Zou wel een mooie uitstap voor de zomervakantie zijn. FOK! Stok on Holiday.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
nee. dat kan niet. Dan ligt hij zodrekt in berlijn onder het moto "hij word toch wel opgehaald"
start dan even nieuwe reeks op ofzo met een nieuwe stok.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zou wel een mooie uitstap voor de zomervakantie zijn. FOK! Stok on Holiday.
Extra stok maken die naar wat populaire vakantiebestemmingen gaat
Ik opper een ideequote:Op woensdag 15 april 2009 15:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
start dan even nieuwe reeks op ofzo met een nieuwe stok.
Snap niet dat jij altijd alles naar jou hand wil aanpassen (zoals je al eerder geprobeerd hebt in een topic)
Crap, nee was idd niet jij.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik opper een ideeIk zet niks naar m'n hand, en ik heb werkelijk waar géén idee over welk ander topic je het hebt
Het nederland wat in europa ligt.quote:
moet zeggen en toegeven: Hij was scherp hahaquote:Op woensdag 15 april 2009 15:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het nederland wat in europa ligt.
Hij heeft een keer op Terschelling gelegen, dat heeft lang geduurd, voordat hij van dat eiland af was.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zou wel een mooie uitstap voor de zomervakantie zijn. FOK! Stok on Holiday.
Extra stok maken die naar wat populaire vakantiebestemmingen gaat
2 maanden ofzo was het niet ?quote:Op woensdag 15 april 2009 16:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Hij heeft een keer op Terschelling gelegen, dat heeft lang geduurd, voordat hij van dat eiland af was.
Lijkt me dus geen succes
Ik dacht 6 weken, lang in ieder gevalquote:
nog steeds in twentequote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 20:13 schreef Richfield het volgende:
Ik heb de wiki net bijgewerkt kan iemand de op nu weer bijwerken?
edit: provincies ook weer erbij gezet
nou heeft ie de afgelopen week 3 keer binnen een straal van 50 km van nijmegen gelegen en swarma heeft em niet gehaaldquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:24 schreef swarmahoer het volgende:
plaats m maar, dan ga ik op pad50 km rondom nijmegen doe ik t sowieso
Hij heeft geen auto.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:48 schreef Richfield het volgende:
was ik het topic aan het doorlezen kwam ik dit tegen
[..]
nou heeft ie de afgelopen week 3 keer binnen een straal van 50 km van nijmegen gelegen en swarma heeft em niet gehaald
4 keer is scheepsrecht?
Huldequote:Op woensdag 15 april 2009 20:13 schreef Richfield het volgende:
Meen je dat nou? Wat kwam je hier doen? Of woon je in de buurt?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:48 schreef sander89 het volgende:
Lol waar die nu ligt ben ik gister nog langs gereden.
Aangepastquote:Op woensdag 15 april 2009 20:13 schreef Richfield het volgende:
Graag gedaan.quote:
quote:
ahja leuth even omgewisseld met lith in mijn hoofd, die buiten de veste stond dan al verkeerd in de wikiquote:Op woensdag 15 april 2009 22:15 schreef Laevid het volgende:
Aan iemand die de OP kan aanpassen:
Leuth ligt in Gelderland, niet in Noord-Brabant en Buiten de Veste in Zeeland, niet in Zuid-Holland
quote:Op woensdag 15 april 2009 22:15 schreef Laevid het volgende:
Aan iemand die de OP kan aanpassen:
Leuth ligt in Gelderland, niet in Noord-Brabant en Buiten de Veste in Zeeland, niet in Zuid-Holland
Kijk maar uit dat je die plank niet tussen je spaken krijgt. Straatexceem wordt je niet knapper van.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:31 schreef swarmahoer het volgende:
vanmiddag op de mountainbike, mits geen keiharde regen
er zijn scholieren die langer op de fiets zitten, elke dagquote:
Waar moet je vandaan komen dan?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
er zijn scholieren die langer op de fiets zitten, elke dag
dus sportiviteit valt reuze mee
overkant van de waalbrugquote:Op donderdag 16 april 2009 11:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waar moet je vandaan komen dan?
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:31 schreef swarmahoer het volgende:
vanmiddag op de mountainbike, mits geen keiharde regen
En dan breng je 'm zeker terug naar je thuishaven?quote:
Lul, zat net lekker op het terras bij vB.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:09 schreef swarmahoer het volgende:
denk idd dat ik m bij lent ofzo eraf gooimiss leg ik m nog wel aan de goede kant van de waal iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |