So truequote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:17 schreef Etcetera het volgende:
Passen en mooi zitten zijn twee hele verschillende dingen
quote:
Dit doet me denken aan Max Payne, deel 3 hoofdstuk 8.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:51 schreef TradeMarkie het volgende:
Opstijgende traumaheli bekogeld in Amsterdam
Voortaan ook maar een machinegeweer onder de traumaheli monteren? Kunnen ze dat tuig meteen overhoop schieten.
Uhuhquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:45 schreef Nesle het volgende:
Zo morgen laatste toets
MaJo die statistiek waar jij het over hebt.. is dat met de muh en sigma enzo? Daar ben ik nu weer mee bezig voor de examens
Job Cohen is sowieso een faalhaas, een prutser.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De Luchtmacht heeft al aangeboden Apaches mee te sturen bij een vlucht naar A'dam.![]()
Cohen is het er niet echt mee eens. Die brabbelde iets over thee drinken ofzo.....
Doe 's niet wil jequote:
Jij houdt van computers, ik van statistiekquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Doe 's niet wil je![]()
Ik ben blij dat je er zo gelukkig van wordt, maar god wat haat ik wiskunde
Ik kreeg rond 1 uur een vriendin op de koffie, maar toen was het waar ooit mijn verstandskies zat nog een beetje aan het bloeden... smaakte niet echt denderendquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga maar eens een emmertje koffie zetten
Gelukkig wel, zou een saai wereldje worden anders hequote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij houdt van computers, ik van statistiekieder zijn eigen ding
"Weet je wat ook lekker is? Een gekookt ei met Aromat!"quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gelukkig wel, zou een saai wereldje worden anders he
Hoe kan ik nou vertellen over een advies dat ik gegeven zou hebben tijdens mijn stage als ik dat nooit heb hoeven doenKutopdrachten
Even bijlezen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:40 schreef iamredleader het volgende:
Nogmaals, problemen met vriend en schoonmoeder..(Deel 2)
Die is net zo mooi als Kan iemand mij goede raad geven??
Zou jij je relatie erop laten stuklopenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Even bijlezen.![]()
Ik zou het trouwens ook schijtirritant vinden als elke dag m'n moeder of schoonmoeder op zou bellen.
Gewoon verzinnenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gelukkig wel, zou een saai wereldje worden anders he
Hoe kan ik nou vertellen over een advies dat ik gegeven zou hebben tijdens mijn stage als ik dat nooit heb hoeven doenKutopdrachten
Dat dus, maar die vriend net zo goed.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:09 schreef Etcetera het volgende:
Ze heeft een punt hoor, maar ik denk dat ze er compleet verkeerd mee om is gegaan
Ja, zo lang hebben ze ook nog niet wat... ik heb juist vermeden om te zeggen dat ik iets NIET wilde hebben. Ik zou me vreselijk bedillerig voelen als ik dat meteen deedquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:09 schreef Etcetera het volgende:
Tuurlijk is die vriend een sufkut, maar ik heb het idee dat die TS er een veel groter probleem van maakt dan dat het daadwerkelijk isAls Pitt tegen mij zegt 'IK WIL dat je dit en dat' dan heb ik ook iets van 'ja je kunt nog wel meer willen ja'
Ze heeft een punt hoor, maar ik denk dat ze er compleet verkeerd mee om is gegaan
Eenzaam of niet, daar hoor je vriendinnen voor te hebben. Ik heb ook geen vader, maar mijn moeder heeft godzijdank niet alles alleen maar met mij besproken.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:12 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb geen zin om 2 van die topics door te spitten, maar is er nog wel een vader in het spel of niet?
Misschien is ze wel eenzaam?
Lijkt me in ieder geval behoorlijk ruk, zo'n driehoeksverhouding.
Ik vraag me trouwens wel af of TS zich niet iets teveel druk maakt.
Ik bel vrijwel dagelijks met mijn moederquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Even bijlezen.![]()
Ik zou het trouwens ook schijtirritant vinden als elke dag m'n moeder of schoonmoeder op zou bellen.
Ik vind dat ze zich misschien wat onhandig uitdrukt, maar ik denk dat haar drukte wel logisch is. Het is toch ook irritant zo'n moeder? En dan heb je ook nog een vriend die dat totaal niet inziet.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:12 schreef Nembrionic het volgende:
That's pretty fucking hardquote:
Ik geloof dat ik gelezen heb dat de ouders van TS op 3 jarige leeftijd zijn gescheiden?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:12 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb geen zin om 2 van die topics door te spitten, maar is er nog wel een vader in het spel of niet?
Misschien is ze wel eenzaam?
Lijkt me in ieder geval behoorlijk ruk, zo'n driehoeksverhouding.
Oh daar krijg ik ook jeuk van hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat dus, maar die vriend net zo goed.![]()
En die moeder. Mijn hemel.
Je zult maar zo aan je zoon blijven hangen.
Er "behoren" zoveel dingen maar dat is toch lang niet altijd het geval?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Eenzaam of niet, daar hoor je vriendinnen voor te hebben. Ik heb ook geen vader, maar mijn moeder heeft godzijdank niet alles alleen maar met mij besproken.
Het lijkt me meer een kan-niet-loslaten-issue
Ik bel mijn moeder ook regelmatig hoor, soms elke dag, soms iets minder, maar dat is heel iets anders dan dat je moeder JOU elke dag 2x belt. En dat je dan ook altijd opneemt ook al ben je met iets anders bezig, omdat je het idee hebt dat je dat voor haar over moet hebbenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik bel vrijwel dagelijks met mijn moeder![]()
Ja het kan zeer vervelend zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vind dat ze zich misschien wat onhandig uitdrukt, maar ik denk dat haar drukte wel logisch is. Het is toch ook irritant zo'n moeder? En dan heb je ook nog een vriend die dat totaal niet inziet.Ik kan me de drukte wel voorstellen.
Dan vraag ik me wel af of er ook niet andere dingen spelen of dat de TS de boel opblaast voor zichzelf.quote:Ik ben er helemaal door geobsedeerd geraakt en denk de hele dag aan niks anders.
M'n vader niet meer, maar m'n moeder nog wel. Ze is opgenomen in een verpleegtehuis en is dementerend, dus vandaar dat ik opgevoed ben door m'n zus.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik bel vrijwel dagelijks met mijn moeder![]()
misschien een persoonlijke vraag, maar leven jouw ouders nog? Omdat je het laatst had over je zus die je heeft opgevoed en je het nooit over je ouders hebtals het te persoonlijk is negeer deze vraag dan, ik ben een nieuwsgierig Aagje
Ok dat is wel ernstig jaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik bel mijn moeder ook regelmatig hoor, soms elke dag, soms iets minder, maar dat is heel iets anders dan dat je moeder JOU elke dag 2x belt. En dat je dan ook altijd opneemt ook al ben je met iets anders bezig, omdat je het idee hebt dat je dat voor haar over moet hebben
Dat dus.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik bel mijn moeder ook regelmatig hoor, soms elke dag, soms iets minder, maar dat is heel iets anders dan dat je moeder JOU elke dag 2x belt. En dat je dan ook altijd opneemt ook al ben je met iets anders bezig, omdat je het idee hebt dat je dat voor haar over moet hebben
En je kunt niet gewoon zeggen dat je geen advies hebt hoeven geven?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:15 schreef Etcetera het volgende:
That's pretty fucking hard
En ik denk niet dat het als advies wordt gezien dat ik heb mogen bepalen welke chocomelk er zou komen
Ok.quote:Ik geloof dat ik gelezen heb dat de ouders van TS op 3 jarige leeftijd zijn gescheiden?
Mijn moeder en ik msnen ook wel jaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:20 schreef Soempie het volgende:
Ook gewoon 's morgens even op msn of 's middags tussendoor.
Ah okquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
M'n vader niet meer, maar m'n moeder nog wel. Ze is opgenomen in een verpleegtehuis en is dementerend, dus vandaar dat ik opgevoed ben door m'n zus.![]()
En ik vind het wel wat anders in jouw geval. Je belt zelf ook met je moeder. Het is neem ik aan niet vaste prik twee keer per dag dat zij jou belt?
Ik sprak m'n zus ook elke dag, maar het was niet dat ze elke avond per se moest bellen. Ook gewoon 's morgens even op msn of 's middags tussendoor. Dat vaste prik en altijd maar opdraven is denk ik het grootste probleem.
Dank dat dat wel meevalt. Ik zou er ook geobserdeerd door raken als het elke dag zou gebeuren. Dan zit je om een uur of negen: 'straks gaat ze weer bellen'.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:20 schreef Nembrionic het volgende:
Dan vraag ik me wel af of er ook niet andere dingen spelen of dat de TS de boel opblaast voor zichzelf.
Dat hoop ik ook inderdaadquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:24 schreef LadyBlack het volgende:
We hebben trouwens nog niks weer van PS gehoord he.... ik hoop maar dat dr moeder al wat minder pijn heeft.
Ik heb gezegd dat ik geen advies heb hoeven geven, en heb toen geprobeerd de vragen te beantwoorden naar aanleiding van een ding waar ik tegenaan ben gelopen tijdens m'n stage zelfquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En je kunt niet gewoon zeggen dat je geen advies hebt hoeven geven?
Of dat zeggen en er dan een casus bij stoppen?
Thanksquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:26 schreef LadyBlack het volgende:
Ik luister jouw library op Last fm MaJoLeuke muziek
Dat hebben we dan weer niet geloof ik maar ik snap het nog wel!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uhuh
maar betrouwbaarheidsinterval ligt wel weer iets anderssigma gedeeld door wortel N en vermenigvuldigen met de z-waarde (die je weer berekend door x min mu gedeeld door sigma
) dit getal trek je af en tel je op bij het gemiddelde en dan heb je het betrouwbaarheidsinterval
statistiek
Dikgedrukt. Dat dus. En niet de hele dag.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dank dat dat wel meevalt. Ik zou er ook geobserdeerd door raken als het elke dag zou gebeuren. Dan zit je om een uur of negen: 'straks gaat ze weer bellen'.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zeg ook niet dat dat tof is natuurlijkquote:Helemaal omdat die vriend dus haar probleem niet ziet.
Politicologie & Religieuze studies (geloof ik) richting Islam óf Jodendomquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:29 schreef Nesle het volgende:
[..]
Dat hebben we dan weer niet geloof ik maar ik snap het nog wel!Wat doe jij voor studie dan precies dat je dit moet doen? Ik vind het wel geinig namelijk
En nu moet ik het eigenlijk nog doorlezen op foutenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]goedzo!!
Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen
Mja, als het maar lang genoeg aanhoudt en je totaal geen begrip krijgt, dan erger je je daar toch de hele dag door aan. Niet per se die moeder, maar de houding van je vriend en dat blijkt dat er niet over gepraat kan worden.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dikgedrukt. Dat dus. En niet de hele dag.
Uhuh, éigenlijk wel.....quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En nu moet ik het eigenlijk nog doorlezen op fouten
Waar ben jij mee bezig
Ja nu lijkt het net alsof ik alles in de schoenen van TS wil schuiven maar dat is natuurlijk niet zoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, als het maar lang genoeg aanhoudt en je totaal geen begrip krijgt, dan erger je je daar toch de hele dag door aan. Niet per se die moeder, maar de houding van je vriend en dat blijkt dat er niet over gepraat kan worden.
Ik heb even de broer van PS gevraagd, als ik het goed begreep gaat het een klein beetje beter maar ligt ze nog wel in het ziekenhuisquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:24 schreef LadyBlack het volgende:
We hebben trouwens nog niks weer van PS gehoord he.... ik hoop maar dat dr moeder al wat minder pijn heeft.
Altijd handig, zo'n AKQ-Teamquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb even de broer van PS gevraagd, als ik het goed begreep gaat het een klein beetje beter maar ligt ze nog wel in het ziekenhuis
Heel snel even doorgelezenquote:
Denk wel dat ze zich te druk maakt, maar kan dat dus wel begrijpen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:36 schreef Nembrionic het volgende:
Ja nu lijkt het net alsof ik alles in de schoenen van TS wil schuiven maar dat is natuurlijk niet zo
Ik vraag me gewoon alleen af of ze zich er af en toe niet té druk over maakt.
Ik vind trouwens dat TS zelf maar eens aan de bel bij schoonmoeder moet gaan trekken. Maargoed, dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan.
Heb het er maar heel kort met haar broer over gehad, niet het meest leuke onderwerp. Maar als er complicaties waren geweest, dan had ik dat nu wel geweten.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Altijd handig, zo'n AKQ-Team![]()
Ik hoop alleen voor d'r dat dat het enige was.
Echt, als ik nu ga eten heb ik om half 8 weer hongerquote:
Jeetje dat is nog veel te jong voor dementiequote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:29 schreef Soempie het volgende:
M'n moeder was 39 toen ik geboren werd. Voor die tijd wel een oude moeder, maar tegenwoordig hoor je het zo vaak. Ze is nu 65.![]()
M'n vader zou vandaag jarig geweest zijn. 79 jaar als hij nog zou leven.![]()
Ik was een ongelukje.
Z'n moeder was dan vast ook een stuk jonger dan z'n vader. Ouwe viespeuk.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:50 schreef MaJo het volgende:
ik zat ooit met een jongen van 17 in de klas, zijn vader was toen 80
Dit is voor politicologiequote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:29 schreef Nesle het volgende:
[..]
Dat hebben we dan weer niet geloof ik maar ik snap het nog wel!Wat doe jij voor studie dan precies dat je dit moet doen? Ik vind het wel geinig namelijk
Religiestudiesquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Politicologie & Religieuze studies (geloof ik) richting Islam óf Jodendom
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:04 schreef Soempie het volgende:
Wel als m'n vriend gewoon zegt: jouw probleem en verder geen poging doet om te zien hoe het op mij overkomt.Dan kan ik me wel voorstellen dat het stukloopt. Hij hoeft het niet met me eens te zijn, maar erover praten is wel belangrijk. Wiebel en ik kunnen best wel tegengas geven aan elkaar en dat vind ik prettig, maar als iets echt belangrijk is voor de ander kunnen we ook afspraken maken en een compromis zoeken.
Kom zeg, als elke dag je moeder belt. Wtf.Ben je net aan het kletsen, leuke avond, film kijken, met vrienden uit, whatever...komt je moeder élke keer tussendoor. Ik zou me er helemaal over opvreten, net als TS.
Hehe inderdaadquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Z'n moeder was dan vast ook een stuk jonger dan z'n vader. Ouwe viespeuk.![]()
jaquote:
Ik wist dat het iets met Religie wasquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Religiestudiesrichting jodendom
vandaar het Ivrit ernaast
Ik ben een man blijjkbaarquote:
Je zat ook bijna goedquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik wist dat het iets met Religie was
[..]
Ik ben een man blijjkbaar
Dan ben ik ook een echte vrouwquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:07 schreef Etcetera het volgende:
Nou ja, ik heb wel meer dan 1 paar schoenen
- 1 paar all stars (verlopen en afgetrapt)
- 1 paar adidas laarsjes (zolen zijn los)
- 1 paar laarzen van Doc. Martens (doen pijn aan m'n voeten)
- 1 paar hakken (die bij m'n galajurk hoordenzijn te klein)
- 1 paar sportschoenen die ik draag
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan ben ik ook een echte vrouw
4x all stars
2x le Coq sportif laarzen
1x hakschoentjes
2x stoffen laarzen
1x nette schoentjes
4x ballerina's![]()
Petitie linkjequote:Bie de Lidl levert RTV Noord gepeperde boete op
GRONINGEN - RTV Noord krijgt een gepeperde rekening gepresenteerd. Reden is het veelvuldig draaien van het nummer Bie de Lidl van de Bende mit Pazzipanten.
Door het meermaals ten gehore brengen van Bie de Lidl heeft de omroep de reclameregels met voeten getreden, zegt het Commissariaat voor de Media. Daarom krijgt RTV Noord een boete van 33.000 euro. Om geen risico te lopen heeft de omroep besloten het liedje vanaf nu te weren.
Hoofd gevarieerde programma's, Mischa van den Berg, baalt stevig en vindt het oordeel van het commissariaat maar haarkloverij. 'Moeten wij een creatieve uiting beperken, omdat hier misschien iets van reclame in zit? Daar geloof ik niet in. Dit is leuk, hier hebben mensen lol aan gehad', fulmineert hij. Ook de leden van de Bende zijn verbolgen. 'Hartstikke balen, zeggen zij, voor RTV Noord natuurlijk, maar het kost ons ook een hoop inkomsten'.
Het Commissariaat voor de Media wil niet reageren. Wel laat de instantie desgewenst weten dat de zaak aan het rollen kwam na een klacht van een supermarkt die zich achtergesteld voelde.
RTV Noord heeft tot woensdag de tijd om in beroep te gaan. Via deze site kunnen mensen bovendien kenbaar maken dat ze het niet eens zijn met het besluit, door een petitie te ondertekenen.
Hoe kun je het nou niet met me eens zijn.quote:
Nah, in werkelijkheid gaat het gewoon op de automatische piloot hoor.quote:
Dat had ik ook nooit achter je gezocht hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nah, in werkelijkheid gaat het gewoon op de automatische piloot hoor.![]()
Ik zit thuis heus niet overal een punt van te maken, mocht ik zo overkomen.
En je denkt dat zo'n lap tekst helptquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:42 schreef Soempie het volgende:
Ik vind het gewoon irritant dat WG zegt: wtfzonder uitleg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |