SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De plaatsen van de tweede ronde:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De plaatsen van ronde 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De plaatsen van ronde 4!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De plaatsen van ronde 5!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De plaatsen van ronde 6!Wie hebben de FOK!stok in de zesde ronde op weg gebracht?quote:1: Joure (Friesland)
2: Blesdijke (Friesland)
3: Kimswerd (Friesland)
4: Westerein (Friesland)
5: 't Loo (Gelderland)
6: Het Schouw (Noord Holland)
7: Jisp (Noord Holland)
8: Nijmegen (Gelderland)
9: Lathum (Gelderland)
10: Oosteind (Noord-Brabant)
11: Vlissingen (Zeeland)
12: Westkapelle (Zeeland)
13: Boerenhol (Zeeland)
14: St Anna ter Muiden(Zeeland)
15: Turkeye (Zeeland)
16: Terhofstede (Zeeland)
17: Oostburg (Zeeland)
18: Heille (Zeeland)
19: St. Jan ten Heere (Zeeland)
20: Buiten de Veste (Zuid-Holland)
21: Koudekerke (Zeeland)
22: Beesd (Gelderland)
23: Zuidzande (Zeeland)
24: Cadzand-Bad (Zeeland)
25: Zomerdorp het Zwin (Zeeland)
26: Leerdam (Zuid-Holland)
27: Nijmegen (Gelderland)
28: Oosterbeek (Gelderland)
29: Doornenburg (Gelderland)
30: Eindhoven (Noord-Brabant)
31: Marum (Groningen)
32: Groningen (Groningen)
33: Klein Wetsinge (Groningen)
34: Holset(Limburg)
35: Banholt(Limburg)
36: Vught(Noord-Brabant)
37: Ewijk(Gelderland)
38: Leuth(Gelderland)
39: Oss(Noord-Brabant)
40: Wormer(Noord-Holland)
41: Zevenaar(Gelderland)
42: Zevenaar(Gelderland)
43: Wilsum(Overijssel)
44: Zwolle(Overijssel)
45: Arnhem(Gelderland)
46: Doornenburg(Gelderland)quote:1: 2cv (Maker van de huidige stok en starter van de ronde)
2: iFries
3: OxygeneFRL
4: Socios
5: TNO
6: rene90
7: kanovinnie
8: swarmahoer
9: Houniet
10: MartijnIV2008
11: nils7
12: Blumchen
13: nachtzuster
14: Menn0
15: theclansman
16: robertzone
17: DerMeister
18: Leaves
19: malse-sjanker
20: Blumchen
21: malse-sjanker
22: malse-sjanker
23: theclansman
24: stavast
25: nachtzuster
26: fendt
27: swarmahoer
28: hooibaal
29: Dirk-Kuijt
30: fendt
31: swollywood
32: maok
33: Yeux
34: Houniet
35: SuperwormJim
36: zwarte_hand
37: Bill_E
38: swarmahoer
39: gers
40: kanovinnie
41: fathank
42: sander89
43: Richfield
44: swollywood
45: Richfield
46: Dirk-Kuijt
De FOK!stok is een idee van harrie1![]()
Deze OP vind je hier!
[ Bericht 0% gewijzigd door rene90 op 15-04-2009 22:16:28 ]............................![]()
tvp fipo
edit: ff een foto van de nieuwe stok in de OP
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
mooiwaar woon je sander?
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.![]()
Vlakbij Utrecht.quote:
Niet dat je er iets aan hebt want morgen gaat de Fokstok eerst nog een stuk op reis, waarschijnlijk vlakbij de Duitse grens.
............................![]()
De tegenovergestelde richting vind ik leuker.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:35 schreef sander89 het volgende:
[..]
Vlakbij Utrecht.
Niet dat je er iets aan hebt want morgen gaat de Fokstok eerst nog een stuk op reis, waarschijnlijk vlakbij de Duitse grens.
En een plaatje van de nieuwe stok zou inderdaad tof wezen.Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
Een topic over verstandig FOK!ken.
'Roestige daken, vochtige kelders'![]()
Waarom lees ik nou nooit de centrale topicsIk woon namelijk dichtbij Wormer en had er wel even langs kunnen gaan.
![]()
en welke provincie? gelderland toevalligquote:Op donderdag 9 april 2009 22:35 schreef sander89 het volgende:
[..]
Vlakbij Utrecht.
Hmm, is er met deze nieuwe stok een nieuwe ronde?
Dat was altijd wel het gevalIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
t is een tussenronde
Jep je hebt een auto hoop ik?quote:Op donderdag 9 april 2009 22:41 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en welke provincie? gelderland toevallig![]()
Ben op google earth aan het kijken voor een mooi plekje.
Dit is dus niet de nieuwe definitieve stok?quote:
Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
Een topic over verstandig FOK!ken.
'Roestige daken, vochtige kelders'![]()
Had gekunt ja, jammer genoeg net te laatquote:Op donderdag 9 april 2009 22:39 schreef brandbeer het volgende:
Waarom lees ik nou nooit de centrale topicsIk woon namelijk dichtbij Wormer en had er wel even langs kunnen gaan.
Is het wat sander? beetje makkenlijk te vinden?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Sander, leg 'm rond Enschede, daar moet ik morgenmiddag nog heen
of daar ergens in de buurtals je van Utrecht naar Duitsland gaat zijn er genoeg plaatsjes die direct aan de A1 of A35 liggen
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv![]()
De plek was erg makkelijk te vinden adv de foto's met Google Earth.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is het wat sander? beetje makkenlijk te vinden?![]()
Maar is een mooi stokje, heb de neiging om met een stift de Fokstok verder te versieren.
ik heb n auto jaquote:Op donderdag 9 april 2009 22:48 schreef sander89 het volgende:
[..]
Jep je hebt een auto hoop ik?![]()
Ben op google earth aan het kijken voor een mooi plekje.![]()
rondom nijmegen zou tof zijn, kunnen mikkie en ik morgen op pad
Mag best van mij, zolang je het maar niet te bont maaktquote:Op donderdag 9 april 2009 22:55 schreef sander89 het volgende:
[..]
De plek was erg makkelijk te vinden adv de foto's met Google Earth.![]()
Maar is een mooi stokje, heb de neiging om met een stift de Fokstok verder te versieren.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Stok om terug te vinden.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Hee, pin mij daar eens niet op vastquote:Op donderdag 9 april 2009 22:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb n auto jarondom nijmegen zou tof zijn, kunnen mikkie en ik morgen op pad
.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.![]()
Terug vind plankje
Weer een vervoerbare stok![]()
Ook voor op de fiets![]()
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig![]()
plaats m maar, dan ga ik op pad50 km rondom nijmegen doe ik t sowieso
Twente Sander, je weet het!If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Als je nou eens meedeedquote:Op vrijdag 10 april 2009 02:10 schreef Krentenbol. het volgende:
Wat grappig!.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
heb de fokstok een nieuwe plek gegeven in zevenaar. Fotos duren nog even want ben pas over twee uur thuis ongeveer............................![]()
ben benieuwd!Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
das me net ietsie te verdikke 80 km
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Hé dat is om de hoek!
Is het niet een idee om alle plaatsen waar de FOK!stok is geweest te markeren op googlemaps, zodat je een kaartje van Nederland met een overzicht van alle aangedane plaatsen?![]()
Hebben we normaal ook. als iemand daar zin in heeft.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Er is niemand die het bij wilt houdenquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:36 schreef OldJeller het volgende:
Is het niet een idee om alle plaatsen waar de FOK!stok is geweest te markeren op googlemaps, zodat je een kaartje van Nederland met een overzicht van alle aangedane plaatsen?. Al werd dat vroeger wel bijgehouden.
Hierbij de foto's dan.
Sleutel zit in het voorrangsbord(rechts)
Had hem eigenlijk ergens anders neer willen leggen op een rustige weg, maar bleek toch geen slim plan te zijn die plek op dat moment.............................![]()
Bij het station.
ringbaan zuid dus
Wellicht is dat een mooi klusje voor Dagoduck, hij is nog jong en vitaal. Houdt 'm van de straat.quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Er is niemand die het bij wilt houden. Al werd dat vroeger wel bijgehouden.
![]()
43 min rijdenOp donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
![]()
..
is dat een soort van treinbaan aan de linkerkant?Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Nee, dat is het kanaal.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Ik had Houniet's post niet gezienquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:21 schreef SuperwormJim het volgende:
Volgens mij is dat bij het station!![]()
Aan de kant van oud-zevenaar.![]()
Nee, bedankt ik haat routeplannequote:Op vrijdag 10 april 2009 18:09 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Wellicht is dat een mooi klusje voor Dagoduck, hij is nog jong en vitaal. Houdt 'm van de straat.
ik fiets altijd volgend borden enzo
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Stok wordt nu opgehaald door fathank mensen.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Hij zal zo wel komen.
Opgehaald, alleen foto's zijn verkankerd. Telefoon stond op 320x240
ga zo nieuwe foto's roggelen, al wordt het wel donker nu.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Snel doen!
![]()
Sleutel zit in het Bromfiets bord. Ga dalijk nieuwe foto's schieten.Behulpzaam als een waterkraan.
Ik mag het hopen.
Dus alweer Zevenaar?!
Foto's mislukt met brakke telefoon. Morgenochtend elf uur ga ik foto's maken met een fatsoenlijke camera. Hij ligt op de grens tussen Didam en Zevenaar.Behulpzaam als een waterkraan.
Foto's zijn goed genoeg op precies de plek de plek vinden samen aan de hand van je aanwijzing.
Hopelijk gaat de fokstok de volgende keer wat verder op reis.![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door sander89 op 11-04-2009 01:07:26 ]............................![]()
![]()
Ik had weinig tijd, anders zou het pas maandag worden. Dan had ie wel een mooi plekje in de achterhoek kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:01 schreef sander89 het volgende:
Foto's zijn goed genoeg op precies de plek de plek vinden samen aan de hand van je aanwijzing.
Hopelijk gaat de fokstok de volgende keer wat verder op reis.
Behulpzaam als een waterkraan.
Kan alsnog maandagquote:Op zaterdag 11 april 2009 10:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik had weinig tijd, anders zou het pas maandag worden. Dan had ie wel een mooi plekje in de achterhoek kunnen krijgen.
Foto's zijn een beetje kleinquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:46 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sleutel zit in het Bromfiets bord. Ga dalijk nieuwe foto's schieten.![]()
![]()
Als je ff terugleestquote:
Als je er bent, dan zul je het vast snappen, dus als je niet gaat heeft het ook geen zin om over die foto's te zeikenquote:If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Ik moet er eind van de middag langs, vervelende is dat het op 2 plekken kan zijnQuisnam narro EGO, Gamma!
Zwolle!![]()
Prima!
De stok
het bord
achterkant van het bord
omgeving van het bord
en de sleutel(als je met je neus naar het bord staat staat dit bord achter je)
Quisnam narro EGO, Gamma!
Zwolle!![]()
gokje, op de dorpsweg
Aan de foto's te zien heeft dat dorp sowieso maar één wegquote:
Zerg schreef:
Ik had kunnen weten dat jij em ging pakkenquote:Op maandag 13 april 2009 13:38 schreef swollywood het volgende:
[..]
Hij LAG op de kruising Van Lierweg met de Harsenhorsterweg.
Zwolle!![]()
Alweer?
![]()
Van Lierweg - Harsenhorsterweg te Wilsum.
Fok!Stok op de bijrijderstoel.
En de Fok!stok op zijn nieuwe plekje in het idyllische Zwolle!![]()
De stok ligt aan de rechterpoot van het bord.
Achterkant van het bord.
Achterkant + omgeving.
Sleutel ligt in het STOP-bord rechts van de paal.![]()
![]()
.
fut the wuckquote:alweer verplaatst
Had je anders verwacht dan, als ie vlak bij Zwolle geplaatst wordt?quote:
Vorige keer heb ik hem van Eindhoven naar Marum verplaatst, dus dan is dit maar een klein stukje.![]()
Van de zomer moeten we echt een keer die marathon doen.![]()
Ik weet zo niet waar hij ligt, waarschijnlijk helemaal aan de andere kant van zwolleQuisnam narro EGO, Gamma!
Zwolle!![]()
Nee hoor, hij is maar iets van 10 kilometer verplaatst.quote:Op maandag 13 april 2009 14:39 schreef Richfield het volgende:
Ik weet zo niet waar hij ligt, waarschijnlijk helemaal aan de andere kant van zwolle![]()
![]()
LIgt hij aan het zwarte water met het gebouw van abbot op de achtergrond?Quisnam narro EGO, Gamma!
Zwolle!![]()
jij woont toch in Westenholte? Dan ligt ie best wel in de buurt ja.quote:Op maandag 13 april 2009 14:46 schreef Richfield het volgende:
dan zou hij hier in de buurt moeten liggen, hmmz![]()
![]()
lekker dagjequote:
![]()
papa was net te laat met waarschuwen voor de brandnetels, wel stom overigens dat ik het niet herkende, ik rij daar dagelijks 2 keer langs (over de brug die hier direct achter ligt dan, niet over de spoolderenkweg)
vanavond ga ik hem bij de oefenruimte neerleggenQuisnam narro EGO, Gamma!
Zwolle!![]()
Hij gaat nu wel weer iets meer kilometers maken dan de 2 die ik net heb moeten rijden
Zwolle!![]()
Ik zag trouwens de afdruk van swol zijn bandensporen nog in het gras staan
Zwolle!![]()
![]()
.
Ik rij ook 2x per dag over de spooldersluis(mijn werk zit achter de Hanos), maar zou het ook niet 1,2,3 herkend hebben op de foto.quote:Op maandag 13 april 2009 15:23 schreef Richfield het volgende:
[ afbeelding ]
papa was net te laat met waarschuwen voor de brandnetels, wel stom overigens dat ik het niet herkende, ik rij daar dagelijks 2 keer langs (over de brug die hier direct achter ligt dan, niet over de spoolderenkweg)
vanavond ga ik hem bij de oefenruimte neerleggenquote:Op maandag 13 april 2009 15:44 schreef Richfield het volgende:
Ik zag trouwens de afdruk van swol zijn bandensporen nog in het gras staan![]()
![]()
Ah, hij is weer in mijn bereik, eergisteren nog 2x langs zwolle gereden.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!![]()
Iemand die even de wiki gaat updaten binnenkort, ik had het de vorige keer weer gedaan dus de volgende is weer aan de beurt![]()
![]()
Deze stok is veel leuker dan dat ijzeren geval.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Mwah, hij is sneller te plaatsen doordat ie zo klein is en je minder met het slot hoeft te prutsen, maar doe mij toch maar de echte Fok!Stok weer terug. Daar heb ik toch meer feeling mee dan met een plankje waar met een benzinestift fok.nl opgeschreven is.quote:Op maandag 13 april 2009 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
Deze stok is veel leuker dan dat ijzeren geval.
De stalen stok is stukje vakmanschap, vandaar dat ook niet iedereen hem zo 1,2,3 kan repareren.
Zo'n plankie kan elke 15-jarige in elkaar prutsen, als die kapot is flikker je hem weg en maak je in 5 minuten een nieuwe en niemand die het verschil ziet, maar voor de stalen stok is echt iemand met ervaring zoals 2cv of MalseSjanker nodig.
Ben trouwens benieuwd hoe het met 2cv gaat met z'n hartklachten.![]()
dan heb ik een vervelende mededeling voor je hij is weer zo'n 60 km gezakt hij ligt nu in arnhem morgen de foto'squote:Op maandag 13 april 2009 18:21 schreef maok het volgende:
Ah, hij is weer in mijn bereik, eergisteren nog 2x langs zwolle gereden.Quisnam narro EGO, Gamma!
Zwolle!![]()
Dan gok ik dat swarmahoer de volgende is die hem gaat verplaatsen.quote:Op maandag 13 april 2009 23:11 schreef Richfield het volgende:
[..]
dan heb ik een vervelende mededeling voor je hij is weer zo'n 60 km gezakt hij ligt nu in arnhem morgen de foto's![]()
![]()
ja die pak ikals ik het herken
ik had hem ook in groessen kunnen leggen maar dat heeft maar 3 toegangswegen en dat is natuurlijk veel te makkelijkquote:Op maandag 13 april 2009 23:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ligt hij nu weer in Arnhem?Quisnam narro EGO, Gamma!
Zwolle!![]()
waarom kunnen de fotos nu niet?
Die kans is aanwezigquote:Op maandag 13 april 2009 23:14 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dan gok ik dat swarmahoer de volgende is die hem gaat verplaatsen.. Als 'ie hier in de buurt blijft heb ik misschien vrijdag nog wel tijd. Mits 'ie er dan nog ligt dus
.
Zerg schreef:
checkquote:Op dinsdag 14 april 2009 00:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die kans is aanwezig. Als 'ie hier in de buurt blijft heb ik misschien vrijdag nog wel tijd. Mits 'ie er dan nog ligt dus
.
Juist omdat deze zo klein is zal de verplaatsingen ook sneller gaan. Die stok van 2cv was (zoals ik begrepen heb hier) moeilijk mee te nemen op de fiets waardoor eigenlijk al een auto nodig had. Dit verkleind het speelveld wel.quote:Op maandag 13 april 2009 22:53 schreef swollywood het volgende:
[..]
Mwah, hij is sneller te plaatsen doordat ie zo klein is en je minder met het slot hoeft te prutsen, maar doe mij toch maar de echte Fok!Stok weer terug. Daar heb ik toch meer feeling mee dan met een plankje waar met een benzinestift fok.nl opgeschreven is.
De stalen stok is stukje vakmanschap, vandaar dat ook niet iedereen hem zo 1,2,3 kan repareren.
Zo'n plankie kan elke 15-jarige in elkaar prutsen, als die kapot is flikker je hem weg en maak je in 5 minuten een nieuwe en niemand die het verschil ziet, maar voor de stalen stok is echt iemand met ervaring zoals 2cv of MalseSjanker nodig.
Dus in dat geval ga ik met dago mee dat dit een verbetering is.
Echter is deze weer wel makkelijk te verwijderen door gemeentes enzo wat weer het risico geeft dat hij verdwijnt in de containers van de gemeentes
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig![]()
omdat ik niet kan uploaden met mijn telefoonquote:
De stok
Het bord
achterkant van het bord
sleutel ligt in het driehoekige bord achter het bord
omgeving
(ik heb nog meer foto's maar kijk eerst maar of jullie er zo uit komen)Quisnam narro EGO, Gamma!
Zwolle!![]()
Dat lijkt mij de Schelmseweg
En gezien het plaatsnaambord van een andere plaats op de laatste foto, in combi met een veld en de T-splitsing lijkt het mij het punt Schelmseweg-KemperbergerwegIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Hmmm, vanavond toch fietsen, dus kijken of ie er dan nog ligt."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dat lijkt mij de Schelmseweg
En gezien het plaatsnaambord van een andere plaats op de laatste foto, in combi met een veld en de T-splitsing lijkt het mij het punt Schelmseweg-Kemperbergerweg, Prima linlichting lijkt me
kijk, zo schiet het echt op!quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:42 schreef Adelante het volgende:
Hmmm, vanavond toch fietsen, dus kijken of ie er dan nog ligt.
Is dat bij de begraafplaats?
edit: ik doe ff google maps, en het is nopg bij moscowa ook
dus als iemand m'n oma en opa ff een bloemetje brengt
Kijk hier liggen m'n opa en oma:
idd, maar gewoon bij de achterngang, bij dat voetbalveldje, en dan richting die cirkel en dan kan je rechts van die cirjkel de bosjes in en dan ff verder en dan kom je bij mn opa en oma, als je dan rechtsaf teruggaat kom je bij mijn grootoma en grootopa, oja en als je nog dan weer tergu gaat ergens linksaf kom je bij nog een kennisquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:53 schreef Richfield het volgende:
Moscowa is tamelijk groot, bijna een dorp aan begraafplaatsen
ik heb geen auto maar weet nu wel waar die ligt
Moscowa ligt veel verderop aan de Schelmseweg, flinke wandeling van de stok naar Moscowa hoor. Overigens ligt parallel aan de Schelmseweg, vanaf Moscowa wel de Brandts Buijsweg
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Doe maar ff trapje zuiderlijker geven
Ik luister NL-Talig![]()
1 woord: Twenteik wacht al 10 topics tot ie dichterbij is!
Den Helderquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:51 schreef Richfield het volgende:
als ik em weer pak denk ik dat ik em ergens in salland mik
Ga je toch met de fiets
Het gaat goed!
En we zijn weer onderweg! Dit keer wat anders dan een standaard plaatsnaambord![]()
Hier in de buurt ligt de stok
Als je hier de dijk af loopt kom je bij de stuw
Dit is de stuw
Als je wat dichterbij komt zie je een paard + de FOK! stok
Als je goed kijkt zie je onder de kont van het paard de sleutel liggen!
Nog een omgevingsfoto
Laat het geen hoog water worden mensen. Anders ben ik bang dat de sleutel onvindbaar zal worden
[ Bericht 3% gewijzigd door swarmahoer op 15-04-2009 13:59:52 (quote tags weggehaald) ]![]()
kutplekOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
lingenwaard duswaar ligt dat
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
is dat ook gelijk de goede locatie? als ik n auto kan regelen rijd ik dalijk wel even![]()
en dat pannerden ernaast, is dat van fort pannerden ook waar die heisa om was?Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Lingewaard is de naam van de gemeente. De naam van het dorp is Doornenburgquote:Op woensdag 15 april 2009 14:09 schreef swarmahoer het volgende:
is dat ook gelijk de goede locatie? als ik n auto kan regelen rijd ik dalijk wel even![]()
en dat pannerden ernaast, is dat van fort pannerden ook waar die heisa om was?![]()
Dat Fort waar toen zo'n heisa om was is idd dat Fort. Dat ligt er ongeveer 500 meter vanaf. Het Fort heet wel Fort Pannerden, maar het ligt gewoon in Doornenburg.![]()
dat ligt er net onder kijk maarquote:Op woensdag 15 april 2009 14:09 schreef swarmahoer het volgende:
en dat pannerden ernaast, is dat van fort pannerden ook waar die heisa om was?
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=doornenburg+ringdijk&sll=51.894834,6.018233&sspn=0.009375,0.019312&ie=UTF8&t=h&ll=51.880809,6.028662&spn=0.009934,0.019312&z=16&iwloc=AQuisnam narro EGO, Gamma!
Zwolle!![]()
Bijna, het gaat om de inlaat/stuw vlakbij de veerpont, kon daar echter de placemark niet plaatsen. En inderdaad, dat Pannerden, het fort is echter aan deze kant van het Pannerdens Kanaal, iets verder naar het zuiden, in de punt zeg maar, straatnaam Sterreschans. Vergeet ook Kasteel Doornenburg niet, best wel boeiend gebouw
Ietsje verder naar het westen, langs de LingeIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
edit: laatmaarOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ik zat er ook al aan te denken om hem mee te nemen naar Curaçao. Maar dat leek me een beetje overkillquote:![]()
![]()
hij komt dichterbij ^_^If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Waar woon je dan?quote:Op woensdag 15 april 2009 15:01 schreef Maruna het volgende:
hij komt dichterbij ^_^![]()
hij moet in nederland blijven.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik zat er ook al aan te denken om hem mee te nemen naar Curaçao. Maar dat leek me een beetje overkill
idd, en moet aan een plaatsnaam bord ....quote:
vind dit geen goede plaatsing![]()
Regeltjes zijn er niks voor niks in dit spel
Is om het leuker te houden enzoYou don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Ik luister NL-Talig![]()
ik ga hem denk ik vanavond ophalen, tenzij ik overdag de auto heb morgen
nu gaat t niet lukken moet nog ff douchen en dan uit eten
Dat mokkel wacht wel, wat is er nou belangrijkerquote:Op woensdag 15 april 2009 15:20 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga hem denk ik vanavond ophalen, tenzij ik overdag de auto heb morgen
nu gaat t niet lukken moet nog ff douchen en dan uit eten
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 april 2009 15:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat mokkel wacht wel, wat is er nou belangrijker
nee. dat kan niet. Dan ligt hij zodrekt in berlijn onder het moto "hij word toch wel opgehaald"quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
dat dus.quote:Spelregels
Zoek deze stok en plaats hem bij een plaatsnaambord in een andere stad of dorp.
Vervolgens moeten er minimaal 3 foto's genomen worden die in het lopende FOK!stok topic worden geplaatst.
De Foto's:
1 v/d voorkant bij het nieuwe plaatsnaambord
1 v/d achterkant bij het nieuwe plaatsnaambord
En 1 van een kleine afstand waarop de omgeving van het plaatsnaambord te zien is
De persoon die de FOK!stok heeft gevonden moet de FOK!stok gelijk naar een andere lokatie brengen! Het is de bedoeling dat de foto's na het verplaatsen zo snel mogelijk op het forum staan.
Kun je dat niet doen, laat de stok dan gewoon liggen wellicht pakt iemand anders hem dan, zoniet dan kun je hem altijd nog ophalen als je hem wel gelijk kunt verplaatsen.
Op deze manier gaat FOK! door heel Nederland
De FOK!stok moet binnen Nederland blijven.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Zou wel een mooie uitstap voor de zomervakantie zijn. FOK! Stok on Holiday.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
nee. dat kan niet. Dan ligt hij zodrekt in berlijn onder het moto "hij word toch wel opgehaald"
Extra stok maken die naar wat populaire vakantiebestemmingen gaat![]()
![]()
start dan even nieuwe reeks op ofzo met een nieuwe stok.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zou wel een mooie uitstap voor de zomervakantie zijn. FOK! Stok on Holiday.
Extra stok maken die naar wat populaire vakantiebestemmingen gaat
Snap niet dat jij altijd alles naar jou hand wil aanpassen (zoals je al eerder geprobeerd hebt in een topic)You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Ik luister NL-Talig![]()
Ik opper een ideequote:Op woensdag 15 april 2009 15:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
start dan even nieuwe reeks op ofzo met een nieuwe stok.
Snap niet dat jij altijd alles naar jou hand wil aanpassen (zoals je al eerder geprobeerd hebt in een topic)
Ik zet niks naar m'n hand, en ik heb werkelijk waar géén idee over welk ander topic je het hebt
![]()
![]()
Crap, nee was idd niet jij.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik opper een ideeIk zet niks naar m'n hand, en ik heb werkelijk waar géén idee over welk ander topic je het hebt
Sorry
maar je webicoon heeft eerst iemand anders ook gebruikt
Ik luister NL-Talig![]()
Het nederland wat in europa ligt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
moet zeggen en toegeven: Hij was scherp hahaquote:Op woensdag 15 april 2009 15:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het nederland wat in europa ligt.
Ik luister NL-Talig![]()
Hij heeft een keer op Terschelling gelegen, dat heeft lang geduurd, voordat hij van dat eiland af was.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zou wel een mooie uitstap voor de zomervakantie zijn. FOK! Stok on Holiday.
Extra stok maken die naar wat populaire vakantiebestemmingen gaat
Lijkt me dus geen succesIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
2 maanden ofzo was het niet ?quote:Op woensdag 15 april 2009 16:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Hij heeft een keer op Terschelling gelegen, dat heeft lang geduurd, voordat hij van dat eiland af was.
Lijkt me dus geen succes
Ik luister NL-Talig![]()
Ik dacht 6 weken, lang in ieder gevalquote:In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
edit.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
nog steeds in twentequote:If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Hij ligt trouwens niet in Lingewaard, da's de gemeente, maar in (of bij) DoornenburgIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Ik heb de wiki net bijgewerkt kan iemand de op nu weer bijwerken?
edit: provincies ook weer erbij gezet
[ Bericht 13% gewijzigd door Richfield op 15-04-2009 20:20:13 ]Quisnam narro EGO, Gamma!
Zwolle!![]()
quote:Op woensdag 15 april 2009 20:13 schreef Richfield het volgende:
was ik het topic aan het doorlezen kwam ik dit tegennou heeft ie de afgelopen week 3 keer binnen een straal van 50 km van nijmegen gelegen en swarma heeft em niet gehaaldquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:24 schreef swarmahoer het volgende:
plaats m maar, dan ga ik op pad50 km rondom nijmegen doe ik t sowieso
4 keer is scheepsrecht?Quisnam narro EGO, Gamma!
Zwolle!![]()
Hij heeft geen auto.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:48 schreef Richfield het volgende:
was ik het topic aan het doorlezen kwam ik dit tegen
[..]
nou heeft ie de afgelopen week 3 keer binnen een straal van 50 km van nijmegen gelegen en swarma heeft em niet gehaald
4 keer is scheepsrecht?
edit: o.i.d.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Huldequote:Op woensdag 15 april 2009 20:13 schreef Richfield het volgende:
Meen je dat nou? Wat kwam je hier doen? Of woon je in de buurt?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:48 schreef sander89 het volgende:
Lol waar die nu ligt ben ik gister nog langs gereden.![]()
Aangepastquote:Op woensdag 15 april 2009 20:13 schreef Richfield het volgende:
edit: provincies ook weer erbij gezet![]()
![]()
Graag gedaan.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:![]()
Half juni heb ik mijn eigen auto, dus dan ga ik hem wel ophalen, met een max van 300 km retour.![]()
Aan iemand die de OP kan aanpassen:
Leuth ligt in Gelderland, niet in Noord-Brabant en Buiten de Veste in Zeeland, niet in Zuid-Holland![]()
![]()
ahja leuth even omgewisseld met lith in mijn hoofd, die buiten de veste stond dan al verkeerd in de wikiquote:Op woensdag 15 april 2009 22:15 schreef Laevid het volgende:
Leuth ligt in Gelderland, niet in Noord-Brabant en Buiten de Veste in Zeeland, niet in Zuid-Holland
Zwolle!![]()
quote:Op woensdag 15 april 2009 22:15 schreef Laevid het volgende:
Leuth ligt in Gelderland, niet in Noord-Brabant en Buiten de Veste in Zeeland, niet in Zuid-Holland
Als ie er morgen nog ligt rij ik wellicht wel even. Misschien swarmi mee?Zerg schreef:
vanmiddag op de mountainbike, mits geen keiharde regen
Kijk maar uit dat je die plank niet tussen je spaken krijgt. Straatexceem wordt je niet knapper van.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:31 schreef swarmahoer het volgende:
vanmiddag op de mountainbike, mits geen keiharde regen![]()
![]()
er zijn scholieren die langer op de fiets zitten, elke dagquote:
dus sportiviteit valt reuze mee
Waar moet je vandaan komen dan?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
er zijn scholieren die langer op de fiets zitten, elke dag
dus sportiviteit valt reuze mee![]()
![]()
overkant van de waalbrugquote:Op donderdag 16 april 2009 11:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waar moet je vandaan komen dan?
alsnog 20 km fietsenmaarja
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:31 schreef swarmahoer het volgende:
vanmiddag op de mountainbike, mits geen keiharde regenFreak!
Zerg schreef:
En dan breng je 'm zeker terug naar je thuishaven?quote:If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Ligt te ver voor mij
TVP dus.On ne voit bien qu’avec le coeur. L’essentiel est invisible pour les yeux.![]()
denk idd dat ik m bij lent ofzo eraf gooimiss leg ik m nog wel aan de goede kant van de waal iig
Lul, zat net lekker op het terras bij vB.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:09 schreef swarmahoer het volgende:
denk idd dat ik m bij lent ofzo eraf gooimiss leg ik m nog wel aan de goede kant van de waal iig
Nu kan ik de stok niet meer pakken.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
ik ga dr van doortot dalijk weer
en weer terug, 45 km gefietststok ga ik vanavond bij beuningen plaatsen denk ik
![]()
gefietste route vanaf de waalbrug
![]()
.
net voor de regen terugalhoewel, t regent nog steeds niet
![]()
45KM fietsen voor een fokstok, breng hem naar den helder, dan laat ik je een poepie ruiken dan fiets ik wel 50 Kilometer
ofso
Dat doe je toch niet.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
go swoarma!If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Ik wel, leg hem maar in den oever, dan gaat hij naar den helder = 2x25km en dan als niemand hem ophaald binnen 1 week van den helder naar schagen = 2x25quote:Op donderdag 16 april 2009 18:58 schreef Houniet het volgende:
Dat doe je toch niet.
ow k hoor net dat ik mn zusje niet op hoef te halen vanavond, dan ga ik nog ff nadenken waar ik m neerleg
Je hebt best een stuk omgereden zie ikquote:Op donderdag 16 april 2009 18:18 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ]
gefietste route vanaf de waalbrug![]()
![]()
ja langs bemmel bedoel je, had gekundquote:Op donderdag 16 april 2009 19:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je hebt best een stuk omgereden zie ik
maar zo was t een uitdaging he
Ik weet niet hoe lang etenstijd bij jou duurt swarma, maar ondertussen zou je al wel een compleet kebab-spit leeg moeten hebben.![]()
![]()
goed bezig swarme
na een nat ritje met de auto heb ik uiteindelijk een geschikte paal gevonden waar de stok zijn nieuwe tijdelijke rustpauze door zal brengen
en het is geworden: het pitoreske BERG EN DAL
of toch BEEK?
iig ligt hier de sleutel (bord is ook te zien op bovenstaande pic)
mikkie succes ermee, ik hoop dat je t niet 1,2,3 herkend
Berg en Dal en Beek (zo lijkt het wel 1 naam) zullen niet op veel plekken zo dicht tegen elkaar liggen, toch? (heb nog geen google maps bekeken)
Wie zet toch steeds de gemeentenaam in de TT?
Berg en Dal en Beek zijn 2 dorpen in die gemeenteIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
![]()
2 plaatsen 1 bord
ik denk dat swarma dat zelf doet?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
DAT DIT KAN IN UBBERGENquote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik heb op dit moment geen flauw ideequote:Op vrijdag 17 april 2009 03:55 schreef swarmahoer het volgende:
na een nat ritje met de auto heb ik uiteindelijk een geschikte paal gevonden waar de stok zijn nieuwe tijdelijke rustpauze door zal brengen
[ afbeelding ]
en het is geworden: het pitoreske BERG EN DAL
[ afbeelding ]
of toch BEEK?
[ afbeelding ]
iig ligt hier de sleutel (bord is ook te zien op bovenstaande pic)
[ afbeelding ]
mikkie succes ermee, ik hoop dat je t niet 1,2,3 herkend.
Zerg schreef:
Oude Holleweg of Nieuwe Holleweg gok ikIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Ik denk de oude, ivm het éénrichtingsbord.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oude Holleweg of Nieuwe Holleweg gok ikZerg schreef:
heb ik voor gekozen omdat berg en dal en beek wel erg lang werdquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wie zet toch steeds de gemeentenaam in de TT?
Berg en Dal en Beek zijn 2 dorpen in die gemeente
op die reactie had ik gehooptquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment geen flauw idee.
Doe je toch:quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heb ik voor gekozen omdat berg en dal en beek wel erg lang werd
FOK!Stok #85 Berg en Dal en Beek.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Het moet inderdaad wel in één opslag te lezen zijn.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Zorg dat ik na het weekend teverden kan zijnOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
en dat ben je als ?quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:18 schreef kanovinnie het volgende:
Zorg dat ik na het weekend teverden kan zijn
tevreden?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat zal wel van swarmi komen hè?quote:Kutstok, slotje
Zerg schreef:
Kortom: hij is onderweg, mag vandaag even lekker warm overnachten en morgen weer een nieuwe locatie!
Zerg schreef:
zelfde kleur hequote:
En is die al onderweg naar een nieuwe plek, misschien kom ik er vanmiddag toevallig langs.
Heb je een verzoekje? Ik ga over een minuut of tien de deur uitquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:48 schreef sander89 het volgende:
En is die al onderweg naar een nieuwe plek, misschien kom ik er vanmiddag toevallig langs..
Zerg schreef:
Den Helder?quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb je een verzoekje? Ik ga over een minuut of tien de deur uit.
misschien den oever, dan gaat ik hem vanavond nog ff halen
quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Den Helder?
misschien den oever, dan gaat ik hem vanavond nog ff halen. Jij denkt dat benzine 2 cent de liter kost en ik tijd zat heb?
Zerg schreef:
Ja.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]. Jij denkt dat benzine 2 cent de liter kost en ik tijd zat heb?
ik ga m dalijk wel ophalenals de fotos erop staan en ik t herken, kan nog nét denk ik
Volgens mij word het een wedstrijd vandaag.![]()
Als die niet verder weg is dan 100 km toer ik wel even naar toe op mijn motor.
Graag beetje richting het westen met die Fok stok, Gorinchem ofzo.
Er is een nieuwe locatie: Batenburg! Prachtig in het zonnetje, met ronduit schitterend uitzicht!
De plek is volgens mij niet moeilijk, maar dit weer wel heel mooi om naartoe te rijden, ik heb er zelf ook een toertochtje van gemaakt
.
Uitzicht 1:
Uitzicht 2 (let vooral op de kerk die ik uiterst artistiek verantwoord op de foto heb gezet):
Sleutel, rechts onderin de poot gestoken:
En natuurlijk Stokkie zelf, lekker verscholen in het gras om te voorkomen dat 'ie in de zon ligt te verbranden:
De sleutel zit in het linkse bord op de eerste foto. De stok hangt aan het rechtse bord. Op de tweede foto is dit logischerwijs andersom.
Zerg schreef:
wil jij m halen sander? ik moet opzich nog wat dingen doen, dus wil jouw tourtochtje niet verpestenquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:10 schreef sander89 het volgende:
Als die niet verder weg is dan 100 km toer ik wel even naar toe op mijn motor.[ afbeelding ]
Graag beetje richting het westen met die Fok stok, Gorinchem ofzo.![]()
ja ik heb hem al was toevallig al aardig in e buurt met de motor. Ik ga maar denk richting de kust wie wel waar ik uit kom............................![]()
haha niet eens even gepost dat je onderweg wasben benieuwd waar die terecht komt
quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:00 schreef sander89 het volgende:
ja ik heb hem al was toevallig al aardig in e buurt met de motor. Ik ga maar denk richting de kust wie wel waar ik uit kom
![]()
Dan komtie ook in mijn bereik![]()
![]()
Bleh, gaat ie weer helemaal de verkeerde kant uitboehoe
De fokstok is niet ver gekomen richting de kust.(is een lang verhaal)
Was al later dan ik dacht en ging toch maar thuis eten.![]()
De fokstok ligt in het mooie Lith![]()
De Fokstok ligt aan de rechter paal van het plaatsnaambord onder het gras.
De sleutel ligt in het linker bord.(waar mijn motor staat.)
Achter kant van het bord waar de Fokstok aan ligt.
Succes
nice
30 km... ik ga na mn werk vanavond naar oudenbosch, met de auto
dan kom ik er in principe langs, maar weet nog niet of ik tijd genoeg heb voor t ophalen neerleggen en fotos maken ervan
wel leuk al die movement in de laatste paar dagen!
Komt omdat hij niet zo zwaar is denk ik.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:23 schreef Maruna het volgende:
wel leuk al die movement in de laatste paar dagen!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:10 schreef sander89 het volgende:
Als die niet verder weg is dan 100 km toer ik wel even naar toe op mijn motor.[ afbeelding ]
Graag beetje richting het westen met die Fok stok, Gorinchem ofzo.![]()
Die wedstrijd heb ik dus verloren.![]()
Was om half 5 in Batenburg, dus binnen anderhalf uur nadat de foto's gepost waren.
Maar toen was ie dus blijkbaar al een half uur weg.![]()
Heb van de terugweg maar een mooie toertocht gemaakt met mooie stukjes natuurschoon via Appeltern, Wamel, Lienden, Rhenen, Veenendaal, Ede, Otterlo, Hoenderloo, Apeldoorn, Beemte, Epe, Heerde en Hattem terug naar Zwolle.
Heb eerst nog ff via internet op mijn telefoon gekeken of ie in de buurt zou komen te liggen, maar aangezien sander89 aangaf dat ie richting kust ging ben ik maar terug naar huis gereden.
Nu zie ik net dat ie maar 30 km verplaatst is.![]()
Die 30 km hadden er ook nog wel bijgekund bij de 230 km die ik nu al voor de kat z'n k*t gereden heb...
Misschien een idee, dat als iemand er op af gaat, dat ie dat eerst hier in het topic post?![]()
![]()
denk het niet, het feit dat er een stok is werkt al heel erg mee namelijkquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Komt omdat hij niet zo zwaar is denk ik.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:33 schreef swollywood het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was om half 5 in Batenburg, dus binnen anderhalf uur nadat de foto's gepost waren.
Heb van de terugweg maar een mooie toertocht gemaakt met mooie stukjes natuurschoon via Appeltern, Wamel, Lienden, Rhenen, Veenendaal, Ede, Otterlo, Hoenderloo, Apeldoorn, Beemte, Epe, Heerde en Hattem terug naar Zwolle.
Heb eerst nog ff via internet op mijn telefoon gekeken of ie in de buurt zou komen te liggen, maar aangezien sander89 aangaf dat ie richting kust ging ben ik maar terug naar huis gereden.
Die 30 km hadden er ook nog wel bijgekund bij de 230 km die ik nu al voor de kat z'n k*t gereden heb...
Misschien een idee, dat als iemand er op af gaat, dat ie dat eerst hier in het topic post?![]()
that sucks donkeyballsquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:33 schreef swollywood het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien een idee, dat als iemand er op af gaat, dat ie dat eerst hier in het topic post?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
denk het niet, het feit dat er een stok is werkt al heel erg mee namelijk
Is ook altijd de bedoeling.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:33 schreef swollywood het volgende:
Misschien een idee, dat als iemand er op af gaat, dat ie dat eerst hier in het topic post?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Sorry mijn excusesquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:33 schreef swollywood het volgende:
[..]
, had gedacht dat toch niemand binnen 1 uur op af zou gaan maar dat heb ik dus fout gedacht.
Er was ook een keer, 1 iemand had hem gehaald en toen kwamen 10 minuten later 2 fokkers tegelijker tijd bij een bord zonder stok _o-
had jij ook niet gedaan trouwensquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:33 schreef swollywood het volgende:
Misschien een idee, dat als iemand er op af gaat, dat ie dat eerst hier in het topic post?
Dat is wel erg balen inderdaad, swolly. Inderdaad handig om het even te posten wellicht, maar het kan natuurlijk ook een opwelling zijn. Had ik gisteren ook toen ik 'm ging halen...Zerg schreef:
Dacht ook al heb ik iets over het hoofd gezien maar we hebben allebei de zelfde fout gemaakt.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
had jij ook niet gedaan trouwens
QFTquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:24 schreef Loveless85 het volgende:
hij moet snel richting Randstad![]()
Anders kom ik 'm volgend weekend gewoon halen.
Zerg schreef:
Ach, ik had zelf ook niet gepost dat ik er heen ging.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:48 schreef sander89 het volgende:
[..]
Sorry mijn excuses![]()
, had gedacht dat toch niemand binnen 1 uur op af zou gaan maar dat heb ik dus fout gedacht.
![]()
Ik dacht namelijk ook dat er niemand binnen 1 uur op af zou gaan. Meestal is dat ook zo, maar niet altijd dus.![]()
![]()
230km voor Jan Lul rijden, hopelijk heb je een lease auto
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Volgende keer neem ik een verf spuitbus mee, schrijf ik op de weg ik was hier eerder.![]()
Dat is wel duidelijker.
Ik heb ook al een keer in Winsum gestaan, toen zwartehand hem daar al weggehaald had en er mee naar Limburg was. Maar toen was ik toch al voor mijn werk in Groningen e.o.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:49 schreef Dagoduck het volgende:
Er was ook een keer, 1 iemand had hem gehaald en toen kwamen 10 minuten later 2 fokkers tegelijker tijd bij een bord zonder stok _o-![]()
![]()
Euhm...nee.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:54 schreef Adelante het volgende:
230km voor Jan Lul rijden, hopelijk heb je een lease auto
Ach, kon ik direct ff mijn pas aangeschafte TomTom Go 930 met ipod-link testen. Die werkt iig goed.
Muziek en instructies over de luidsprekers van de auto en ipod bedienen via het scherm van de TomTom.![]()
super chillquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:00 schreef swollywood het volgende:
[..]
Euhm...nee.
Ach, kon ik direct ff mijn pas aangeschafte TomTom Go 930 met ipod-link testen. Die werkt iig goed.
Muziek en instructies over de luidsprekers van de auto en ipod bedienen via het scherm van de TomTom.
zit op die tomtom een stem ''rens'' ?Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
230km zou ik ook te veel vinden. Een km of 60 toeren voor de lol is dan weer geen probleem, is met de huidige brandstofprijzen ook nog wel te overzienquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:54 schreef Adelante het volgende:
230km voor Jan Lul rijden, hopelijk heb je een lease auto.
Zerg schreef:
Niet dat ik weet. Wel Willem en Saskia die ook instructies voor kunnen lezen, incl. straatnamen en wegnummers.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
super chill
zit op die tomtom een stem ''rens'' ?
De ingebouwde bluetooth carkit is ook wel makkelijk.Had net gisteren 50 euro verdient met 2 uurtjes PC fixen en was iets van 25 euro aan benzine kwijt, dus wat dat betreft boeit het me niet zo.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
230km zou ik ook te veel vinden. Een km of 60 toeren voor de lol is dan weer geen probleem, is met de huidige brandstofprijzen ook nog wel te overzien.
![]()
![]()
Ik heb vandaag 180 km gereden, waarvan maar 30 km met de Fokstok.![]()
Volgende keer ga ik het toch anders doen.
Jij rijdt met je motor denk ik wel wat zuiniger dan ik met mijn Fiat van bijna 1100 kg.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:11 schreef sander89 het volgende:
Ik heb vandaag 180 km gereden, waarvan maar 30 km met de Fokstok.![]()
Volgende keer ga ik het toch anders doen.![]()
![]()
Rij tussen de 1/18 a 1/20, tankinhoud is 20 liter dus wel wat vaker tanken.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:14 schreef swollywood het volgende:
[..]
Jij rijdt met je motor denk ik wel wat zuiniger dan ik met mijn Fiat van bijna 1100 kg.
Maar we gaan beetje offtopic.
Planes, trains and automobiles --> That way
Ik wilde net zeggenquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:30 schreef Maruna het volgende:
Planes, trains and automobiles --> That way
Jammer dat swol em niet had, anders had ik wellicht weer verder kunnen gaan, maar we houden het gewoon in de gatenQuisnam narro EGO, Gamma!
Zwolle!![]()
gasten, goed werk! ik ben tevredenOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Dan had ik hem waarschijnlijk ergens richting Twente geplaatst, Holten of zo.quote:Op zondag 19 april 2009 17:10 schreef Richfield het volgende:
Jammer dat swol em niet had, anders had ik wellicht weer verder kunnen gaan, maar we houden het gewoon in de gaten![]()
![]()
Zijn er al kandidaten
Ik wil hem wel verder alsnog naar de kust brengen.![]()
Al zal dat pas woensdag worden.
Edit: Moet even geduldig zijn laat maar eerst weer een paar andere mensen met de fokstok op reis gaan.............................![]()
Had dat maar gedaan, dan was ik hem wel komen halen!quote:Op zondag 19 april 2009 21:03 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dan had ik hem waarschijnlijk ergens richting Twente geplaatst, Holten of zo.If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
dan had hij er wel nog moeten liggenquote:Op maandag 20 april 2009 11:11 schreef Maruna het volgende:
[..]
Had dat maar gedaan, dan was ik hem wel komen halen!
Zwolle!![]()
Wie wonen er dichtbij lith dan?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
![]()
Hoe komt hij dan in den helder
Kom 'm maar halen. Als ik 'm nog een keer oppik (bijvoorbeeld in Lith), dan gaat 'ie weer meer richting het oosten, dus...
.
Zerg schreef:
Met de fiets zeker
Kost ook veel te veel geld zo'n trein en ze rijden nooit op tijd.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
En tijd is geld, of niet danquote:Op maandag 20 april 2009 17:00 schreef Dagoduck het volgende:
Kost ook veel te veel geld zo'n trein en ze rijden nooit op tijd..
Zerg schreef:
Ik zou 'm bijna straks gaan ophalen en op een plek leggen waar swollywood 'm op kan halen, nu 'ie de vorige keer zo sneu achter het net gevist heeft...
Zerg schreef:
Ik dacht nog hmm wellicht een optie, met lekker weertje stukje rijden, alleen is toch weer 250 km retourNet even tikkie te veel.
![]()
Wijhequote:Op maandag 20 april 2009 18:45 schreef Mikkie het volgende:
Ik zou 'm bijna straks gaan ophalen en op een plek leggen waar swollywood 'm op kan halen, nu 'ie de vorige keer zo sneu achter het net gevist heeft...
Zwolle!![]()
ff toeren?quote:Op maandag 20 april 2009 18:48 schreef rene90 het volgende:
Ik dacht nog hmm wellicht een optie, met lekker weertje stukje rijden, alleen is toch weer 250 km retourNet even tikkie te veel.
Hier verder: FOK!Stok door NL #86: LITHIf you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
Forum Opties Forumhop: Hop naar: