Ach, als er in de slowchat die net open is een fipo staat zal ik daar niet wakker van liggen, maar tussendoor met fipo's en lapo's e.d. gooien is gewoon baggeren.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:50 schreef Bravebart het volgende:
Even een algemene vraag; krijg je notes voor het plaatsen van fipo's/sepo's/lapo's/kvp's/noem-maar-op's?
Dat beantwoordt mn vraag deels alleen maar implicietquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ach, als er in de slowchat die net open is een fipo staat zal ik daar niet wakker van liggen, maar tussendoor met fipo's en lapo's e.d. gooien is gewoon baggeren.
Dat kan.quote:Op woensdag 22 april 2009 00:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat beantwoordt mn vraag deels alleen maar implicietDaar krijg je dus notes voor?
Ja dus. Ok, dankuquote:
Omdat Fiets wel andere dingen te doen heeft dan modden en geen forummod is op het ogenblik in tegenstelling tot Krentenbol.quote:Op woensdag 22 april 2009 00:34 schreef Bravebart het volgende:
Oh, wat ik me trouwens ook afvroeg (hierna stop ik), waarom is er voor Krentenbol. gekozen en niet voor bijvoorbeeld Fiets? Die had in het verleden ruim bewezen goed forums deeltijd te kunnen modden.
Puur uit interesse hoor
Ok, duidelijkquote:Op woensdag 22 april 2009 00:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat Fiets wel andere dingen te doen heeft dan modden en geen forummod is op het ogenblik in tegenstelling tot Krentenbol.
Ow en als ik zo naar je notes kijk, zou ik voorlopig maar geen fipo's meer posten want je zit echt heel erg dicht bij een ban.
Ook dat zou ik niet doen. Kap gewoon met je topicverziek. Hou het leuk.quote:Op woensdag 22 april 2009 00:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ok, duidelijk![]()
I know, ik ga voortaan voor de lapo's
Zie mnquote:Op woensdag 22 april 2009 00:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ook dat zou ik niet doen. Kap gewoon met je topicverziek. Hou het leuk.
Posts die er niet thuishoren worden aangepast.quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:14 schreef kanovinnie het volgende:
Ik wordt persoonlijk een beetje gek van dit (http://forum.fok.nl/topic/1283021) soort topics. Het eerste wat mensen doen is KLOON KLOON, of andere nutteloze dingen (STEEK VINGERS IN JE KUT DAN BEN JE ZEKER OOK EEN HOER) roepen.
Als zo'n topic serieus is, wil ik er best wat in posten. (zoals het topic over die jongen die verliefd is op een verlamd meisje).
Ik geloof best dat het meisje die dat topic heeft geopend serieus is, maar aangezien iedereen daar kloon en onnuttige dingen staat te roepen ga ik ook niet iets serieus posten, dan heb ik zodrekt 10 posts meteronder hangen.
Wat voor actie wordt er ondernomen als de TS van dat topic wel een kloon is?
Ik vind het persoonlijk niet kunnen dat er niet serieus om wordt gegaan met dat soort topics. Je praat over (waarschijnlijk) mensen van <16, die het aandurven om iets over een nare situatie te posten om hulp te krijgen. Nu ken ik de FOK!/KLB/ONZ mentaliteit wel, maar ik vind niet dat dat die door moet zetten naar PUB.
Zo, dat moest ik even van me afschrijven
Welkom op FOK!quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:14 schreef kanovinnie het volgende:
Ik wordt persoonlijk een beetje gek van dit (http://forum.fok.nl/topic/1283021) soort topics. Het eerste wat mensen doen is KLOON KLOON, of andere nutteloze dingen (STEEK VINGERS IN JE KUT DAN BEN JE ZEKER OOK EEN HOER) roepen.
Als zo'n topic serieus is, wil ik er best wat in posten. (zoals het topic over die jongen die verliefd is op een verlamd meisje).
Ik geloof best dat het meisje die dat topic heeft geopend serieus is, maar aangezien iedereen daar kloon en onnuttige dingen staat te roepen ga ik ook niet iets serieus posten, dan heb ik zodrekt 10 posts meteronder hangen.
Wat voor actie wordt er ondernomen als de TS van dat topic wel een kloon is?
Ik vind het persoonlijk niet kunnen dat er niet serieus om wordt gegaan met dat soort topics. Je praat over (waarschijnlijk) mensen van <16, die het aandurven om iets over een nare situatie te posten om hulp te krijgen. Nu ken ik de FOK!/KLB/ONZ mentaliteit wel, maar ik vind niet dat dat die door moet zetten naar PUB.
Zo, dat moest ik even van me afschrijven
Iemand moet het toch duidelijk maken.quote:
Ik weet precies de mentaliteit van FOK!, daarom zit ik hier al langer dan jou.quote:
OMGquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik weet precies de mentaliteit van FOK!, daarom zit ik hier al langer dan jou.
Beetje rare redeneringquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik weet precies de mentaliteit van FOK!, daarom zit ik hier al langer dan jou.
Ik vind het alleen belachelijk dat die KLB/ONZ mentaliteit wordt doorgezet in PUB
Maak er maar van: ik zit hier langer dan jou.quote:
Maak er maar van: ik zit hier langer dan jijquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maak er maar van: ik zit hier langer dan jou.
quote:
Nieuwe modjes?quote:
Onzin, in de meeste fora word je serieus genomen en dat zou in PUB ook zo moeten zijn.quote:
Dus.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Onzin, in de meeste fora word je serieus genomen en dat zou in PUB ook zo moeten zijn.
Onzin, pubers zijn per definitie mensen die overal graag tegenaan schoppen, dus serieus genomen worden zal je hier niet zoals in de 'volwassenere' fora. ONZ en KLB daargelaten...quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Onzin, in de meeste fora word je serieus genomen en dat zou in PUB ook zo moeten zijn.
Dat dusquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom niet? ik zou eerder iets in PUB posten (zoals die topic's die je hier langs ziet komen), dan in R&P etc.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Onzin, pubers zijn per definitie mensen die overal graag tegenaan schoppen, dus serieus genomen worden zal je hier niet zoals in de 'volwassenere' fora. ONZ en KLB daargelaten...
Dat zei ik dus al, omdat pubers graag overal tegenaan schoppen en lekker recalcitrant (proberen) zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom niet? ik zou eerder iets in PUB posten (zoals die topic's die je hier langs ziet komen), dan in R&P etc.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar overal tegenaanschoppen zonder zelfs maar de OP te lezen hoeft natuurlijk ook weer nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat zei ik dus al, omdat pubers graag overal tegenaan schoppen en lekker recalcitrant (proberen) zijn.
Ligt er aan wat je precies bedoeld. Er is vrij veel bekend over sommige moderators, over andere weer wat minder.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:16 schreef Hyman het volgende:
Is er al wat bekend over de (nieuwe?) moderators?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:27 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je precies bedoeld. Er is vrij veel bekend over sommige moderators, over andere weer wat minder.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:27 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je precies bedoeld. Er is vrij veel bekend over sommige moderators, over andere weer wat minder.
Wat?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:10 schreef MarkM het volgende:
Voor de nieuwe PUBmods: noten voor lapo's graag.
Ik maak nooit bewuste lapo's.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:11 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat?
Gozer, iedereen doet lapo`s.
Vaak ik het 'Vol', 'lapo' oid.
ook jij
quote:
Dat dus.quote:
Ik had gister één keer de laatste post, dat was gewoon een antwoord op iemand en niet domweg 'lapo' of dergelijke.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gisteren nog.
Ik weet het nog als de dag van gisteren.
Iig niet voor een fipo in SCquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat dus.
Maar waarom heb ik dan een note gekregen?
Aah ok, ik schrok alquote:
Fipo's zijn ook niet erg. Maar niet posten in het topic en enkel wachten voor de lapo vind ik lame.quote:
misschien zit diegene wel niet 24/7 op fok, maar komt net online als de lapo aan de gang isquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:47 schreef MarkM het volgende:
[..]
Fipo's zijn ook niet erg. Maar niet posten in het topic en enkel wachten voor de lapo vind ik lame.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |