Ben benieuwd hoeveel mensen er gaan.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:44 schreef Professional het volgende:
Tuurlijk niet, ga toch niet naar zo`n gedrocht kijken!
quote:Op maandag 6 april 2009 09:48 schreef Hulkio het volgende:
Mogen andere mensen hier ook posten of is dit topic alleen van jullie twee?
quote:Op donderdag 9 april 2009 09:36 schreef Hulkio het volgende:
@Timo: Fusie tussen Roda JC en Fortuna Sittard afgeblazen
Heerlijk tochquote:Op donderdag 9 april 2009 09:21 schreef Professional het volgende:
Zit nu in seizoen 5, en het word maar waziger en waziger.
Denk je dat je een antwoord krijgt, komt er weer een nieuwe vraag.
Dat komt door die schrijvers staking. Anders had het seizoen 16 afleveringen geteld.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:49 schreef Timo20 het volgende:
jammer genoeg is dit wel een kort seizoen, met maar 14 afleveringen
Ja dat dacht ik alquote:Op donderdag 9 april 2009 13:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat komt door die schrijvers staking. Anders had het seizoen 16 afleveringen geteld.
aha okquote:Doordat die 2 afleveringen er dat seizoen niet zijn gekomen worden seizoen 5 en 6 (de 2 laatste seizoenen) elk 17 afleveringen i.p.v. 16.
quote:En dan is het verhaal uit
Dan vinden ze je opeens lief, zodat je niet meer gaat zeurenquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:14 schreef Professional het volgende:
Ik moet zeggen dat Play bij mij opeens retesnel geworden is.
Afgelopen zaterdag bestelling geplaatst, gistermiddag binnengekomen, ben ik echt niet gewend van ze.
Komt misschien door mijn gezeik bij de laatste 2 bestellingen.
Ja dat is zeker waar. Als je een beetje goed zoekt kun je je een kapitaal besparen wanneer je alleen online koopt en niet in de winkelquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:05 schreef Professional het volgende:
Zolang hun de bestellingen gewoon goed blijven regelen zie ik geen probleem. Laatste tijd hebben ze erg veel leuke dingen in de aanbieding. Kunnen sommige NL sites nog wat van leren.
Hoe kan het dat ik die miniserie niet ken? Dat wil ik zienquote:Op woensdag 15 april 2009 13:33 schreef Dizer het volgende:
Hallo
Ik zit echt stevig te wachten op de NL DVD uitgave van:
[ afbeelding ]
Wilde er eigenlijk ook niet aan beginnen maar toen ik afgelopen najaar deze laptop kocht zat er een blu-ray speler ingebouwd die ik kan aansluiten op m`n tvquote:Op maandag 20 april 2009 10:54 schreef Professional het volgende:
Als ik nu eens een BluRay speler had dan wel ja.
Maar ik ga deze week eens beginnen aan de installatie van mijn nieuwe HDX player.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |