Mwah, hij is sneller te plaatsen doordat ie zo klein is en je minder met het slot hoeft te prutsen, maar doe mij toch maar de echte Fok!Stok weer terug. Daar heb ik toch meer feeling mee dan met een plankje waar met een benzinestift fok.nl opgeschreven is.quote:Op maandag 13 april 2009 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
Deze stok is veel leuker dan dat ijzeren geval.
dan heb ik een vervelende mededeling voor je hij is weer zo'n 60 km gezakt hij ligt nu in arnhem morgen de foto'squote:Op maandag 13 april 2009 18:21 schreef maok het volgende:
Ah, hij is weer in mijn bereik, eergisteren nog 2x langs zwolle gereden.
Dan gok ik dat swarmahoer de volgende is die hem gaat verplaatsen.quote:Op maandag 13 april 2009 23:11 schreef Richfield het volgende:
[..]
dan heb ik een vervelende mededeling voor je hij is weer zo'n 60 km gezakt hij ligt nu in arnhem morgen de foto's
ik had hem ook in groessen kunnen leggen maar dat heeft maar 3 toegangswegen en dat is natuurlijk veel te makkelijkquote:Op maandag 13 april 2009 23:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ligt hij nu weer in Arnhem?
Die kans is aanwezigquote:Op maandag 13 april 2009 23:14 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dan gok ik dat swarmahoer de volgende is die hem gaat verplaatsen.
checkquote:Op dinsdag 14 april 2009 00:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die kans is aanwezig. Als 'ie hier in de buurt blijft heb ik misschien vrijdag nog wel tijd. Mits 'ie er dan nog ligt dus
.
Juist omdat deze zo klein is zal de verplaatsingen ook sneller gaan. Die stok van 2cv was (zoals ik begrepen heb hier) moeilijk mee te nemen op de fiets waardoor eigenlijk al een auto nodig had. Dit verkleind het speelveld wel.quote:Op maandag 13 april 2009 22:53 schreef swollywood het volgende:
[..]
Mwah, hij is sneller te plaatsen doordat ie zo klein is en je minder met het slot hoeft te prutsen, maar doe mij toch maar de echte Fok!Stok weer terug. Daar heb ik toch meer feeling mee dan met een plankje waar met een benzinestift fok.nl opgeschreven is.
De stalen stok is stukje vakmanschap, vandaar dat ook niet iedereen hem zo 1,2,3 kan repareren.
Zo'n plankie kan elke 15-jarige in elkaar prutsen, als die kapot is flikker je hem weg en maak je in 5 minuten een nieuwe en niemand die het verschil ziet, maar voor de stalen stok is echt iemand met ervaring zoals 2cv of MalseSjanker nodig.
omdat ik niet kan uploaden met mijn telefoonquote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dat lijkt mij de Schelmseweg
En gezien het plaatsnaambord van een andere plaats op de laatste foto, in combi met een veld en de T-splitsing lijkt het mij het punt Schelmseweg-Kemperbergerweg
kijk, zo schiet het echt op!quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:42 schreef Adelante het volgende:
Hmmm, vanavond toch fietsen, dus kijken of ie er dan nog ligt.
idd, maar gewoon bij de achterngang, bij dat voetbalveldje, en dan richting die cirkel en dan kan je rechts van die cirjkel de bosjes in en dan ff verder en dan kom je bij mn opa en oma, als je dan rechtsaf teruggaat kom je bij mijn grootoma en grootopa, oja en als je nog dan weer tergu gaat ergens linksaf kom je bij nog een kennisquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:53 schreef Richfield het volgende:
Moscowa is tamelijk groot, bijna een dorp aan begraafplaatsen
Den Helderquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:51 schreef Richfield het volgende:
als ik em weer pak denk ik dat ik em ergens in salland mik
Lingewaard is de naam van de gemeente. De naam van het dorp is Doornenburgquote:Op woensdag 15 april 2009 14:09 schreef swarmahoer het volgende:
is dat ook gelijk de goede locatie? als ik n auto kan regelen rijd ik dalijk wel even![]()
en dat pannerden ernaast, is dat van fort pannerden ook waar die heisa om was?
dat ligt er net onder kijk maarquote:Op woensdag 15 april 2009 14:09 schreef swarmahoer het volgende:
is dat ook gelijk de goede locatie? als ik n auto kan regelen rijd ik dalijk wel even![]()
en dat pannerden ernaast, is dat van fort pannerden ook waar die heisa om was?
Ik zat er ook al aan te denken om hem mee te nemen naar Curaçao. Maar dat leek me een beetje overkillquote:
Waar woon je dan?quote:Op woensdag 15 april 2009 15:01 schreef Maruna het volgende:
hij komt dichterbij ^_^
hij moet in nederland blijven.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik zat er ook al aan te denken om hem mee te nemen naar Curaçao. Maar dat leek me een beetje overkill
idd, en moet aan een plaatsnaam bord ....quote:
Dat mokkel wacht wel, wat is er nou belangrijkerquote:Op woensdag 15 april 2009 15:20 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga hem denk ik vanavond ophalen, tenzij ik overdag de auto heb morgen
nu gaat t niet lukken moet nog ff douchen en dan uit eten
quote:Op woensdag 15 april 2009 15:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat mokkel wacht wel, wat is er nou belangrijker
nee. dat kan niet. Dan ligt hij zodrekt in berlijn onder het moto "hij word toch wel opgehaald"quote:
dat dus.quote:Spelregels
Zoek deze stok en plaats hem bij een plaatsnaambord in een andere stad of dorp.
Vervolgens moeten er minimaal 3 foto's genomen worden die in het lopende FOK!stok topic worden geplaatst.
De Foto's:
1 v/d voorkant bij het nieuwe plaatsnaambord
1 v/d achterkant bij het nieuwe plaatsnaambord
En 1 van een kleine afstand waarop de omgeving van het plaatsnaambord te zien is
De persoon die de FOK!stok heeft gevonden moet de FOK!stok gelijk naar een andere lokatie brengen! Het is de bedoeling dat de foto's na het verplaatsen zo snel mogelijk op het forum staan.
Kun je dat niet doen, laat de stok dan gewoon liggen wellicht pakt iemand anders hem dan, zoniet dan kun je hem altijd nog ophalen als je hem wel gelijk kunt verplaatsen.
Op deze manier gaat FOK! door heel Nederland
De FOK!stok moet binnen Nederland blijven.
Zou wel een mooie uitstap voor de zomervakantie zijn. FOK! Stok on Holiday.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
nee. dat kan niet. Dan ligt hij zodrekt in berlijn onder het moto "hij word toch wel opgehaald"
start dan even nieuwe reeks op ofzo met een nieuwe stok.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zou wel een mooie uitstap voor de zomervakantie zijn. FOK! Stok on Holiday.
Extra stok maken die naar wat populaire vakantiebestemmingen gaat
Ik opper een ideequote:Op woensdag 15 april 2009 15:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
start dan even nieuwe reeks op ofzo met een nieuwe stok.
Snap niet dat jij altijd alles naar jou hand wil aanpassen (zoals je al eerder geprobeerd hebt in een topic)
Crap, nee was idd niet jij.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik opper een ideeIk zet niks naar m'n hand, en ik heb werkelijk waar géén idee over welk ander topic je het hebt
Het nederland wat in europa ligt.quote:
moet zeggen en toegeven: Hij was scherp hahaquote:Op woensdag 15 april 2009 15:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het nederland wat in europa ligt.
Hij heeft een keer op Terschelling gelegen, dat heeft lang geduurd, voordat hij van dat eiland af was.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zou wel een mooie uitstap voor de zomervakantie zijn. FOK! Stok on Holiday.
Extra stok maken die naar wat populaire vakantiebestemmingen gaat
2 maanden ofzo was het niet ?quote:Op woensdag 15 april 2009 16:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Hij heeft een keer op Terschelling gelegen, dat heeft lang geduurd, voordat hij van dat eiland af was.
Lijkt me dus geen succes
Ik dacht 6 weken, lang in ieder gevalquote:
nog steeds in twentequote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 20:13 schreef Richfield het volgende:
Ik heb de wiki net bijgewerkt kan iemand de op nu weer bijwerken?
edit: provincies ook weer erbij gezet
nou heeft ie de afgelopen week 3 keer binnen een straal van 50 km van nijmegen gelegen en swarma heeft em niet gehaaldquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:24 schreef swarmahoer het volgende:
plaats m maar, dan ga ik op pad50 km rondom nijmegen doe ik t sowieso
Hij heeft geen auto.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:48 schreef Richfield het volgende:
was ik het topic aan het doorlezen kwam ik dit tegen
[..]
nou heeft ie de afgelopen week 3 keer binnen een straal van 50 km van nijmegen gelegen en swarma heeft em niet gehaald
4 keer is scheepsrecht?
Huldequote:Op woensdag 15 april 2009 20:13 schreef Richfield het volgende:
Meen je dat nou? Wat kwam je hier doen? Of woon je in de buurt?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:48 schreef sander89 het volgende:
Lol waar die nu ligt ben ik gister nog langs gereden.
Aangepastquote:Op woensdag 15 april 2009 20:13 schreef Richfield het volgende:
Graag gedaan.quote:
quote:
ahja leuth even omgewisseld met lith in mijn hoofd, die buiten de veste stond dan al verkeerd in de wikiquote:Op woensdag 15 april 2009 22:15 schreef Laevid het volgende:
Aan iemand die de OP kan aanpassen:
Leuth ligt in Gelderland, niet in Noord-Brabant en Buiten de Veste in Zeeland, niet in Zuid-Holland
quote:Op woensdag 15 april 2009 22:15 schreef Laevid het volgende:
Aan iemand die de OP kan aanpassen:
Leuth ligt in Gelderland, niet in Noord-Brabant en Buiten de Veste in Zeeland, niet in Zuid-Holland
Kijk maar uit dat je die plank niet tussen je spaken krijgt. Straatexceem wordt je niet knapper van.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:31 schreef swarmahoer het volgende:
vanmiddag op de mountainbike, mits geen keiharde regen
er zijn scholieren die langer op de fiets zitten, elke dagquote:
Waar moet je vandaan komen dan?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
er zijn scholieren die langer op de fiets zitten, elke dag
dus sportiviteit valt reuze mee
overkant van de waalbrugquote:Op donderdag 16 april 2009 11:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waar moet je vandaan komen dan?
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:31 schreef swarmahoer het volgende:
vanmiddag op de mountainbike, mits geen keiharde regen
En dan breng je 'm zeker terug naar je thuishaven?quote:
Lul, zat net lekker op het terras bij vB.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:09 schreef swarmahoer het volgende:
denk idd dat ik m bij lent ofzo eraf gooimiss leg ik m nog wel aan de goede kant van de waal iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |