Foute CD van Q-Music
Tweakers en Hyves :')
Verslapen
Last.fm's musical compatibility
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |