Zoveel topics zijn er niet gesloten behalve 'welkom nijnja' topics en dat van gister.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:43 schreef oshiro het volgende:
Het gaat niet om dat topic, maar om pub in het algemeen.
Ik heb het over dat posts editten overalquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:50 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zoveel topics zijn er niet gesloten behalve 'welkom nijnja' topics en dat van gister.
Dan moet je het proberen bij te houden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:16 schreef LasTeR het volgende:
En die SC gaat te snel voor mij. Al twee keer bewezen in de SC topics.
Want?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:19 schreef Blaxje het volgende:
Krentenbol moet eens kappen met al die postedits, als mod is dat één van de slechtste dingen die je kunt doen. Word.
Iedereen heeft in principe het recht om iets te zeggen op een forum, als je dat aanpast dan snoer je iemand per direct de mond. Is het niet veel beter om iemand gewoon in het draadje te waarschuwen en die persoon te noten? Edits lijken me alleen maar nodig als er vieze plaatjes worden gepost of zo...quote:
Edits zorgen er ook voor dat verdere gezeik achterwege blijft of om een punt over te brengen naar desbetreffende user.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:26 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Iedereen heeft in principe het recht om iets te zeggen op een forum, als je dat aanpast dan snoer je iemand per direct de mond. Is het niet veel beter om iemand gewoon in het draadje te waarschuwen en die persoon te noten? Edits lijken me alleen maar nodig als er vieze plaatjes worden gepost of zo...
Oh well, you're deciding
Als het bijvoorbeeld topicverneukend is of policy overschrijdend wordt het gewoon weggehaald, al dan niet met note. Ik zou niet weten waarom dat hier anders zou moeten.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:26 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Iedereen heeft in principe het recht om iets te zeggen op een forum, als je dat aanpast dan snoer je iemand per direct de mond. Is het niet veel beter om iemand gewoon in het draadje te waarschuwen en die persoon te noten? Edits lijken me alleen maar nodig als er vieze plaatjes worden gepost of zo...
Oh well, you're deciding
Ja, als je het zo vertelt dan heb je daar ook wel gelijk in, ik heb alleen het idee dat het nu ineens ontzettend veel gebeurt, terwijl dit vroeger niet zo was.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:28 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Edits zorgen er ook voor dat verdere gezeik achterwege blijft of om een punt over te brengen naar desbetreffende user.
Nu heb je dan ook opeens 2 (!) actieve modjes op PUB zitten. Kleine gok hoor, maar misschien dat het daar aan ligt?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:32 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ja, als je het zo vertelt dan heb je daar ook wel gelijk in, ik heb alleen het idee dat het nu ineens ontzettend veel gebeurt, terwijl dit vroeger niet zo was.
Onzin, alleen in de MASD/Chris periode waren de mods lui.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:33 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Nu heb je dan ook opeens 2 (!) actieve modjes op PUB zitten. Kleine gok hoor, maar misschien dat het daar aan ligt?
Nee joh.quote:Op zondag 24 mei 2009 03:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Onzin, alleen in de MASD/Chris periode waren de mods lui.
En dan nog is het onzinnig om gelijk de modjes de schuld te geven van de editsquote:Op zondag 24 mei 2009 03:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Onzin, alleen in de MASD/Chris periode waren de mods lui.
Kloptquote:Op zondag 24 mei 2009 13:12 schreef Mordreth het volgende:
[..]
En dan nog is het onzinnig om gelijk de modjes de schuld te geven van de edits. Ik spiek hier wel eens mee en heb ze zelf niet kunnen betrappen op onnodige edits/notes.
Spiek jijquote:Op zondag 24 mei 2009 13:12 schreef Mordreth het volgende:
[..]
En dan nog is het onzinnig om gelijk de modjes de schuld te geven van de edits. Ik spiek hier wel eens mee en heb ze zelf niet kunnen betrappen op onnodige edits/notes.
Draagt wel bij aan het onduidelijke en storende.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:53 schreef Bravebart het volgende:
Nou uuh, mn post was nou ook weer niet zo dramatisch dat hij verwijderd moest worden hoor, vond ik
Ajoh, de Feedback gaat zo traag, daar is een beetje onduidelijkheid juist wel verfrissendquote:Op zondag 24 mei 2009 21:55 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Draagt wel bij aan het onduidelijke en storende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |