quote:
quote:
Ik ga de gezelligheid weer verlatenquote:
Op het dek om te vissen, of in de bar?quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Een meet op 18 april gaat mij niet lukken trouwens, dan dobber ik op de oosterschelde
Om een paar duikjes te makenquote:Op zaterdag 4 april 2009 01:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Op het dek om te vissen, of in de bar?
Nog beter!!quote:
slaapsequote:Op zaterdag 4 april 2009 01:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ga de gezelligheid weer verlaten
Welterusten voor straks allemaal
Coolquote:
Slaapsequote:Op zaterdag 4 april 2009 01:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Cool
Ik laat de gezelligheid ook aan haar lot over...
Slaap lekker![]()
Zijn allebei je voeten dan al gemasseerd?quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Cool
Ik laat de gezelligheid ook aan haar lot over...
Slaap lekker![]()
Van top tot teenquote:Op zaterdag 4 april 2009 01:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zijn allebei je voeten dan al gemasseerd?
Goeie zaak dan!quote:
He bahquote:Op zaterdag 4 april 2009 03:05 schreef MaJo het volgende:
Al met al dus geen heftig nieuws. Alleen wel kut dat je voor de rest van je leven elke week een injectie moet krijgen
Die heb je ook maar dat is voor mensen die een tekort hebben aan vitamine B12. Als je lichaam het afbreekt dan hebben die pillen ook geen zin dus vandaar de injecties. Voordeel is wel dat mijn moeder bevoegd is om die injecties te doen. Anders zou ik elke week naar de dokter moetenquote:Op zaterdag 4 april 2009 03:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
He bah![]()
heb je daar geen pilletjes van?
Geluk bij een ongeluk dan maarquote:Op zaterdag 4 april 2009 03:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die heb je ook maar dat is voor mensen die een tekort hebben aan vitamine B12. Als je lichaam het afbreekt dan hebben die pillen ook geen zin dus vandaar de injecties. Voordeel is wel dat mijn moeder bevoegd is om die injecties te doen. Anders zou ik elke week naar de dokter moeten
Sorryquote:
Dat was mijn 2de keuzequote:Op vrijdag 3 april 2009 23:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hee nog niks van Majo gehoord
Dan gooi ik maar even goed nieuws in de groep, mama mag morgen naar huisVanochtend was ze ineens losgekoppeld van de infusen en morgen komt ze dus thuis
Maar ik ben vannacht is er nog even niemand hier
Dus ga ik maar even in bad
![]()
En super wallpapersite EtcIk heb er verder niets mee, gebruik altijd foto's, maar wel heeel cool
Van deze word ik blij:
[ afbeelding ]
Vervelend MaJo, maar het scheetl wel dat je nu waarschijnlijk een oplossing binnen bereik hebt toch?quote:Op zaterdag 4 april 2009 03:05 schreef MaJo het volgende:
Ik leef nog hoorNet een superavond achter de rug
Eerst met vriendinnen een terrasje gepakt en naar Maximo Park geweest. Wat een band
![]()
![]()
Daarna nog naar een kroeg geweest, waar ik na een half uur erachter kwam dat asmo er ook zat
![]()
Hij wilde net weggaan maar is toch wat langer gebleven
Wat het ziekenhuis betreft: Ik heb waarschijnlijk een vitamine B12 inefficiėntie. Dat houdt in dat mijn lichaam deze stof afbreekt. Aangezien mijn vader en opa dit ook hadden is het zeer waarschijnlijk dat ik het ook heb. De oplossing is om dan elke week een injectie te krijgen. Dit zou mijn moeheidsklachten verklaren maar niet de darmklachten. Moet binnenkort dus weer naar het ziekenhuis voor verder darm en maag onderzoek.
Al met al dus geen heftig nieuws. Alleen wel kut dat je voor de rest van je leven elke week een injectie moet krijgen
Thanks voor de lieve reactiesquote:Op zaterdag 4 april 2009 10:43 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
@ MaJo: Mooi dat ze nu eindelijk echt iets hebben kunnen vindenEn die darmklachten, zou dat ook niet een opeenstapeling van andere kleine dingetjes kunnen zijn, of zeg ik dan iets heel doms?
Toch hoop ik voor je dat je geen glutenallergie hebt, dat lijkt me echt een straf, wat je dan allemaal niet meer kunt etenquote:Op zaterdag 4 april 2009 11:59 schreef MaJo het volgende:
Vervolg: dat zou namelijk perfect in het plaatje passen
Dat hoop ik ook niet neequote:Op zaterdag 4 april 2009 12:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Toch hoop ik voor je dat je geen glutenallergie hebt, dat lijkt me echt een straf, wat je dan allemaal niet meer kunt eten
Een oud-collega heeft een half jaar het dieet moeten volgen wat erbij hoort als je wel de allergie hebt, om te kijken of haar darmklachten daarmee verdwenen. Dat was best een zwaar half jaar, al was voor jaar de utslag negatief, dus na dat half jaar mocht ze alles weer etenquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook niet neeben er al eerder op getest en toen was de uitslag negatief. De arts zei dat er een kans bestaat dat zo'n test verkeerd gaat maar die kans is klein. Ik ga er dus niet van uit
Het dieet is echt shite inderdaadquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Een oud-collega heeft een half jaar het dieet moeten volgen wat erbij hoort als je wel de allergie hebt, om te kijken of haar darmklachten daarmee verdwenen. Dat was best een zwaar half jaar, al was voor jaar de utslag negatief, dus na dat half jaar mocht ze alles weer eten
En dat glutenvrije brood is smaakloosquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het dieet is echt shite inderdaadje mag geen brood, pasta, pizza, chips, koekjes en nog veel meer
ik hoop dat het meevalt...
quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mother has entered the building
I repeat
Mother has entered the building
Wanneer krijg je eigenlijk meer zekerheid over die inefficiėntie?quote:Op zaterdag 4 april 2009 03:05 schreef MaJo het volgende:
Ik leef nog hoorNet een superavond achter de rug
Eerst met vriendinnen een terrasje gepakt en naar Maximo Park geweest. Wat een band
![]()
![]()
Daarna nog naar een kroeg geweest, waar ik na een half uur erachter kwam dat asmo er ook zat
![]()
Hij wilde net weggaan maar is toch wat langer gebleven
Wat het ziekenhuis betreft: Ik heb waarschijnlijk een vitamine B12 inefficiėntie. Dat houdt in dat mijn lichaam deze stof afbreekt. Aangezien mijn vader en opa dit ook hadden is het zeer waarschijnlijk dat ik het ook heb. De oplossing is om dan elke week een injectie te krijgen. Dit zou mijn moeheidsklachten verklaren maar niet de darmklachten. Moet binnenkort dus weer naar het ziekenhuis voor verder darm en maag onderzoek.
Dat is dus het erge, je mag ook geen bierquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:41 schreef Whiteguy het volgende:
ETC: toffe wallpapersite. Ik hou het denk ik even op deze [ afbeelding ]
PS: gelukkig gaat het weer een stuk beter!
MaJo: Blijf es gewoon heel. Als je geen gluten meer zou mogen mag je volgens mij zowat alleen nog maar bier ofzo :/
Geen bier!?quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is dus het erge, je mag ook geen bier
Gister bloed geprikt, geen idee hoe lang het duurtquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wanneer krijg je eigenlijk meer zekerheid over die inefficiƫntie?
Fingers crossedquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:30 schreef MaJo het volgende:
Gister bloed geprikt, geen idee hoe lang het duurtzal wel weer een paar weken zijn
![]()
quote:PS, wat super dat je mams weer thuis is
quote:
Alleen maar studeerwerk helaasquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Fingers crossed
Wat staat er op de agenda voor de rest van het weekend?
[..]
Ohja, dat is goed nieuws
Nog maar 2 maandjes johquote:Op zaterdag 4 april 2009 19:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Alleen maar studeerwerk helaasik heb maandag een presentatie en ik moet de opdracht van statistiek inleveren. Ik moet ook een opdracht voor dinsdag schrijven want maandagavond heb ik geen tijd. Maar af en toe wel even een serietje tussendoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |