PS en MaJo heb ik begrepenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:58 schreef iamredleader het volgende:
Ik vind het wel een geestig plan om naar de 10-jaars meet te gaan
En de AKQ(SC) meet? Wie organiseert deze nou eigenlijk?
De eerste kamervragen zijn al gesteld: http://pvv.nl/index.php?option=com_deeppockets&task=contShow&id=2216&Itemid=34quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:51 schreef TradeMarkie het volgende:
Opstijgende traumaheli bekogeld in Amsterdam
Voortaan ook maar een machinegeweer onder de traumaheli monteren? Kunnen ze dat tuig meteen overhoop schieten.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:36 schreef Etcetera het volgende:
Ik had vorige week een nieuwe pc en geen videokaart.
Ik heb nu een videokaart en geen pc.
Er klopt iets niet
Gewoon posterformaat als dat kan, maar dan horizontaalquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ik heb ze nog nooit gezien bij ons in de winkel, maar ik zal het eens laten vragen aan de slagers en de leverancier. Wil je zo'n enorm ding of een poezelig kleintje dan?
en dat lammetje in de banner is
Mijn vriendje heeft De Vleeswaaierquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
kan je voor mij zo'n vleesposter regelen of een adres waar ik er een kan kopen? Jij hebt connecties in die wereld
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:39 schreef Etcetera het volgende:
Ik wilde Vista installeren en kreeg een BSOD op die nieuwe pc - zelfs met een originele Vista cd. Dus die pc naar de pcboer gebracht vandaag
Maar er moest nog een videokaart in, want er zat een onboard en dat is niet genoeg voor een gamerEn laat ik nou vandaag die videokaart hebben gekregen
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:36 schreef Etcetera het volgende:
Ik had vorige week een nieuwe pc en geen videokaart.
Ik heb nu een videokaart en geen pc.
Er klopt iets niet
Ja niet dusquote:
Met een beetje mazzel morgenmiddag/avondquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En wanneer worden de beide onderdelen samengevoegd?
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:42 schreef LadyBlack het volgende:
En wanneer worden de beide onderdelen samengevoegd?
Domme verslag!? Het is onderdeel van je toekomst!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:43 schreef Etcetera het volgende:
Ja niet duszit nu op de pc van m'n ouders te zwoegen op dat domme verslag
quote:
Ga met je pistooltjes oefenen ofzoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Domme verslag!? Het is onderdeel van je toekomst!
Goed zoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja niet duszit nu op de pc van m'n ouders te zwoegen op dat domme verslag
Overmorgen sta/kniel/lig ik weer een dag op de schietbaan.quote:
Lijkt me best leuk om te doen trouwensquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Overmorgen sta/kniel/lig ik weer een dag op de schietbaan.
Morgenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:49 schreef Soempie het volgende:
Wanneer moest het ook alweer worden ingeleverd?
Als je dat eens wilt doen is geen enkel probleem. Wij hebben een schietwedstrijd voor burgers.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Lijkt me best leuk om te doen trouwens
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je dat eens wilt doen is geen enkel probleem. Wij hebben een schietwedstrijd voor burgers.
Je hoeft alleen maar een dag lang vol te houden dat jij mijn partner bent en je mag mee doen.
Bleh. Succes.quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je dat eens wilt doen is geen enkel probleem. Wij hebben een schietwedstrijd voor burgers.
Je hoeft alleen maar een dag lang vol te houden dat jij mijn partner bent en je mag mee doen.
Die wil mee johquote:
Dank jequote:
Twee vrouwen mee, ok. Maar mijn collega's zien te overtuigen dat ik een relatie heb met een vrouw èn een man gaat niet lukken.quote:
Ik denk ook niet dat ik Pitt kan overhalen om te doen alsof hij een relatie met jou heeftquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Twee vrouwen mee, ok. Maar mijn collega's zien te overtuigen dat ik een relatie heb met een vrouw èn een man gaat niet lukken.
Ik zeg: trio.quote:
Heeft hij geen leuke jurk en een blonde pruik?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ik Pitt kan overhalen om te doen alsof hij een relatie met jou heeft
Ik heb niet eens een jurkquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heeft hij geen leuke jurk en een blonde pruik?
Oh, jammer.quote:
Sorryquote:
Oh wachtquote:
Ik heb ook maar 1 jurk.quote:
Tuurlijk pas je die nog!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Oh wacht
Ik heb een galajurk liggen ergensMaar die pas ik vast niet meer, da's van minimaal 4 jaar geleden
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb ook maar 1 jurk.![]()
Ik heb een jurkentrauma.Vroeger kreeg ik altijd jurkjes aan, terwijl ik ook altijd in bomen wilde klimmen en dan stonden er vaak jongens onder de boom naar boven te kijken.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb ook maar 1 jurk.![]()
Ik heb een jurkentrauma.Vroeger kreeg ik altijd jurkjes aan, terwijl ik ook altijd in bomen wilde klimmen en dan stonden er vaak jongens onder de boom naar boven te kijken.
![]()
![]()
Passen en mooi zitten zijn twee hele verschillende dingenquote:
Mag Pitt ook meequote:Ik zoek nog een dame die met mij mee gaat naar het korpsdiner in het Catshuis. Ga je mee?
Zelfde regels....quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:17 schreef Etcetera het volgende:
Mag Pitt ook meeOf geldt hetzelfde als met die schietwedstrijd
Jullie zijn toch geen siamese tweeling?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:17 schreef Etcetera het volgende:
Mag Pitt ook meeOf geldt hetzelfde als met die schietwedstrijd
Bummerquote:
Nee maar hij houdt ook wel van lekker gratis etenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jullie zijn toch geen siamese tweeling?
Geen idee. Maar ik zat net nog wel even te luisteren naar "Search-Wine_And_Choke". Wat een toeval!quote:
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt, ik ben maar een simpele militair, maar; Goed gedaan!!!!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:23 schreef MaJo het volgende:
Ik had net de tofste statistiek aha erlebnis
zat op de Uva te zwoegen om een betrouwbaarheidsinterval te bereken maar kreeg steeds een veel te klein getal eruit.
onderweg naar de metro bedacht ik dat ik de standaardfout gebruikte in plaats van de standaarddeviatie. Meteen uitgerekend en nu klopt het
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:23 schreef MaJo het volgende:
Ik had net de tofste statistiek aha erlebnis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |