Yep nog 2 maandenquote:Op zaterdag 4 april 2009 19:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nog maar 2 maandjes joh
En series zijn altijd
Ik ga vanavond de stad in. Zegt die maat: "Ja laten we vroeg afspreken."
Ik denk: uurtje of 20:00-21:00, dat is vroeg.
Nee hoor, 22:30 en het liefst nog later
Dus dat wordt straks nog een uurtje pitten denk ik
Opnieuw opstarten helpt meestal het bestequote:Op zaterdag 4 april 2009 19:52 schreef Nesle het volgende:
Iemand help me asjeblieft!
Sinds vandaag doet mijn geluid het niet meer, met niks! Heb niks aparts gedaan, volume staat gewoon hoog maar er komt geen geluid uit mn laptopje... iemand tips?
Koptelefoon er uit halen"?quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:52 schreef Nesle het volgende:
Sinds vandaag doet mijn geluid het niet meer, met niks! Heb niks aparts gedaan, volume staat gewoon hoog maar er komt geen geluid uit mn laptopje... iemand tips?
Volume kan hoog staan maar heb je niet per ongeluk zo'n apart "mute"-knopje van je laptop ingedrukt?quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:52 schreef Nesle het volgende:
Komt vast goed denk ik.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yep nog 2 maandenmaar tot die tijd is het wel gekkenwerk
Tja het is hier altijd iets anders want iedereen moet met de nachtbus terug dus de termen "vroeg" en "laat" hangen hier van die bustijden afquote:hehe ik zou gedacht hebben een uur of 9/10. Laat vind ik na 12enhave fun
Wij motten nix!quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jullie moeten vanavond even naar Holland´s got talent kijken (ja afdalen naar de pauperzender). Cahit en Minka doen mee, die zijn van elleboog en cahit coacht onze act
quote:
Tuurlijkquote:Hoest met moeders? Wordt ze een beetje verwend?
koptelefoon proberen om te zien of het aan de boxjes ligquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:33 schreef Nesle het volgende:
Opstarten heb ik al gedaan, heb geen mute knopje ingetikt, en heb mn laptop al teruggezet naar eerdere datum. Helpt geen kutWheeee
Mocht je die serie trouwens mooi vinden, dan is er hier nog één over Cardiff, Wales:quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:46 schreef Nembrionic het volgende:
Verdomd mooie plaatjes van Afghanistan
http://www.boston.com/big(...)rom_afghanistan.html
quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mocht je die serie trouwens mooi vinden, dan is er hier nog één over Cardiff, Wales:
http://ajanlo.kapu.hu/pics.php?d=cardiff
Het ligt dnek ik aan de boxjes dan want nog steeds geen geluid. Iemand weet wat nu te doen?quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
koptelefoon proberen om te zien of het aan de boxjes lig
quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mocht je die serie trouwens mooi vinden, dan is er hier nog één over Cardiff, Wales:
http://ajanlo.kapu.hu/pics.php?d=cardiff
Probeer het eens met headset? Als dat wel werkt, ligt het aan de boxjesquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:35 schreef Nesle het volgende:
[..]
Het ligt dnek ik aan de boxjes dan want nog steeds geen geluid. Iemand weet wat nu te doen?
Heet dat geen pit en is dat niet het risico van het vakquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:36 schreef MaJo het volgende:
Net goed geleerd in de bus en nu even lekker ontspannen in badnou ja ontspannen, ga toch voor mijn studie lezen
mijn voeten zijn trouwens helemaal bont en blauw na het concert van gister, doordat een paar debielen het leuk vonden om vol op iedereen te springenmijn linkervoet is voor de helft blauw
dat is inderdaad het risico van het vakquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
[..]
Probeer het eens met headset? Als dat wel werkt, ligt het aan de boxjes
[..]
Heet dat geen pit en is dat niet het risico van het vak![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:46 schreef Nembrionic het volgende:
Verdomd mooie plaatjes van Afghanistan
http://www.boston.com/big(...)rom_afghanistan.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |