Druk, druk, druk nog steeds...quote:Op donderdag 2 april 2009 15:52 schreef Etcetera het volgende:
Hey MMAlles goed?
Ik wil ook wel een tattoo, maar zolang ik niet weet wat of waar, ga ik er niet aan beginnenZoiets heb je immers voor altijd
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vind het op de een of andere manier paradoxaal klinken.
SPARTA!quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:56 schreef Ofyles2 het volgende:
300.
Is er wel een eind aan de drukte in zicht?quote:
auquote:Gisteren even de tattoo-perikelen gade geslagen en mijn zwager keek niet blij. Er moesten aardig wat grote vlakken gevuld worden en het bloed droop van z'n schouder.
Wie mooi wil zijn, moet pijn lijden...![]()
Wat voor tat is het eigenlijk?quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Druk, druk, druk nog steeds...![]()
Gisteren even de tattoo-perikelen gade geslagen en mijn zwager keek niet blij. Er moesten aardig wat grote vlakken gevuld worden en het bloed droop van z'n schouder.
Wel gisteren ook een fantastische broodjeszaak ontdekt in een zijstraat van de Haarlemmerdijk, Small World aan de Binnen Oranjestraat 14.![]()
Tip van de week!!
Kwantiteit gaat altijd boven kwaliteit zeg ik.quote:
Vooralsnog helaas niet...quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Is er wel een eind aan de drukte in zicht?![]()
quote:au![]()
Heb je zelf ook een tattoo?
Een tattoo van een schedel met een Iers (Barry Hughes) petje op en een sigaret tussen z'n tanden, klavertjes 4 en nog wat andere versiersels (bloemen e.d.).quote:
En die wordt zo groot als zijn rug ofzo? Omdat je zegt dat het in delen gedaan wordt?quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:05 schreef MadMaster het volgende:
Een tattoo van een schedel met een Iers (Barry Hughes) petje op en een sigaret tussen z'n tanden, klavertjes 4 en nog wat andere versiersels (bloemen e.d.).
Voorkant borst, arm/schouder en schouderblad.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En die wordt zo groot als zijn rug ofzo? Omdat je zegt dat het in delen gedaan wordt?
Buitendouche op het balkon?quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:16 schreef MaJo het volgende:
Het is weer prachtig weer![]()
Zo douchen en op mijn balkon chillen
quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voorkant borst, arm/schouder en schouderblad.
Flink groot dus. Hij had er voor gisteren al 2 sessies van 4 uur opzitten en gisteren zouden ze hem afmaken.
Gezien wat er nog ingekleurd moest worden, betwijfel ik of dat gelukt is.
De tattoo is ter nagedachtenis aan z'n overleden vader (en dus ook die van mw. MM) die een band had met Ierland. As van de crematie is in de inkt van de tattoo verwerkt...
gelijk heb jequote:Op vrijdag 3 april 2009 12:16 schreef MaJo het volgende:
Wij gingen vroeger gewoon buiten lunchenquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:18 schreef MadMaster het volgende:
Hoop vandaag ook iets eerder weg te kunnen om zo nog een graantje van het mooie weer mee te kunnen pikken...
quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:16 schreef MaJo het volgende:
Dat was vet geweestquote:
Hier in de buurt zijn alleen maar kantoorpanden, weinig enerverend...quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wij gingen vroeger gewoon buiten lunchen
Op Bali heb ik ook zo'n buitendouche gehad, douchen onder de sterren en tussen de planten.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat was vet geweestDat hebben we ooit op vakantie gehad, vond het helemaal geweldig
Heb je geen PDA ofzoiets?quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:29 schreef iamredleader het volgende:
Hmpf, wil iemand even het goede antwoord in de AKQ geven? Dan kan ik afsluiten en naar huis
Wat is er gebeurd?quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:36 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb vanochtend toch zo'n lomp ongeluk gezien toen ik naar mn werk reed!ben nu aan het zoeken of het al ergens op een nieuwssite vermeld staat...
Note to self: áls die tattoo er ooit komt, wordt het óf niet kijken óf op een plek waar ik niet goed kan zien wat ze doenquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren even de tattoo-perikelen gade geslagen en mijn zwager keek niet blij. Er moesten aardig wat grote vlakken gevuld worden en het bloed droop van z'n schouder.
quote:Minister Klink: Gronings rookcafé mag
Minister Klink heeft laten weten dat de manier waarop het Groningse rookcafé De Balk het rookverbod omzeilt, door de beugel kan. De Balk serveert nu de drankjes uit in het voormalige rookhok, dat vroeger dienst deed als opberghok. In het oude café mag gerookt worden, maar niet bediend. Klanten brengen zelf hun glazen weg.
De Voedsel- en Warenautoriteit (VWA) liet de Schotse bardame Aethne McGhie weten dat haar (volgens Klink 'creatieve') list niet in strijd was met de tabakswet. De gemeente gaf een horecavergunning af.
Toen de jurist van de stichting Bescherm De Kleine Horecaondernemer in De Volkskrant zei dat McGhie een 'schijnoplossing' had gevonden, deed de VWA opnieuw onderzoek naar de horecavergunning. Donderdagmiddag maakte de minister bekend dat de Balk aan de regels voldoet.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Note to self: áls die tattoo er ooit komt, wordt het óf niet kijken óf op een plek waar ik niet goed kan zien wat ze doen
Ik stak vanuit de Sumatralaan de Bedumerweg over, en een tracker met laadbak erachter sloeg linksaf de Bedumerweg op. Vanaf de overkant kwam een auto die rechtdoor de Sumatralaan in wilde. Ik heb niet gezien wie er had moeten wachten, maar die tracker is vol op de auto geramd, slingerde er toen omheen, en wilde zijn bakbeest vervolgens op het gras langs de Bedumerweg parkeren, maar ramde daarbij een lantaarnpaalquote:
Ik kan het niet vindenquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:53 schreef Soempie het volgende:
Kan ook dat hij in shock was, misschien.![]()
Als je het nieuwsbericht gevonden hebt wel posten he.
Wij zaten op een industriegebied. Weinig enerverend. Maar wél zon.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier in de buurt zijn alleen maar kantoorpanden, weinig enerverend...
bij DvhN gedeelte Stad staat nog niksquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik kan het niet vindenmaar ik weet ook niet zo goed waar ik kan zoeken behalve in google 'bedumerweg ongeluk'
Oh Etc jij kunt mij misschien wel helpen, hoe kan ik een oude editie van het DvhN op internet bekijken? Er schijnt een artikel met foto in te hebben gestaan over ons optreden in de Oosterpoort afgelopen vrijdag!quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
bij DvhN gedeelte Stad staat nog niks
Op www.112actueel.nl ook niets te vinden.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik kan het niet vindenmaar ik weet ook niet zo goed waar ik kan zoeken behalve in google 'bedumerweg ongeluk'
Ja ik voel me ook wel een ramptoeristquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:02 schreef Soempie het volgende:
Stelletjes ramptoeristen.![]()
![]()
Weten gelijk waar te zoeken.
Ik geloof dat je daar een i-krant abonnement voor moet hebben. Je kunt eventueel proberen om de Multimediaredactie te bellen/mailen of ze je iets kunnen sturen, maar officieel mag dat niet (gratis) geloof ikquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh Etc jij kunt mij misschien wel helpen, hoe kan ik een oude editie van het DvhN op internet bekijken? Er schijnt een artikel met foto in te hebben gestaan over ons optreden in de Oosterpoort afgelopen vrijdag!
Oh nou, zoveel is het me nou ook weer niet waard.... maar als het zo te vinden was wilde ik het wel even zienquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik geloof dat je daar een i-krant abonnement voor moet hebben. Je kunt eventueel proberen om de Multimediaredactie te bellen/mailen of ze je iets kunnen sturen, maar officieel mag dat niet (gratis) geloof ik
En heb jij toen geen 112 gebeld?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:03 schreef LadyBlack het volgende:
Hm nee op die sites staat ook niks.... er zal dan wel geen politie bijgeweest zijnkan me dat moeilijk voorstellen, want die personenwagen was helemaal aan gort aan de voorkant
quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:10 schreef LadyBlack het volgende:
Nee de bestuurder was zelf al uit de auto gestapt en op de tracker afgegaan, daar heb ik wel even op gewacht.
Dat zegt niet zoveel trouwens. Want als iedereen dat denkt, dan belt er niemandquote:Maar het was een druk kruispunt dus genoeg mensen met mobieltjes, mocht het wel mis zijn geweest.
Ik zou er hooguit heengelopen zijn om te helpen en/of bellen. Maar niet om als een aap te gaan staan starenquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:11 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou er - mits ik tijd had- er zijn heengelopen
Maar ik ben dan ook echt een ramptoerist
Sims 3?quote:
Oh daar kan ik ook niet overquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou er hooguit heengelopen zijn om te helpen en/of bellen. Maar niet om als een aap te gaan staan staren
wauw! Daar zitten mooie tussen! Straks thuis maar eens op het gemak kijken.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
SimsIk hoop het niet
Heb 'm hier weg
And another happy customer left the buildingquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
wauw! Daar zitten mooie tussen! Straks thuis maar eens op het gemak kijken.
Ik moest naar mn werk, maar heb even gewacht totdat ik misschien een beetje van de situatie begreep, wilde ook wel zien wat er voor lompe boer achter het stuur van die tracker zatquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:11 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou er - mits ik tijd had- er zijn heengelopen
Maar ik ben dan ook echt een ramptoerist
Zitten inderdaad mooie wallpapers bijquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
SimsIk hoop het niet
Heb 'm hier weg
quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
And another happy customer left the building
Cool.quote:
Kijk, als je een tattoo uitkiest die echt bij je past of die symbool staat voor iets belangrijks in je leven, dan gaat het ook niet zo snel vervelen. Maar zoveel mensen nemen een tattoo, waarbij ik denk: dat vind je alleen nu leuk, maar over een paar jaar vast niet meer.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:05 schreef MadMaster het volgende:, 3 stuks, al eens eerder gemeld, maar niet van die grote jongens als die van mijn zwager.
Wil er nog één van een cassettebandje waar de tape uitgelopen is (vastgelopen cassettebandje met zo'n sliert aan tape die er dan uitkomt). Maar voorlopig nog even niet...
[..]
Een tattoo van een schedel met een Iers (Barry Hughes) petje op en een sigaret tussen z'n tanden, klavertjes 4 en nog wat andere versiersels (bloemen e.d.).
Oude/originele Ajax logo op mijn rechterarm, (persoonlijke) teksten op mijn linkerarm en rechterdij.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kijk, als je een tattoo uitkiest die echt bij je past of die symbool staat voor iets belangrijks in je leven, dan gaat het ook niet zo snel vervelen. Maar zoveel mensen nemen een tattoo, waarbij ik denk: dat vind je alleen nu leuk, maar over een paar jaar vast niet meer.![]()
Welke 3 tattoo's heb je? En nooit spijt van gehad?
No problemquote:
Oh dat zou wel tof zijnquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zitten inderdaad mooie wallpapers bij
Ik zoek nog een mooie sticker voor op mn laptop, misschien kan ik een van die wallpapers daar ook wel voor gebruiken
quote:
Ben ik het mee eensquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kijk, als je een tattoo uitkiest die echt bij je past of die symbool staat voor iets belangrijks in je leven, dan gaat het ook niet zo snel vervelen. Maar zoveel mensen nemen een tattoo, waarbij ik denk: dat vind je alleen nu leuk, maar over een paar jaar vast niet meer.![]()
Good Luck Majo!quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:43 schreef MaJo het volgende:
Wat een weer zegword er helemaal happy van. Nu naar het ziekenhuis voor de uitslag. Hoop dat ik zometeen nog net zo happy ben
Het is trekker of tractorquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik moest naar mn werk, maar heb even gewacht totdat ik misschien een beetje van de situatie begreep, wilde ook wel zien wat er voor lompe boer achter het stuur van die tracker zat
F*ck X-Factor, ik kijk vanavond naar ome Günther.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij bereidt je alweer voor op de X-factor vanavond...
F*ck ome Günther, ik ga vanavond op pad...quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
F*ck X-Factor, ik kijk vanavond naar ome Günther.
Mooi gesprokenquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
F*ck ome Günther, ik ga vanavond op pad...
X-Factor? X-Fucktor jaquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij bereidt je alweer voor op de X-factor vanavond...
NiX-Factorquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
X-Factor? X-Fucktor jaVind het een ontzettend mooi liedje, that's all
omdat er altijd mensen zijn die er naar kijken/ op stemmenquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:23 schreef Ofyles2 het volgende:
Waarom drie à vier maanden uittrekken voor een zoektocht naar een zangtalent die men al na 2 seconden vergeten is?
Dont change a winning conceptquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:27 schreef Etcetera het volgende:
Helaas welIk ben het hele Idols/niX-Factor concept zo zat he
Net als alle Big Brother varianten. Verzin eens iets LEUKS
Zoals een quiz.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:27 schreef Etcetera het volgende:
Helaas welIk ben het hele Idols/niX-Factor concept zo zat he
Net als alle Big Brother varianten. Verzin eens iets LEUKS
Wiequote:Op vrijdag 3 april 2009 19:28 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik blijf nog altijd hopen dat Nikki naast alle 3FM-awards grijpt. Anders luister ik nooit meer radio.
Nee schop het gewoon van de buis af, is veel effectieverquote:
Van mijn partquote:
Dit gedrocht:quote:
Ik heb zelf een concept, bij Eyeworks zie ik ook allerlei modellen die op het punt staan afgestofd te worden.quote:Van mijn part
quote:
quote:
Het helpt niet, ik blijf eroverheen lezen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:38 schreef Etcetera het volgende:
Ik zal het de volgende keer in bold + capslock neerzetten
Bril kopen dan maar?quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:37 schreef Ofyles2 het volgende:
Sorry, ik kon de kleine lettertjes niet lezen.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, mijn antwoord was retorisch bedoeld.
Iets weigeren te lezenquote:
Ik heb het ook niet.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:26 schreef Nembrionic het volgende:
Ben ik trouwens de enige die geen WJT heeft?
Het inkleuren is prettig, juist de omlijning is vervelend.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:58 schreef MadMaster het volgende:
Ik dacht eerst 'Hee wat slim om zo vage antwoorden van Ofyles2 te ontwijken', helaas mislukt. Er is echt níks aan te doen!quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:29 schreef Etcetera het volgende:
Retorisch vraag, please do not answer!
Wycc heeft een tattooquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:59 schreef wyccie het volgende:
Het inkleuren is prettig, juist de omlijning is vervelend.
[
Kan ik me niet herinnerenquote:
Geen zin inquote:Zoek maar terug.![]()
Kloptquote:Er is ondertussen weinig gepost hier.
quote:Op woensdag 3 september 2008 17:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik. Een tattoe. Op mijn rug. Een aantal jaar geleden. Omdat ik het leuk vind. Met zo'n lawaaimakende elektrische prikpen die zo heerlijk op je lichaam kriebelt.
En volgens mij is dit de eerste melding eroverquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
En dat geld wilde ze zeker verdienen met de foto's die jij voor haar maakt?
Ik heb zelf trouwens een tatoeage.
Als Pitt iets moet hebben van internet, parkeert hij mij vaak voor de pcquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:49 schreef wyccie het volgende:
Hehe, heb je het toch zelf opgezocht.
Ik kan zelf nooit wat vinden.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:13 schreef wyccie het volgende:
Duh, dat bedoel ik dus. Ik heb echt niks hier staan. Ik vertel af en toe wel iets, maar iedereen vergeet het toch wel weer.
Goh, van wie zou deze quote zijn?quote:Ik. Een tattoe. Op mijn rug. Een aantal jaar geleden. Omdat ik het leuk vind. Met zo'n lawaaimakende elektrische prikpen die zo heerlijk op je lichaam kriebelt.
Ik heb nog niet de behoefte om verder te lezen in dat topic.quote:Helemaal geweldig als de man ook nog eens een scheet laat terwijl jij langzaam van zijn mond naar beneden gaat.
Maar die tweede toch niet!?quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:27 schreef wyccie het volgende:
Dat had Etcie al gevonden, C4. Let eens op!
Ik stem op beiden!quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:29 schreef Etcetera het volgende:
Ben ik trouwens de enige die C4 als afkorting voor Cobra zowel geniaal als enigzins ironisch vind?
is het nu enigzins of enigszins![]()
Thanksquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:32 schreef wyccie het volgende:
Enigszins, maar het ontgaat me even waarom het geniaal of ironisch is.
Ik las tot twee keer toe romantisch ipv ironisch.
Luchtmacht!!quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Thanks
Nou ja, Cobra zit in het leger (wat is het nu eigenlijk? Landmacht?) en C4 is een materiaal waar je bommen mee kunt makenLeger - ontploffingen - C4
Mij zul je ook nooit horen vliegen. Ik laat mij namelijk altijd vliegen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:38 schreef wyccie het volgende:
Luchtmacht? Ik heb je nooit horen vliegen!
Ik denk dat maar zo'n 5% van het luchtmacht personeel vlieger is.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:44 schreef wyccie het volgende:
Wat houdt het dan in om bij de luchtmacht te zitten?
Ik, gezien mijn taken, wel. Ik ben op dit moment verantwoordelijk voor de advisering en opleiding op het gebied van Nucleair, Biologisch en Chemische bescherming en oorlogsvoering voor eenheden met een maximale grootte van 2000 man. Een vliegbasis of expeditionaire eenheid dus.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:50 schreef wyccie het volgende:
Maar eigenlijk zou je ook zo bij de landmacht ingezet kunnen worden?
Verantwoordelijkheid zat idd. Maar gigantisch tof om te doen! Zeker door de cursussen die ik kan volgen, maar zeker ook door de ervaringen die ik kan opdoen bij de andere (internationale) krijgsmachtdelen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:58 schreef wyccie het volgende:
Zo, dat is behoorlijk wat verantwoordelijkheid. Het lijkt me wel heel gaaf om zoiets te kunnen doen, ook die cursussen die je hebt gevolgd lijken me heel interessant.
En welke kleur zijn jullie dan?
Eigenlijk wel ja. Behalve Rood! In geval van oorlog/oefening is dat de vijand.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:23 schreef wyccie het volgende:
Als de wereld vergaat worden we dus gered door het regenboogteam!
Idd nog niets van Majo gehoord. Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hee nog niks van Majo gehoord
Dan gooi ik maar even goed nieuws in de groep, mama mag morgen naar huisVanochtend was ze ineens losgekoppeld van de infusen en morgen komt ze dus thuis
Maar ik ben vannacht is er nog even niemand hier
Dus ga ik maar even in bad
![]()
Mocht dat zo zijn dan hoop ik wel dat ze goed nieuws heeft gekregen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:07 schreef Yurithemaster het volgende:
em mayo zal wel in bed liggen slapen
Hoe zit het bij jou trouwens op de mogelijke meet-data?quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:35 schreef Nesle het volgende:
Heb van 12 uur tot 18 uur op een terrasje gezeten, heerlijk. Ben nu wel lichtelijk verbrand maar moet je even doorheen bijtenJammer dat het morgen minder wordt..
Dat moet je laten doen!quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En nu ga ik mijn voeten lekker masseren
het wordt waarschijnlijk of 18 april of 16 meiquote:Op zaterdag 4 april 2009 01:09 schreef Nesle het volgende:
Ik kan voorlopig geen vrij meer vragen omdat ik dat al veel heb gedaan voor de komende weken ivm examens. Ligt er dus aan of ik kan op de datum die gepland wordt.
quote:
quote:
Ik ga de gezelligheid weer verlatenquote:
Op het dek om te vissen, of in de bar?quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Een meet op 18 april gaat mij niet lukken trouwens, dan dobber ik op de oosterschelde
Om een paar duikjes te makenquote:Op zaterdag 4 april 2009 01:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Op het dek om te vissen, of in de bar?
Nog beter!!quote:
slaapsequote:Op zaterdag 4 april 2009 01:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ga de gezelligheid weer verlaten
Welterusten voor straks allemaal
Coolquote:
Slaapsequote:Op zaterdag 4 april 2009 01:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Cool
Ik laat de gezelligheid ook aan haar lot over...
Slaap lekker![]()
Zijn allebei je voeten dan al gemasseerd?quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Cool
Ik laat de gezelligheid ook aan haar lot over...
Slaap lekker![]()
Van top tot teenquote:Op zaterdag 4 april 2009 01:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zijn allebei je voeten dan al gemasseerd?
Goeie zaak dan!quote:
He bahquote:Op zaterdag 4 april 2009 03:05 schreef MaJo het volgende:
Al met al dus geen heftig nieuws. Alleen wel kut dat je voor de rest van je leven elke week een injectie moet krijgen
Die heb je ook maar dat is voor mensen die een tekort hebben aan vitamine B12. Als je lichaam het afbreekt dan hebben die pillen ook geen zin dus vandaar de injecties. Voordeel is wel dat mijn moeder bevoegd is om die injecties te doen. Anders zou ik elke week naar de dokter moetenquote:Op zaterdag 4 april 2009 03:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
He bah![]()
heb je daar geen pilletjes van?
Geluk bij een ongeluk dan maarquote:Op zaterdag 4 april 2009 03:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die heb je ook maar dat is voor mensen die een tekort hebben aan vitamine B12. Als je lichaam het afbreekt dan hebben die pillen ook geen zin dus vandaar de injecties. Voordeel is wel dat mijn moeder bevoegd is om die injecties te doen. Anders zou ik elke week naar de dokter moeten
Sorryquote:
Dat was mijn 2de keuzequote:Op vrijdag 3 april 2009 23:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hee nog niks van Majo gehoord
Dan gooi ik maar even goed nieuws in de groep, mama mag morgen naar huisVanochtend was ze ineens losgekoppeld van de infusen en morgen komt ze dus thuis
Maar ik ben vannacht is er nog even niemand hier
Dus ga ik maar even in bad
![]()
En super wallpapersite EtcIk heb er verder niets mee, gebruik altijd foto's, maar wel heeel cool
Van deze word ik blij:
[ afbeelding ]
Vervelend MaJo, maar het scheetl wel dat je nu waarschijnlijk een oplossing binnen bereik hebt toch?quote:Op zaterdag 4 april 2009 03:05 schreef MaJo het volgende:
Ik leef nog hoorNet een superavond achter de rug
Eerst met vriendinnen een terrasje gepakt en naar Maximo Park geweest. Wat een band
![]()
![]()
Daarna nog naar een kroeg geweest, waar ik na een half uur erachter kwam dat asmo er ook zat
![]()
Hij wilde net weggaan maar is toch wat langer gebleven
Wat het ziekenhuis betreft: Ik heb waarschijnlijk een vitamine B12 inefficiëntie. Dat houdt in dat mijn lichaam deze stof afbreekt. Aangezien mijn vader en opa dit ook hadden is het zeer waarschijnlijk dat ik het ook heb. De oplossing is om dan elke week een injectie te krijgen. Dit zou mijn moeheidsklachten verklaren maar niet de darmklachten. Moet binnenkort dus weer naar het ziekenhuis voor verder darm en maag onderzoek.
Al met al dus geen heftig nieuws. Alleen wel kut dat je voor de rest van je leven elke week een injectie moet krijgen
Thanks voor de lieve reactiesquote:Op zaterdag 4 april 2009 10:43 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
@ MaJo: Mooi dat ze nu eindelijk echt iets hebben kunnen vindenEn die darmklachten, zou dat ook niet een opeenstapeling van andere kleine dingetjes kunnen zijn, of zeg ik dan iets heel doms?
Toch hoop ik voor je dat je geen glutenallergie hebt, dat lijkt me echt een straf, wat je dan allemaal niet meer kunt etenquote:Op zaterdag 4 april 2009 11:59 schreef MaJo het volgende:
Vervolg: dat zou namelijk perfect in het plaatje passen
Dat hoop ik ook niet neequote:Op zaterdag 4 april 2009 12:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Toch hoop ik voor je dat je geen glutenallergie hebt, dat lijkt me echt een straf, wat je dan allemaal niet meer kunt eten
Een oud-collega heeft een half jaar het dieet moeten volgen wat erbij hoort als je wel de allergie hebt, om te kijken of haar darmklachten daarmee verdwenen. Dat was best een zwaar half jaar, al was voor jaar de utslag negatief, dus na dat half jaar mocht ze alles weer etenquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook niet neeben er al eerder op getest en toen was de uitslag negatief. De arts zei dat er een kans bestaat dat zo'n test verkeerd gaat maar die kans is klein. Ik ga er dus niet van uit
Het dieet is echt shite inderdaadquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Een oud-collega heeft een half jaar het dieet moeten volgen wat erbij hoort als je wel de allergie hebt, om te kijken of haar darmklachten daarmee verdwenen. Dat was best een zwaar half jaar, al was voor jaar de utslag negatief, dus na dat half jaar mocht ze alles weer eten
En dat glutenvrije brood is smaakloosquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het dieet is echt shite inderdaadje mag geen brood, pasta, pizza, chips, koekjes en nog veel meer
ik hoop dat het meevalt...
quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mother has entered the building
I repeat
Mother has entered the building
Wanneer krijg je eigenlijk meer zekerheid over die inefficiëntie?quote:Op zaterdag 4 april 2009 03:05 schreef MaJo het volgende:
Ik leef nog hoorNet een superavond achter de rug
Eerst met vriendinnen een terrasje gepakt en naar Maximo Park geweest. Wat een band
![]()
![]()
Daarna nog naar een kroeg geweest, waar ik na een half uur erachter kwam dat asmo er ook zat
![]()
Hij wilde net weggaan maar is toch wat langer gebleven
Wat het ziekenhuis betreft: Ik heb waarschijnlijk een vitamine B12 inefficiëntie. Dat houdt in dat mijn lichaam deze stof afbreekt. Aangezien mijn vader en opa dit ook hadden is het zeer waarschijnlijk dat ik het ook heb. De oplossing is om dan elke week een injectie te krijgen. Dit zou mijn moeheidsklachten verklaren maar niet de darmklachten. Moet binnenkort dus weer naar het ziekenhuis voor verder darm en maag onderzoek.
Dat is dus het erge, je mag ook geen bierquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:41 schreef Whiteguy het volgende:
ETC: toffe wallpapersite. Ik hou het denk ik even op deze [ afbeelding ]
PS: gelukkig gaat het weer een stuk beter!
MaJo: Blijf es gewoon heel. Als je geen gluten meer zou mogen mag je volgens mij zowat alleen nog maar bier ofzo :/
Geen bier!?quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is dus het erge, je mag ook geen bier
Gister bloed geprikt, geen idee hoe lang het duurtquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wanneer krijg je eigenlijk meer zekerheid over die inefficiëntie?
Fingers crossedquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:30 schreef MaJo het volgende:
Gister bloed geprikt, geen idee hoe lang het duurtzal wel weer een paar weken zijn
![]()
quote:PS, wat super dat je mams weer thuis is
quote:
Alleen maar studeerwerk helaasquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Fingers crossed
Wat staat er op de agenda voor de rest van het weekend?
[..]
Ohja, dat is goed nieuws
Nog maar 2 maandjes johquote:Op zaterdag 4 april 2009 19:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Alleen maar studeerwerk helaasik heb maandag een presentatie en ik moet de opdracht van statistiek inleveren. Ik moet ook een opdracht voor dinsdag schrijven want maandagavond heb ik geen tijd. Maar af en toe wel even een serietje tussendoor
Yep nog 2 maandenquote:Op zaterdag 4 april 2009 19:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nog maar 2 maandjes joh
En series zijn altijd
Ik ga vanavond de stad in. Zegt die maat: "Ja laten we vroeg afspreken."
Ik denk: uurtje of 20:00-21:00, dat is vroeg.
Nee hoor, 22:30 en het liefst nog later
Dus dat wordt straks nog een uurtje pitten denk ik
Opnieuw opstarten helpt meestal het bestequote:Op zaterdag 4 april 2009 19:52 schreef Nesle het volgende:
Iemand help me asjeblieft!
Sinds vandaag doet mijn geluid het niet meer, met niks! Heb niks aparts gedaan, volume staat gewoon hoog maar er komt geen geluid uit mn laptopje... iemand tips?
Koptelefoon er uit halen"?quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:52 schreef Nesle het volgende:
Sinds vandaag doet mijn geluid het niet meer, met niks! Heb niks aparts gedaan, volume staat gewoon hoog maar er komt geen geluid uit mn laptopje... iemand tips?
Volume kan hoog staan maar heb je niet per ongeluk zo'n apart "mute"-knopje van je laptop ingedrukt?quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:52 schreef Nesle het volgende:
Komt vast goed denk ik.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yep nog 2 maandenmaar tot die tijd is het wel gekkenwerk
Tja het is hier altijd iets anders want iedereen moet met de nachtbus terug dus de termen "vroeg" en "laat" hangen hier van die bustijden afquote:hehe ik zou gedacht hebben een uur of 9/10. Laat vind ik na 12enhave fun
Wij motten nix!quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jullie moeten vanavond even naar Holland´s got talent kijken (ja afdalen naar de pauperzender). Cahit en Minka doen mee, die zijn van elleboog en cahit coacht onze act
quote:
Tuurlijkquote:Hoest met moeders? Wordt ze een beetje verwend?
koptelefoon proberen om te zien of het aan de boxjes ligquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:33 schreef Nesle het volgende:
Opstarten heb ik al gedaan, heb geen mute knopje ingetikt, en heb mn laptop al teruggezet naar eerdere datum. Helpt geen kutWheeee
Mocht je die serie trouwens mooi vinden, dan is er hier nog één over Cardiff, Wales:quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:46 schreef Nembrionic het volgende:
Verdomd mooie plaatjes van Afghanistan
http://www.boston.com/big(...)rom_afghanistan.html
quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mocht je die serie trouwens mooi vinden, dan is er hier nog één over Cardiff, Wales:
http://ajanlo.kapu.hu/pics.php?d=cardiff
Het ligt dnek ik aan de boxjes dan want nog steeds geen geluid. Iemand weet wat nu te doen?quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
koptelefoon proberen om te zien of het aan de boxjes lig
Hey Susiquote:
quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mocht je die serie trouwens mooi vinden, dan is er hier nog één over Cardiff, Wales:
http://ajanlo.kapu.hu/pics.php?d=cardiff
Probeer het eens met headset? Als dat wel werkt, ligt het aan de boxjesquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:35 schreef Nesle het volgende:
[..]
Het ligt dnek ik aan de boxjes dan want nog steeds geen geluid. Iemand weet wat nu te doen?
Heet dat geen pit en is dat niet het risico van het vakquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:36 schreef MaJo het volgende:
Net goed geleerd in de bus en nu even lekker ontspannen in badnou ja ontspannen, ga toch voor mijn studie lezen
mijn voeten zijn trouwens helemaal bont en blauw na het concert van gister, doordat een paar debielen het leuk vonden om vol op iedereen te springenmijn linkervoet is voor de helft blauw
dat is inderdaad het risico van het vakquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
[..]
Probeer het eens met headset? Als dat wel werkt, ligt het aan de boxjes
[..]
Heet dat geen pit en is dat niet het risico van het vak![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:46 schreef Nembrionic het volgende:
Verdomd mooie plaatjes van Afghanistan
http://www.boston.com/big(...)rom_afghanistan.html
Ik zou me gewoon niet in de pit begevenquote:Op zondag 5 april 2009 00:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat is inderdaad het risico van het vakik sta ook altijd lekker te springen maar nog nooit gehad dat ik zo onder de blauwe plekken zat
mental note: volgende keer weer lekker mijn allstars aan in de pit in plaats van ballerina's
quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:55 schreef Whiteguy het volgende:
moehahaha. Ik zapte net langs weekend miljonairs. Zat er een leraar Nederlands op de stoel die een vraag kreeg 'welk woord staat fout geschreven in de verleden tijd'.
Hij antwoordde verkeerd(de vraag was overigens ook niet echt moeilijk imo)
Ik zou die pipo's flink gerost hebben. Guardia Civil-style.quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:36 schreef MaJo het volgende:
Net goed geleerd in de bus en nu even lekker ontspannen in badnou ja ontspannen, ga toch voor mijn studie lezen
mijn voeten zijn trouwens helemaal bont en blauw na het concert van gister, doordat een paar debielen het leuk vonden om vol op iedereen te springenmijn linkervoet is voor de helft blauw
Kijk, zo hoort het!quote:Op zondag 5 april 2009 00:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zou die pipo's flink gerost hebben. Guardia Civil-style.
zoeits?quote:Op zondag 5 april 2009 00:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zou die pipo's flink gerost hebben. Guardia Civil-style.
Nee joh, de Guardi Civil treden gewoon op in hun dagelijks kleding met een korte wapenstok.quote:
quote:Op zondag 5 april 2009 00:51 schreef Etcetera het volgende:
En wel luisteren niet?
Dat is nou juist het leuke.quote:
Gewoon doen wat de lokale bevolking ook doet. Zodra de Guardia Civil aankomt weg gaan.quote:
Truk nummer 1: Dikke boeken laten geen sporen achter.quote:Op zondag 5 april 2009 00:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is nou juist het leuke.
Ik denk zelf ook aan Oostenrijkse politieagenten die arrestanten volledig folteren. Verhalen gaan dat sommige ontkennende verdachten verscheidene malen met een Gouden Gids gemept werden.
Waarom heb jij het toch altijd zo druk?quote:Op zondag 5 april 2009 01:09 schreef MaJo het volgende:
Recensie getiktNu nog die 2 opdrachten en mijn presentatie
En schijnen kogels te kunnen tegenhouden - in elk geval tijdelijk. Gouden Gids in een autodeur stoppen werkt redelijkquote:Op zondag 5 april 2009 00:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Truk nummer 1: Dikke boeken laten geen sporen achter.
En 1 t meer en het is geen probleem zeker?quote:Op zondag 5 april 2009 00:13 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou me gewoon niet in de pit begevenMaar dat ben ik dan he
Lijkt wel als of jij alles aangrijpt om bezig te blijven?quote:Op zondag 5 april 2009 01:09 schreef MaJo het volgende:
Recensie getiktNu nog die 2 opdrachten en mijn presentatie
Dat is zo samengevat wel mijn grootste probleem jaquote:Op zondag 5 april 2009 01:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lijkt wel als of jij alles aangrijpt om bezig te blijven?
Dat gaat meestal andersomquote:Op zondag 5 april 2009 01:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En 1 t meer en het is geen probleem zeker?
Vanavond naar een uitvoering van toneel geweest, m'n vader speelde voor het eerst mee, was erg leuk om te zien
Ik ga m'n bed opzoeken
Als je twee dagen voor de meet maar rust houd zodat je op en top fit bentquote:Op zondag 5 april 2009 01:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is zo samengevat wel mijn grootste probleem jaMaar dit is een goede manier om hobby en beroep te combineren. Ik kan gratis naar de vetste concerten in ruil voor een recensie. Dus dit zie ik als vrije tijd
Een heel goede combinatie dan.quote:Op zondag 5 april 2009 01:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is zo samengevat wel mijn grootste probleem jaMaar dit is een goede manier om hobby en beroep te combineren. Ik kan gratis naar de vetste concerten in ruil voor een recensie. Dus dit zie ik als vrije tijd
Wat ben jij zoal van planquote:Op zondag 5 april 2009 01:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als je twee dagen voor de meet maar rust houd zodat je op en top fit bent![]()
Ja Etcie, vertel.quote:
ik zei alleen dat ze moest rusten en jij begint ineens over werken enzquote:Op zondag 5 april 2009 01:33 schreef Etcetera het volgende:
Het is eerder Yuri die het moet vertellen
jajaquote:Op zondag 5 april 2009 01:35 schreef Etcetera het volgende:
Ik probeer een conversatie op gang te houden
Oh, dan weet ik wel iets.quote:Op zondag 5 april 2009 01:35 schreef Etcetera het volgende:
Ik probeer een conversatie op gang te houden
Tuurlijk niet. Je bent gewoon op je best tijdens de meet.quote:Op zondag 5 april 2009 01:40 schreef MaJo het volgende:
Beetje over mij lullen![]()
Ik zal mijn best doen met de meet, maar de kans is toch groot dat ik gammel ben
Rustig maar, ik heb toch niet gezegd dat het een drieling is!?quote:Op zondag 5 april 2009 01:40 schreef Etcetera het volgende:Wat had ik daar nou over gezegd
Dat zou tussen ons blijven slangetje!
Ja op mijn best, maar dat staat niet tegen dat ik gammel benquote:Op zondag 5 april 2009 01:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Je bent gewoon op je best tijdens de meet.
op je gammele bestquote:Op zondag 5 april 2009 01:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja op mijn best, maar dat staat niet tegen dat ik gammel ben
Dat moet wel lukkenquote:
Als je nu ook nog toegeeft dat het van jou is ben ik er klaar mee hoorquote:Op zondag 5 april 2009 01:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Rustig maar, ik heb toch niet gezegd dat het een drieling is!?
Dan hou ik mijn mond er nu wel over dicht!quote:Op zondag 5 april 2009 01:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als je nu ook nog toegeeft dat het van jou is ben ik er klaar mee hoor
De bruiloft is toch gewoon volgende week zaterdag he?quote:Op zondag 5 april 2009 01:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan hou ik mijn mond er nu wel over dicht!
Volgens mij kan tot nu toe iedereen die ene datum in mei toch? Anders moeten we hem gewoon maar vastleggenquote:
Watquote:Op zondag 5 april 2009 01:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
De bruiloft is toch gewoon volgende week zaterdag he?
Ja dat lijkt me verstandig ja!quote:Op zondag 5 april 2009 01:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan hou ik mijn mond er nu wel over dicht!
Wasquote:Op zondag 5 april 2009 01:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
De bruiloft is toch gewoon volgende week zaterdag he?
Ja wel hoor, heb je de uitnodiging nog niet ontvangen dan?quote:
quote:Op zondag 5 april 2009 01:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij kan tot nu toe iedereen die ene datum in mei toch? Anders moeten we hem gewoon maar vastleggen
Ja dat zeg je nu, lekker makkelijkquote:Op zondag 5 april 2009 01:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja wel hoor, hen je de uitnodiging nog niet ontvangen dan?
Ok, Who What and Where?quote:
Nee hoor. Ligt aan TPG.quote:Op zondag 5 april 2009 01:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu, lekker makkelijkZogenaamd niet ontvangen, tuurlijk ligt het weer aan mij
![]()
![]()
In Amsterdam in ieder gevalquote:
Ik ben benieuwd!quote:Op zondag 5 april 2009 01:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
In Amsterdam in ieder gevalWe wilden bij een leuk restaurantje gaan eten waar PS meer vanaf weet
En wie dan nog zin heeft om wat te drinken is welkom
Sorry schat. Hoe kan ik het weer goedmaken?quote:
Je komt ook toch?quote:
Ja ik zal er zijn.quote:
Nou zoals het nu gaat niet ben ik bangquote:Op zondag 5 april 2009 02:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja ik zal er zijn.
En Etcie zal er ook wel zijn hoor...
Ik zal mijn best doen!quote:Op zondag 5 april 2009 02:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nou zoals het nu gaat niet ben ik bangMaak het snel weer goed met d'r!
In Amsterdam zal het inderdaad geen vreemde blikken opleveren als ik Etcie aan haar haar mee sleep.quote:Op zondag 5 april 2009 02:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
anders sleep je haar maar gewoon mee
Ha!quote:Op zondag 5 april 2009 02:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sorry schat. Hoe kan ik het weer goedmaken?
Succesquote:
Tsssquote:
Niet alleen daarquote:Op zondag 5 april 2009 02:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In Amsterdam zal het inderdaad geen vreemde blikken opleveren als ik Etcie aan haar haar mee sleep.
quote:Op zondag 5 april 2009 02:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ha!
[..]
Succes
[..]
Tsss
[..]
Niet alleen daar
Dat zal ze ook zeker niet doen!quote:Op zondag 5 april 2009 02:15 schreef MaJo het volgende:
Jee etcie gaat naar de meeeeet![]()
![]()
Na deze uitspatting van blijdschap kun je me natuurlijk niet teleurstellen he
Dat stelt me gerustquote:
Daar zou je het niet over hebben! Je weet dat we gesprekken hebben zo dat het wel een keer lukt.quote:
*kras kras*quote:Op zondag 5 april 2009 02:17 schreef Etcetera het volgende:
C4 verzint wel vaker dingen MaJoBlame him, I'm not coming
quote:Op zondag 5 april 2009 02:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar zou je het niet over hebben! Je weet dat we gesprekken hebben zo dat het wel een keer lukt.
Het is niet erg hoor schatjequote:Op zondag 5 april 2009 02:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar zou je het niet over hebben! Je weet dat we gesprekken hebben zo dat het wel een keer lukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |