Good Luck Majo!quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:43 schreef MaJo het volgende:
Wat een weer zegword er helemaal happy van. Nu naar het ziekenhuis voor de uitslag. Hoop dat ik zometeen nog net zo happy ben
Het is trekker of tractorquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik moest naar mn werk, maar heb even gewacht totdat ik misschien een beetje van de situatie begreep, wilde ook wel zien wat er voor lompe boer achter het stuur van die tracker zat
F*ck X-Factor, ik kijk vanavond naar ome Günther.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij bereidt je alweer voor op de X-factor vanavond...
F*ck ome Günther, ik ga vanavond op pad...quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
F*ck X-Factor, ik kijk vanavond naar ome Günther.
Mooi gesprokenquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
F*ck ome Günther, ik ga vanavond op pad...
X-Factor? X-Fucktor jaquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij bereidt je alweer voor op de X-factor vanavond...
NiX-Factorquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
X-Factor? X-Fucktor jaVind het een ontzettend mooi liedje, that's all
omdat er altijd mensen zijn die er naar kijken/ op stemmenquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:23 schreef Ofyles2 het volgende:
Waarom drie à vier maanden uittrekken voor een zoektocht naar een zangtalent die men al na 2 seconden vergeten is?
Dont change a winning conceptquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:27 schreef Etcetera het volgende:
Helaas welIk ben het hele Idols/niX-Factor concept zo zat he
Net als alle Big Brother varianten. Verzin eens iets LEUKS
Zoals een quiz.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:27 schreef Etcetera het volgende:
Helaas welIk ben het hele Idols/niX-Factor concept zo zat he
Net als alle Big Brother varianten. Verzin eens iets LEUKS
Wiequote:Op vrijdag 3 april 2009 19:28 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik blijf nog altijd hopen dat Nikki naast alle 3FM-awards grijpt. Anders luister ik nooit meer radio.
Nee schop het gewoon van de buis af, is veel effectieverquote:
Van mijn partquote:
Dit gedrocht:quote:
Ik heb zelf een concept, bij Eyeworks zie ik ook allerlei modellen die op het punt staan afgestofd te worden.quote:Van mijn part
quote:
quote:
Het helpt niet, ik blijf eroverheen lezen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:38 schreef Etcetera het volgende:
Ik zal het de volgende keer in bold + capslock neerzetten
Bril kopen dan maar?quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:37 schreef Ofyles2 het volgende:
Sorry, ik kon de kleine lettertjes niet lezen.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, mijn antwoord was retorisch bedoeld.
Iets weigeren te lezenquote:
Ik heb het ook niet.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:26 schreef Nembrionic het volgende:
Ben ik trouwens de enige die geen WJT heeft?
Het inkleuren is prettig, juist de omlijning is vervelend.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:58 schreef MadMaster het volgende:
Gisteren even de tattoo-perikelen gade geslagen en mijn zwager keek niet blij. Er moesten aardig wat grote vlakken gevuld worden en het bloed droop van z'n schouder.
Ik dacht eerst 'Hee wat slim om zo vage antwoorden van Ofyles2 te ontwijken', helaas mislukt. Er is echt níks aan te doen!quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:29 schreef Etcetera het volgende:
Retorisch vraag, please do not answer!
Wycc heeft een tattooquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:59 schreef wyccie het volgende:
Het inkleuren is prettig, juist de omlijning is vervelend.
[
Kan ik me niet herinnerenquote:
Geen zin inquote:Zoek maar terug.![]()
Kloptquote:Er is ondertussen weinig gepost hier.
quote:Op woensdag 3 september 2008 17:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik. Een tattoe. Op mijn rug. Een aantal jaar geleden. Omdat ik het leuk vind. Met zo'n lawaaimakende elektrische prikpen die zo heerlijk op je lichaam kriebelt.
En volgens mij is dit de eerste melding eroverquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
En dat geld wilde ze zeker verdienen met de foto's die jij voor haar maakt?
Ik heb zelf trouwens een tatoeage.
Als Pitt iets moet hebben van internet, parkeert hij mij vaak voor de pcquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:49 schreef wyccie het volgende:
Hehe, heb je het toch zelf opgezocht.
Ik kan zelf nooit wat vinden.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:13 schreef wyccie het volgende:
Duh, dat bedoel ik dus. Ik heb echt niks hier staan. Ik vertel af en toe wel iets, maar iedereen vergeet het toch wel weer.
Goh, van wie zou deze quote zijn?quote:Ik. Een tattoe. Op mijn rug. Een aantal jaar geleden. Omdat ik het leuk vind. Met zo'n lawaaimakende elektrische prikpen die zo heerlijk op je lichaam kriebelt.
Ik heb nog niet de behoefte om verder te lezen in dat topic.quote:Helemaal geweldig als de man ook nog eens een scheet laat terwijl jij langzaam van zijn mond naar beneden gaat.
Maar die tweede toch niet!?quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:27 schreef wyccie het volgende:
Dat had Etcie al gevonden, C4. Let eens op!
Ik stem op beiden!quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:29 schreef Etcetera het volgende:
Ben ik trouwens de enige die C4 als afkorting voor Cobra zowel geniaal als enigzins ironisch vind?
is het nu enigzins of enigszins![]()
Thanksquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:32 schreef wyccie het volgende:
Enigszins, maar het ontgaat me even waarom het geniaal of ironisch is.
Ik las tot twee keer toe romantisch ipv ironisch.
Luchtmacht!!quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Thanks
Nou ja, Cobra zit in het leger (wat is het nu eigenlijk? Landmacht?) en C4 is een materiaal waar je bommen mee kunt makenLeger - ontploffingen - C4
Mij zul je ook nooit horen vliegen. Ik laat mij namelijk altijd vliegen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:38 schreef wyccie het volgende:
Luchtmacht? Ik heb je nooit horen vliegen!
Ik denk dat maar zo'n 5% van het luchtmacht personeel vlieger is.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:44 schreef wyccie het volgende:
Wat houdt het dan in om bij de luchtmacht te zitten?
Ik, gezien mijn taken, wel. Ik ben op dit moment verantwoordelijk voor de advisering en opleiding op het gebied van Nucleair, Biologisch en Chemische bescherming en oorlogsvoering voor eenheden met een maximale grootte van 2000 man. Een vliegbasis of expeditionaire eenheid dus.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:50 schreef wyccie het volgende:
Maar eigenlijk zou je ook zo bij de landmacht ingezet kunnen worden?
Verantwoordelijkheid zat idd. Maar gigantisch tof om te doen! Zeker door de cursussen die ik kan volgen, maar zeker ook door de ervaringen die ik kan opdoen bij de andere (internationale) krijgsmachtdelen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:58 schreef wyccie het volgende:
Zo, dat is behoorlijk wat verantwoordelijkheid. Het lijkt me wel heel gaaf om zoiets te kunnen doen, ook die cursussen die je hebt gevolgd lijken me heel interessant.
En welke kleur zijn jullie dan?
Eigenlijk wel ja. Behalve Rood! In geval van oorlog/oefening is dat de vijand.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:23 schreef wyccie het volgende:
Als de wereld vergaat worden we dus gered door het regenboogteam!
Idd nog niets van Majo gehoord. Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hee nog niks van Majo gehoord
Dan gooi ik maar even goed nieuws in de groep, mama mag morgen naar huisVanochtend was ze ineens losgekoppeld van de infusen en morgen komt ze dus thuis
Maar ik ben vannacht is er nog even niemand hier
Dus ga ik maar even in bad
![]()
Mocht dat zo zijn dan hoop ik wel dat ze goed nieuws heeft gekregen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:07 schreef Yurithemaster het volgende:
em mayo zal wel in bed liggen slapen
Hoe zit het bij jou trouwens op de mogelijke meet-data?quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:35 schreef Nesle het volgende:
Heb van 12 uur tot 18 uur op een terrasje gezeten, heerlijk. Ben nu wel lichtelijk verbrand maar moet je even doorheen bijtenJammer dat het morgen minder wordt..
Dat moet je laten doen!quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En nu ga ik mijn voeten lekker masseren
het wordt waarschijnlijk of 18 april of 16 meiquote:Op zaterdag 4 april 2009 01:09 schreef Nesle het volgende:
Ik kan voorlopig geen vrij meer vragen omdat ik dat al veel heb gedaan voor de komende weken ivm examens. Ligt er dus aan of ik kan op de datum die gepland wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |