Haha ik ook hoorquote:Op zondag 12 april 2009 03:04 schreef Etcetera het volgende:
DoneEn ik vind het jammer dattie niet vroeg wie MaJo wel niet dacht dat ze was
ramptoerist
Krijg steeds weer die bsodHeb nu Daemon Tools eraf gegooid, dat schijnt Vista niet leuk te vinden om mee te werken, en m'n netwerkkaart (onboard) gedeinstalleerd en er opnieuw op laten zetten. Hoop dat dat genoeg is.
Klinkt tofquote:Op zondag 12 april 2009 13:03 schreef Nembrionic het volgende:
Wat was het gisteravond megavet
Coole bandjes gezien maar bij 2MDJs ging het echt helemaal los
Ze begonnen met Hey Boy, Hey Girl dus de hele zaal ging direct los. Na een tijdje besloten wat mensen op het podium te klimmen dus wij dachten ook: fuck it!
Uiteindelijk stond het hele podium vol met dansende mensen. Kwam na 10 minuten zo'n security naar me toe, kijkt naar mijn bandje: jij mag hier niet staan. Ik zeg: "Okay" en ga een stukje verder staan
Daar stond Ted Langenbach met een grijns op z'n bakkus te genieten van het feest.
Nadat iedereen eraf geveegd was vonden we het na een kwartier weer tijd om erop te klimmen. Mensen gingen met bier het podium, mensen gingen staan roken, niet normaal
Uiteindelijk nog een dikke pit gebouwd op Nirvana en zulks en mijn knie een beetje verdraaid
Dat was het zekerquote:
't Ist?quote:Op zondag 12 april 2009 13:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha ik ook hoor![]()
middagvoel me belabberd
zo werken
Keelpijn, hoofdpijn, snotterig, misselijk, moe en rugpijnquote:
Ibu's mag ik niet maar heb wel paracetamol ingenomenquote:
Is dat niet gewoon de UNESCO-lijst?quote:Op zondag 12 april 2009 13:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:Ben ik ook weer, gelijk met een vraag
Ooit is in de SC een lijst voorbij gekomen met bijzondere gebouwen, waaronder de kubuswoningen in Rotterdam en het Astaire-building in Praag... deze lijst zou ik graag weer willen zien, heeft iemand die nog?
Ah joh, als je eenmaal aan de gang bent dan is dat zo voorbijquote:Op zondag 12 april 2009 13:27 schreef MaJo het volgende:
Ibu's mag ik niet maar heb wel paracetamol ingenomen
moet 4 uur werken
quote:
Dat zou verboden moeten worden!quote:Op zondag 12 april 2009 13:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ibu's mag ik niet maar heb wel paracetamol ingenomen
moet 4 uur werken
Lekker niks doen. Voetjes op tafel, muziekje op de achtergrond en een goed boek in mijn handen.quote:Op zondag 12 april 2009 14:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Middag
Wat zijn de paasplannen eigenlijk?
Zoiets is het hier ookquote:Op zondag 12 april 2009 14:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lekker niks doen. Voetjes op tafel, muziekje op de achtergrond en een goed boek in mijn handen.
Terwijl ik lekker zit te lezen en af en toe een shaggie rook, denkend aan de SC'ers die hard aan het werk zijn.quote:Op zondag 12 april 2009 14:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zoiets is het hier ook
Alleen ga ik straks wel buiten zitten
Ik rol net mn nest uitquote:Op zondag 12 april 2009 14:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Middag
Wat zijn de paasplannen eigenlijk?
Ziet er uit als een leuk feestje!quote:Op zondag 12 april 2009 14:27 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.nembrionic.com/mm/motelmozaique1.mp4
http://www.nembrionic.com/mm/motelmozaique2.mp4
2 filmpjes bij 2MDJs waar ik op het podium stond.
Ja, de Therapy. En zoals je zei, na het douchen als een body lotion-achtig ietsquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Had jij een massagebar danWelke? En hoe?
Volgens mij was het daar gewoon pesoneel. Dus je moet eens peilen of jij niet wat van die filmpjes voor je kan doen en zo wat extra kan verdienenquote:ze zijn de nederlandse site aan het aanpassen en ik geloof dat ze er ook filmpjes op zetten
quote:
Je moet dan alleen niet vertellen wanneer je gaat filmen. Anders staat je hele zaak opeens vol met SC'ers.quote:Op zondag 12 april 2009 14:35 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens mij was het daar gewoon pesoneel. Dus je moet eens peilen of jij niet wat van die filmpjes voor je kan doen en zo wat extra kan verdienen
Tja, die oorlogswonden hè.quote:Op zondag 12 april 2009 14:35 schreef Nembrionic het volgende:
Nu heb ik dus spierpijn en ik kan mijn knie niet volledig gebruiken maar dat was het waard
quote:Op zondag 12 april 2009 14:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je moet dan alleen niet vertellen wanneer je gaat filmen. Anders staat je hele zaak opeens vol met SC'ers.
Het is weer een dampende sportzondag.quote:Op zondag 12 april 2009 14:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik rol net mn nest uit
Uitbrakken en voetbal kijken zal het wel worden dus.
Tot woensdag in ieder geval, daarna gaat het kwik omlaag.quote:Op zondag 12 april 2009 14:46 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
Het wordt steeds beter. Iedere dag blijkt dat de volgende dag toch gewoon weer goed weer wordt
Nou, dat bedoel ik eigenlijk(was niet helemaal duidelijkquote:Op zondag 12 april 2009 14:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Tot woensdag in ieder geval, daarna gaat het kwik omlaag.
Ik vond het eerste stuk het leukst eigenlijkquote:
Het ziet eruit als een tof feestje maar het lijkt me echt niets voor mijquote:Op zondag 12 april 2009 14:27 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.nembrionic.com/mm/motelmozaique1.mp4
http://www.nembrionic.com/mm/motelmozaique2.mp4
2 filmpjes bij 2MDJs waar ik op het podium stond.
Ik voorspel een natte zomerquote:Op zondag 12 april 2009 14:46 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
Het wordt steeds beter. Iedere dag blijkt dat de volgende dag toch gewoon weer goed weer wordt
Ohquote:
quote:Op zondag 12 april 2009 15:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh
Zeker ook nog door mezelf of niet?
iddquote:Op zondag 12 april 2009 14:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het is weer een dampende sportzondag.
quote:Op zondag 12 april 2009 17:04 schreef Etcetera het volgende:
Voer ik een stresstest uit op m'n pc. Loop het programma vast
Dan is er blijkbaar toch iets niet goedquote:Op zondag 12 april 2009 17:04 schreef Etcetera het volgende:
Voer ik een stresstest uit op m'n pc. Loop het programma vast
Wie?quote:Op zondag 12 april 2009 17:00 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, want Saskia Noort is écht belangrijk
Ja. Met het programmaquote:Op zondag 12 april 2009 17:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dan is er blijkbaar toch iets niet goed
Schrijfster van literaire thrillers.quote:
Thrillers literair? Nergens goed voor. Wat heb ik aan een thriller waar dure woorden in worden gebruikt.quote:Op zondag 12 april 2009 17:13 schreef Etcetera het volgende:
Schrijfster van literaire thrillers.
Waarom moeten thrillers tegenwoordig literair zijnWat maakt zoiets literair
http://www.ezzulia.nl/columns/column-039.htmlquote:Op zondag 12 april 2009 17:19 schreef Etcetera het volgende:
Ik lees die meuk eigenlijk nooit, maar ik vraag het me echt af. Wat is het verschil tussen een thriller en een literaire thriller
Meuk!? Literatuur of thrillers?quote:Op zondag 12 april 2009 17:19 schreef Etcetera het volgende:
Ik lees die meuk eigenlijk nooit, maar ik vraag het me echt af. Wat is het verschil tussen een thriller en een literaire thriller
Commerciele onzin dusquote:Op zondag 12 april 2009 17:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.ezzulia.nl/columns/column-039.html
Euhquote:
Thrillers meuk!?quote:Op zondag 12 april 2009 17:25 schreef Etcetera het volgende:
Euh![]()
ThrillersHeel zelden dat ik een thriller pak. Ik heb 1 boek van Nicci French en ik was er niet wild van
Literatuur ben ik ook niet heel dol op, maar kan ik af en toe wel waarderen
Meuk is bij mij een woord wat ik voor praktisch alles gebruik. Het is nauwelijks een waardeoordeel meer.quote:Op zondag 12 april 2009 17:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Thrillers meuk!?![]()
En ja, Nicci French, dan noem je ook wat.
Dan is het goed.quote:Op zondag 12 april 2009 17:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Meuk is bij mij een woord wat ik voor praktisch alles gebruik. Het is nauwelijks een waardeoordeel meer.
Dat kan ik me indenken als je Nicci French leest.quote:
Dat is nu het mooie aan boeken , daar kun je je eigen fantasie op los laten. Terwijl dit met films voor je is vast gelegd.quote:Op zondag 12 april 2009 17:48 schreef Etcetera het volgende:
Die lees ik juist niet
Ik kan niet tegen horrorfilms, mijn fantasie maakt dan overuren. Maar als ik een boek lees is dat 10x zo erg, dus ik kijk af en toe een thriller maar ik lees ze nietEn ik kijk nooit horrors
Ben het nog niet tegengekomenquote:
Ik heb een halve pagina gelezen en ben toen afgehaaktquote:
Ah, ok.quote:Op zondag 12 april 2009 17:56 schreef Etcetera het volgende:
Ben het nog niet tegengekomenMaar ik speel denk ik ook niet van dat soort games waarin zoiets heel realistisch gebracht wordt. FEAR ga ik niet spelen bijvoorbeeld
Mijn stukje wel gelezen?quote:Ik heb een halve pagina gelezen en ben toen afgehaakt![]()
Stuur je cv naar Discovery Channel.quote:Op zondag 12 april 2009 18:40 schreef Whiteguy het volgende:
Mythbusters is al sinds jaren het bruutste tv programma... maar dit filmpje maakt mijn jaloezie ten opzichte van hun baantje alleen maar groter.
Waar kan ik mythbuster worden ??
http://www.dumpert.nl/med(...)rakken_een_auto.html
Niet dat ik me kan herinnerenquote:
Dat zal ik dan maar niet doen.quote:Op zondag 12 april 2009 18:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Niet dat ik me kan herinnerenIk kwam het topic al een tijd geleden tegen. En ga het ook maar niet posten
Ze is zwanger. En niet van mij.quote:Op zondag 12 april 2009 18:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Stuur je cv naar Discovery Channel.Misschien mag je Kari wel assisteren.
Echt wel.quote:Op zondag 12 april 2009 18:49 schreef Etcetera het volgende:
Dus dat wordt een milf?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |