Ik had Houniet's post niet gezienquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:21 schreef SuperwormJim het volgende:
Volgens mij is dat bij het station!
Nee, bedankt ik haat routeplannequote:Op vrijdag 10 april 2009 18:09 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Wellicht is dat een mooi klusje voor Dagoduck, hij is nog jong en vitaal. Houdt 'm van de straat.
Ik had weinig tijd, anders zou het pas maandag worden. Dan had ie wel een mooi plekje in de achterhoek kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:01 schreef sander89 het volgende:
Foto's zijn goed genoeg op precies de plek de plek vinden samen aan de hand van je aanwijzing.
Hopelijk gaat de fokstok de volgende keer wat verder op reis.![]()
Kan alsnog maandagquote:Op zaterdag 11 april 2009 10:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik had weinig tijd, anders zou het pas maandag worden. Dan had ie wel een mooi plekje in de achterhoek kunnen krijgen.
Foto's zijn een beetje kleinquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:46 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sleutel zit in het Bromfiets bord. Ga dalijk nieuwe foto's schieten.
Als je ff terugleestquote:
Als je er bent, dan zul je het vast snappen, dus als je niet gaat heeft het ook geen zin om over die foto's te zeikenquote:
Aan de foto's te zien heeft dat dorp sowieso maar één wegquote:
Ik had kunnen weten dat jij em ging pakkenquote:Op maandag 13 april 2009 13:38 schreef swollywood het volgende:
[..]
Hij LAG op de kruising Van Lierweg met de Harsenhorsterweg.
fut the wuckquote:
Had je anders verwacht dan, als ie vlak bij Zwolle geplaatst wordt?quote:
Nee hoor, hij is maar iets van 10 kilometer verplaatst.quote:Op maandag 13 april 2009 14:39 schreef Richfield het volgende:
Ik weet zo niet waar hij ligt, waarschijnlijk helemaal aan de andere kant van zwolle
jij woont toch in Westenholte? Dan ligt ie best wel in de buurt ja.quote:Op maandag 13 april 2009 14:46 schreef Richfield het volgende:
dan zou hij hier in de buurt moeten liggen, hmmz
lekker dagjequote:
Ik rij ook 2x per dag over de spooldersluis(mijn werk zit achter de Hanos), maar zou het ook niet 1,2,3 herkend hebben op de foto.quote:Op maandag 13 april 2009 15:23 schreef Richfield het volgende:
[ afbeelding ]
papa was net te laat met waarschuwen voor de brandnetels, wel stom overigens dat ik het niet herkende, ik rij daar dagelijks 2 keer langs (over de brug die hier direct achter ligt dan, niet over de spoolderenkweg)
vanavond ga ik hem bij de oefenruimte neerleggen
quote:Op maandag 13 april 2009 15:44 schreef Richfield het volgende:
Ik zag trouwens de afdruk van swol zijn bandensporen nog in het gras staan
Mwah, hij is sneller te plaatsen doordat ie zo klein is en je minder met het slot hoeft te prutsen, maar doe mij toch maar de echte Fok!Stok weer terug. Daar heb ik toch meer feeling mee dan met een plankje waar met een benzinestift fok.nl opgeschreven is.quote:Op maandag 13 april 2009 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
Deze stok is veel leuker dan dat ijzeren geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |