Ik hoop het.quote:Op zondag 12 april 2009 00:03 schreef MaJo het volgende:
Zo, ik heb even mijn gezag laten gelden in de AKQ. Ik blijf als oprichter de baas dus hopelijk is het uit met het gezeik
It betterquote:
Mama bitch.quote:Op zondag 12 april 2009 00:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
It bettermajo kan bij tijde best een bitch zijn
Hoi Soempie!quote:
Ik had niet anders verwachtquote:Op zondag 12 april 2009 00:07 schreef Cobra4 het volgende:
En de grote boosdoener geeft in AKQ natuurlijk het grootste weerwoord.
Hij is nu met mij bezig omdat ik een deel van zijn vragen/ jouw antwoorden beantwoord,quote:Op zondag 12 april 2009 00:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht
ik zit nog met smart te wachten op het moment dat hij vraagt wie ik ben om dit zo te besluitenik heb mijn antwoord al klaar
Die naam mag ik welquote:
Na spel?quote:Op zondag 12 april 2009 00:12 schreef Soempie het volgende:
Vooral de aftiteling aan het begin van de film.
Vind aftiteling er maar een raar woord voor. Bestaat er niet een ander woord voor?
Thx Bitch!quote:
quote:
De aftiteling aan het begin van de film heet ook wel titelrol. Doe er je voordeel mee en lijk interessant!quote:Op zondag 12 april 2009 00:12 schreef Soempie het volgende:
Vooral de aftiteling aan het begin van de film.
Vind aftiteling er maar een raar woord voor. Bestaat er niet een ander woord voor?
Is dat een sneer?quote:Op zondag 12 april 2009 00:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De aftiteling aan het begin van de film heet ook wel titelrol. Doe er je voordeel mee en lijk interessant!
Nieuwe regel voor de AKQ dus!quote:Op zondag 12 april 2009 00:31 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
als er normale vragen gesteld worden weet ik vaak wel het antwoord
Nee, maar ik snap dat deze zo kan overkomen. Sorry daarvoor, was niet mijn bedoelingquote:Op zondag 12 april 2009 00:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Is dat een sneer?
Maar, bedankt, dat zoekt waarschijnlijk makkelijker.
Jou kan ik nog hebben. Dķt is pas echt een bitch:quote:Op zondag 12 april 2009 00:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
It bettermajo kan bij tijde best een bitch zijn
Denk het niet. John Williams is bekend door zijn muziek tijdens de aftiteling van "Saving Private Ryan". In de openings credits zie je niets van hem.quote:Op zondag 12 april 2009 00:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gelukkig bevestigt het Prismawoordenboek wel dat het een lijst is van de namen van mensen die aan de film hebben meegewerkt. Of het hetzelfde is als de opening credits wordt dan weer niet vermeld...
Jawel, maar regisseur, executive producer en zo hebben wel aan de film meegewerkt, en hun namen staan vaak wel aan het begin vermeld.quote:Op zondag 12 april 2009 01:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Denk het niet. John Williams is bekend door zijn muziek tijdens de aftiteling van "Saving Private Ryan". In de openings credits zie je niets van hem.
Truste Tim!quote:Op zondag 12 april 2009 01:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jawel, maar regisseur, executive producer en zo hebben wel aan de film meegewerkt, en hun namen staan vaak wel aan het begin vermeld.
Hoe dan ook, ik ga naar bed
Ik hoop dat het je gaat lukken!quote:Op zondag 12 april 2009 01:45 schreef MaJo het volgende:
Lekker in bad geweestdaarna gezicht gescrubd, maskertje en creme erop
en zo maar eens slapen
Denk het welquote:Op zondag 12 april 2009 01:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het je gaat lukken!Met jouw "ritme" weet je maar nooit.
![]()
Da's dan mooi.quote:Op zondag 12 april 2009 01:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Denk het welvannacht veel te kort geslapen dus ik ben best wel kapot. En dat badderen werkt ook ontspannend
moet je wel inkopen doen bij de Lush hequote:Op zondag 12 april 2009 01:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's dan mooi.![]()
Ik ga dan maar eens om een "bad van dienst" vragen.
Dan zeker!quote:
Heb je geen bad?quote:
Nee. helaas.quote:
Is ook heerlijkquote:Op zondag 12 april 2009 02:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee. helaas.![]()
Maar ik zou er wel elke dag in willen liggen.
Nee ook niet.quote:Op zondag 12 april 2009 02:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is ook heerlijkmaar doordat ik zelf geen bad heb waardeer ik het wel meer als ik bij mijn ouders ben
heeft je pa geen bad?
Das wel balenquote:Op zondag 12 april 2009 02:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee ook niet.![]()
Ik hoop dus steeds bij een cursus of oefening op een luxe legering kamer met bad.
Nee in de beurt geen bekenden met een bad.quote:Op zondag 12 april 2009 02:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Das wel balenook nergens anders waar je binnen kunt vallen?
ach ja, jouw werk heeft weer andere extraatjes toch?
en dan kun je dus mooi wat bruisballen bij me komen kopenquote:Op zondag 12 april 2009 02:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee in de beurt geen bekenden met een bad.![]()
En ja, dan maar vliegen naar een locatie waar de kamers wel een bad hebben.
De eerst volgende die je door de zaak hoort roepen "Ik wil één van ******'s bruisballen" zal ik zijn.quote:Op zondag 12 april 2009 02:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
en dan kun je dus mooi wat bruisballen bij me komen kopen
Ik word dit stelletje ook zat, waarschijnlijk pubers.quote:Op zondag 12 april 2009 02:34 schreef Ofyles2 het volgende:
Wat een gemierenneuk in de AKQ-reeks.
Ik stel een nieuwe regel voor vanaf 1501:
Hinderlijke users voor 20 topics schorsen, bij een tweede vergrijp voor 30 topics, bij een derde keer foetsie.
Weltrusten Majo!quote:Op zondag 12 april 2009 02:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik word dit stelletje ook zat, waarschijnlijk pubers.
tijd om te gaan slapen
Jij ook alvast voor straksquote:
Ik ga straks mijn best doen. Tijd voor een fikse borrel of oordopjes.quote:
Slechte slaper? Of zit je op een plek met veel lawaai?quote:Op zondag 12 april 2009 02:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ga straks mijn best doen. Tijd voor een fikse borrel of oordopjes.
Laatste.quote:Op zondag 12 april 2009 02:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Slechte slaper? Of zit je op een plek met veel lawaai?
Algemene Kennis Quiz Deel 1492 Weer ik.....quote:Op zondag 12 april 2009 02:45 schreef Etcetera het volgende:
Iemand een linkje naar het AKQ gezeik![]()
Wil mama bitch wel in actie zien
Ik heb net staan hakken
Ben je op je werk nu of thuis? Snap het lawaai even nietquote:Op zondag 12 april 2009 02:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laatste.![]()
Al moet ik wel zeggen dat het ( uitgezonderd de nacht) slapen mij de laatste tijd wel slecht afgaat. Lang leve de oordopjes moet ik zeggen.
Terwijl ik tot voor kort gewoon lekker sliep terwijl ernaast mij een zware machine stond te draaien.
Ik ben nu thuis en heb lawaaierige buren. Snappen, ondanks klachten, niet echt dat de bas van een geluidsinstallatie lekker klinkt in een flat.quote:Op zondag 12 april 2009 02:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben je op je werk nu of thuis? Snap het lawaai even niet
ik slaap mijn hele leven al extreem moeilijk in dus dat is niet per se een leeftijdskwestiemaar als ik dan eenmaal slaap dan ben ik ook ver weg
En dan doel ik er op dat ik nu zonder oordoppen niet kan slapen. Terwijl, onder de zelfde omstandigheden, dit een half jaar geleden wel lukte.quote:Op zondag 12 april 2009 02:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben nu thuis en heb lawaaierige buren. Snappen, ondanks klachten, niet echt dat de bas van een geluidsinstallatie lekker klinkt in een flat.
Ik had, tot een half jaar geleden, van zo iets nooit last. Nu helaas wel.
Ik vind het gebitch wel meevallenquote:Op zondag 12 april 2009 02:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Algemene Kennis Quiz Deel 1492 Weer ik.....
Lees dan ook het vorige topic maar.quote:
Komt nog wel!quote:Op zondag 12 april 2009 03:04 schreef Etcetera het volgende:
DoneEn ik vind het jammer dattie niet vroeg wie MaJo wel niet dacht dat ze was
ramptoerist
Je weet het hč. Mee roken kost ook geld tegenwoordig.quote:Op zondag 12 april 2009 03:14 schreef Etcetera het volgende:
Hier was het vooral rokerig door de paasvuren in Duitsland
Haha ik ook hoorquote:Op zondag 12 april 2009 03:04 schreef Etcetera het volgende:
DoneEn ik vind het jammer dattie niet vroeg wie MaJo wel niet dacht dat ze was
ramptoerist
Krijg steeds weer die bsodHeb nu Daemon Tools eraf gegooid, dat schijnt Vista niet leuk te vinden om mee te werken, en m'n netwerkkaart (onboard) gedeinstalleerd en er opnieuw op laten zetten. Hoop dat dat genoeg is.
Klinkt tofquote:Op zondag 12 april 2009 13:03 schreef Nembrionic het volgende:
Wat was het gisteravond megavet
Coole bandjes gezien maar bij 2MDJs ging het echt helemaal los
Ze begonnen met Hey Boy, Hey Girl dus de hele zaal ging direct los. Na een tijdje besloten wat mensen op het podium te klimmen dus wij dachten ook: fuck it!
Uiteindelijk stond het hele podium vol met dansende mensen. Kwam na 10 minuten zo'n security naar me toe, kijkt naar mijn bandje: jij mag hier niet staan. Ik zeg: "Okay" en ga een stukje verder staan
Daar stond Ted Langenbach met een grijns op z'n bakkus te genieten van het feest.
Nadat iedereen eraf geveegd was vonden we het na een kwartier weer tijd om erop te klimmen. Mensen gingen met bier het podium, mensen gingen staan roken, niet normaal
Uiteindelijk nog een dikke pit gebouwd op Nirvana en zulks en mijn knie een beetje verdraaid
Dat was het zekerquote:
't Ist?quote:Op zondag 12 april 2009 13:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha ik ook hoor![]()
middagvoel me belabberd
zo werken
Keelpijn, hoofdpijn, snotterig, misselijk, moe en rugpijnquote:
Ibu's mag ik niet maar heb wel paracetamol ingenomenquote:
Is dat niet gewoon de UNESCO-lijst?quote:Op zondag 12 april 2009 13:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:Ben ik ook weer, gelijk met een vraag
Ooit is in de SC een lijst voorbij gekomen met bijzondere gebouwen, waaronder de kubuswoningen in Rotterdam en het Astaire-building in Praag... deze lijst zou ik graag weer willen zien, heeft iemand die nog?
Ah joh, als je eenmaal aan de gang bent dan is dat zo voorbijquote:Op zondag 12 april 2009 13:27 schreef MaJo het volgende:
Ibu's mag ik niet maar heb wel paracetamol ingenomen
moet 4 uur werken
quote:
Dat zou verboden moeten worden!quote:Op zondag 12 april 2009 13:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ibu's mag ik niet maar heb wel paracetamol ingenomen
moet 4 uur werken
Lekker niks doen. Voetjes op tafel, muziekje op de achtergrond en een goed boek in mijn handen.quote:Op zondag 12 april 2009 14:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Middag
Wat zijn de paasplannen eigenlijk?
Zoiets is het hier ookquote:Op zondag 12 april 2009 14:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lekker niks doen. Voetjes op tafel, muziekje op de achtergrond en een goed boek in mijn handen.
Terwijl ik lekker zit te lezen en af en toe een shaggie rook, denkend aan de SC'ers die hard aan het werk zijn.quote:Op zondag 12 april 2009 14:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zoiets is het hier ook
Alleen ga ik straks wel buiten zitten
Ik rol net mn nest uitquote:Op zondag 12 april 2009 14:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Middag
Ziet er uit als een leuk feestje!quote:Op zondag 12 april 2009 14:27 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.nembrionic.com/mm/motelmozaique1.mp4
http://www.nembrionic.com/mm/motelmozaique2.mp4
2 filmpjes bij 2MDJs waar ik op het podium stond.
Ja, de Therapy. En zoals je zei, na het douchen als een body lotion-achtig ietsquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Had jij een massagebar danWelke? En hoe?
Volgens mij was het daar gewoon pesoneel. Dus je moet eens peilen of jij niet wat van die filmpjes voor je kan doen en zo wat extra kan verdienenquote:ze zijn de nederlandse site aan het aanpassen en ik geloof dat ze er ook filmpjes op zetten
quote:
Je moet dan alleen niet vertellen wanneer je gaat filmen. Anders staat je hele zaak opeens vol met SC'ers.quote:Op zondag 12 april 2009 14:35 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens mij was het daar gewoon pesoneel. Dus je moet eens peilen of jij niet wat van die filmpjes voor je kan doen en zo wat extra kan verdienen
Tja, die oorlogswonden hč.quote:Op zondag 12 april 2009 14:35 schreef Nembrionic het volgende:
Nu heb ik dus spierpijn en ik kan mijn knie niet volledig gebruiken maar dat was het waard
quote:Op zondag 12 april 2009 14:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je moet dan alleen niet vertellen wanneer je gaat filmen. Anders staat je hele zaak opeens vol met SC'ers.
Het is weer een dampende sportzondag.quote:Op zondag 12 april 2009 14:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik rol net mn nest uit
Uitbrakken en voetbal kijken zal het wel worden dus.
Tot woensdag in ieder geval, daarna gaat het kwik omlaag.quote:Op zondag 12 april 2009 14:46 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
Het wordt steeds beter. Iedere dag blijkt dat de volgende dag toch gewoon weer goed weer wordt
Nou, dat bedoel ik eigenlijk(was niet helemaal duidelijkquote:Op zondag 12 april 2009 14:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Tot woensdag in ieder geval, daarna gaat het kwik omlaag.
Ik vond het eerste stuk het leukst eigenlijkquote:
Het ziet eruit als een tof feestje maar het lijkt me echt niets voor mijquote:Op zondag 12 april 2009 14:27 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.nembrionic.com/mm/motelmozaique1.mp4
http://www.nembrionic.com/mm/motelmozaique2.mp4
2 filmpjes bij 2MDJs waar ik op het podium stond.
Ik voorspel een natte zomerquote:Op zondag 12 april 2009 14:46 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
Het wordt steeds beter. Iedere dag blijkt dat de volgende dag toch gewoon weer goed weer wordt
Ohquote:
quote:Op zondag 12 april 2009 15:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh
Zeker ook nog door mezelf of niet?
iddquote:Op zondag 12 april 2009 14:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het is weer een dampende sportzondag.
quote:Op zondag 12 april 2009 17:04 schreef Etcetera het volgende:
Voer ik een stresstest uit op m'n pc. Loop het programma vast
Dan is er blijkbaar toch iets niet goedquote:Op zondag 12 april 2009 17:04 schreef Etcetera het volgende:
Voer ik een stresstest uit op m'n pc. Loop het programma vast
Wie?quote:Op zondag 12 april 2009 17:00 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, want Saskia Noort is écht belangrijk
Ja. Met het programmaquote:Op zondag 12 april 2009 17:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dan is er blijkbaar toch iets niet goed
Schrijfster van literaire thrillers.quote:
Thrillers literair? Nergens goed voor. Wat heb ik aan een thriller waar dure woorden in worden gebruikt.quote:Op zondag 12 april 2009 17:13 schreef Etcetera het volgende:
Schrijfster van literaire thrillers.
Waarom moeten thrillers tegenwoordig literair zijnWat maakt zoiets literair
http://www.ezzulia.nl/columns/column-039.htmlquote:Op zondag 12 april 2009 17:19 schreef Etcetera het volgende:
Ik lees die meuk eigenlijk nooit, maar ik vraag het me echt af. Wat is het verschil tussen een thriller en een literaire thriller
Meuk!? Literatuur of thrillers?quote:Op zondag 12 april 2009 17:19 schreef Etcetera het volgende:
Ik lees die meuk eigenlijk nooit, maar ik vraag het me echt af. Wat is het verschil tussen een thriller en een literaire thriller
Commerciele onzin dusquote:Op zondag 12 april 2009 17:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.ezzulia.nl/columns/column-039.html
Euhquote:
Thrillers meuk!?quote:Op zondag 12 april 2009 17:25 schreef Etcetera het volgende:
Euh![]()
ThrillersHeel zelden dat ik een thriller pak. Ik heb 1 boek van Nicci French en ik was er niet wild van
Literatuur ben ik ook niet heel dol op, maar kan ik af en toe wel waarderen
Meuk is bij mij een woord wat ik voor praktisch alles gebruik. Het is nauwelijks een waardeoordeel meer.quote:Op zondag 12 april 2009 17:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Thrillers meuk!?![]()
En ja, Nicci French, dan noem je ook wat.
Dan is het goed.quote:Op zondag 12 april 2009 17:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Meuk is bij mij een woord wat ik voor praktisch alles gebruik. Het is nauwelijks een waardeoordeel meer.
Dat kan ik me indenken als je Nicci French leest.quote:
Dat is nu het mooie aan boeken , daar kun je je eigen fantasie op los laten. Terwijl dit met films voor je is vast gelegd.quote:Op zondag 12 april 2009 17:48 schreef Etcetera het volgende:
Die lees ik juist niet
Ik kan niet tegen horrorfilms, mijn fantasie maakt dan overuren. Maar als ik een boek lees is dat 10x zo erg, dus ik kijk af en toe een thriller maar ik lees ze nietEn ik kijk nooit horrors
Ben het nog niet tegengekomenquote:
Ik heb een halve pagina gelezen en ben toen afgehaaktquote:
Ah, ok.quote:Op zondag 12 april 2009 17:56 schreef Etcetera het volgende:
Ben het nog niet tegengekomenMaar ik speel denk ik ook niet van dat soort games waarin zoiets heel realistisch gebracht wordt. FEAR ga ik niet spelen bijvoorbeeld
Mijn stukje wel gelezen?quote:Ik heb een halve pagina gelezen en ben toen afgehaakt![]()
Stuur je cv naar Discovery Channel.quote:Op zondag 12 april 2009 18:40 schreef Whiteguy het volgende:
Mythbusters is al sinds jaren het bruutste tv programma... maar dit filmpje maakt mijn jaloezie ten opzichte van hun baantje alleen maar groter.
Waar kan ik mythbuster worden ??
http://www.dumpert.nl/med(...)rakken_een_auto.html
Niet dat ik me kan herinnerenquote:
Dat zal ik dan maar niet doen.quote:Op zondag 12 april 2009 18:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Niet dat ik me kan herinnerenIk kwam het topic al een tijd geleden tegen. En ga het ook maar niet posten
Ze is zwanger. En niet van mij.quote:Op zondag 12 april 2009 18:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Stuur je cv naar Discovery Channel.Misschien mag je Kari wel assisteren.
Echt wel.quote:Op zondag 12 april 2009 18:49 schreef Etcetera het volgende:
Dus dat wordt een milf?
quote:
Uiteraard is de volledige aflevering in HD nog beter...quote:
quote:Op zondag 12 april 2009 19:17 schreef Cobra4 het volgende:
Wat is er eigenlijk met Scotty, de vrouwlijke McGyver, gebeurt?
[ afbeelding ]
quote:Scottie Chapman is een voormalig lid van de Junior MythBusters, of het Build Team zoals ze ook wel worden genoemd. Bij de MythBusters stond ze bekend als de "Mistress of Metal" vanwege haar ervaring op het gebied van metaalbewerking. Ze verliet het programma na seizoen twee om naar eigen zeggen "persoonlijke redenen". In seizoen 5 helpt ze bij episode om de schans te maken voor een raket auto te lanceren.
Vanavond vroeg naar bed en dan morgen weer werken. Vanochtend paasontbijt gehad met mijn oudersquote:Op zondag 12 april 2009 14:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Middag
Nee het was extreem rustigquote:
So, heute war nicht affentittengeil?quote:Op zondag 12 april 2009 20:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee het was extreem rustigblijkbaar had niemand door dat we open waren, er waren zowat alleen maar toeristen. Wel mooi mijn duits kunnen oefenen
maar we hebben net de helft van target gehaald en die was al extreem laag
Geen extra centjes dus?quote:Op zondag 12 april 2009 20:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee het was extreem rustigblijkbaar had niemand door dat we open waren, er waren zowat alleen maar toeristen. Wel mooi mijn duits kunnen oefenen
maar we hebben net de helft van target gehaald en die was al extreem laag
nein, aber es war sehr gemutlich mit meinen collegarquote:
Helaas niet neequote:
Lekker de voetjes omhoog, muziekje, goed boek. Heerlijk dus. Totaal geen specifiek paas plannen.quote:Op zondag 12 april 2009 20:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Helaas niet neemaar wel dubbel loon vanwege de zondag
hoe is jouw dag?
Oh ja wilde er nog op reageren. Zal het morgen wel even aankaarten. Denk echter niet dat je daar extra geld voor krijgtquote:Op zondag 12 april 2009 20:16 schreef Cobra4 het volgende:
Nem heeft in dit topic trouwens een goed tip voor je achtergelaten Majo.
Klinkt goedquote:Op zondag 12 april 2009 20:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lekker de voetjes omhoog, muziekje, goed boek. Heerlijk dus. Totaal geen specifiek paas plannen.
Zou wel mooi meegenomen zijn.quote:Op zondag 12 april 2009 20:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ja wilde er nog op reageren. Zal het morgen wel even aankaarten. Denk echter niet dat je daar extra geld voor krijgt
Beter!quote:Op zondag 12 april 2009 20:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klinkt goed
zo gaat de rest van mijn avond er ook uit ziendouchen als ik thuiskom, dan in bed kruipen met MacReel, lekker series kijken en dan vroeg
Helaas welquote:
Net als ik dan weer 'vrij' ben. Ach ja, als het buiten kutweer is, is het ook makkelijker om binnen te zitten aan een verslag.quote:Op zondag 12 april 2009 14:47 schreef Ofyles2 het volgende:
Tot woensdag in ieder geval, daarna gaat het kwik omlaag.
Als ik mij rond die tijd nog eens omdraai zal ik je wel even mompelend "werkse" wensen.quote:
Ik vermoed ook van niet, maar je weet maar nooitquote:Op zondag 12 april 2009 20:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ja wilde er nog op reageren. Zal het morgen wel even aankaarten. Denk echter niet dat je daar extra geld voor krijgt
Paasontbijt...dat is écht lang geleden.quote:Op zondag 12 april 2009 20:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vanavond vroeg naar bed en dan morgen weer werken. Vanochtend paasontbijt gehad met mijn ouders
werken ging goed trouwens, heb zelfs nog een uur langer gewerktvoel me nu wel weer ruk dus hopen dat op tijd naar bed gaan me zal helpen...
Stoned én paddos? Dan zijn er weinig woorden gewisseldquote:Op zondag 12 april 2009 20:13 schreef MaJo het volgende:
Net trouwens een drankje gedaan met de stiefzoon van mijn engelse huisbaas. Had hem 4 jaar niet gezien dus leuk om even bij te kletsenalleen was hij wel stoned en had hij paddos op maar ik had niet anders verwacht
Ik weet niet of ik erom moet lachen of huilenquote:Op zondag 12 april 2009 20:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ik mij rond die tijd nog eens omdraai zal ik je wel even mompelend "werkse" wensen.
Geen les meer? Het is pas april?quote:Op zondag 12 april 2009 20:42 schreef Nesle het volgende:
Zo vandaag weer gewerkt en morgen mag ik lekker nog een keer, weer om 07u mn bed uitvan uitslapen is dus niets terecht gekomen deze 'vrije' dagen. Ik heb nog maar een paar officiele schooldagen en dan heb ik gewoon geen les meer, supervaag idee dit!
Dat lees ik dan morgen wel weer.quote:Op zondag 12 april 2009 20:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik erom moet lachen of huilen![]()
Ik denk dat je in de war bent met pesachquote:Op zondag 12 april 2009 20:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Paasontbijt...dat is Ʃcht lang geleden.
Dan moet ik altijd dĆrect hieraan denken:
[ afbeelding ]
Nuh-uhquote:Op zondag 12 april 2009 20:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met pesach
Hij is engels he, moet je dus niet onderschattenquote:Op zondag 12 april 2009 20:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Stoned Ʃn paddos? Dan zijn er weinig woorden gewisseld
Over een half uur hoort hij pas wat je gezegd hebt.quote:Op zondag 12 april 2009 20:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij is engels he, moet je dus niet onderschatten
ik heb redelijk goed met hem kunnen kletsen, alleen was hij wat trager. En toen hij net smste of ik vanavond mee ga naar paradiso terwijl ik behoorlijk duidelijk had gemaakt dat ik in een andere stad woon en vroeg wil slapen vraag ik me wel af in hoeverre ons gesprek tot hem doorgedrongen is
Het is nog twee weken tot aan de meivakantie en dan vallen er ook nog een paar dagen weg ivm laatste schooldag etcetera. Die anderhalve week daarna is het facultatief, dus examens oefenen en evt nog uitleg en dan beginnen de eindexamens alquote:
Misschien moet je eens aan je pa vragen of hij je nog iets moet vertellenquote:Op zondag 12 april 2009 20:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nuh-uh
Wij aten die dingen met pasen.
En op school een hard gekookt ei
Blijkbaar nietquote:Op zondag 12 april 2009 20:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij is engels he, moet je dus niet onderschatten
ik heb redelijk goed met hem kunnen kletsen, alleen was hij wat trager. En toen hij net smste of ik vanavond mee ga naar paradiso terwijl ik behoorlijk duidelijk had gemaakt dat ik in een andere stad woon en vroeg wil slapen vraag ik me wel af in hoeverre ons gesprek tot hem doorgedrongen is
Die kans is wel aanwezig jaquote:Op zondag 12 april 2009 20:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Over een half uur hoort hij pas wat je gezegd hebt.
Ik snap 'm nietquote:Op zondag 12 april 2009 20:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Misschien moet je eens aan je pa vragen of hij je nog iets moet vertellen
Dat zeg ik ook nietquote:en niets mis met een hardgekookt ei![]()
Of je stiekem joods bentquote:Op zondag 12 april 2009 20:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet
Overigens was dat niet met mijn vader
(Die is gereformeerd trouwens)
[..]
Dat zeg ik ook niet
Vond het alleen altijd zo suf, met zo'n ei slepen
Ik heb zo'n vermoeden dat ik na 28 jaar een missend stukje toch wel opgemerkt zou hebbenquote:
Nee hoor, ik ben gewoon wat traag van begrip vandaagquote:oh god, ik word toch niet de nieuwe ofyles he?![]()
Om een echte Ofyles2 te worden moet je niet alleen verwarring zaaien, maar ook nog eens harde oneliners en waanbeelden neerzetten.quote:Op zondag 12 april 2009 20:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Of je stiekem joods bentoh god, ik word toch niet de nieuwe ofyles he?
![]()
Zoals koninginnendag en keiharde porno in één zin?quote:Op zondag 12 april 2009 21:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Om een echte Ofyles2 te worden moet je niet alleen verwarring zaaien, maar ook nog eens harde oneliners en waanbeelden neerzetten.
Die zit samen met Cobra 1 t/m 3 een biertje te drinken.quote:Op zondag 12 april 2009 21:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zoals koninginnendag en keiharde porno in één zin?
Ik vraag me trouwens af wie/waar is ofyles1?
quote:Op zondag 12 april 2009 21:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die zit samen met Cobra 1 t/m 3 een biertje te drinken.
Ofyles bestond op retmetro.nl, was eveneens een account van mij.quote:Op zondag 12 april 2009 21:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zoals koninginnendag en keiharde porno in één zin?
Ik vraag me trouwens af wie/waar is ofyles1?
kijk jij daar naar!?quote:Op zondag 12 april 2009 21:19 schreef Nembrionic het volgende:
Wat is de nieuwe serie van Shouf Shouf Habibi slécht zeg.
Nou, nu niet meer dusquote:
Enige leuke aan de serie vond ik Maryam Hassouni.quote:Op zondag 12 april 2009 21:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, nu niet meer dus
Stond net een aflevering op de achtergrond en het is gewoon slecht. De vorige seizoenen vond ik echt leuk
quote:Op zondag 12 april 2009 21:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Enige leuke aan de serie vond ik Maryam Hassouni.
Ik was helemaal vergeten dat wij nog Cornetto's hadden liggen. Bedanktquote:Op zondag 12 april 2009 21:30 schreef wyccie het volgende:
Ik heb veel te weinig ijsjes gehad, vind ik.
Nu moet ik het doen met een grapefruit. Die niet zo lekker zoet en sappig is.
So truequote:Op zondag 12 april 2009 21:41 schreef wyccie het volgende:
Gewoon.
Het was warm vandaag.
Ik heb dorst.
En ijsjes zijn altijd lekker.
Wat niet erg is want dan kun je er nog één nemenquote:
Ik weet hetquote:
Ga het zo checkenquote:Op zondag 12 april 2009 20:59 schreef Nembrionic het volgende:
Check trouwens die 2 filmpjes als je thuis bent
Had nog wel bedacht even de groeten te doen maar ze waren druk bezig..en ik daarna ook dus dat is er niet meer van gekomen
Nee nog niet, gelijk even lezenquote:Op zondag 12 april 2009 21:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ga het zo checken
Had ik mijn recensie hier al gespamd eigenlijk?
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/41813019
quote:Op zondag 12 april 2009 21:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik weet het, maar het is vaak wel waar je aan denkt als je het warm hebt en zin hebt in iets kouds.
Ik ga 'm meteen lezen.quote:Op zondag 12 april 2009 21:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ga het zo checken
Had ik mijn recensie hier al gespamd eigenlijk?
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/41813019
Riton was echt tofquote:Op zondag 12 april 2009 21:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee nog niet, gelijk even lezen
-edit- oh, Riton stond bij ons ook na 2MDJs. Die kon er ook wel wat van
In bed liggen of wakker blijven?quote:Op zondag 12 april 2009 21:46 schreef MaJo het volgende:
Ik heb me compleet uitgeput in bed geļnstalleerd. Denk niet dat ik het nog lang volhoud
Behalve als ze op zijnquote:Op zondag 12 april 2009 21:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat niet erg is want dan kun je er nog één nemen
Ik kan me nog herinneren dat het eerste jaar dat ik mee ging naar CZ het onzettend warm was. Ik heb met de opbouw niet meegeholpen, maar mijn taak was wel belangrijk: zorgen dat de opbouwers dronken. Heb de hele dag met ijsthee en water gesjouwdquote:Op zondag 12 april 2009 21:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik weet het, maar het is vaak wel waar je aan denkt als je het warm hebt en zin hebt in iets kouds.
Thee is beter.
IJskoude colaquote:Op zondag 12 april 2009 21:45 schreef Nembrionic het volgende:
Fanta Lemon werkt heel goed. En cola eigenlijk ook wel. Maar dan alleen uit blik en ijskoud.
Uit die mixapparaten blijf je drinken.
Wakker blijven. In bed liggen bevalt erg goedquote:
Nee joh, cola hoort altijd uit een blikje gedronken te wordenquote:Op zondag 12 april 2009 21:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Behalve als ze op zijn
[..]
Ik kan me nog herinneren dat het eerste jaar dat ik mee ging naar CZ het onzettend warm was. Ik heb met de opbouw niet meegeholpen, maar mijn taak was wel belangrijk: zorgen dat de opbouwers dronken. Heb de hele dag met ijsthee en water gesjouwd
[..]
IJskoude colaMaar niet uit blik, gewoon uit een glas
Slecht pasen voor die haasquote:Op zondag 12 april 2009 21:49 schreef wyccie het volgende:
Ik heb vandaag een dode 'paas'haas gezien.
In dit geval was het Aldi ijstheequote:Op zondag 12 april 2009 21:48 schreef wyccie het volgende:
Oeh, ijsthee is ook lekker. Gemaakt van echte thee.
Ook dįįr zijn ijsjes goed voorquote:Op zondag 12 april 2009 21:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wakker blijven. In bed liggen bevalt erg goed
Mijn hele lichaam doet pijn, ben misselijk, warm en mijn keel voelt aan als een rasp
Ga zo misschien wel even een perenijsje eten inderdaadquote:Op zondag 12 april 2009 21:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ook dįįr zijn ijsjes goed voor
Klein pitje lees ik? Dat was gister wel andersDaar ging het los
Leuk stuk trouwens
Als jij met een bed zou kunnen trouwen, zou je het doen he?quote:Op zondag 12 april 2009 21:48 schreef MaJo het volgende:
Wakker blijven. In bed liggen bevalt erg goed
quote:
Dan moet ik zo boerenquote:Op zondag 12 april 2009 21:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee joh, cola hoort altijd uit een blikje gedronken te worden
Ja, nogal. Ik durfde niet goed te kijken. Ik liep er langs met mijn handen voor mijn ogen.quote:
Die van de Aldi is ook erg lekker.quote:Op zondag 12 april 2009 21:50 schreef Etcetera het volgende:
In dit geval was het Aldi ijstheeEr zijn ongeveer 12 pakken in 2 dagen doorgegaan
Ik heb geen ideequote:Op zondag 12 april 2009 21:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die van de Aldi is ook erg lekker.Clinton toch?
Ik heb een haat/liefde verhouding met mijn bedquote:Op zondag 12 april 2009 21:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als jij met een bed zou kunnen trouwen, zou je het doen he?
Een kwijlende vent?quote:Op zondag 12 april 2009 21:53 schreef Cobra4 het volgende:
Majo!![]()
![]()
Je zou niet schrijven dat je mij hebt gezien voor het podium tijdens het optreden van Le corps mince de Francoise!
Dat beamen nem en ikquote:
Sorryquote:Op zondag 12 april 2009 21:53 schreef Cobra4 het volgende:
Majo!![]()
![]()
Je zou niet schrijven dat je mij hebt gezien voor het podium tijdens het optreden van Le corps mince de Francoise!
Thanksquote:Op zondag 12 april 2009 21:55 schreef Cobra4 het volgende:
Leuk stukje verder trouwens.
De film is schitterend. Kan mij alleen niets meer herinneren van de film muziek.quote:Op zondag 12 april 2009 21:56 schreef MaJo het volgende:
Ik heb de Goodbye Lenin soundtrack gedownload. Yann Tiersen
quote:Op zondag 12 april 2009 21:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat beamen nem en ikVoor onze boerwedstrijd zijn we dus speciaal op blikjes overgegaan
![]()
Majo?quote:
Neequote:
Ik wel, maar ik kan het niet zomaar nadoen hier.quote:Op zondag 12 april 2009 21:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De film is schitterend. Kan mij alleen niets meer herinneren van de film muziek.
De meningen schijnen te verschillenquote:Op zondag 12 april 2009 21:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee
Maar het was een close call
-edit- dat doet me er trouwens aan denken dat ik nog een keer een rematch wil
Hey wat! Een afhankelijke jury heeft mij tot winnaar gekroondquote:
Welk boek, en welke bandjes?quote:Op zondag 12 april 2009 22:19 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga ook zo plat denk ik, met een boek, dat is bijna uit
Morgen naar Breda, bandjes kijken
Volgende maand een re-match?quote:Op zondag 12 april 2009 22:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hey wat! Een afhankelijke jury heeft mij tot winnaar gekroond
Ik dacht het wel jaquote:
Duma Key van Stephen King. Daarna begin ik aan Abarat van Clive Barker.quote:
quote:Op zondag 12 april 2009 22:30 schreef Nembrionic het volgende:
Duma Key van Stephen King. Daarna begin ik aan Abarat van Clive Barker.
Ik ken er ook géén van. Des te leuker kan het zijn.quote:Qua bandjes: http://www.pobsite.nl/com(...)men-en-locaties.html
Ik ken er géén en misschien is er geen reet aan maar het is nogal divers dus er is altijd wat leuks te vinden
quote:Op zondag 12 april 2009 22:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen maar weer eens begin met de Tom Clancy reeks.
[..]
Ik ken er ook géén van. Des te leuker kan het zijn.![]()
Ja, ik kreeg een mooie blanco pagina te zien toen ik het bricht wilde posten. Daarna liep het helemaal fout.quote:
Jullie haal ik toch nooit in.quote:Op zondag 12 april 2009 22:45 schreef wyccie het volgende:
C4 had Nem gequoot en verder niks. Eerder ook al, dus ik dacht hij zijn postaantal aan het opkrikken was.
quote:
Ik denk het ook van niet.quote:
Aaahquote:Op zondag 12 april 2009 22:45 schreef wyccie het volgende:
C4 had Nem gequoot en verder niks. Eerder ook al, dus ik dacht hij zijn postaantal aan het opkrikken was.
?quote:Op zondag 12 april 2009 22:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Aaah
Ik denk dat ik de nieuwe Friends heb ontdekt
Nooit gezien. Wie spelen er in?quote:
Alyson Hannigan, leuke meid.quote:Op zondag 12 april 2009 23:01 schreef Etcetera het volgende:
Ik ken maar 1 van de vaste crew en die was Willow in Buffy The Vampire Slayer
IMDB linkje
Beetje laat alleen danquote:Op zondag 12 april 2009 22:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Aaah
Ik denk dat ik de nieuwe Friends heb ontdekt
quote:Op zondag 12 april 2009 23:11 schreef Etcetera het volgende:
The Unborn is dat niet met die meid die een ongeboren broertje heeft ofzo
Ik vermoed dat dat in het rijtje films valt die ik niet moet gaan zien
Beter laat dan nooitquote:Op zondag 12 april 2009 23:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Beetje laat alleen danKijk het al twee jaar
Ik ga ook maar eens
*afhaaktquote:
Truste Majoquote:Op zondag 12 april 2009 23:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Beetje laat alleen danKijk het al twee jaar
Ik ga ook maar eens
Dat klinkt goed.quote:Op zondag 12 april 2009 23:11 schreef Zeroku het volgende:
Horrorfilm met Gary Oldman
Inderdaadquote:
The Green Mile trouwens ook. Jammer dat er geen films van dat niveau gemakt worden op dit moment.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |