Oh nou, zoveel is het me nou ook weer niet waard.... maar als het zo te vinden was wilde ik het wel even zienquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik geloof dat je daar een i-krant abonnement voor moet hebben. Je kunt eventueel proberen om de Multimediaredactie te bellen/mailen of ze je iets kunnen sturen, maar officieel mag dat niet (gratis) geloof ik
En heb jij toen geen 112 gebeld?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:03 schreef LadyBlack het volgende:
Hm nee op die sites staat ook niks.... er zal dan wel geen politie bijgeweest zijnkan me dat moeilijk voorstellen, want die personenwagen was helemaal aan gort aan de voorkant
quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:10 schreef LadyBlack het volgende:
Nee de bestuurder was zelf al uit de auto gestapt en op de tracker afgegaan, daar heb ik wel even op gewacht.
Dat zegt niet zoveel trouwens. Want als iedereen dat denkt, dan belt er niemandquote:Maar het was een druk kruispunt dus genoeg mensen met mobieltjes, mocht het wel mis zijn geweest.
Ik zou er hooguit heengelopen zijn om te helpen en/of bellen. Maar niet om als een aap te gaan staan starenquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:11 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou er - mits ik tijd had- er zijn heengelopen
Maar ik ben dan ook echt een ramptoerist
Sims 3?quote:
Oh daar kan ik ook niet overquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou er hooguit heengelopen zijn om te helpen en/of bellen. Maar niet om als een aap te gaan staan staren
wauw! Daar zitten mooie tussen! Straks thuis maar eens op het gemak kijken.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
SimsIk hoop het niet
Heb 'm hier weg
And another happy customer left the buildingquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
wauw! Daar zitten mooie tussen! Straks thuis maar eens op het gemak kijken.
Ik moest naar mn werk, maar heb even gewacht totdat ik misschien een beetje van de situatie begreep, wilde ook wel zien wat er voor lompe boer achter het stuur van die tracker zatquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:11 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou er - mits ik tijd had- er zijn heengelopen
Maar ik ben dan ook echt een ramptoerist
Zitten inderdaad mooie wallpapers bijquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
SimsIk hoop het niet
Heb 'm hier weg
quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
And another happy customer left the building
Cool.quote:
Kijk, als je een tattoo uitkiest die echt bij je past of die symbool staat voor iets belangrijks in je leven, dan gaat het ook niet zo snel vervelen. Maar zoveel mensen nemen een tattoo, waarbij ik denk: dat vind je alleen nu leuk, maar over een paar jaar vast niet meer.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:05 schreef MadMaster het volgende:, 3 stuks, al eens eerder gemeld, maar niet van die grote jongens als die van mijn zwager.
Wil er nog één van een cassettebandje waar de tape uitgelopen is (vastgelopen cassettebandje met zo'n sliert aan tape die er dan uitkomt). Maar voorlopig nog even niet...
[..]
Een tattoo van een schedel met een Iers (Barry Hughes) petje op en een sigaret tussen z'n tanden, klavertjes 4 en nog wat andere versiersels (bloemen e.d.).
Oude/originele Ajax logo op mijn rechterarm, (persoonlijke) teksten op mijn linkerarm en rechterdij.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kijk, als je een tattoo uitkiest die echt bij je past of die symbool staat voor iets belangrijks in je leven, dan gaat het ook niet zo snel vervelen. Maar zoveel mensen nemen een tattoo, waarbij ik denk: dat vind je alleen nu leuk, maar over een paar jaar vast niet meer.![]()
Welke 3 tattoo's heb je? En nooit spijt van gehad?
No problemquote:
Oh dat zou wel tof zijnquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zitten inderdaad mooie wallpapers bij
Ik zoek nog een mooie sticker voor op mn laptop, misschien kan ik een van die wallpapers daar ook wel voor gebruiken
quote:
Ben ik het mee eensquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kijk, als je een tattoo uitkiest die echt bij je past of die symbool staat voor iets belangrijks in je leven, dan gaat het ook niet zo snel vervelen. Maar zoveel mensen nemen een tattoo, waarbij ik denk: dat vind je alleen nu leuk, maar over een paar jaar vast niet meer.![]()
Good Luck Majo!quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:43 schreef MaJo het volgende:
Wat een weer zegword er helemaal happy van. Nu naar het ziekenhuis voor de uitslag. Hoop dat ik zometeen nog net zo happy ben
Het is trekker of tractorquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik moest naar mn werk, maar heb even gewacht totdat ik misschien een beetje van de situatie begreep, wilde ook wel zien wat er voor lompe boer achter het stuur van die tracker zat
F*ck X-Factor, ik kijk vanavond naar ome Günther.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij bereidt je alweer voor op de X-factor vanavond...
F*ck ome Günther, ik ga vanavond op pad...quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
F*ck X-Factor, ik kijk vanavond naar ome Günther.
Mooi gesprokenquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
F*ck ome Günther, ik ga vanavond op pad...
X-Factor? X-Fucktor jaquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij bereidt je alweer voor op de X-factor vanavond...
NiX-Factorquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
X-Factor? X-Fucktor jaVind het een ontzettend mooi liedje, that's all
omdat er altijd mensen zijn die er naar kijken/ op stemmenquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:23 schreef Ofyles2 het volgende:
Waarom drie à vier maanden uittrekken voor een zoektocht naar een zangtalent die men al na 2 seconden vergeten is?
Dont change a winning conceptquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:27 schreef Etcetera het volgende:
Helaas welIk ben het hele Idols/niX-Factor concept zo zat he
Net als alle Big Brother varianten. Verzin eens iets LEUKS
Zoals een quiz.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:27 schreef Etcetera het volgende:
Helaas welIk ben het hele Idols/niX-Factor concept zo zat he
Net als alle Big Brother varianten. Verzin eens iets LEUKS
Wiequote:Op vrijdag 3 april 2009 19:28 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik blijf nog altijd hopen dat Nikki naast alle 3FM-awards grijpt. Anders luister ik nooit meer radio.
Nee schop het gewoon van de buis af, is veel effectieverquote:
Van mijn partquote:
Dit gedrocht:quote:
Ik heb zelf een concept, bij Eyeworks zie ik ook allerlei modellen die op het punt staan afgestofd te worden.quote:Van mijn part
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |