Maak er maar van: ik zit hier langer dan jijquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maak er maar van: ik zit hier langer dan jou.
quote:
Nieuwe modjes?quote:
Onzin, in de meeste fora word je serieus genomen en dat zou in PUB ook zo moeten zijn.quote:
Dus.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Onzin, in de meeste fora word je serieus genomen en dat zou in PUB ook zo moeten zijn.
Onzin, pubers zijn per definitie mensen die overal graag tegenaan schoppen, dus serieus genomen worden zal je hier niet zoals in de 'volwassenere' fora. ONZ en KLB daargelaten...quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Onzin, in de meeste fora word je serieus genomen en dat zou in PUB ook zo moeten zijn.
Dat dusquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom niet? ik zou eerder iets in PUB posten (zoals die topic's die je hier langs ziet komen), dan in R&P etc.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Onzin, pubers zijn per definitie mensen die overal graag tegenaan schoppen, dus serieus genomen worden zal je hier niet zoals in de 'volwassenere' fora. ONZ en KLB daargelaten...
Dat zei ik dus al, omdat pubers graag overal tegenaan schoppen en lekker recalcitrant (proberen) zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom niet? ik zou eerder iets in PUB posten (zoals die topic's die je hier langs ziet komen), dan in R&P etc.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar overal tegenaanschoppen zonder zelfs maar de OP te lezen hoeft natuurlijk ook weer nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat zei ik dus al, omdat pubers graag overal tegenaan schoppen en lekker recalcitrant (proberen) zijn.
Ligt er aan wat je precies bedoeld. Er is vrij veel bekend over sommige moderators, over andere weer wat minder.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:16 schreef Hyman het volgende:
Is er al wat bekend over de (nieuwe?) moderators?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:27 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je precies bedoeld. Er is vrij veel bekend over sommige moderators, over andere weer wat minder.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:27 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je precies bedoeld. Er is vrij veel bekend over sommige moderators, over andere weer wat minder.
Wat?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:10 schreef MarkM het volgende:
Voor de nieuwe PUBmods: noten voor lapo's graag.
Ik maak nooit bewuste lapo's.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:11 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat?
Gozer, iedereen doet lapo`s.
Vaak ik het 'Vol', 'lapo' oid.
ook jij
quote:
Dat dus.quote:
Ik had gister één keer de laatste post, dat was gewoon een antwoord op iemand en niet domweg 'lapo' of dergelijke.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gisteren nog.
Ik weet het nog als de dag van gisteren.
Iig niet voor een fipo in SCquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat dus.
Maar waarom heb ik dan een note gekregen?
Aah ok, ik schrok alquote:
Fipo's zijn ook niet erg. Maar niet posten in het topic en enkel wachten voor de lapo vind ik lame.quote:
misschien zit diegene wel niet 24/7 op fok, maar komt net online als de lapo aan de gang isquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:47 schreef MarkM het volgende:
[..]
Fipo's zijn ook niet erg. Maar niet posten in het topic en enkel wachten voor de lapo vind ik lame.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |