Ja. Let wat beter op bij de Nederlandse en Engelse les.quote:
Goede raad: Beseffen dat ze je gewoon aardig vindt en verder niks en dat ze 's avonds met haar vriend vrijt en dat ze daarbij zeker niet aan jou denkt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:26 schreef HAN_student het volgende:
Heey FOK! leden,,
Ik heb een probleem, ik ben verliefd op een meisje uit mijn klas, sinds een paar weken praat ik met haar zit ik samen met haar in de trein terug naar huis ik stuur haar sms'jes en mailtjes alleen er is één probleem. Ze heeft een vriendje.
Ik gedraag me natuurlijk als een gentelman,, ik help haar met school en ze komt wel eens naast me zitten in de les alleen ik heb het gevoel dat ik niet echt kan flirten.
Kan iemand me goede raad geven??
groetjes HAN_student
wat denk je zelf dat je zou moeten doen als iedereen zegt dat je in de friendzone zitquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:32 schreef HAN_student het volgende:
Een goede raad zou zijn wat ik nu moet doen,, moet ik gewoon vrienden blijven of juist haar uit mijn hoofd zetten wat me toch niet lukt
het is allemaal best lastig
Get-Over-It!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:34 schreef HAN_student het volgende:
ik heb op andere topics gelezen dat jullie allemaal goede raad geven dus ik verwacht dat er nu best wel een goede tussen komt
Wat doet ze met haar vriend?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goede raad: Beseffen dat ze je gewoon aardig vindt en verder niks en dat ze 's avonds met haar vriend vrijt en dat ze daarbij zeker niet aan jou denkt.
In het kort: Get over it.
*proest*quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:32 schreef Koert het volgende:
Ik denk niet dat je hier de raad gaat vinden die je zoekt.
Ik zou 'm een keertje laten zien, zo onder schooltijd. Gewoon, *klabats* de kaarten op tafel!
De meest vieze dingen, die wel erg lekker zijn.quote:
Goede raad is al gegeven.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:34 schreef HAN_student het volgende:
ik heb op andere topics gelezen dat jullie allemaal goede raad geven dus ik verwacht dat er nu best wel een goede tussen komt
ja en dan volgende week een topicquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:38 schreef Echo99 het volgende:
Je zit heus niet in de friendzone. Vraag haar gewoon een keer mee uit.
Nee, dat is wat je wilde horen - niet waar je iets aan hebt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:39 schreef HAN_student het volgende:
bedankt echo99 dat is tenminste iets waar ik iets aan heb
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |