Suijkquote:'' Heey Guus vergeet je niet in de 2de helft een rood shirt aan te doen !! ''
Joessequote:Voordelen kredietcrisis: shirtreclame verdwijnt weer!
EngCatjuhquote:Guus heeft iets teveel Jupilerkes op.
RHArcherquote:"Misschien had ik toch ballerina moeten worden."
Starzkyquote:No 4; Witte sokken!!! dat is zo jaren 70
FritsVanEgtersquote:Na wedstrijd wordt bekend dat Guus het rode leger zal ondersteunen
Isioloquote:"Je hoeft geen raspaardje te zijn geweest om een topruiter te worden."
beschouwquote:Hiddink passeerde vroeger de tegenstander kruislings
Seztenquote:Toen was Guus nog thuus.
sezten jadt beschouw´s onderschriftquote:Guus kom nar huus, want Chelsea staat op springen.
Grapje, papsquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:36 schreef Beschouw het volgende:
Lekker, de volgorde van plaatsen was toch echt anders.
Wilde ik ook vragen ja.quote:
en en en ?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:50 schreef Joesse het volgende:
[..]
ik laat je nog even in spanning zittenik denk tot maandag, want dan ben ik weer bij mn eigen pc waar de puntentelling opstaat
Nee, misschien morgen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Update je ook meteen even de topics in de FokWiki/OP, sezten?
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:30 schreef sezten het volgende:
[..]
Nee, misschien morgen.
Vandaag pleurt om de x aantal minuten de router er helemaal uit
dan moeten jullie blij zijn dat ik niet mijn lolligste onderschrift heb gepost, anders hadden jullie tot 's avonds moeten wachten voor een nieuwe foto !quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
En die gaat er komen. Morgenochtend voor de klok van 09.00 uur
Wat een gelukquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dan moeten jullie blij zijn dat ik niet mijn lolligste onderschrift heb gepost, anders hadden jullie tot 's avonds moeten wachten voor een nieuwe foto !
Want zeggen dat iemand een rood shirt (dan gaat er bij mij, en ongetwijfeld ook bij andere niet meteen een belletje rinkelen dat de kans er bestaat dat je het rode leger 'Rusland' dus, bedoeld....) Mocht je wel weten dat rusland / SU het rode leger werd genoemd (waar ik eigenlijk wel vanuit ga) snap ik je punt van jatwerk niet, omdat zoals ik eerder al aangaf jou onderschrift niet associeer met Rusland (als je dit wel bedoeld zou ik de formulering aanpassen) en dit bij mijn onderschrift wel het geval is....quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:30 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht verzonnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Starzky
Na wedstrijd wordt bekend dat Guus het rode leger zal ondersteunen
quote:FritsVanEgters
"Je hoeft geen raspaardje te zijn geweest om een topruiter te worden."
quote:Beschouw
Toen was Guus nog thuus.
De opmaak is hier te vinden.quote:sezten
Guus kom nar huus, want Chelsea staat op springen
Hehe, hij is terug hoor!quote:Op woensdag 1 april 2009 09:54 schreef SCH het volgende:
Wat een kutjury - wat een kutjury - wat een kutjury
Zo - heb ik die weken weer ingehaald
20x sneijderquote:Op woensdag 1 april 2009 14:39 schreef SCH het volgende:
Gewoon beschouw niet meer laten winnen. Ik zoek wel een nieuwe foto al heb ik geen idee wat er de afgelopen tijd voorbij is gekomen
Huh? Dit is de foto van gisteren. Waarom nog tot vanavond wachten?quote:Op donderdag 2 april 2009 09:00 schreef Beschouw het volgende:
Jury vanavond op normale tijd. Gisteren te druk om te fokken. Sorry.
Die rare SCH is ook weer terug zie ik. Begint gelijk weer te zeiken over jury. Leert ook niks, die jongen
quote:
Omdat je daardoor denk ik weer in het 'normale' schema komt, anders heb je voor de volgende ronde maar 8 uur oidquote:Op donderdag 2 april 2009 10:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Huh? Dit is de foto van gisteren. Waarom nog tot vanavond wachten?
Omdat deze foto pas 's middags geplaatst is. Beetje kort, vind je niet? Iedereen verdient een eerlijke kans.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Huh? Dit is de foto van gisteren. Waarom nog tot vanavond wachten?
Nou en, tien uur trouwens, als je 20.00 uur aanhoudt. Er zijn wel vaker korte rondes gespeeld.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:08 schreef Starzky het volgende:
[..]
Omdat je daardoor denk ik weer in het 'normale' schema komt, anders heb je voor de volgende ronde maar 8 uur oid
Alle vaste deelnemers heb ik gezien. Zelfs SCH.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Omdat deze foto pas 's middags geplaatst is. Beetje kort, vind je niet? Iedereen verdient een eerlijke kans.
quote:Op donderdag 2 april 2009 09:00 schreef Beschouw het volgende:
Leert ook niks, die jongen[/sub]
Het spel gaat als volgt: men verzint een tekst bij een foto, niet andersom.quote:
Ja hiervan is enorm veel gebruik van gemaakt....quote:Op donderdag 2 april 2009 10:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Omdat deze foto pas 's middags geplaatst is. Beetje kort, vind je niet? Iedereen verdient een eerlijke kans.
quote:-SCH-
-Friezen opgelucht met besluit Foppe om te stoppen-
quote:-vrolijke-frits-
-En dat alles om een vijfde plaats-
quote:-Suijk-
-Directie Heerenveen vindt tribunes in Abe Lenstra stadion niet meer nodig-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Twerk-
-Fries kampioenschap Slingeraap, georganiseerd door de gebroeders Anker, kon ook dit jaar weer op veel support rekenen.-
quote:Op donderdag 2 april 2009 19:12 schreef Beschouw het volgende:
Had ik dus net zo goed vanmorgen al kunnen doen.
Maar geen tijd/zin om nog uitslag te maken. Vandaar.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:29 schreef Joesse het volgende:
tja.. waarom was jury van vrolijke-frits eigenlijk s ochtends? hij postte de avond zelf toch nog?
okidokiquote:Op donderdag 2 april 2009 19:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar geen tijd/zin om nog uitslag te maken. Vandaar.
Deze foto is van gisteren volgens mij.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
SCH heeft twee weken lang in zijn oude fotoalbums gebladerd.
Twerk bedanktquote:Poedel eigenlijk voor Mani89, maar gelukkig kwam Twerk op de valreep nog met een onderschrift dat nog meer in aanmerking kwam
Jup. 6-1 voor Bolivia.quote:
En dan anderen beschuldigen van vriendjespolitiek inderdaadquote:Op vrijdag 3 april 2009 02:56 schreef Ruud het volgende:
Beschouw en vrolijke-frits, kap eens met elkaar op het podium te zetten, dat kan echt niet meer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van vrolijke frits was wel podiumwaardig in dit geva.quote:Op vrijdag 3 april 2009 02:56 schreef Ruud het volgende:
Beschouw en vrolijke-frits, kap eens met elkaar op het podium te zetten, dat kan echt niet meer![]()
EenSCH.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:23 schreef SCH het volgende:
Die van vrolijke frits was wel podiumwaardig in dit geval.
hij heeft toch nog een kwartiertje of 5 ?quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:35 schreef SCH het volgende:
Suijk gaat dus geen uitslag doen. Wie wel?
Lees het topic even terug lieverdquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hij heeft toch nog een kwartiertje of 5 ?
quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:58 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Laat vrolijke-frits het maar weer doen. Krijg ik weer punten
je kent me tochquote:
kun jij de jury doen KZ ?quote:
Maar ik heb zelf de leukstequote:Op vrijdag 3 april 2009 21:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
SCH doe jij het maar. Anders krijgen we opnieuw pas 's ochtends een uitslag.
Ik heb ff gekeken, ik vind 'm leuk. Maar wat je daarvoor koopt tegenwoordig.quote:
Kom op Frits.. Doe jij de jury vandaag.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb ff gekeken, ik vind 'm leuk. Maar wat je daarvoor koopt tegenwoordig.![]()
Desnoods wil ik het wel doen, maar ik ben niet de aangewezen persoon, dus dat lijkt me nog een beetje vroeg. Maar we gaan niet nog een nacht overslaan als het aan mij ligt.
quote:-TheVulture-
-Bolivianen: "Paz maar op, wij stijgen naar nog grotere hoogte"-
quote:-Isiolo-
-Maradona: "uhmm life is life ?"-
-Maradona: "En dan zeg ik na afloop dat die 6-1 als een dolk in mijn hart is aangekomen"-
opmaakquote:-Beschouw-
-El Presidente: '' Diego, no paseran.''-
Je maakt mijn avond goedquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:34 schreef Twerk het volgende:
Offtopic: Wtf dat Twente dit nog weggeeft in Nijmegen...
Volgende keer mag je het weer zelf doenquote:
Clubliefde is groter dan mijn eigen ego, mooi he.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Volgende keer mag je het weer zelf doenen ook als ik een keertje moet invallen maar zelf de beste heb
![]()
Typisch trouwens dat een doelpuntje van NEC je meer doet dan de eerste plaats op het podium
Dan heb jij wel héél véél clubliefde..quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Clubliefde is groter dan mijn eigen ego, mooi he.
Ik merk het jaquote:
gast !quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:57 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
Affelay pinkt een wit vlekje weg.
Wat lach je nouquote:
dan zal het wel aan mij liggen, ik vond het totaal niet grappigquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Die van vrolijke frits was wel podiumwaardig in dit geva.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:24 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Aissati: ''Ben jij ook ontdekt door Fons Spooren?''
quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zal wel een hele zure uitslag worden, de clubliefde van SCH kennende.
De plicht roept al een tijdjequote:Op zaterdag 4 april 2009 23:58 schreef SCH het volgende:
[..]De dvd recorder heeft dienst geweigerd dus ik kan het lekker niet zien. Ben niet zuur, wel moe maar ga nog even mijn plicht doen.
quote:-Twerk-
-Youssef Aboutaleb -in tegenstelling tot zijn vader- wel fan van PSV-
quote:-FritsVanEgters-
-"Even snel dan, want ik moet zo naar Amsterdam"-
quote:-Beschouw-
-Aissati: ''Ben jij ook ontdekt door Fons Spooren?''-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Ruud-
-"Zie je die portemonnee uit de fotograaf z'n broekzak steken? Kom op jongen, die is voor jou..."-
quote:Op zondag 5 april 2009 00:11 schreef sezten het volgende:
Wat is onze jury kut zeg. Ik had wel een podium verwacht met ene sezten erop
Het was geen makkelijk foto als je dat soms denkt. Dan zo´n onderschrift, briljant!quote:
Heb je de rest van mijn post ook gelezen?quote:Op zondag 5 april 2009 00:14 schreef sezten het volgende:
Het was geen makkelijk foto als je dat soms denkt.
Ja hoe weet je datquote:Op zondag 5 april 2009 00:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Heb je de rest van mijn post ook gelezen?
Die zit tv te kijken. Snurken doen wij pas later.quote:Op zondag 5 april 2009 00:40 schreef SCH het volgende:
Ik dacht dat je al lang naast mevrouw beschouw lag te snurken, had maar even foto gepost.
quote:Op zondag 5 april 2009 00:26 schreef SCH het volgende:
50 jaar Studio Sport vandaag, dus een SS foto, met op de rug Bert Maalderink
Jij luistert Eversstaatopquote:Op zondag 5 april 2009 12:29 schreef Bjoro het volgende:
[ afbeelding ]
Nee gozert, ik bent niet Bart van Merwijk !
quote:Op zondag 5 april 2009 18:47 schreef TheVulture het volgende:
http://www.lyricstime.com/willem-duyn-willem-lyrics.html
quote:Willem, wat heb je grote handen
Een bek vol gouwe tanden
Geen stuiver in je zak
Ja die vond ik iets minder bij hem passenquote:
quote:-kleinzusje-
- "Hoe is het nou om langs de lijn te staan ?"-
- Van Hanegem: "Ik wil Dione"-
quote:-FritsVanEgters-
- "Tsjongejonge het is toch niet te geloven... ik dacht dat Wilfred irritante vragen stelde."-
De opmaak is hierquote:-Bjoro-
- Nee gozert, ik bent niet Bart van Merwijk !-
Ja tuurlijk.quote:Op zondag 5 april 2009 20:12 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij was die spelfout in de poedel een bewuste omdat Willem zelf ook altijd namen verkeerd uitspreekt
Ik wil eigenlijk eentje dat ie met z'n vriendin op de bank zitquote:
quote:Op zondag 5 april 2009 20:41 schreef Beschouw het volgende:
Ben het met FritsVE eens. Had liever een foto van de vriendin van Van Dijk gezien.
Hier kun je het filmpje terugzien.quote:Op zondag 5 april 2009 20:41 schreef Beschouw het volgende:
Ben het met FritsVE eens. Had liever een foto van de vriendin van Van Dijk gezien.
Ik was hem zelf ook tegen gekomen op mijn zoektochtquote:Op zondag 5 april 2009 20:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Eehh... sezten heeft het zowaar goed deze keer.
als je een poedel krijgt omdat de jury te dom is om de clou te begrijpen is er volgens mij echt sprake van een KUTJURY !quote:Poedel omdat de naam van de bondscoach verkeerd gespeld was.
Ik hou ook van jou.quote:Op zondag 5 april 2009 21:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als je een poedel krijgt omdat de jury te dom is om de clou te begrijpen is er volgens mij echt sprake van een KUTJURY !
quote:Op zondag 5 april 2009 21:15 schreef TheVulture het volgende:
De broertjes Van Dijk hebben ooit samen naakt geposeerd... was ook een leuke foto geweest
Zoiets had ik ook bij eerste aanblik, alleen iets in de trant van "Mij werd laatst verteld dat ik op Justin Timber leek..."quote:Op maandag 6 april 2009 09:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[ afbeelding ]
Van Dijk wint Justin Timberlake look-a-like wedstrijd
quote:-Ruud-
-3 mans middenveld met de punt naar voren-
quote:-TheVulture-
-Van Dijk: "Ze zeiden tegen me dat ik echt een Dombo was om geen oren te hebben naar een modellencarriere"-
quote:-Isiolo-
-Van Marwijk komt met audities voor Holland's got talent.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-RHArcher -
-Voetballers tonen 2009 collectie laskappen-
Da's liefquote:Op maandag 6 april 2009 20:53 schreef SCH het volgende:
Echt een kutjury, vond die van mij en Beschouw het leukst, na Ruud.
quote:Op maandag 6 april 2009 23:02 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
Ook de Romeinen moesten het zonder bussen doen.
Ik heb hem in ieder geval niet gezien, voordat je me daar van beschuldigtquote:Op maandag 6 april 2009 23:13 schreef Starzky het volgende:
[..]
die had ik eerst, maar heb hem veranderd
oww goed dat je zegt, daar zal ik rekening mee houdenquote:Op maandag 6 april 2009 23:13 schreef Starzky het volgende:
[..]
die had ik eerst, maar heb hem veranderd
Zeg ik dan dat hij daar rekening mee moet houden? Ga je moeder vervelen ofzoquote:Op maandag 6 april 2009 23:21 schreef Isiolo het volgende:
[..]
oww goed dat je zegt, daar zal ik rekening mee houden![]()
quote:Op maandag 6 april 2009 23:37 schreef Starzky het volgende:
Bedoel alleen maar dat het een geniaal onderschrift is, omdat ik het eerst ook had
quote:Op maandag 6 april 2009 20:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
@ Ruud: ik vond 'm voor de edit eigenlijk leuker.![]()
da's liefquote:Op maandag 6 april 2009 20:53 schreef SCH het volgende:
Echt een kutjury, vond die van mij en Beschouw het leukst, na Ruud.
[ Bericht 26% gewijzigd door Joesse op 07-04-2009 16:11:46 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:08 schreef RHArcher het volgende:
[ afbeelding ]
Fortuna supporters ergeren zich groen en geel aan "Coaches"
quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:22 schreef Joesse het volgende:
[ afbeelding ]
Fortuna komt niet als beste uit de bus.dat is solliciteren naar een cadeautjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maarre, gefeliciteerd![]()
is die krat bier + 7 gangen diner al bezorgd bij je?quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:28 schreef Isiolo het volgende:
De steekpenningen zijn bijna allemaal binnen. Nog even tellen, hapje eten
en dan kan de jury beginnen.
Gaan we zo beginnen?quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:30 schreef Ruud het volgende:
[..]
is die krat bier + 7 gangen diner al bezorgd bij je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
whehe, neger kabelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik had Beerlao gestuurd (640 ml.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:43 schreef Isiolo het volgende:
ik mis onderschrift : "Aanhang bang voor metadonbus"
Ennuh Frits, meeste zouden moeten weten dat ik liefhebber ben van woordgrappen.
En Ruud krijgt denk ik zowiezo de poedel.... wat moet ik gvd met krat Oranjeboom ?
Zieke grap!
Wat ga je koken? Een eitje?quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:47 schreef SCH het volgende:
Wat zitten jullie te beppen als een stel nichten. Kom met die uitlsag, dan kan ik gaan koken en klaar gaan zitten voor ManUnited.
het is wel duidelijk wie de broek aan heeft thuisquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:47 schreef SCH het volgende:
Wat zitten jullie te beppen als een stel nichten. Kom met die uitlsag, dan kan ik gaan koken en klaar gaan zitten voor ManUnited.
Owja CL..... nouja jury na de CL.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:47 schreef SCH het volgende:
Dat is het enige dat jullie heteromannen kunnen. Ik maak iedere avond een 3-gangen diner voor mijn geliefdequote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:48 schreef Ruud het volgende:
[..]
het is wel duidelijk wie de broek aan heeft thuisNee, we lopen altijd naakt, nou goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:48 schreef Ruud het volgende:
[..]
het is wel duidelijk wie de broek aan heeft thuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat van die woordgrappen komt goed uit.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:-Rucebo-
-Erkens over fusie: deze bus komt maar één keer langs.-
quote:-Frits v E-
-Aanhang van Fortuna Sittard doet laatste poging om de fusie een halte toe te roepen-
quote:-RHArcher-
-Fortuna supporters ergeren zich groen en geel aan "Coaches"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Twerk-
-Busje komt niet meer zo-
Moeilijk hè, dat Engels.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:22 schreef SCH het volgende:
Poedel had bij mij gewonnen, serieus. Snap ook niks van deze winnaar.
kan ook een keer natuurlijk !quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:10 schreef SCH het volgende:
Nee. maar ik vind het niet grappig ofzo.
Ik vond het niet zo zeer grappig, wel briljant gevonden.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:10 schreef SCH het volgende:
Nee. maar ik vind het niet grappig ofzo.
idd , zo origineel mogelijkquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo zeer grappig, wel briljant gevonden.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
"Dat geweld moet nou eens Kappa!"
quote:-Rucebo-
Bal van strafschop Stam tijdens Euro 2000 eindelijk teruggevonden.
quote:
-Ruud-
Delano Hill voelt zich thuis in Midden Oosten
quote:-Zero2Nine-
"Is dit nu zo'n talibalstrijder?"
De opmaak is hier te vinden.quote:-Starzky-
Wat een knal!
dank jequote:Op woensdag 8 april 2009 19:16 schreef sezten het volgende:
Ik heb wel 5 betere onderschriften gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |