Ik kijk op het pakje hoe ik het moet bereiden voordat ik het koop.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
kan je een hoop tijd schelen bij het koken
Het vreemde was: op de eerste pagina zag ik dat ik niet meer kon reageren. Op pagina 3, ook na herhaald F5-en, leek dat wel mogelijk. Toen besloot ik een nieuwe te maken en de link in het oude topic te zetten, maar dat ging misquote:
Dat gebeurd er als ie vol zit hequote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het vreemde was: op de eerste pagina zag ik dat ik niet meer kon reageren. Op pagina 3, ook na herhaald F5-en, leek dat wel mogelijk. Toen besloot ik een nieuwe te maken en de link in het oude topic te zetten, maar dat ging mis
Zo bleekquote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat gebeurd er als ie vol zit he
quote:
En het is aan beide kanten zonde om ze om te wisselenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Helemaal niet! En het is best handig om het verschil tussen een bieflap en een runderlap te kennen... kan je een hoop tijd schelen bij het koken
Een bieflap is in 5-10 minuten klaar, een runderlap duurt een uur of 2, vandaar
Kipfilet en varkenslever komen heul niet van een koequote:
kan je voor mij zo'n vleesposter regelen of een adres waar ik er een kan kopen? Jij hebt connecties in die wereldquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
En het is aan beide kanten zonde om ze om te wisselen
[..]
Kipfilet en varkenslever komen heul niet van een koe
10-jaar meet? Van?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:07 schreef Soempie het volgende:
Gaat er nog iemand naar die 10-jaar meet?
ik heb ze nog nooit gezien bij ons in de winkel, maar ik zal het eens laten vragen aan de slagers en de leverancier. Wil je zo'n enorm ding of een poezelig kleintje dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
kan je voor mij zo'n vleesposter regelen of een adres waar ik er een kan kopen? Jij hebt connecties in die wereld
En dat vindt je niet lang?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:40 schreef Soempie het volgende:
Wat zitten jullie er al lang. Ik post sinds 7 jaar.
mwahquote:
De Luchtmacht heeft al aangeboden Apaches mee te sturen bij een vlucht naar A'dam.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:51 schreef TradeMarkie het volgende:
Opstijgende traumaheli bekogeld in Amsterdam
Voortaan ook maar een machinegeweer onder de traumaheli monteren? Kunnen ze dat tuig meteen overhoop schieten.
Smoet!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:58 schreef Soempie het volgende:
Smooth. Nevermind.Nem snapt me. Ik had hem even niet op msn gezien.
PS en MaJo heb ik begrepenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:58 schreef iamredleader het volgende:
Ik vind het wel een geestig plan om naar de 10-jaars meet te gaan
En de AKQ(SC) meet? Wie organiseert deze nou eigenlijk?
De eerste kamervragen zijn al gesteld: http://pvv.nl/index.php?option=com_deeppockets&task=contShow&id=2216&Itemid=34quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:51 schreef TradeMarkie het volgende:
Voortaan ook maar een machinegeweer onder de traumaheli monteren? Kunnen ze dat tuig meteen overhoop schieten.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:36 schreef Etcetera het volgende:
Ik had vorige week een nieuwe pc en geen videokaart.
Ik heb nu een videokaart en geen pc.
Er klopt iets niet
Gewoon posterformaat als dat kan, maar dan horizontaalquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ik heb ze nog nooit gezien bij ons in de winkel, maar ik zal het eens laten vragen aan de slagers en de leverancier. Wil je zo'n enorm ding of een poezelig kleintje dan?
en dat lammetje in de banner is
Mijn vriendje heeft De Vleeswaaierquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
kan je voor mij zo'n vleesposter regelen of een adres waar ik er een kan kopen? Jij hebt connecties in die wereld
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:39 schreef Etcetera het volgende:
Ik wilde Vista installeren en kreeg een BSOD op die nieuwe pc - zelfs met een originele Vista cd. Dus die pc naar de pcboer gebracht vandaag
Maar er moest nog een videokaart in, want er zat een onboard en dat is niet genoeg voor een gamerEn laat ik nou vandaag die videokaart hebben gekregen
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:36 schreef Etcetera het volgende:
Ik had vorige week een nieuwe pc en geen videokaart.
Ik heb nu een videokaart en geen pc.
Er klopt iets niet
Ja niet dusquote:
Met een beetje mazzel morgenmiddag/avondquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En wanneer worden de beide onderdelen samengevoegd?
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:42 schreef LadyBlack het volgende:
En wanneer worden de beide onderdelen samengevoegd?
Domme verslag!? Het is onderdeel van je toekomst!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:43 schreef Etcetera het volgende:
Ja niet duszit nu op de pc van m'n ouders te zwoegen op dat domme verslag
quote:
Ga met je pistooltjes oefenen ofzoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Domme verslag!? Het is onderdeel van je toekomst!
Goed zoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja niet duszit nu op de pc van m'n ouders te zwoegen op dat domme verslag
Overmorgen sta/kniel/lig ik weer een dag op de schietbaan.quote:
Lijkt me best leuk om te doen trouwensquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Overmorgen sta/kniel/lig ik weer een dag op de schietbaan.
Morgenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:49 schreef Soempie het volgende:
Wanneer moest het ook alweer worden ingeleverd?
Als je dat eens wilt doen is geen enkel probleem. Wij hebben een schietwedstrijd voor burgers.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Lijkt me best leuk om te doen trouwens
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je dat eens wilt doen is geen enkel probleem. Wij hebben een schietwedstrijd voor burgers.
Je hoeft alleen maar een dag lang vol te houden dat jij mijn partner bent en je mag mee doen.
Bleh. Succes.quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je dat eens wilt doen is geen enkel probleem. Wij hebben een schietwedstrijd voor burgers.
Je hoeft alleen maar een dag lang vol te houden dat jij mijn partner bent en je mag mee doen.
Die wil mee johquote:
Dank jequote:
Twee vrouwen mee, ok. Maar mijn collega's zien te overtuigen dat ik een relatie heb met een vrouw èn een man gaat niet lukken.quote:
Ik denk ook niet dat ik Pitt kan overhalen om te doen alsof hij een relatie met jou heeftquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Twee vrouwen mee, ok. Maar mijn collega's zien te overtuigen dat ik een relatie heb met een vrouw èn een man gaat niet lukken.
Ik zeg: trio.quote:
Heeft hij geen leuke jurk en een blonde pruik?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ik Pitt kan overhalen om te doen alsof hij een relatie met jou heeft
Ik heb niet eens een jurkquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heeft hij geen leuke jurk en een blonde pruik?
Oh, jammer.quote:
Sorryquote:
Oh wachtquote:
Ik heb ook maar 1 jurk.quote:
Tuurlijk pas je die nog!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Oh wacht
Ik heb een galajurk liggen ergensMaar die pas ik vast niet meer, da's van minimaal 4 jaar geleden
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb ook maar 1 jurk.![]()
Ik heb een jurkentrauma.Vroeger kreeg ik altijd jurkjes aan, terwijl ik ook altijd in bomen wilde klimmen en dan stonden er vaak jongens onder de boom naar boven te kijken.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb ook maar 1 jurk.![]()
Ik heb een jurkentrauma.Vroeger kreeg ik altijd jurkjes aan, terwijl ik ook altijd in bomen wilde klimmen en dan stonden er vaak jongens onder de boom naar boven te kijken.
![]()
![]()
Passen en mooi zitten zijn twee hele verschillende dingenquote:
Mag Pitt ook meequote:Ik zoek nog een dame die met mij mee gaat naar het korpsdiner in het Catshuis. Ga je mee?
Zelfde regels....quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:17 schreef Etcetera het volgende:
Mag Pitt ook meeOf geldt hetzelfde als met die schietwedstrijd
Jullie zijn toch geen siamese tweeling?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:17 schreef Etcetera het volgende:
Mag Pitt ook meeOf geldt hetzelfde als met die schietwedstrijd
Bummerquote:
Nee maar hij houdt ook wel van lekker gratis etenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jullie zijn toch geen siamese tweeling?
Geen idee. Maar ik zat net nog wel even te luisteren naar "Search-Wine_And_Choke". Wat een toeval!quote:
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt, ik ben maar een simpele militair, maar; Goed gedaan!!!!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:23 schreef MaJo het volgende:
Ik had net de tofste statistiek aha erlebnis
zat op de Uva te zwoegen om een betrouwbaarheidsinterval te bereken maar kreeg steeds een veel te klein getal eruit.
onderweg naar de metro bedacht ik dat ik de standaardfout gebruikte in plaats van de standaarddeviatie. Meteen uitgerekend en nu klopt het
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:23 schreef MaJo het volgende:
Ik had net de tofste statistiek aha erlebnis
So truequote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:17 schreef Etcetera het volgende:
Passen en mooi zitten zijn twee hele verschillende dingen
quote:
Dit doet me denken aan Max Payne, deel 3 hoofdstuk 8.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:51 schreef TradeMarkie het volgende:
Uhuhquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:45 schreef Nesle het volgende:
Zo morgen laatste toets
MaJo die statistiek waar jij het over hebt.. is dat met de muh en sigma enzo? Daar ben ik nu weer mee bezig voor de examens
Job Cohen is sowieso een faalhaas, een prutser.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De Luchtmacht heeft al aangeboden Apaches mee te sturen bij een vlucht naar A'dam.![]()
Cohen is het er niet echt mee eens. Die brabbelde iets over thee drinken ofzo.....
Doe 's niet wil jequote:
Jij houdt van computers, ik van statistiekquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Doe 's niet wil je![]()
Ik ben blij dat je er zo gelukkig van wordt, maar god wat haat ik wiskunde
Ik kreeg rond 1 uur een vriendin op de koffie, maar toen was het waar ooit mijn verstandskies zat nog een beetje aan het bloeden... smaakte niet echt denderendquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga maar eens een emmertje koffie zetten
Gelukkig wel, zou een saai wereldje worden anders hequote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij houdt van computers, ik van statistiekieder zijn eigen ding
"Weet je wat ook lekker is? Een gekookt ei met Aromat!"quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gelukkig wel, zou een saai wereldje worden anders he
Hoe kan ik nou vertellen over een advies dat ik gegeven zou hebben tijdens mijn stage als ik dat nooit heb hoeven doenKutopdrachten
Even bijlezen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:40 schreef iamredleader het volgende:
Nogmaals, problemen met vriend en schoonmoeder..(Deel 2)
Die is net zo mooi als Kan iemand mij goede raad geven??
Zou jij je relatie erop laten stuklopenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Even bijlezen.![]()
Ik zou het trouwens ook schijtirritant vinden als elke dag m'n moeder of schoonmoeder op zou bellen.
Gewoon verzinnenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gelukkig wel, zou een saai wereldje worden anders he
Hoe kan ik nou vertellen over een advies dat ik gegeven zou hebben tijdens mijn stage als ik dat nooit heb hoeven doenKutopdrachten
Dat dus, maar die vriend net zo goed.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:09 schreef Etcetera het volgende:
Ze heeft een punt hoor, maar ik denk dat ze er compleet verkeerd mee om is gegaan
Ja, zo lang hebben ze ook nog niet wat... ik heb juist vermeden om te zeggen dat ik iets NIET wilde hebben. Ik zou me vreselijk bedillerig voelen als ik dat meteen deedquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:09 schreef Etcetera het volgende:
Tuurlijk is die vriend een sufkut, maar ik heb het idee dat die TS er een veel groter probleem van maakt dan dat het daadwerkelijk isAls Pitt tegen mij zegt 'IK WIL dat je dit en dat' dan heb ik ook iets van 'ja je kunt nog wel meer willen ja'
Ze heeft een punt hoor, maar ik denk dat ze er compleet verkeerd mee om is gegaan
Eenzaam of niet, daar hoor je vriendinnen voor te hebben. Ik heb ook geen vader, maar mijn moeder heeft godzijdank niet alles alleen maar met mij besproken.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:12 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb geen zin om 2 van die topics door te spitten, maar is er nog wel een vader in het spel of niet?
Misschien is ze wel eenzaam?
Lijkt me in ieder geval behoorlijk ruk, zo'n driehoeksverhouding.
Ik vraag me trouwens wel af of TS zich niet iets teveel druk maakt.
Ik bel vrijwel dagelijks met mijn moederquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Even bijlezen.![]()
Ik zou het trouwens ook schijtirritant vinden als elke dag m'n moeder of schoonmoeder op zou bellen.
Ik vind dat ze zich misschien wat onhandig uitdrukt, maar ik denk dat haar drukte wel logisch is. Het is toch ook irritant zo'n moeder? En dan heb je ook nog een vriend die dat totaal niet inziet.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:12 schreef Nembrionic het volgende:
That's pretty fucking hardquote:
Ik geloof dat ik gelezen heb dat de ouders van TS op 3 jarige leeftijd zijn gescheiden?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:12 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb geen zin om 2 van die topics door te spitten, maar is er nog wel een vader in het spel of niet?
Misschien is ze wel eenzaam?
Lijkt me in ieder geval behoorlijk ruk, zo'n driehoeksverhouding.
Oh daar krijg ik ook jeuk van hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat dus, maar die vriend net zo goed.![]()
En die moeder. Mijn hemel.
Je zult maar zo aan je zoon blijven hangen.
Er "behoren" zoveel dingen maar dat is toch lang niet altijd het geval?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Eenzaam of niet, daar hoor je vriendinnen voor te hebben. Ik heb ook geen vader, maar mijn moeder heeft godzijdank niet alles alleen maar met mij besproken.
Het lijkt me meer een kan-niet-loslaten-issue
Ik bel mijn moeder ook regelmatig hoor, soms elke dag, soms iets minder, maar dat is heel iets anders dan dat je moeder JOU elke dag 2x belt. En dat je dan ook altijd opneemt ook al ben je met iets anders bezig, omdat je het idee hebt dat je dat voor haar over moet hebbenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik bel vrijwel dagelijks met mijn moeder![]()
Ja het kan zeer vervelend zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vind dat ze zich misschien wat onhandig uitdrukt, maar ik denk dat haar drukte wel logisch is. Het is toch ook irritant zo'n moeder? En dan heb je ook nog een vriend die dat totaal niet inziet.Ik kan me de drukte wel voorstellen.
Dan vraag ik me wel af of er ook niet andere dingen spelen of dat de TS de boel opblaast voor zichzelf.quote:Ik ben er helemaal door geobsedeerd geraakt en denk de hele dag aan niks anders.
M'n vader niet meer, maar m'n moeder nog wel. Ze is opgenomen in een verpleegtehuis en is dementerend, dus vandaar dat ik opgevoed ben door m'n zus.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik bel vrijwel dagelijks met mijn moeder![]()
misschien een persoonlijke vraag, maar leven jouw ouders nog? Omdat je het laatst had over je zus die je heeft opgevoed en je het nooit over je ouders hebtals het te persoonlijk is negeer deze vraag dan, ik ben een nieuwsgierig Aagje
Ok dat is wel ernstig jaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik bel mijn moeder ook regelmatig hoor, soms elke dag, soms iets minder, maar dat is heel iets anders dan dat je moeder JOU elke dag 2x belt. En dat je dan ook altijd opneemt ook al ben je met iets anders bezig, omdat je het idee hebt dat je dat voor haar over moet hebben
Dat dus.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik bel mijn moeder ook regelmatig hoor, soms elke dag, soms iets minder, maar dat is heel iets anders dan dat je moeder JOU elke dag 2x belt. En dat je dan ook altijd opneemt ook al ben je met iets anders bezig, omdat je het idee hebt dat je dat voor haar over moet hebben
En je kunt niet gewoon zeggen dat je geen advies hebt hoeven geven?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:15 schreef Etcetera het volgende:
That's pretty fucking hard
En ik denk niet dat het als advies wordt gezien dat ik heb mogen bepalen welke chocomelk er zou komen
Ok.quote:Ik geloof dat ik gelezen heb dat de ouders van TS op 3 jarige leeftijd zijn gescheiden?
Mijn moeder en ik msnen ook wel jaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:20 schreef Soempie het volgende:
Ook gewoon 's morgens even op msn of 's middags tussendoor.
Ah okquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
M'n vader niet meer, maar m'n moeder nog wel. Ze is opgenomen in een verpleegtehuis en is dementerend, dus vandaar dat ik opgevoed ben door m'n zus.![]()
En ik vind het wel wat anders in jouw geval. Je belt zelf ook met je moeder. Het is neem ik aan niet vaste prik twee keer per dag dat zij jou belt?
Ik sprak m'n zus ook elke dag, maar het was niet dat ze elke avond per se moest bellen. Ook gewoon 's morgens even op msn of 's middags tussendoor. Dat vaste prik en altijd maar opdraven is denk ik het grootste probleem.
Dank dat dat wel meevalt. Ik zou er ook geobserdeerd door raken als het elke dag zou gebeuren. Dan zit je om een uur of negen: 'straks gaat ze weer bellen'.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:20 schreef Nembrionic het volgende:
Dan vraag ik me wel af of er ook niet andere dingen spelen of dat de TS de boel opblaast voor zichzelf.
Dat hoop ik ook inderdaadquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:24 schreef LadyBlack het volgende:
We hebben trouwens nog niks weer van PS gehoord he.... ik hoop maar dat dr moeder al wat minder pijn heeft.
Ik heb gezegd dat ik geen advies heb hoeven geven, en heb toen geprobeerd de vragen te beantwoorden naar aanleiding van een ding waar ik tegenaan ben gelopen tijdens m'n stage zelfquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En je kunt niet gewoon zeggen dat je geen advies hebt hoeven geven?
Of dat zeggen en er dan een casus bij stoppen?
Thanksquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:26 schreef LadyBlack het volgende:
Ik luister jouw library op Last fm MaJoLeuke muziek
Dat hebben we dan weer niet geloof ik maar ik snap het nog wel!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uhuh
maar betrouwbaarheidsinterval ligt wel weer iets anderssigma gedeeld door wortel N en vermenigvuldigen met de z-waarde (die je weer berekend door x min mu gedeeld door sigma
) dit getal trek je af en tel je op bij het gemiddelde en dan heb je het betrouwbaarheidsinterval
statistiek
Dikgedrukt. Dat dus. En niet de hele dag.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dank dat dat wel meevalt. Ik zou er ook geobserdeerd door raken als het elke dag zou gebeuren. Dan zit je om een uur of negen: 'straks gaat ze weer bellen'.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zeg ook niet dat dat tof is natuurlijkquote:Helemaal omdat die vriend dus haar probleem niet ziet.
Politicologie & Religieuze studies (geloof ik) richting Islam óf Jodendomquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:29 schreef Nesle het volgende:
[..]
Dat hebben we dan weer niet geloof ik maar ik snap het nog wel!Wat doe jij voor studie dan precies dat je dit moet doen? Ik vind het wel geinig namelijk
En nu moet ik het eigenlijk nog doorlezen op foutenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]goedzo!!
Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen
Mja, als het maar lang genoeg aanhoudt en je totaal geen begrip krijgt, dan erger je je daar toch de hele dag door aan. Niet per se die moeder, maar de houding van je vriend en dat blijkt dat er niet over gepraat kan worden.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dikgedrukt. Dat dus. En niet de hele dag.
Uhuh, éigenlijk wel.....quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En nu moet ik het eigenlijk nog doorlezen op fouten
Waar ben jij mee bezig
Ja nu lijkt het net alsof ik alles in de schoenen van TS wil schuiven maar dat is natuurlijk niet zoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, als het maar lang genoeg aanhoudt en je totaal geen begrip krijgt, dan erger je je daar toch de hele dag door aan. Niet per se die moeder, maar de houding van je vriend en dat blijkt dat er niet over gepraat kan worden.
Ik heb even de broer van PS gevraagd, als ik het goed begreep gaat het een klein beetje beter maar ligt ze nog wel in het ziekenhuisquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:24 schreef LadyBlack het volgende:
We hebben trouwens nog niks weer van PS gehoord he.... ik hoop maar dat dr moeder al wat minder pijn heeft.
Altijd handig, zo'n AKQ-Teamquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb even de broer van PS gevraagd, als ik het goed begreep gaat het een klein beetje beter maar ligt ze nog wel in het ziekenhuis
Heel snel even doorgelezenquote:
Denk wel dat ze zich te druk maakt, maar kan dat dus wel begrijpen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:36 schreef Nembrionic het volgende:
Ja nu lijkt het net alsof ik alles in de schoenen van TS wil schuiven maar dat is natuurlijk niet zo
Ik vraag me gewoon alleen af of ze zich er af en toe niet té druk over maakt.
Ik vind trouwens dat TS zelf maar eens aan de bel bij schoonmoeder moet gaan trekken. Maargoed, dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan.
Heb het er maar heel kort met haar broer over gehad, niet het meest leuke onderwerp. Maar als er complicaties waren geweest, dan had ik dat nu wel geweten.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Altijd handig, zo'n AKQ-Team![]()
Ik hoop alleen voor d'r dat dat het enige was.
Echt, als ik nu ga eten heb ik om half 8 weer hongerquote:
Jeetje dat is nog veel te jong voor dementiequote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:29 schreef Soempie het volgende:
M'n moeder was 39 toen ik geboren werd. Voor die tijd wel een oude moeder, maar tegenwoordig hoor je het zo vaak. Ze is nu 65.![]()
M'n vader zou vandaag jarig geweest zijn. 79 jaar als hij nog zou leven.![]()
Ik was een ongelukje.
Z'n moeder was dan vast ook een stuk jonger dan z'n vader. Ouwe viespeuk.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:50 schreef MaJo het volgende:
ik zat ooit met een jongen van 17 in de klas, zijn vader was toen 80
Dit is voor politicologiequote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:29 schreef Nesle het volgende:
[..]
Dat hebben we dan weer niet geloof ik maar ik snap het nog wel!Wat doe jij voor studie dan precies dat je dit moet doen? Ik vind het wel geinig namelijk
Religiestudiesquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Politicologie & Religieuze studies (geloof ik) richting Islam óf Jodendom
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:04 schreef Soempie het volgende:
Wel als m'n vriend gewoon zegt: jouw probleem en verder geen poging doet om te zien hoe het op mij overkomt.Dan kan ik me wel voorstellen dat het stukloopt. Hij hoeft het niet met me eens te zijn, maar erover praten is wel belangrijk. Wiebel en ik kunnen best wel tegengas geven aan elkaar en dat vind ik prettig, maar als iets echt belangrijk is voor de ander kunnen we ook afspraken maken en een compromis zoeken.
Kom zeg, als elke dag je moeder belt. Wtf.Ben je net aan het kletsen, leuke avond, film kijken, met vrienden uit, whatever...komt je moeder élke keer tussendoor. Ik zou me er helemaal over opvreten, net als TS.
Hehe inderdaadquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Z'n moeder was dan vast ook een stuk jonger dan z'n vader. Ouwe viespeuk.![]()
jaquote:
Ik wist dat het iets met Religie wasquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Religiestudiesrichting jodendom
vandaar het Ivrit ernaast
Ik ben een man blijjkbaarquote:
Je zat ook bijna goedquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik wist dat het iets met Religie was
[..]
Ik ben een man blijjkbaar
Dan ben ik ook een echte vrouwquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:07 schreef Etcetera het volgende:
Nou ja, ik heb wel meer dan 1 paar schoenen
- 1 paar all stars (verlopen en afgetrapt)
- 1 paar adidas laarsjes (zolen zijn los)
- 1 paar laarzen van Doc. Martens (doen pijn aan m'n voeten)
- 1 paar hakken (die bij m'n galajurk hoordenzijn te klein)
- 1 paar sportschoenen die ik draag
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan ben ik ook een echte vrouw
4x all stars
2x le Coq sportif laarzen
1x hakschoentjes
2x stoffen laarzen
1x nette schoentjes
4x ballerina's![]()
Petitie linkjequote:Bie de Lidl levert RTV Noord gepeperde boete op
GRONINGEN - RTV Noord krijgt een gepeperde rekening gepresenteerd. Reden is het veelvuldig draaien van het nummer Bie de Lidl van de Bende mit Pazzipanten.
Door het meermaals ten gehore brengen van Bie de Lidl heeft de omroep de reclameregels met voeten getreden, zegt het Commissariaat voor de Media. Daarom krijgt RTV Noord een boete van 33.000 euro. Om geen risico te lopen heeft de omroep besloten het liedje vanaf nu te weren.
Hoofd gevarieerde programma's, Mischa van den Berg, baalt stevig en vindt het oordeel van het commissariaat maar haarkloverij. 'Moeten wij een creatieve uiting beperken, omdat hier misschien iets van reclame in zit? Daar geloof ik niet in. Dit is leuk, hier hebben mensen lol aan gehad', fulmineert hij. Ook de leden van de Bende zijn verbolgen. 'Hartstikke balen, zeggen zij, voor RTV Noord natuurlijk, maar het kost ons ook een hoop inkomsten'.
Het Commissariaat voor de Media wil niet reageren. Wel laat de instantie desgewenst weten dat de zaak aan het rollen kwam na een klacht van een supermarkt die zich achtergesteld voelde.
RTV Noord heeft tot woensdag de tijd om in beroep te gaan. Via deze site kunnen mensen bovendien kenbaar maken dat ze het niet eens zijn met het besluit, door een petitie te ondertekenen.
Hoe kun je het nou niet met me eens zijn.quote:
Nah, in werkelijkheid gaat het gewoon op de automatische piloot hoor.quote:
Dat had ik ook nooit achter je gezocht hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nah, in werkelijkheid gaat het gewoon op de automatische piloot hoor.![]()
Ik zit thuis heus niet overal een punt van te maken, mocht ik zo overkomen.
En je denkt dat zo'n lap tekst helptquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:42 schreef Soempie het volgende:
Ik vind het gewoon irritant dat WG zegt: wtfzonder uitleg.
Die met die blauwe streepquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik twijfel tussen http://www.barolas.gr/ftp/183409+.jpg en http://www.barolas.gr/ftp/719959+.jpg
Daar kom je nu pas achter?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:41 schreef Etcetera het volgende:
Ik besefte vanmiddag ineens dat ik dus vanavond zonder pc zitIk voel me ineens verslaafd
![]()
Nee vanmiddagquote:
Die vind ik eigenlijk ook leuker, maar de andere ziet er wat minder "sportschoenerig" uit, en dat vind ik ook weer wat hebben. Maar ook die met streep valt best meequote:
Besteld! Voor een totaal van 34 pond krijg ik ze thuis, wat met de huidige wisselkoers nog geen 40 euro isquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:58 schreef Soempie het volgende:
Deze Tim. http://www.barolas.gr/ftp/183409+.jpg
Mijn wtf ging uit naar dat topic... een drol van een gozer, een kansloze moeder, en een vriendin die zo lang wacht met er wat aan te doen dat het uit de klauwen escaleertquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe kun je het nou niet met me eens zijn.![]()
![]()
Ik zal proberen uit te leggen wat ik bedoel. Eerder had ik een vriend die alles wel best vond en soms liep ik behoorlijk over hem heen, bij wijze van. Dan is tegengas wel fijn. Met tegengas bedoel ik ook dat de ander het niet eens met je kan zijn en uit kan leggen waarom.
Daarbij vind ik het wel zo respectvol dat als de een met iets zit, dat je daar naar luistert. Dat je daar dan een gesprek over hebt, eventueel tegengas geeft en tot een conclusie komt. Dat je ook rekening met elkaar houdt en het niet af doet als: jouw probleem, jammer dan, bekijk het maar. Als ik me aanstel, dan is Wiebel de eerste die daar iets van zegt en met een helder verhaal laat zien dat ik er naast zit. Prima toch? Dat bedoel ik met tegengas ook.
En soms zijn we het gewoon niet eens. Ik heb een hekel aan de wekker in het weekend. Wiebel heeft een hekel aan uitslapen in het weekend. Dan is er het compromis: hij gaat er gewoon uit als hij wakker is en laat mij liggen. De wekker staat niet om 8 uur, maar om 9 uur op zaterdag. Beetje rekening houden met elkaar dus. Eerder maakte hij me wakker of ik vroeg of hij langer bleef liggen, dat werkte niet, vandaar dus die 'afspraak'.
Of bedoelde je iets anders met: wtf?
Een stokbroodje filet americain houdt het bij mij doorgaans ook zeker geen 5 minuten uit.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:03 schreef MaJo het volgende:
Heb net in 5 minuten een stokbroodje met filet american verorbertniets speciaals denken jullie, maar daar doe ik normaal een kwartier over
![]()
had echt het gevoel dat ik zat te vreten alsof mijn leven er vanaf hing maar dit is dus blijkbaar normaal
je werkt gewoon tehardquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:18 schreef MaJo het volgende:
Ondertussen lig ik met flinke buikpijn op bed en ontdek nu dat ik ook verhoging heb
Is met het OV gaan niet makkelijker?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:25 schreef B.ertha het volgende:
Mijn Nijmegen-fiets is kapot en nu zit ik hier nog anderhalf uur te wachten op de uni tot mijn vader hem (en mij) op komt halen. En dan moet ik ook nog even terug, want dan moet mijn moeder opgehaald worden. Ik ben pas om half 9 thuis ofzoEn ik heb honger en ik zou vanavond heel nuttig gaan doen, maar nu heb ik geen studiemateriaal bij me
En het is hier dodelijk stil
Met je fiets in het OV kost 7 euro, dus hij moet toch ooit opgehaald worden. Daarbij, mocht ik dat wel doen, dan moet ik daarna ook bijna een uur lopen vanaf het station naar huis.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is met het OV gaan niet makkelijker?
Je hebt immers een reputatie hoog te houden...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik moet nog naar de supermarkt, maar heb eigenlijk geen zin... wou daar toch even over klagen voor ik er zo toch heen ga
KLB is je vriend.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik moet nog naar de supermarkt, maar heb eigenlijk geen zin... wou daar toch even over klagen voor ik er zo toch heen ga
Kun je voor de verandering heel blijven ofzo?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:18 schreef MaJo het volgende:
Ondertussen lig ik met flinke buikpijn op bed en ontdek nu dat ik ook verhoging heb
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt immers een reputatie hoog te houden...
Ja leuk, ik zal nog es iets vertellen. Of zelf koken. Wat jullie volgens mij allebei niet of nauwelijks doen.quote:
Het schept in ieder geval wel duidelijkheidquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maak ik jullie gelukkig als ik morgen een magnetron aanschaf en tot in lengte der dagen magnetronmaaltijden eet, omdat die tenminste keurig in een fabriek worden gemaakt en ik er weinig eigen inbreng aan kan geven?
Blijkbaar nietquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kun je voor de verandering heel blijven ofzo?
Een oplossing: Ga sparen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:06 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben wel degelijk een vrouw.... alleen blut, dus is mijn shopgedrag als dat van een man uit dit schema
Dat gaat ook nogal lekker als je amper geld overhoudt per maand. Als je vaste lasten hoger zijn dan je inkomsten.quote:
Gelukkig heb ik eenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
MM, ik wil je even bedanken dat je me het licht hebt laten zien. Mijn excuses dat ik geprobeerd heb mijn eigen denkvermogen en creativiteit te gebruiken.
<knip>
quote:
Als ik ooit zo wordt he... just shoot mequote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
MM, ik wil je even bedanken dat je me het licht hebt laten zien. Mijn excuses dat ik geprobeerd heb mijn eigen denkvermogen en creativiteit te gebruiken.
Vanaf nu kijk ik vanaf thuiskomst tot ik ga slapen SBS 6, waarbij ik 1 merk bier drink en alleen de gewone borrelnootjes van Duyvis eet, geen exotische smaken meer voor mij. Ik ga een tweedehands Opel kopen, waarschijnlijk in het grijs of in verlopen rood, om elke dag saai in de file te gaan staan tussen lotgenoten. Ik ga Douwe Egbertspunten sparen, om die na 10 jaar in te ruilen voor vier saaie, degelijke koffiekopjes met schoteltje.
Vanaf nu zal ik braaf elk jaar naar dezelfde camping in Frankrijk gaan, in het eerste weekend van de zomervakantie zodat ik kan klagen over hoe druk het wel niet is overal. Mocht ik per ongeluk in een buitenlands restaurant terecht komen, dan ga ik op luide toon in het Nederlands tegen de ober praten, om vervolgens te klagen dat ik niet gewoon een karbonade met gekookte aardappels heb gekregen. Voor deze vakantie neem ik een pak Venz hagelslag mee en een zak aardappels, want dat buitenlandse eten is allemaal maar niet te vertrouwen.
Ik ga geen programma's meer kijken die ook maar vaag iets met politiek te maken hebben, maar ik zal mijn mond niet kunnen houden over de hoge heren in Den Haag en wat ze het volk aan durven doen. Bij het woord 'bonus' ga ik schuimbekken, boze berichten sturen naar het betreffende bedrijf en dreigen bij ze weg te gaan, in de hoop dat mijn 122 euro op mijn spaarrekening en de 346 euro die ik op dat moment rood sta indruk zullen maken op de directie, die hemel en aarde gaan bewegen om mij vooral te houden.
Ik zal braaf het voetbal en het schaatsen volgen, en vanaf de bank met mijn dikke pens commentaar leveren op een voetballer die volgens mij niet genoeg zijn best doet. Ik ga met alle winden meewaaien en vooral niet meer proberen na te denken.
Met dit alles ga ik vanavond beginnen: ik ga naar een vaag buurtcafé om me helemaal klem te zuipen. Maar voordat ik dat doe, ga ik eerst mezelf op mijn hoofd slaan met een klauwhamer om alvast zoveel mogelijk denkvermogen en eigen identiteit te doden.
Jemen. Kom op zeg.quote:Nederlanders ontvoerd in Jemen
SANAA - In de buurt van de Jemenitische hoofdstad Sanaa zijn dinsdag twee Nederlanders ontvoerd. Het gaat om een echtpaar. Dat meldden Jemenitische veiligheidsbronnen. Persbureau Reuters meldt, dat het mogelijk om vier mensen gaat.
De Jemenitische hoofdstad Sanaa.
Het Nederlandse stel werd ontvoerd door gewapende stamleden en is naar het stammengebied Bani Dhibyan gebracht, aldus veiligheidsbronnen en bronnen uit het stammengebied. Dat is een moeilijk toegankelijk gebied in het Al Siraj-gebergte op ongeveer 90 kilometer ten zuidoosten van de hoofdstad.
De ontvoerders eisen de vrijlating van twee gearresteerde familieleden in ruil voor de vrijlating van de Nederlanders.
Buitenlanders worden geregeld ontvoerd door misnoegde stammen, die ze inzetten als drukmiddel om iets voor elkaar te krijgen in het arme land in het Midden-Oosten. De afgelopen vijftien jaar werden meer dan tweehonderd buitenlanders ontvoerd. In januari kidnapte een stam een Duitse werknemer. Een maand eerder hield een stam een Duitse vrouw en haar ouders vijf dagen gevangen. In de meeste gevallen kwamen de gijzelaars ongeschonden vrij.
quote:
Dit jaar schrijven ze het niet elke maand af, maar steeds voor 2 maanden tegelijk ofzo. Nu aan het eind van het jaar betaal je alvast voor de zomer denk ik.... vage constructie en dus ook erg onhandigquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:08 schreef wyccie het volgende:
Collegegeld is toch maar 150 euro per maand?
Hee, het is nu wel stabiel met je moeder, hè?quote:
Bij mij 200 (ongeveer) en ik betaal tot en met april geloof ik, dat scheelt dan wel weer.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:08 schreef wyccie het volgende:
Collegegeld is toch maar 150 euro per maand?
Mijn mama was min of meer okee. Ze hebben kennelijk de dosis morfine nog meer verhoogd, maar ze had nog steeds veel pijn. Ze was alleen niet meer zo helemaal van de wereld als gisterenavond. Een beetje gek was dat haar buik helemaal opgezet was, maar daar zou ze nog naar vragen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hee eindelijk, hoe is het met je moeder, en hoe is het met jou?
Jah nahja, ik heb dus al een mondeling gemist om een stomme reden en een pta om deze reden (al ben ik toen ziek gemeld ipv dat het is uitgelegd...)quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:33 schreef LadyBlack het volgende:
Bah PS, klinkt echt niet leuk allemaal....
Ga alsjeblieft slapen, ik neem toch aan dat je in een situatie als deze wel uitstel kunt vragen voor je mondeling?
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:39 schreef Ofyles2 het volgende:
Over anderhalf uur wordt er met een nieuw systeem geëxperimenteerd in AKQ:
Als ik zeg 'De hoofdstad van Duitsland', dan moet er geantwoord worden met 'Wat is Berlijn?'. Precies volgens Jeopardy. Het vergeten van deze belangrijke spelregel levert geen punten op. Elke vijfde vraag die je goed beantwoordt levert vier bonuspunten op.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Toen ik thuis kwam van training was mijn vader er niet. Ik weet dat het stom is maar ik maak me toch een beetje zogen
Misschien heeft hij zijn telefoon uitstaan omdat hij in het ziekenhuis was en na vertrek vergeten is hem weer in te schakelen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Bezoekuur is allang voorbij en ja hij neemt niet op...
Ja, ik denk dat ik dat maar ga doen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]meis toch.... kun je hem niet opbellen?
Als ik jou was zou ik wel lekker gaan slapen (of dat proberen) en dan morgen op school uitleggen wat er aan de hand is. Je docent kan dan altijd nog besluiten om je te compenseren.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik dat maar ga doen.
En als er iets aan de hand was geweest had hij vast wel wat laten weten...
Slaap lekker allemaal
En natuurlijk heel erg bedankt weer,ik heb ontzettend veel aan jullie
Weltruste PSquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik dat maar ga doen.
En als er iets aan de hand was geweest had hij vast wel wat laten weten...
Slaap lekker allemaal
En natuurlijk heel erg bedankt weer,ik heb ontzettend veel aan jullie
quote:Op woensdag 1 april 2009 00:19 schreef Ofyles2 het volgende:
Due to an internal error, Ofyles2 will only post in English.
Oja, dat is wel herkenbaar.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nog even en ik ga goedemiddag zeggen.
Heben jullie dat ook wel eens dat je midden in een discussie terecht bent gekomen en dat je het idee hebt dat je daar helemaal niet hoort te zitten?
klopt, net wezen wandelen tijdens de lunch. Heerlijk weer.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:59 schreef TradeMarkie het volgende:
Rustig hier.
Het is trouwens technisch weer!
Dat heet een sinaasappel, Wyc.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:16 schreef wyccie het volgende:
Oh bah, dat is wel een vervelende, grote 'uitgave'.
Ik heb wel veel meer inkomsten, maar ik ben zo slecht in sparen.![]()
De Aldi bezoek ik al vaker. Maar de laatste tijd snoep ik zo veel.
Mededeling: ik heb een overheerlijke, sappige, zoete grapefruit!
Middagquote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 14:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Middag
Werchterkaartjes zijn binnen
Ik dacht het wel jaquote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 14:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht het wel ja
Vooralsnog:
(PYRAMID MARQUEE is een podium)
MAIN STAGE
THE PRODIGY
OASIS
PLACEBO
DAVE MATTHEWS BAND
LILY ALLEN
EAGLES OF DEATH METAL
PYRAMID MARQUEE
TIGA
PENDULUM
LAURENT GARNIER
FLEET FOXES
EMILIANA TORRINI
EXPATRIATE
VRIJDAG
MAIN STAGE
COLDPLAY
THE KILLERS
BLOC PARTY
ELBOW
AMY MACDONALD
WHITE LIES
JUST JACK
PYRAMID MARQUEE
LADY GAGA
JASON MRAZ
THE STREETS
M.WARD
PRISCILLA AHN
HENRY ROLLINS - SPOKEN WORD
ZATERDAG
MAIN STAGE
2MANYDJS
KINGS OF LEON
NICK CAVE AND THE BAD SEEDS
FRANZ FERDINAND
LIMP BIZKIT
RODRIGO Y GABRIELA
SOCIAL DISTORTION
PYRAMID MARQUEE
BOYS NOIZE
KATY PERRY
MOGWAI
YEAH YEAH YEAHS
REGINA SPEKTOR
ZONDAG
MAIN STAGE
METALLICA
NINE INCH NAILS
KAISER CHIEFS
BLACK EYED PEAS
THE MARS VOLTA
SEASICK STEVE
MASTODON
PYRAMID MARQUEE
FLAMING LIPS
RÖYKSOPP
GHINZU
THE SCRIPT
DE JEUGD VAN TEGENWOORDIG
THE HICKEY UNDERWORLD
Iedereen is welkom. Vrijdagkaarten zijn uitverkocht overigensquote:
Ah, maar fijn sleutelen dus, en maar hopen dat nu alles het gewoon doetquote:Op woensdag 1 april 2009 14:46 schreef Etcetera het volgende:
PC is weer thuis, ik zit te overwegen om geheel zelfstandig die videokaart er in te hangen (ik ben meer van de software dan van de hardware) Maar eerst zit ik beneden het nieuwe toetsenbord van m'n ouders in te stellen
Mediakeyboard, met allemaal mooie knopjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |