Druk, druk, druk nog steeds...quote:Op donderdag 2 april 2009 15:52 schreef Etcetera het volgende:
Hey MMAlles goed?
Ik wil ook wel een tattoo, maar zolang ik niet weet wat of waar, ga ik er niet aan beginnenZoiets heb je immers voor altijd
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vind het op de een of andere manier paradoxaal klinken.
SPARTA!quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:56 schreef Ofyles2 het volgende:
300.
Is er wel een eind aan de drukte in zicht?quote:
auquote:Gisteren even de tattoo-perikelen gade geslagen en mijn zwager keek niet blij. Er moesten aardig wat grote vlakken gevuld worden en het bloed droop van z'n schouder.
Wie mooi wil zijn, moet pijn lijden...![]()
Wat voor tat is het eigenlijk?quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Druk, druk, druk nog steeds...![]()
Gisteren even de tattoo-perikelen gade geslagen en mijn zwager keek niet blij. Er moesten aardig wat grote vlakken gevuld worden en het bloed droop van z'n schouder.
Wel gisteren ook een fantastische broodjeszaak ontdekt in een zijstraat van de Haarlemmerdijk, Small World aan de Binnen Oranjestraat 14.![]()
Tip van de week!!
Kwantiteit gaat altijd boven kwaliteit zeg ik.quote:
Vooralsnog helaas niet...quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Is er wel een eind aan de drukte in zicht?![]()
quote:au![]()
Heb je zelf ook een tattoo?
Een tattoo van een schedel met een Iers (Barry Hughes) petje op en een sigaret tussen z'n tanden, klavertjes 4 en nog wat andere versiersels (bloemen e.d.).quote:
En die wordt zo groot als zijn rug ofzo? Omdat je zegt dat het in delen gedaan wordt?quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:05 schreef MadMaster het volgende:
Een tattoo van een schedel met een Iers (Barry Hughes) petje op en een sigaret tussen z'n tanden, klavertjes 4 en nog wat andere versiersels (bloemen e.d.).
Voorkant borst, arm/schouder en schouderblad.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En die wordt zo groot als zijn rug ofzo? Omdat je zegt dat het in delen gedaan wordt?
Buitendouche op het balkon?quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:16 schreef MaJo het volgende:
Het is weer prachtig weer![]()
Zo douchen en op mijn balkon chillen
quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voorkant borst, arm/schouder en schouderblad.
Flink groot dus. Hij had er voor gisteren al 2 sessies van 4 uur opzitten en gisteren zouden ze hem afmaken.
Gezien wat er nog ingekleurd moest worden, betwijfel ik of dat gelukt is.
De tattoo is ter nagedachtenis aan z'n overleden vader (en dus ook die van mw. MM) die een band had met Ierland. As van de crematie is in de inkt van de tattoo verwerkt...
gelijk heb jequote:Op vrijdag 3 april 2009 12:16 schreef MaJo het volgende:
Wij gingen vroeger gewoon buiten lunchenquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:18 schreef MadMaster het volgende:
Hoop vandaag ook iets eerder weg te kunnen om zo nog een graantje van het mooie weer mee te kunnen pikken...
quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:16 schreef MaJo het volgende:
Dat was vet geweestquote:
Hier in de buurt zijn alleen maar kantoorpanden, weinig enerverend...quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wij gingen vroeger gewoon buiten lunchen
Op Bali heb ik ook zo'n buitendouche gehad, douchen onder de sterren en tussen de planten.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat was vet geweestDat hebben we ooit op vakantie gehad, vond het helemaal geweldig
Heb je geen PDA ofzoiets?quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:29 schreef iamredleader het volgende:
Hmpf, wil iemand even het goede antwoord in de AKQ geven? Dan kan ik afsluiten en naar huis
Wat is er gebeurd?quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:36 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb vanochtend toch zo'n lomp ongeluk gezien toen ik naar mn werk reed!ben nu aan het zoeken of het al ergens op een nieuwssite vermeld staat...
Note to self: áls die tattoo er ooit komt, wordt het óf niet kijken óf op een plek waar ik niet goed kan zien wat ze doenquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren even de tattoo-perikelen gade geslagen en mijn zwager keek niet blij. Er moesten aardig wat grote vlakken gevuld worden en het bloed droop van z'n schouder.
quote:Minister Klink: Gronings rookcafé mag
Minister Klink heeft laten weten dat de manier waarop het Groningse rookcafé De Balk het rookverbod omzeilt, door de beugel kan. De Balk serveert nu de drankjes uit in het voormalige rookhok, dat vroeger dienst deed als opberghok. In het oude café mag gerookt worden, maar niet bediend. Klanten brengen zelf hun glazen weg.
De Voedsel- en Warenautoriteit (VWA) liet de Schotse bardame Aethne McGhie weten dat haar (volgens Klink 'creatieve') list niet in strijd was met de tabakswet. De gemeente gaf een horecavergunning af.
Toen de jurist van de stichting Bescherm De Kleine Horecaondernemer in De Volkskrant zei dat McGhie een 'schijnoplossing' had gevonden, deed de VWA opnieuw onderzoek naar de horecavergunning. Donderdagmiddag maakte de minister bekend dat de Balk aan de regels voldoet.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Note to self: áls die tattoo er ooit komt, wordt het óf niet kijken óf op een plek waar ik niet goed kan zien wat ze doen
Ik stak vanuit de Sumatralaan de Bedumerweg over, en een tracker met laadbak erachter sloeg linksaf de Bedumerweg op. Vanaf de overkant kwam een auto die rechtdoor de Sumatralaan in wilde. Ik heb niet gezien wie er had moeten wachten, maar die tracker is vol op de auto geramd, slingerde er toen omheen, en wilde zijn bakbeest vervolgens op het gras langs de Bedumerweg parkeren, maar ramde daarbij een lantaarnpaalquote:
Ik kan het niet vindenquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:53 schreef Soempie het volgende:
Kan ook dat hij in shock was, misschien.![]()
Als je het nieuwsbericht gevonden hebt wel posten he.
Wij zaten op een industriegebied. Weinig enerverend. Maar wél zon.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier in de buurt zijn alleen maar kantoorpanden, weinig enerverend...
bij DvhN gedeelte Stad staat nog niksquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik kan het niet vindenmaar ik weet ook niet zo goed waar ik kan zoeken behalve in google 'bedumerweg ongeluk'
Oh Etc jij kunt mij misschien wel helpen, hoe kan ik een oude editie van het DvhN op internet bekijken? Er schijnt een artikel met foto in te hebben gestaan over ons optreden in de Oosterpoort afgelopen vrijdag!quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
bij DvhN gedeelte Stad staat nog niks
Op www.112actueel.nl ook niets te vinden.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik kan het niet vindenmaar ik weet ook niet zo goed waar ik kan zoeken behalve in google 'bedumerweg ongeluk'
Ja ik voel me ook wel een ramptoeristquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:02 schreef Soempie het volgende:
Stelletjes ramptoeristen.![]()
![]()
Weten gelijk waar te zoeken.
Ik geloof dat je daar een i-krant abonnement voor moet hebben. Je kunt eventueel proberen om de Multimediaredactie te bellen/mailen of ze je iets kunnen sturen, maar officieel mag dat niet (gratis) geloof ikquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh Etc jij kunt mij misschien wel helpen, hoe kan ik een oude editie van het DvhN op internet bekijken? Er schijnt een artikel met foto in te hebben gestaan over ons optreden in de Oosterpoort afgelopen vrijdag!
Oh nou, zoveel is het me nou ook weer niet waard.... maar als het zo te vinden was wilde ik het wel even zienquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik geloof dat je daar een i-krant abonnement voor moet hebben. Je kunt eventueel proberen om de Multimediaredactie te bellen/mailen of ze je iets kunnen sturen, maar officieel mag dat niet (gratis) geloof ik
En heb jij toen geen 112 gebeld?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:03 schreef LadyBlack het volgende:
Hm nee op die sites staat ook niks.... er zal dan wel geen politie bijgeweest zijnkan me dat moeilijk voorstellen, want die personenwagen was helemaal aan gort aan de voorkant
quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:10 schreef LadyBlack het volgende:
Nee de bestuurder was zelf al uit de auto gestapt en op de tracker afgegaan, daar heb ik wel even op gewacht.
Dat zegt niet zoveel trouwens. Want als iedereen dat denkt, dan belt er niemandquote:Maar het was een druk kruispunt dus genoeg mensen met mobieltjes, mocht het wel mis zijn geweest.
Ik zou er hooguit heengelopen zijn om te helpen en/of bellen. Maar niet om als een aap te gaan staan starenquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:11 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou er - mits ik tijd had- er zijn heengelopen
Maar ik ben dan ook echt een ramptoerist
Sims 3?quote:
Oh daar kan ik ook niet overquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou er hooguit heengelopen zijn om te helpen en/of bellen. Maar niet om als een aap te gaan staan staren
wauw! Daar zitten mooie tussen! Straks thuis maar eens op het gemak kijken.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
SimsIk hoop het niet
Heb 'm hier weg
And another happy customer left the buildingquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
wauw! Daar zitten mooie tussen! Straks thuis maar eens op het gemak kijken.
Ik moest naar mn werk, maar heb even gewacht totdat ik misschien een beetje van de situatie begreep, wilde ook wel zien wat er voor lompe boer achter het stuur van die tracker zatquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:11 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou er - mits ik tijd had- er zijn heengelopen
Maar ik ben dan ook echt een ramptoerist
Zitten inderdaad mooie wallpapers bijquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
SimsIk hoop het niet
Heb 'm hier weg
quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
And another happy customer left the building
Cool.quote:
Kijk, als je een tattoo uitkiest die echt bij je past of die symbool staat voor iets belangrijks in je leven, dan gaat het ook niet zo snel vervelen. Maar zoveel mensen nemen een tattoo, waarbij ik denk: dat vind je alleen nu leuk, maar over een paar jaar vast niet meer.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:05 schreef MadMaster het volgende:, 3 stuks, al eens eerder gemeld, maar niet van die grote jongens als die van mijn zwager.
Wil er nog één van een cassettebandje waar de tape uitgelopen is (vastgelopen cassettebandje met zo'n sliert aan tape die er dan uitkomt). Maar voorlopig nog even niet...
[..]
Een tattoo van een schedel met een Iers (Barry Hughes) petje op en een sigaret tussen z'n tanden, klavertjes 4 en nog wat andere versiersels (bloemen e.d.).
Oude/originele Ajax logo op mijn rechterarm, (persoonlijke) teksten op mijn linkerarm en rechterdij.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kijk, als je een tattoo uitkiest die echt bij je past of die symbool staat voor iets belangrijks in je leven, dan gaat het ook niet zo snel vervelen. Maar zoveel mensen nemen een tattoo, waarbij ik denk: dat vind je alleen nu leuk, maar over een paar jaar vast niet meer.![]()
Welke 3 tattoo's heb je? En nooit spijt van gehad?
No problemquote:
Oh dat zou wel tof zijnquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zitten inderdaad mooie wallpapers bij
Ik zoek nog een mooie sticker voor op mn laptop, misschien kan ik een van die wallpapers daar ook wel voor gebruiken
quote:
Ben ik het mee eensquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kijk, als je een tattoo uitkiest die echt bij je past of die symbool staat voor iets belangrijks in je leven, dan gaat het ook niet zo snel vervelen. Maar zoveel mensen nemen een tattoo, waarbij ik denk: dat vind je alleen nu leuk, maar over een paar jaar vast niet meer.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |