Ach, dat maakt het forum toch leuk?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:53 schreef nijnja het volgende:
Ik snap jullie reacties, maar we gaan niet lopen baggeren, regels zijn regels, eigen woorden van een bepaalde usert.
Als je het over players wilt hebben prima, maar geen gebagger meer.
Daar hebben we andere plaatsen voor remember? Niet in PUB dus.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:54 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
Ach, dat maakt het forum toch leuk?
---quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:55 schreef nijnja het volgende:
[..]
Daar hebben we andere plaatsen voor remember? Niet in PUB dus.
Maar dan blijft er toch in PUB weinig levensvatbaars naast de SC over?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:55 schreef nijnja het volgende:
[..]
Daar hebben we andere plaatsen voor remember? Niet in PUB dus.
Je mag een nieuw topic over players openen, maar dan moeten we het wel over players hebben.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:58 schreef Michelle.. het volgende:
Kunnen we niet een ander soort topic beginnen ? Iets van Gezellig kletshoekje ofzo?
PUB SC [3837] Fiets 'm derin.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:58 schreef Michelle.. het volgende:
Kunnen we niet een ander soort topic beginnen ? Iets van Gezellig kletshoekje ofzo?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:01 schreef nijnja het volgende:
[..]
PUB SC [3837] Fiets 'm derin.![]()
Meng je erbij!
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:02 schreef Michelle.. het volgende:
Ik heb even gegoogled;; Wat is nou precies een forum:
•Het forum is een plaats waar verschillende onderwerpen worden besproken. Als je een vraag hebt of dergelijke kan je deze op het forum posten.
Mag de forum gezellig kletshoekje gestart worden of niet?
Kortom, hier hebben we dit al. We gaan hier geen 2 SC's maken. Voel je vrij bij deze SC te komenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:01 schreef nijnja het volgende:
[..]
PUB SC [3837] Fiets 'm derin.![]()
Meng je erbij!
Mooi. En ja, je weet (vanaf nu) dat ik van slechte grappen houd, maar daar is in PUB in ieder geval op dit moment geen plaats door, dat weet je ook.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:04 schreef Skylark. het volgende:
Ik snap de hint, nijnja. Maar je moest lachen, geef toe.
We houden alle opties open. Houd wel in je achterhoofd dat dit FB is en geen SCquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:06 schreef Michelle.. het volgende:
Nouja in elk geval.. ik ga nu slapen. Mail maar ofzo. Morgen kijk ik wel wat we verder kunnen regelen voor ONZE allerstoerste topic.!
Heb je mee gelezen Shiro? We hebben geen zin in gebagger hier, een topic over players kan wat mij betreft wel, al is het ook weer wat voor R&P zoals men zegt, maar als er alleen maar in gebaggert wordt etc, hoeft het van mij niet...quote:Op woensdag 20 mei 2009 02:05 schreef oshiro het volgende:
Oh god. Gaat weer helemaal de verkeerde kant op. De boel is al zo karig hier. Wees dan op z'n minst een beetje ruimdenkend. Het is toch niet alsof we de holocaust ontkennen of flauwe grappen maken over koninginnedag ofzoAls jullie zo belachelijk modden stroomt het hier weer snel leeg. Beetje lol moet gewoon kunnen.
En als jullie dat niet met me eens zijn, nou, dan vind ik jullie maar een stelletje zeiklijers.
De sc staat toch ook best open voor andere mensen? Als je neit in de groep past heb je gewoon pech, net als je dat bij vriendengroepen hebt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:38 schreef RenRen- het volgende:
Het kliekgedrag iets verminderen, of zorgen dat de SCgroep opener staat voor buitenstaanders is misschien een idee.
Ik denk niet dat het zo zou moeten gaan. Zo gaat het inderdaad in het 'echte leven', maar er zijn hier ook zat mensen die toenadering zoeken en gelijk de grond in worden geboord. Dan is het aanpassen een beetje moeilijk, dat bedoel ik dus.quote:Op woensdag 20 mei 2009 @ 10:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
De sc staat toch ook best open voor andere mensen? Als je neit in de groep past heb je gewoon pech, net als je dat bij vriendengroepen hebt.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 @ 09:23 schreef LasTeR het volgende:
Maar als ik het goed begrijp, hadden de posters in de topics gisteren allemaal naar de SC moeten gaan? Zou ook leuk zijn voor de vaste kliek die daar zit denk je niet?
Dat klopt, maar er moet wel de kans gegeven worden om erbij te kunnen. En die kans wordt niet altijd gegeven.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
De sc staat toch ook best open voor andere mensen? Als je neit in de groep past heb je gewoon pech, net als je dat bij vriendengroepen hebt.
quote:"Oh, er zijn al veel mensen hier, ik ken niemand, eng eng"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |