abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 juni 2009 @ 00:58:58 #276
234271 Krentenbol.
Lick my currants!
pi_69726018
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:40 schreef 3lmo het volgende:
Maar krentenbol, het feit dat je nu posts verwijdert daar gelaten - waar blijft je argumentatie? Het is niet verboden zo'n opmerking te plaatsen, hoewel ik na dit topic toch een ander idee krijg van het PUB-beleid.
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:42 schreef Desunoto het volgende:
Bravebarts post en mijn post zijn gewoon weer verwijderd hoor.

Triest.
Wat willen jullie nou? Argumentatie? Op wat? Alles wat geen feedback is en offtopic wordt gewoon verwijderd, staat ook zo in de PUB FAQ. En iemand zeggen dat je hem een flapdrol vind is geen feedback, stuur een PM een mailtje, sms, irc, msn, niet hier.

Dus als er nog inhoudelijke vragen zijn hoor ik ze graag, relzoekers en mensen die er niks mee te maken hebben mogen hier wegblijven. Niet relevant en offtopic.

Ik snap echt niet wat nou jullie probleem is.
pi_69726038
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:52 schreef 3lmo het volgende:
Ja maar Desunoto, tegenspraak in een feedback topic is dan ook niet de bedoeling.

Swarmahoer heeft hier sowieso niets mee te maken. Verwijder zijn post dan ook gelijk.
Het viel me trouwens nog mee dat jouw eerste post niet meteen verwijderd werd.
Maar de reden daarvoor was waarschijnlijk zodat swarma een rare opmerking kon plaatsen waar hij appels met peren vergelijkt.

En dan verwachten dat wij wél met goede argumentatie komen ook nog (die vervolgens "onderuit wordt geschopt" met drogredeneringen e.d maar dat terzijde)

Het gaat niet goed hier.
pi_69726334
Krentenbol, mijn vraag is duidelijk genoeg. Waarom krijg ik een note als ik post dat een dergelijk topic relatief misplaatst staat in PUB?

En je zegt dat alle offtopic posts verwijderd worden, waarom staat swarmahoer's post er nog dan?
  vrijdag 5 juni 2009 @ 01:21:11 #279
234271 Krentenbol.
Lick my currants!
pi_69726515
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 01:11 schreef 3lmo het volgende:
Krentenbol, mijn vraag is duidelijk genoeg. Waarom krijg ik een note als ik post dat een dergelijk topic relatief misplaatst staat in PUB?

En je zegt dat alle offtopic posts verwijderd worden, waarom staat swarmahoer's post er nog dan?
Wat draagt het bij aan het topic als jij, of wie dan ook, dat zegt in het topic? Als je dat echt zo erg vind kun je dat bijvoorbeeld hier zeggen, dat is feedback. En dan mag het ook wel op een normale manier, met enige onderbouwing bijvoorbeeld, dan kunnen we argumenten weerleggen met elkaar en misschien ergens uitkomen. Op losse kreet, zeker met zo'n negatieve klank, ga ik of wie dan ook niet in en is gewoon topicverpestend. Daarom wordt verwijderd en genote.

Daarnaast je opmerking naar Swarmahoer gaat helemaal nergens over, dat is geen PUB feedback dus hoort al niet hier, maar in zijn PM inbox bijvoorbeeld. Daarbij is dat wat hij zei geen offtopic, hij geeft aan met topics van jou dat jouw opmerking nogal 'zot' genoemd kan worden. De pot verwijt de ketel. Het zijn topics vanuit KLB dus het is iets dat hem opvalt.
pi_69726826
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 01:21 schreef Krentenbol. het volgende:

[..]

Wat draagt het bij aan het topic als jij, of wie dan ook, dat zegt in het topic? Als je dat echt zo erg vind kun je dat bijvoorbeeld hier zeggen, dat is feedback. En dan mag het ook wel op een normale manier, met enige onderbouwing bijvoorbeeld, dan kunnen we argumenten weerleggen met elkaar en misschien ergens uitkomen. Op losse kreet, zeker met zo'n negatieve klank, ga ik of wie dan ook niet in en is gewoon topicverpestend. Daarom wordt verwijderd en genote.

Daarnaast je opmerking naar Swarmahoer gaat helemaal nergens over, dat is geen PUB feedback dus hoort al niet hier, maar in zijn PM inbox bijvoorbeeld. Daarbij is dat wat hij zei geen offtopic, hij geeft aan met topics van jou dat jouw opmerking nogal 'zot' genoemd kan worden. De pot verwijt de ketel. Het zijn topics vanuit KLB dus het is iets dat hem opvalt.
Juist. ³ Als mijn post al niet bijdraagt, wat te denken van het opsommen van wat je gestemd hebt. Gelukkig is dat wel interessant. En argumenten? Kom op hé, wees realistisch. Iedereen met een stel hersens weet wel wat ik bedoel.

Blijf maar gewoon achter swarmahoer staan, maar je weet zelf ook wel dat KLB absoluut niet representatief is voor iets in PUB. Zijn post is gewoon off-topic, en zou net zo goed verwijderd moeten worden. Helaas heerst de hypocrisie hier.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 01:58:08 #281
234271 Krentenbol.
Lick my currants!
pi_69727078
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 01:38 schreef 3lmo het volgende:

[..]

Juist. ³ Als mijn post al niet bijdraagt, wat te denken van het opsommen van wat je gestemd hebt. Gelukkig is dat wel interessant. En argumenten? Kom op hé, wees realistisch. Iedereen met een stel hersens weet wel wat ik bedoel.

Blijf maar gewoon achter swarmahoer staan, maar je weet zelf ook wel dat KLB absoluut niet representatief is voor iets in PUB. Zijn post is gewoon off-topic, en zou net zo goed verwijderd moeten worden. Helaas heerst de hypocrisie hier.
Nogmaals, als je het/een topic niet boeiend vind, blijf gewoon weg. Anders heb je er een dagtaak aan de niet boeiende topics overal te gaan voorzien van je mening. Uit een topic kan nog wel wat meer komen dan alleen een opsomming. Ik denk dat jij dat ook wel weet. Daarnaast is het dan nog steeds niet de juiste plek en manier om jouw mening hierover te geven.

Het heeft niks te maken met of KLB representatief aan PUB is, het had te maken met of jouw reactie representatief was voor dat topic, niet dus. Als iets hypocrisie uitstraalt is het neerplempen dat je een topic prut vind terwijl je zelf baggert in KLB. Dat zette Swarmahoer wel mooi neer inderdaad.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 04:08:35 #282
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_69727896
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:58 schreef Krentenbol. het volgende:

[..]

[..]

Ik snap echt niet wat nou jullie probleem is.
Ik heb geen probleem, ik zeek alleen swarma's post ff af, omdat hij totaal nergens op sloeg
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  vrijdag 5 juni 2009 @ 13:09:00 #283
234271 Krentenbol.
Lick my currants!
pi_69736308
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 04:08 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Ik heb geen probleem, ik zeek alleen swarma's post ff af, omdat hij totaal nergens op sloeg
Dat mag, via PM, msn, etc. Maar niet in FB.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 13:10:59 #284
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_69736380
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:09 schreef Krentenbol. het volgende:

[..]

Dat mag, via PM, msn, etc. Maar niet in FB.
Ja mevrouw
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  vrijdag 5 juni 2009 @ 13:56:42 #285
104871 remlof
Europees federalist
pi_69738123
Jongens en meisjes, dit is een feedback topic. Offtopic berichten hier worden verwijderd. Wie het blijft doen zal tegen een ban aanlopen.
Yankee go home!
pi_69740034
Ik mag KB. en Nijn persoonlijk heel graag.
Maar op het moment vind ik wel dat de PUB wat minder wordt. Mensen, ook buitenstaanders, zijn veel negatiever aan het worden, en de reguliere users lijken het ook niet meer leuk te vinden. Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen. (Aangezien ik zelf niet de moeite doe om te bedenken hoe het beter kan worden, ik ben natuurlijk geen mod)

Ook vind ik dat N als user heel erg is veranderd sinds hij blauw is geworden. Errug uit de hoogte en zo.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 15:08:16 #287
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_69740560
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 14:53 schreef RenRen- het volgende:
Ik mag KB. en Nijn persoonlijk heel graag.
Maar op het moment vind ik wel dat de PUB wat minder wordt. Mensen, ook buitenstaanders, zijn veel negatiever aan het worden, en de reguliere users lijken het ook niet meer leuk te vinden. Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen. (Aangezien ik zelf niet de moeite doe om te bedenken hoe het beter kan worden, ik ben natuurlijk geen mod)

Ook vind ik dat N als user heel erg is veranderd sinds hij blauw is geworden. Errug uit de hoogte en zo.

true
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_69741315
Kan iemand mij uitleggen waarom mijn post nu voor de 3e keer is verwijderd?

[ Bericht % gewijzigd door Krentenbol. op 05-06-2009 15:34:38 ]
  vrijdag 5 juni 2009 @ 16:16:59 #289
104871 remlof
Europees federalist
pi_69743068
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 15:30 schreef Tijgertje. het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom mijn post nu voor de 3e keer is verwijderd?
Omdat posts al "eens met Desunoto", "vind ik ook" niets toevoegen en dit topic alleen maar vervuilen.
Dit topic lijkt een grote opeenstapeling te worden van algemene kritiek op de nieuwe mods in dit forum en daar is dit topic niet voor bedoeld. Het is bedoeld voor vragen over individuele modacties.

Als je goedonderbouwde kritiek hebt op de algemene moderatie in PUB mail je die maar naar de FA's op forum(at)fok.nl of open er desnoods een topic over in FB.

Maar mijn mening in deze is dat ze net zijn begonnen en nog moeten leren en dat jullie ze dus nog enig respijt moeten geven.
Yankee go home!
pi_69743334
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:16 schreef remlof het volgende:
Omdat posts al "eens met Desunoto", "vind ik ook" niets toevoegen en dit topic alleen maar vervuilen.
Dit topic lijkt een grote opeenstapeling te worden van algemene kritiek op de nieuwe mods in dit forum en daar is dit topic niet voor bedoeld. Het is bedoeld voor vragen over individuele modacties.
Wat is dit nou weer?

Een vraag als "waarom wordt mijn post verwijderd/weggeedit?" is een vraag over een individuele modactie. En dat wordt dan weer verwijderd ofwel beantwoord door een niet serieus te nemen post van een mod (die hier niet eens mod). En algemene kritiek is een vorm van feedback. Als dat zich opstapelt en meerdere mensen het met elkaar eens zijn over bepaalde zaken die in hun ogen slecht zijn, is dat een héél duidelijk teken dat er iets niet goed gaat. En die reacties worden dan vervolgens ook weer verwijderd. Wat is daar in godsnaam het nut van?

Ik snap de logica hier niet.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 16:25:54 #291
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_69743403
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:23 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer?

Een vraag als "waarom wordt mijn post verwijderd/weggeedit?" is een vraag over een individuele modactie. En dat wordt dan weer verwijderd ofwel beantwoord door een niet serieus te nemen post van een mod (die hier niet eens mod). En algemene kritiek is een vorm van feedback. Als dat zich opstapelt en meerdere mensen het met elkaar eens zijn over bepaalde zaken die in hun ogen slecht zijn, is dat een héél duidelijk teken dat er iets niet goed gaat. En die reacties worden dan vervolgens ook weer verwijderd. Wat is daar in godsnaam het nut van?

Maar als 20 users gaan zeggen "Eensch" dan gaat het nergens meer over. 1 keer is genoeg.
En als je graag wilt weten waarom er een post is verwijderd kun je die mod ook pm-en ofzo, hij word niet voor niets verwijderd.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  vrijdag 5 juni 2009 @ 16:27:29 #292
104871 remlof
Europees federalist
pi_69743470
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:23 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer?

Ik bedoelde dat je met kritiek op de moderators an sich/in het algemeen niet bij diezelfde moderators moet zijn maar bij de Forum Admins, die zijn immers verantwoordelijk voor die moderators.
Yankee go home!
pi_69743602
-deze discussie hoort hier dus duidelijk niet, kappen-

[ Bericht 47% gewijzigd door remlof op 05-06-2009 16:31:44 ]
pi_69743737
GODSE TERING.
5 NOTES OP 1 DAG! Nee wacht, in 3 uur.

Mag ik misschien uitleg van een mod?
  vrijdag 5 juni 2009 @ 16:36:09 #295
104871 remlof
Europees federalist
pi_69743811
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:34 schreef Tijgertje. het volgende:
GODSE TERING.
Pardon?
quote:
5 NOTES OP 1 DAG! Nee wacht, in 3 uur.

Mag ik misschien uitleg van een mod?
Je loopt te stoken en sloeg mijn waarschuwing in de wind. Ga zo door en je bent weg.
Yankee go home!
pi_69743829
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:36 schreef remlof het volgende:

[..]

Pardon?
[..]

Je loopt te stoken en sloeg mijn waarschung in de wind. Ga zo door en je bent weg.
Nee. Ik vroeg uitleg over je waarschuwing.
pi_69743987
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:30 schreef Desunoto het volgende:
-deze discussie hoort hier dus duidelijk niet, kappen-
Mijn God, zeg.

Ik gaf net een paar goede argumenten en ik vroeg ook gewoon duidelijkheid. Iemand kan toch op z'n minst een reden geven waarom het oh-zo-belangrijk is om kleine vragen (of posts waar een andere user het eens is met een andere klacht of kritiek hier) per sé te moeten verwijderen? Waarom worden er geeneens antwoorden op die vragen gegeven?

En wil je m'n post terugzetten? Het was absoluut niet off topic. Het kan goede stof tot nadenken zijn voor de mods hier.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 16:42:14 #298
104871 remlof
Europees federalist
pi_69744044
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:36 schreef Tijgertje. het volgende:

[..]

Nee. Ik vroeg uitleg over je waarschuwing.
Lees maar terug, ik ga dingen niet drie keer uitleggen. Mocht je het nog niet snappen mag je pm-en.
Yankee go home!
  vrijdag 5 juni 2009 @ 16:42:48 #299
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_69744072
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:40 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Mijn God, zeg.

Ik gaf net een paar goede argumenten en ik vroeg ook gewoon duidelijkheid. Iemand kan toch op z'n minst een reden geven waarom het oh-zo-belangrijk is om kleine vragen (of posts waar een andere user het eens is met een andere klacht of kritiek hier) per sé te moeten verwijderen? Waarom worden er geeneens antwoorden op die vragen gegeven?

En wil je m'n post terugzetten? Het was absoluut niet off topic. Het kan goede stof tot nadenken zijn voor de mods hier.
Blijkbaar heb je over de echte antwoorden heen gelezen Hier staat toch anders echt een duidelijk antwoord.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_69744077
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:42 schreef remlof het volgende:

[..]

Lees maar terug, ik ga dingen niet drie keer uitleggen. Mocht je het nog niet snappen mag je pm-en.
Ik kan het niet teruglezen. Want je hebt ze verwijderd.
Zo leer ik het natuurlijk nooit he.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')