Ja. Let wat beter op bij de Nederlandse en Engelse les.quote:
Goede raad: Beseffen dat ze je gewoon aardig vindt en verder niks en dat ze 's avonds met haar vriend vrijt en dat ze daarbij zeker niet aan jou denkt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:26 schreef HAN_student het volgende:
Heey FOK! leden,,
Ik heb een probleem, ik ben verliefd op een meisje uit mijn klas, sinds een paar weken praat ik met haar zit ik samen met haar in de trein terug naar huis ik stuur haar sms'jes en mailtjes alleen er is één probleem. Ze heeft een vriendje.
Ik gedraag me natuurlijk als een gentelman,, ik help haar met school en ze komt wel eens naast me zitten in de les alleen ik heb het gevoel dat ik niet echt kan flirten.
Kan iemand me goede raad geven??
groetjes HAN_student
wat denk je zelf dat je zou moeten doen als iedereen zegt dat je in de friendzone zitquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:32 schreef HAN_student het volgende:
Een goede raad zou zijn wat ik nu moet doen,, moet ik gewoon vrienden blijven of juist haar uit mijn hoofd zetten wat me toch niet lukt
het is allemaal best lastig
Get-Over-It!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:34 schreef HAN_student het volgende:
ik heb op andere topics gelezen dat jullie allemaal goede raad geven dus ik verwacht dat er nu best wel een goede tussen komt
Wat doet ze met haar vriend?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goede raad: Beseffen dat ze je gewoon aardig vindt en verder niks en dat ze 's avonds met haar vriend vrijt en dat ze daarbij zeker niet aan jou denkt.
In het kort: Get over it.
*proest*quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:32 schreef Koert het volgende:
Ik denk niet dat je hier de raad gaat vinden die je zoekt.
Ik zou 'm een keertje laten zien, zo onder schooltijd. Gewoon, *klabats* de kaarten op tafel!
De meest vieze dingen, die wel erg lekker zijn.quote:
Goede raad is al gegeven.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:34 schreef HAN_student het volgende:
ik heb op andere topics gelezen dat jullie allemaal goede raad geven dus ik verwacht dat er nu best wel een goede tussen komt
ja en dan volgende week een topicquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:38 schreef Echo99 het volgende:
Je zit heus niet in de friendzone. Vraag haar gewoon een keer mee uit.
Nee, dat is wat je wilde horen - niet waar je iets aan hebt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:39 schreef HAN_student het volgende:
bedankt echo99 dat is tenminste iets waar ik iets aan heb
niet ieder meisje is zoals jou kwiwiquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:39 schreef kwiwi het volgende:
Oke ik ga nu echt heel slecht advies geven
Als je denkt dat het niet echt goed zit tussen haar en haar vriend kun je ook gewoon eens wat flirten en kijken of ze er op ingaat.. Doet ze dat, dan maak je nog kans ook
Dat dus. Ze heeft duidelijk haar interesse kenbaar gemaakt door een gesprek met je aan te knopen. En dan ook nog gaan smsen! Die meid laat het wel heel duidelijk blijken zeg.. beetje triest zelfs.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:38 schreef Echo99 het volgende:
Je zit heus niet in de friendzone. Vraag haar gewoon een keer mee uit.
Dat laatste is trouwens wel onzin want dat hoeft helemaal niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:40 schreef genakt het volgende:
[..]
niet ieder meisje is zoals jou kwiwi
iedegeval als je het alsnog lukt niet doen want dan is het een snol en flikt ze het dalijk hetzelfde bij jou
Kan, kan. Maar ik zou haar gewoon bij haar pronte tietjes grijpen, dan weet ze ook hoe je over haar denkt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:32 schreef Koert het volgende:
Ik denk niet dat je hier de raad gaat vinden die je zoekt.
Ik zou 'm een keertje laten zien, zo onder schooltijd. Gewoon, *klabats* de kaarten op tafel!
Hier zit wat oud zeerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:40 schreef genakt het volgende:
[..]
niet ieder meisje is zoals jou kwiwi
iedegeval als je het alsnog lukt niet doen want dan is het een snol en flikt ze het dalijk hetzelfde bij jou
hoeft niet grote kans van welquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat laatste is trouwens wel onzin want dat hoeft helemaal niet.
quote:
Het zou ook kut zijn als de vriend in kwestie Regilio heet ofzo...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:39 schreef genakt het volgende:
[..]
ja en dan volgende week een topic
blauwtje opgelopen dankzij fokusers
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:46 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Het zou ook kut zijn als de vriend in kwestie Regilio heet ofzo...
Dat denk je nu. Straks moet je weer een topic openen over dat je keihard een blauwtje hebt gelopenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:45 schreef HAN_student het volgende:
zie je ik wist wel dat jullie goed zijn in adviezen geven,, het viel me ook al op dat ze mij smsjes stuurt en emials terwijl ze een vriend heeft daarom heb ik ook het bericht geplaatst
Oh, zij stuurt jou berichtjes! Ik dacht andersom. Nee, dat verandert de zaak. Ze wil je! Nu! In het fietsenhoek en Nee betekent nog altijd Ja!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:45 schreef HAN_student het volgende:
zie je ik wist wel dat jullie goed zijn in adviezen geven,, het viel me ook al op dat ze mij smsjes stuurt en emials terwijl ze een vriend heeft daarom heb ik ook het bericht geplaatst
Ja , hallo je wacht gewoon op het antwoord dat je wil horen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:34 schreef HAN_student het volgende:
Gewoon vragen of ze ergens mee zit, grote kans dat haar vriend een eikel is.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:45 schreef HAN_student het volgende:
Wat stuurt ze zoal? 'Ik wil je zaad?' dan is de kans namelijk groot dat haar vriendje mee zit te lezen. Je weet wel, die getinte jongen met die bontkraag die altijd vlak achter jullie zit in het OV.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:45 schreef HAN_student het volgende:
Ja dat is je geraden ook, ik ben wel benieuwd naar de afloop.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:47 schreef HAN_student het volgende:
k ga gewoon wat proberen te flirten, niet te veel want anders wil ze me nooit meer zien,, als het niet aanslaat stop ik ermee en zet ik haar uit mijn hoofd
ik hou jullie op de hoogte
ty iedereen
Nooit meer zien is juist het beste. Als je verliefd bent is de vriendschap een wassen neus.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:47 schreef HAN_student het volgende:
k ga gewoon wat proberen te flirten, niet te veel want anders wil ze me nooit meer zien,, als het niet aanslaat stop ik ermee en zet ik haar uit mijn hoofd
Een player? Nee, dan had je niet in R&P om raad gevraagdquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:53 schreef HAN_student het volgende:
jullie denken dat ik een player ben he??
rustig maar k ben een gewone jonge die verliefd is en raad zoekt,,
en dat blauw oog zal wel meevallen ik ga haar echt niet mee uit vragen dat gaat veel te snel voor haar,, ik flirt rustig wat, voor de rest doe ik niks
Verre van, verre van.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:53 schreef HAN_student het volgende:
Gast, niemand denkt hier dat je een player bent. Eerder een figuur dat verliefd is op de verkeerde vrouw en nu hier wilt horen dat ze je toch wel wil.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:53 schreef HAN_student het volgende:
en dat blauw oog zal wel meevallen ik ga haar echt niet mee uit vragen dat gaat veel te snel voor haar,, ik flirt rustig wat, voor de rest doe ik niks
Je bent echt verliefd hequote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:53 schreef HAN_student het volgende:
de goede raad is dan ook... get-over-it!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:34 schreef HAN_student het volgende:
Flirten is ook stoken, droeftoeter.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:57 schreef HAN_student het volgende:
ik zal het nu maar effe voor jullie allemaal duidelijk maken:
IK GA NIET STOKEN IN HAAR RELATIE
IK DENK DAT FLIRTEN BEST MAG OMDAT ZE MIJ OOK SMSJES STUURT
EN IK VRAAG HAAR ECHT NIET MEE UIT
DANK JE VOOR DEZE VERDUIDELIJKING.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:57 schreef HAN_student het volgende:
ik zal het nu maar effe voor jullie allemaal duidelijk maken:
IK GA NIET STOKEN IN HAAR RELATIE
IK DENK DAT FLIRTEN BEST MAG OMDAT ZE MIJ OOK SMSJES STUURT
EN IK VRAAG HAAR ECHT NIET MEE UIT
Aagjequote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
DANK JE VOOR DEZE VERDUIDELIJKING.
WAT SCHRIJFT ZE ZOAL IN DIE SMSJES?
Dat is niet afgezaagd, dat is de objectieve blik van een buitenstaander. En die hebben altijd gelijk want jij bent verliefd dus je wil maar 1 ding horen. Later zal je zeggen: ja, die mensen in topic 1273727 hadden toch gelijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:00 schreef HAN_student het volgende:
jogens en meisjes,
logisch ben ik verliefd anders zat ik niet op dit forum,,![]()
en ik wil helemaal niet horen dat ze me nog steeds wil,, ik wil gewoon goede raad wat zouden jullie denken wat moet ik doen,, geen afgezaagde berichten van zet je er over heen,, neej wat moet ik doen,, gewoon met haar praten of alleen hoi zeggen,, ik kan niet niks meer zeggen ze zit bij mij in de klas snap je??
ik probeer je te koppelen aan een andere R&P-erquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:01 schreef HAN_student het volgende:
maanvis, wat je nu vraagt slaat nergens op daar heb ik niks aan
Het wordt toch alles of niets, alles er tussen is pure zelfmarteling. En aangezien het eerste geen optie is...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:02 schreef HAN_student het volgende:
get over it is wel een goede raad maar dat doe je niet zomaar,, ik kan haar niet negeren
Nou stop ten eerste eens met smsen/mailen dan tenzij het noodzakelijk is voor school.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:02 schreef HAN_student het volgende:
get over it is wel een goede raad maar dat doe je niet zomaar,, ik kan haar niet negeren
Het is ongelofelijk! Niet iedereen zegt hetzelfde!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:06 schreef HAN_student het volgende:
iedereen bedankt voor niks,,
nu hoor ik nog steeds twee dingen door gaan en stoppen met flirten
Krijg jij extra tijd voor multiple choice examens?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:06 schreef HAN_student het volgende:
Zeg luister eens, je negeert de goede raad en vervolgens hebben wij het nog gedaan ook. Bekijk het lekker met je paupertopic.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:06 schreef HAN_student het volgende:
Damn right.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:53 schreef HAN_student het volgende:
jullie denken dat ik een troll ben he??
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:06 schreef HAN_student het volgende:
open er een topic over zou ik zeggenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:14 schreef Maanvis het volgende:
kwiwi je bent zelf ook verkeerd bezig, geef eens gehoor aan mijn bevelen!
reageer gewoon in je eigen topicquote:
gentleman, graag gedaanquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:26 schreef HAN_student het volgende:
Heey FOK! leden,,
verhaal
gentelman
verhaal
Dat zou wel een prachtig idee zijn. Advies op maat voor iedereen. Geen onduidelijke geluiden, één duidelijk advies. Prachtigquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]dit topic wordt steeds mooier.
Stel je voor mensen hebben verschillende ideeen!
Heb je liever dat we eerst met z'n allen in overleg gaan, enige vorm van consensus bereiken, en dan jou hier onze mening gaan presenteren?
Hey het is maar een meisjequote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:58 schreef Maanvis het volgende:
Han_student, ik heb een vraagje nog voor je: Hoevaak bel je met je moeder?
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:39 schreef Koert het volgende:
[..]
Nee, dat is wat je wilde horen - niet waar je iets aan hebt.
Toedels.quote:
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:24 schreef mafkees01 het volgende:
Ik heb een sms van dr vriend gehad () dat ik moest kappen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |