Ik vind het gewoon ronduit irritant als een betweterige user meteen zijn/haar mond moet opentrekken over een kwestie waar diegene niks van weet en niks mee te maken heeft.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:19 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Attentie attentie, wil jij je normaal gedragen als je normaal antwoord wilt? Dat je overigens later krijgt, even overleggen.
Prima dat je me betweterig vind, maar ik heb wel gelijk.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:21 schreef no1uknow het volgende:
laatste post:
[..]
Ik vind het gewoon ronduit irritant als een betweterige user meteen zijn/haar mond moet opentrekken over een kwestie waar diegene niks van weet en niks mee te maken heeft.
Alvast bedankt voor de moeite.
Ja, doe maar. Ik kan het me namelijk best voorstellen wat hij vindt, alleen kan het ook wat subtielerquote:Op woensdag 15 april 2009 23:26 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Prima dat je me betweterig vind, maar ik heb wel gelijk.
En ik gok dat je met deze TT niet echt pluspunten scoort.
* Lauriette91 houdt zich er nu weer buiten.
Gast, ga nou niet weer over het kliekgedrag van de SC beginnen, want die is tegenwoordig echt compleet afwezigquote:Op donderdag 16 april 2009 00:16 schreef no1uknow het volgende:
Geloof me, dat is (misschien nog wel voor jou FOK! tijd) al honderd keer geprobeerd, maar dat is nooit gelukt, doorgekomen. Tot aan topics in FB toe. Dat het een beetje SC is, so be it. Dat hebben we ook wel is geprobeerd te verplaatsen naar het centrale SC topic. Ook niet gelukt. Dat is sowieso toch een select groepje waar je maar met moeite 'in komt'.
Hoofdzakelijk gezien gaat het weldegelijk over brommers. Dus ik weet niet waarom je nou een reeks (waar overigens net weer een beetje leven in zat) van 130+ topics ineens dood zou moeten maken. En ja, het brommertopic heeft een reputatie, maar is het daarom de juiste keuze om de reeks dood te maken?
Ik vraag het me af.
Dat SC stuk was om aan te geven dat 'we' toch nergens anders terecht kunnen en een beetje SC toch wel moet kunnen, maar sorryquote:Op donderdag 16 april 2009 10:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gast, ga nou niet weer over het kliekgedrag van de SC beginnen, want die is tegenwoordig echt compleet afwezigDe SC komen tegenwoordig ongeveer elke week wel nieuwe users bij en de enige user die weggepest probeert te worden is Juicyhill.
quote:Maar verder ben ik het met je eens, de brommerreeks kan prima in PUB, dat is de afgelopen jaren wel ruim bewezen.
Als je mij kunt beloven dat het bij een beetje SC blijft dan geef ik het nog een kans.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:45 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dat SC stuk was om aan te geven dat 'we' toch nergens anders terecht kunnen en een beetje SC toch wel moet kunnen, maar sorry![]()
[..]
Ik kan je in ieder geval beloven dat mijn SC gedeelte een stuk minder zal zijn.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:27 schreef MASD het volgende:
[..]
Als je mij kunt beloven dat het bij een beetje SC blijft dan geef ik het nog een kans.
Ga ik waarschijnlijk ook doen.quote:Op zondag 19 april 2009 02:40 schreef no1uknow het volgende:
Hihi jij doet GMT wat een kutopleiding is dat zeg. Ben ik mooi mee gestopt.
Eh?quote:Op zondag 19 april 2009 00:16 schreef Lauriette91 het volgende:
Chris. Ik heb het helemaal gehad met die domme acties van je. Gedraag je is even normaal ofzo.
Jawel, wel relevant!quote:Op zondag 19 april 2009 11:47 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ga ik waarschijnlijk ook doen.
Maar het is niet echt relevant voor dit topic.
Boehoe. Verjaardagstopics gaan al tijden dicht.quote:Op zondag 19 april 2009 00:16 schreef Lauriette91 het volgende:
Chris. Ik heb het helemaal gehad met die domme acties van je. Gedraag je is even normaal ofzo.
Gast. Je bent nooit in PUB. En als je er bent haal je alleen maar mod acties uit die nergens op slaan.quote:Op zondag 19 april 2009 11:49 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Boehoe. Verjaardagstopics gaan al tijden dicht.
Dat is ook alleen maar omdat ik hem niet eerder heb gezien heur.quote:Op zondag 19 april 2009 11:56 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Gast. Je bent nooit in PUB. En als je er bent haal je alleen maar mod acties uit die nergens op slaan.
MASD heeft tenminste nog het fatsoen om een verjaardagstopic 2 a 3 pagina's open te laten.
En alleen jij moet hem weer na 1 minuut dichtdoen.
Donder anders even lekker op als mod.
Tof. Dan vind ik jou nu ook een kutmod.quote:Op zondag 19 april 2009 11:57 schreef MASD het volgende:
[..]
Dat is ook alleen maar omdat ik hem niet eerder heb gezien heur.
Òf je hebt je periode, òf je bent met het verkeerde been uit bed gestaptquote:Op zondag 19 april 2009 12:00 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Tof. Dan vind ik jou nu ook een kutmod.
Mooi, is dat ook gesettled. We doen het al tijden niet meer, dus nu ook niet. Je kunt elkaar op 100 plekken feliciteren; Hyves, PM, SMS, maar hier hoeft het niet.quote:Op zondag 19 april 2009 12:00 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Tof. Dan vind ik jou nu ook een kutmod.
Waarom ook alweer niet?quote:Op zondag 19 april 2009 12:02 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Mooi, is dat ook gesettled. We doen het al tijden niet meer, dus nu ook niet. Je kunt elkaar op 100 plekken feliciteren; Hyves, PM, SMS, maar hier hoeft het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |