abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67145744
Welke ongelukjes heb je zoal als kind gehad ?

Ikzelf vond het onbedoeld leggen van mijn pols op een elektrische plaat van een koffiezetapparaat -dat aanstond- vrij pijnlijk.
Minder geslaagd was ook toen ik als klein ukkie aan een kast zat te hangen, waardoor deze kast niet alleen op mij viel, maar ook op mijn oudere zus die op een trapje achter mij stond (het zgn domino effect)

"You can call me Susan if it makes you happy"
  dinsdag 17 maart 2009 @ 19:22:04 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67145884
Ik was een jaar of acht en was aan het rolschaatsen met mijn buurvriendje toen we een interessante container zagen. Vriendje wilde kijken wat erin zat en ik zou hem wel liften op mijn handen. Op mijn rolschaatsen ...

Hij kreeg een hersenschudding.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_67146467
Ik was 4 of 5 denk ik. M'n vader had pizza in de oven gedaan op zo'n rooster. Toen hij de pizza wilde snijden wilde ik kijken, dus ik leg m'n handen op het aanrecht, maar het bleek het rooster te zijn dat net uit de oven kwam. Het resultaat waren twee rood verbrandde handjes.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 19:38:06 #4
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_67146548
Van de trap af vallen en door het glas heen gaan. ik heb de littekens om het te bewijzen.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_67146601
Uit een boom vallen, van een trap vallen, achter de bank vallen over de rugleuning ( ), recht tegen een paal van de schommel aanrennen (rennen is gevaarlijk als je tegelijkertijd achter je kijkt), schep tegen m'n gezicht (het klassieke "iemand heeft een schep op z'n schouder en draait zich om, neit wetend dat er iemand achter hem staat, in dit geval ik dus). Dat soort dingen. Teveel om op te noemen
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_67146631
Mijn hand verticaal tussen zo'n grote trampoline houden die werd opgevouwen, onderwijl laconiek om me heen kijkend. Klap, ding erop, zwanenhals in mijn pols. Niks gebroken tho, alleen mijn hand zat boven mijn pols.
Din jävla kuk!
pi_67146952
4 jaar: springend op de bank met mijn gezicht op de stenen salontafel gevallen. gehecht en na een jaar wild vlees verwijderd in het ziekenhuis
4 jaar: op vakantie in Spanje uit een hoogslaper gevallen, lichte hersenschudding.
5 jaar: steentje in mijn oor gestopt, naar ehbo om het te verwijderen (moeilijk klusje)
6 jaar: springend op een schuurdak ernaast gesprongen op betonnen vloer: schedelbasisfractuur met zware hersenschudding en gebroken pols, zeven weken platliggen in het ziekenhuis.
7 jaar: hete volle fluitketel omgetrokken, hand verbrand
9 jaar: geschept door een auto. paar hechtingen en een kapotte fiets
9 jaar : met een kar keihard tegen de stoeprand aangereden, paar hechtingen op mijn voorhoofd.
11 jaar: door het ijs gezakt
11 jaar: vriendje vond het leuk om met een brandglas in mijn oog te schijnen met beulp van de zon.

Daarna vrij rustig geworden. Paar gevalletjes met een brommer en 220 volt en derglijke maar verder niets ernstigs.

oh ja, ooit nog eens het gipsen been van mijn zusje (die kon er ook wat van) natgespoten met de tuinslang > nieuw gips nodig.
Met diezelfe tuinslang schijn ik ook nog eens vanaf een mooie afstand in een voorbijrijdene wandelwagen met inhoud te hebben gespoten, maar daar weet ik niets meer van.

Dat was het wel ongeveer. (van vroeger dan)
Some weasel took the cork out of my lunch...
  dinsdag 17 maart 2009 @ 19:53:20 #8
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_67147242
Euh, heel veel lompe acties met fietsen.

Heel vaak met zakmessen in m'n poten gesneden.

Keer aan zo'n electrische straalkachel verbrand (nog littekentje)

Vaak m'n poten gebrand met vuurtjes stoken.

Dat soort dingen .
Huilen dan.
pi_67147381
- Struikelen / Van de salontafel afspringen en met je hoofd de gietijzeren kachel raken..
- Sowieso struikelen en met een willekeurig groot voorwerp botsen
- Enthousiast/boos aan komen rennen terwijl de deur met glas net dichtgaat (al dan niet expres door mij ) (bij meerdere kinderen gebeurd.. )
- Mijn broertje: Voor de grap een heet strijkijzer in de nek van mijn andere broertje leggen..
pi_67147537
Meedere malen van de trap gestuiterd.

Zo'n onkruidtussendetegelsvandaanhaalmes door m'n onderlip gehad (dankjewel, broertje)

Mijn vingertop weggeschroeid omdat ik zo stom was om te voelen of de (niet-gloeiende) autoaansteker nog warm was. Hij was nog best wel warm.

Onlangs nog een vinger verschroeid omdat ik een soldeerbout met m'n ringvinger ondersteunde (ja, op het metaal. Ja, ook dat is vrij warm...)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_67147692
- Iets te enthousiast met een hooivork prikken en deze dus in mijn laars prikken.. Gelukkig tussen 2 tenen door.
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 17 maart 2009 @ 20:12:37 #12
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_67147997
Als 5 jarig jochie uit een auto willen stappen, met mijn voet achter de veiligheidsgordel blijven haken, hier door voor over vallen en met mijn tong tussen mijn tanden op de stoep kletteren.

Flink bloedbad, veel hechtingen en zo'n 2 cm van mijn tong kwijt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  dinsdag 17 maart 2009 @ 20:20:50 #13
58460 RicXDesign
^ Im with stupid ^
pi_67148335
*Van een standbeeld op schiphol kletteren terwijl mn moeder een foto wou maken - > litteken op kin
*Schans maken voor fietscrossen en daarbij op je bek gaan -> nog een litteken op mn kin
*Een pannetje kokend water over mijzelf heen trekken omdat ik onder mn moeder dr arm door liep -> Hoop brandwonden over mn hele lichaam, nu nog alleen een klein plekje te zien onden mn arm.
*Perongeluk mezelf met een tennisracket op mn oog slaan -> 3 hechtingen in mn wenkbrauw.

Oh ja en last but zeker not least, een karate film kijken met vriendjes en het dan buiten nadoen -> resultaat : Groeischijf gebroken in mn been , 7 weken gips

Edit: crap best veel eigenlijk...zo onhandig ben ik helemaal niet
  dinsdag 17 maart 2009 @ 20:21:43 #14
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_67148377
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 20:12 schreef Cobra4 het volgende:
Als 5 jarig jochie uit een auto willen stappen, met mijn voet achter de veiligheidsgordel blijven haken, hier door voor over vallen en met mijn tong tussen mijn tanden op de stoep kletteren.

Verklaard het plaatje van je slang

Zelf toen ik een jaar of 7 was mensen natspuiten met een super soaker. Toen kwamen ze achter mij aan rennen waardoor ik wegrende. Achterom kijken en rennen is een no-no... Struikelen over een laag bosje en met het knie in het grind. Lelijk litteken op mn knie. Grind moest eruit geborsteld worden

Toen ik een jaar of 11 was, flauwvallen op de fiets. elleboog in het grind. 4 hechtingen.

Met sportdag een voetbal tegen mn hand gekregen toen ik bij voetbal in de goal stond met beetje penalties schieten. pols gebroken. (scheurtje) leraar vond van niet en liet me de hele dag nog ff doorsporten (honkbal, voetbal, volleybal....) Teringlijer
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  dinsdag 17 maart 2009 @ 20:25:58 #15
94846 zomaareennaam
vindt overal wel wat van
pi_67148553
niet lichamelijk letsel maar zat als kind 2 uur in het toiilet - nieuw huis - het ouderwetse haakje vervangen door echt slot - ging dus niet meer open en moeder durfde niet te proberen het slot te openen.... "wacht maar tot papa thuis is" - heb nog steeds claustrofobie dr van overgehouden.
zoekt en gij zult vinden
maar of je het gevondene waardeeert?
  dinsdag 17 maart 2009 @ 20:26:40 #16
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_67148581
toen ik 5 was vond ik het nodig om een spijker in het stopcontact te stoppen.
Dat is geen aanrader...
* I intend to live forever, so far so good! *
  dinsdag 17 maart 2009 @ 20:31:16 #17
195113 Pyjama
Gestreept, niet gestipt
pi_67148784
Degene die ik het leukst vind om te vertellen is die keer dat ik mijn vinger in zo'n hol ijzeren stoelpootje stopte.

Toen ik hem er weer uittrok had ik geen vingernagel meer, bloeden dat het deed!
Toeval is toeval
  dinsdag 17 maart 2009 @ 20:33:37 #18
124175 Xinouth
Konnichiwa
pi_67148864
* Op 3-á'-4-jarige leeftijd koffie voor je ouders zetten (het koude water in het apparaat schenken, een hele eer!). Vervolgens loopt de koffie te pruttelen. "Papa! Mama! De koffie is klaar!" ..ouders zijn bezig. Ze zouden het zo pakken. Na een minuutje word ik ongeduldig, en besluit het zelf maar te pakken.

Op de een of andere manier presteer ik het om het koffiefilter eruit te laten vallen, waardoor de hete koffieprut in mijn gezicht belandt. Resultaat: tweedegraads brandwonden. Gelukkig heb ik hier geen blijvend zichtbare schade aan opgelopen, door snel handelen van m'n ouders door direct mijn hoofd onder de koude kraan te houden, terwijl de ander naar boven rent om de douche aan te zetten, ook koud. Vervolgens met koude doeken op mn gezicht naar boven gerend, daar eronder gezet, en na daar lang genoeg onder gestaan te hebben, uiteindelijk met koude doeken op mn gezicht naar de dokter vervoerd.

* Op vrijdagmiddag in groep 2 van school uit komen en voor een van de eerste keren met je fietsje zijn. Aan het eind van de straat die je moet doorfietsen zie je een vriendje lopen. Je stapt op, zet af en crosst met een rotgang de bocht om een stoeprandje af. Als beginnend fietser geen goed idee en het wordt zwart voor je ogen als je de stoeprand raakt met je hoofdje. Je voelt nog wel de harde grond, armen die je oppakken en snel terug naar school brengen terwijl anderen ziekenhuis en vader met de auto bellen. Zodra je op de zachte kussens van een bank wordt gelegd, zak je zeg maar met de kussens mee, om vervolgens met een flinke hersenschudding in het ziekenhuis wakker te worden.

* Op donderdagavond op 6-jarige leeftijd bij oma leren breien, en dat vervolgens op vrijdagmorgen aan papa willen demonstreren die druk bezig is ontbijt voor je klaar te maken. Vrolijk met die pennen de keuken in rennen, "papa, papa, toe nou! kom nou kijken!", vervolgens terugrennen naar de woonkamer, met een pen tegen de keukendeur aan tikken die vervolgens m'n heup in gelanceerd wordt.. op een haar na belangrijke zenuwen en bloedvaten gemist.
こんにちは。 マンジ です。 おげんき です か。
  dinsdag 17 maart 2009 @ 20:39:31 #19
195113 Pyjama
Gestreept, niet gestipt
pi_67149100
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 20:12 schreef Cobra4 het volgende:

Die is wel om naar van te worden.
Toeval is toeval
pi_67149213
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 20:31 schreef Pyjama het volgende:
Degene die ik het leukst vind om te vertellen is die keer dat ik mijn vinger in zo'n hol ijzeren stoelpootje stopte.

Toen ik hem er weer uittrok had ik geen vingernagel meer, bloeden dat het deed!
Ik ben aan het eten
"You can call me Susan if it makes you happy"
  † In Memoriam † dinsdag 17 maart 2009 @ 20:49:04 #21
25682 2cv
Niet subtiel
pi_67149449
- Traptrekker met kar (schamelwagentje gemaakt door pa van een plastic krat) waarin ik op handen en voeten sta. Kar dondert achterover -> grote wond op mijn voorhoofd.
- In een plank met een spijker gaan staan -> spijker in mijn voet.
- Struikelen over een plank die onderdeel uitmaakte van de fundering van een schuur. Die plank lag niet plat maar op zijn zijkant (wel horizontaal) -> Flinke schaafplek op mijn scheenbeen.
- Met hand over de betonvloer in de garage schuiven (geen idee waarom) waardoor een stuk ijzerdraad uit een roterende staalborstel wat op de betonvloer onder mijn nagel geramd wordt. Dat deed pijn.
- Fietsen met een nichtje achterop de fiets -> omdonderen -> tand door de lip en een stuk van 1 van mijn voortanden af. Dat heeft de tandarts wel gerepareerd, maar de reparatie is later weer deels afgebroken.
- Omklooien met van dat blauwe plakspul om posters op de muur te plakken. Dat kwam vast te zitten in mijn haar. Uit angst voor represailles van mijn moeder heb ik het er toen uit gehaald door er een kam onder te schuiven en het er uit te rukken. Er kwam een flinke pluk haar mee waardoor ik 'plotseling' een kale plek op mijn hoofd had.
- Op handen en voeten door de garage rennen, onder andere onder een oud bureau door. natuurlijk ram ik een paar keer met mijn kop een deel van het bureau, maar ik ga dapper door. Tot 1 keer de klap zo groot is dat het bloed uit mijn kop gutst. Mijn zusje is toen op haar driewielertje (!!!) de stad in gegaan om mijn moeder op te halen. Ouders die hun kinderen alleen thuis laten
- Slapende hond aaien -> hap.
- Veel ontstekingen wegens peuteren aan wondjes (dom, ik weet het).
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  dinsdag 17 maart 2009 @ 20:49:55 #22
58460 RicXDesign
^ Im with stupid ^
pi_67149480
Oh ja, ik heb als klein jongetje ook een keer mn hoofd tussen een draaihekje bij de ingang van de winkel gestoken...moesten ze hem demonteren.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 20:55:13 #23
195113 Pyjama
Gestreept, niet gestipt
pi_67149648
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 20:42 schreef TLC het volgende:

[..]

Ik ben aan het eten
Open dan ook geen topic hierover
Toeval is toeval
  † In Memoriam † dinsdag 17 maart 2009 @ 21:10:24 #24
25682 2cv
Niet subtiel
pi_67150171
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 20:25 schreef zomaareennaam het volgende:
niet lichamelijk letsel maar zat als kind 2 uur in het toiilet - nieuw huis - het ouderwetse haakje vervangen door echt slot - ging dus niet meer open en moeder durfde niet te proberen het slot te openen.... "wacht maar tot papa thuis is" - heb nog steeds claustrofobie dr van overgehouden.
Van dat soort dingen word ik erg boos.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  dinsdag 17 maart 2009 @ 21:35:15 #25
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_67151045
4 jaar, hartstikke trots op iets uit de zandbak en dat voorzichtig meenemen naar huis.. Natuurlijk kijk je alleen maar naar het kunstwerk in je handen en zie je niet dat die lantaarnpaal niet aan de kant gaat
32 jaar later heb ik nog steeds een bult op m'n voorhoofd
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')