Ik heb besloten Vista over te slaan en Windows 7 te nemen zodra het uit isquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:19 schreef Etcetera het volgende:
Dat toestemming vragen kun je uitzetten toch? En dat het meer geheugen inneemt kan ik wel mee levenVerder vind ik XP lang zo mooi niet als Vista, maar ik kan in XP wel alles vinden, ben benieuwd of dat met Vista ook zo is
Het is geen 2002 meerquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:20 schreef Zeroku het volgende:
Ik denk niet dat je ermee kan leven als je een 50Gig geheugen hebt, dan is die wel heel snel vol he.
Herkenbaar +1quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:20 schreef Etcetera het volgende:
Dikke fuck, het is wel lastig om met een frisse instal te draaien als je zo gewend bent aan dingenHeb net een keer of 10 hetzelfde proggie gedownload omdat ik dacht dat het niet binnen kwam. Stonden allemaal op de desktop
50Gb schijfruimte bedoel je zekerquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:20 schreef Zeroku het volgende:
Ik denk niet dat je ermee kan leven als je een 50Gig geheugen hebt, dan is die wel heel snel vol he.
Ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Even een klusvraag tussendoor: heeft een hoger wattage bij een klopboor echt zin?
Omdat ik nog steeds mn nieuwe pc niet in bestelling heb gezet heb ik voor mn laptop maar even een 500gb schijfje meegenomen zaterdag. Voor de pc wacht ik even tot ATi met nieuwe chipjes komt volgende maand.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
50Gb schijfruimte bedoel je zekerIk heb nu 250, wil minimaal 1 Terra erbij hebben
Nee,quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:23 schreef Soempie het volgende:
Mannen topic.
Ok. Beter geen 500W kopen als je er mee in muren wilt boren dusquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee,
nś is het een mannentopic:
[ afbeelding ]
Ehm, ligt ook enorm aan wat voor muur(beton? steen? gasbeton?) en of je een (goed) steenboortje hebt gebruiktquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ok. Beter geen 500W kopen als je er mee in muren wilt boren dus
Wil je over koken praten danquote:
Ook leukquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Omdat ik nog steeds mn nieuwe pc niet in bestelling heb gezet heb ik voor mn laptop maar even een 500gb schijfje meegenomen zaterdag. Voor de pc wacht ik even tot ATi met nieuwe chipjes komt volgende maand.
Ja, ik dacht, die knul doet zo zijn best ons land te verdedigen, die heeft dat wel nodig.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:38 schreef Cobra4 het volgende:
Net op tijd zie ik: Bier en Tieten !!!
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, ik dacht, die knul doet zo zijn best ons land te verdedigen, die heeft dat wel nodig.
Hoe dat zo? Had hij ze niet gewassen?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:45 schreef Etcetera het volgende:
Bitterballen!
Hier is het beton. Maar als ik een klopboor koop, wil ik die bij voorkeur nog 30 jaar kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ehm, ligt ook enorm aan wat voor muur(beton? steen? gasbeton?) en of je een (goed) steenboortje hebt gebruikt
quote:Vrouwen willen mannen in een Bentley
Mannen met dure auto's zijn aantrekkelijker voor vrouwen dan mannen met een oud barrel, zo wijst onderzoek uit.
Wetenschappers aan de Universiteit van Wales lieten vrouwen foto's zien van mannen achter het stuur van een zilveren Bentley Continental ter waarde van 75.000 euro en gezeten in een oude Ford Fiesta. Alle vrouwen tussen de 21 en 40 jaar oud kozen – hoe verrassend – voor de kerel in de Bentley. Psycholoog Michael Dunn publiceerde zijn conclusies in het prestigieuze British Journal of Psychology.
Mannen
Uit hetzelfde onderzoek bleek ook dat mannen niet geļnteresseerd zijn in het vervoermiddel van vrouwen. Mannen kijken slechts naar het uiterlijk van de vrouw. De mannen werden op dezelfde manier getest als de vrouwen. Het onderzoek bevestigde maar weer eens dat vrouwen op zoek zijn naar status en geld zodat mannen goed voor eventuele nakomelingen kunnen zorgen. Mannen willen 'slechts' een mooie vrouw.
Oppervlakkig
Saillant detail: dr. Dunn rijdt zelf in een oude Ford Ka…Uit het onderzoek kan ook geconcludeerd worden dat vrouwen oppervlakkiger zijn dan mannen. "Geef toe, er is voldoende bewijs die de stelling onderbouwd", aldus Dunn in telegraph.co.uk.
Juist. En vrouwen zoeken volwassen pappa-figuren vanwege allerlei complexen. Oftewel: als 70+ers scoor je goed bij sappige jonge meiden.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:58 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kom op zeg.. als je geld hebt..
Koop je toch geen bentley. Die koop je alleen als je geld hebt en 70+ bent qua leeftijd. Wat een ouwe-mannen-bakken zijn dat
Ah, jammer dat ik dat gisteren niet heb gezien. Ik zag al wel een topic over hem op Fok.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:02 schreef Whiteguy het volgende:
Die Nijmegenaar die bij DWDD was gisteren heeft wel een erg hip filmpje gemaakt gezien zn budget van 150 euro
Dat filmpje is echt zó hard gejat van HL 2quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, jammer dat ik dat gisteren niet heb gezien. Ik zag al wel een topic over hem op Fok.
Ik vroeg me af hoe hij het voor elkaar heeft gekregen met die voertuigen!
Oh, je zoekt ook een lekker sappig ding om mee stoeien?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:04 schreef wyccie het volgende:
Dan wil ik best wel een oude man zijn. Geef mij zo'n ding maar.
Kijk es bij de labelsquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat filmpje is echt zó hard gejat van HL 2
Dat kan wel zijn, maar doe jij het hem na?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:05 schreef Zeroku het volgende:
Dat filmpje is echt zó hard gejat van HL 2
Nee, ik wil gewoon een big ass auto (waar ik waarschijnlijk deuken in ga rijdenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:06 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, je zoekt ook een lekker sappig ding om mee stoeien?
Ja soms vraag ik me echt af waar die hoge budgetten goed voor zijn want de effecten zijn vaak om te huilen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn, maar doe jij het hem na?
Ik heb films op dat Go Short-festival gezien die met een groter budget er slechter uitzien.
[..]
Oh, nou geef mij dat sappige ding maarquote:Nee, ik wil gewoon een big ass auto (waar ik waarschijnlijk deuken in ga rijden)
Zo iets?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:08 schreef wyccie het volgende:
Nee, ik wil gewoon een big ass auto (waar ik waarschijnlijk deuken in ga rijden)
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/Video.video.0.html?&no_cache=1quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, jammer dat ik dat gisteren niet heb gezien. Ik zag al wel een topic over hem op Fok.
Ik vroeg me af hoe hij het voor elkaar heeft gekregen met die voertuigen!
De enige vrouw waarvan ik weet dat ze een Bentley heeft...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja soms vraag ik me echt af waar die hoge budgetten goed voor zijn want de effecten zijn vaak om te huilen.
[..]
Oh, nou geef mij dat sappige ding maar
Helemaal als ze zo'n auto heeft
Ik dacht dat Jordan er ook een had, da's zeg maar de Tatjana van Engelandquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De enige vrouw waarvan ik weet dat ze een Bentley heeft...
mag wat mij betreft met bentley en al weg blijven.. brr
[ afbeelding ]
Ze wil een kindquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja sorry, ik bedoel natuurlijk een sappig ding mét inhoudquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Brr... dat zal dan niet van mij worden.quote:
Hoe zou ze dat beestje gaan noemen?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:19 schreef wyccie het volgende:
Als accessoire.
Buttersquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe zou ze dat beestje gaan noemen?
Het zou me niks verbazenquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Brr... dat zal dan niet van mij worden.
Als ik dat mens zie (en vooral hoor) kruipt ie direct weer terug in zn schulp
Ik snap werkelijk waar niet waarom deze dwaas de moeite heeft genomen zoiets verschrikkelijk slechts op het internet te zetten. Echt. Het doet gewoon pijn:quote:
Die heb ik zelf en is complete overkill voor m'n oudersquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:42 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Is wel wat duurder maar Jeez, die is echt fijn!
Even opzoekenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:49 schreef Whiteguy het volgende:
Labtec heeft wel goedkope desktop setjes.
Labtec = dochter onderneming van logitech dus kwalitatief gewoon oke.
Ja dat is het 2de planquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:50 schreef Zeroku het volgende:
Je kunt uiteraard ook gewoon goedkopere kopen bij lokale PC-winkel. Dit soort dingen zijn vanaf 5 euro te koop en werken altijd.
Bij zo'n video heb ik een keer gemeld dat het niet geschikt was voor familiesquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk waar niet waarom deze dwaas de moeite heeft genomen zoiets verschrikkelijk slechts op het internet te zetten. Echt. Het doet gewoon pijn:
Ik was in een restaurant in de hometown van Soempiequote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oeh leuk, wat voor restaurant?
Ik ben dit weekend nog in een prima steakhouse geweest. Lekker stuk T-bone, maar het laatste vlees was niet van het bot af te krijgen
Dat staat er tochquote:
Al 14 uur bezig?quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo'n spelletje Red Alert kan toch altijd langer duren dan je van te voren plant
wacht maar tot ze de willem de zwijger laan dicht gooien binnenkort, dan gaat het pas echt chaos worden in leiden ...quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:22 schreef iamredleader het volgende:goeiemorgen
zometeen nog een hele tijd de files in. Ben nu in Leiden om de auto op te halen na een kleine beurt, en het staat overal vast
Nee, minuut of 40 in plaats van 15. Valt nog wel mee, maar ik wilde gaan slapenquote:
Foto's mogen niet, vanwege een ingewikkelde juridische regelquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:52 schreef Whiteguy het volgende:
toch apart he bij die moord in amsterdam... er is nu een signalement van de dader nu ze alle kinderen verhoord hebben.
'tevens gaat de politie videobeelden van de camera's van de scholen bekijken om de vlucht route te bepalen'
wtf
waarom moeilijk doen over een signalement als er gewoon videobeelden zijn
net zoals er in een rechtszaal altijd een compositie tekening gemaakt moet worden... kan iemand mij uitleggen waarom we anno 2009 niet gewoon een FOTO maken ?
Ik zag em net voor het eerstquote:
Dat is bij meer reclames, zoals de Goeiemoggel. De Joop Braakhekke WC-reclame vond ik de eerste keer ook wel leuk bedachtquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:03 schreef Etcetera het volgende:
Eerste keer issie wel leuk inderdaadMaar na een keer of vijf is het gewoon dom
Bij Femke Halsema heb ik ook bijna altijd het "Nouhouhou! Het is niet eerlijk!" ideequote:Op woensdag 25 maart 2009 11:06 schreef Whiteguy het volgende:
nu ik toch even aan het zagen ben... wat komt die agnes kant toch altijd over als een verschrikkelijk irritant kut wijf. net een zeurend klein kind. geen beste opvolger van marijnissen
sterven maakt je op de lange termijn echter wel degelijk slanker. wat dat betreft wel producten die hun belofte waar maken.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Illegale afslankmiddelen vaak gevaarlijk
Joh... zouden ze daarom misschien illegaal zijn?
klopt ik zit even op mn telefoon nu mn laptop even een schijf aan het klonen isquote:
Wat stond er eerst dan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
klopt ik zit even op mn telefoon nu mn laptop even een schijf aan het klonen is
t9 is ook niet alles
strevenquote:
Een van de redenen dat ik lekker thuis blijf wonen in mn studententijd... dat gezeik van anderen heb ik weinig zin inquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:52 schreef Etcetera het volgende:
huisgenotes from hell! altijd leuk als de mensen over wie het gaat zich aanmelden op FOK!
quote:
Ik zie een match.....quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:10 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, nou geef mij dat sappige ding maar
Helemaal als ze zo'n auto heeft
En toch kan het wonen met huisgenoten zo ontzettend tof zijnquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Een van de redenen dat ik lekker thuis blijf wonen in mn studententijd... dat gezeik van anderen heb ik weinig zin inEn als je dingen moet delen met anderen zoals douche, keuken en wc waardoor niemand zich er voor verantwoordelijk voelt ontstaat er al gauw gezeik.
Tuurlijk, heeft allemaal zn voor en zn nadelen. Maar ik hou het er maar gewoon op dat ik na de zomer aan het werk ga en dan wat voor mezelf ga zoeken.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En toch kan het wonen met huisgenoten zo ontzettend tof zijn![]()
Ik snap het probleem van huisgenoten niet zo goed.... je houdt toch ook rekening met de huisgenoten die je nu hebt, namelijk je ouders?Alleen kun je met huisgenoten ook nog wel eens een feestje bouwen
'k weet niet. Wyc, ben jij een beetje sappig?quote:
Ligt er aan waar ik ga werken. Woon-werk verkeer zo kort mogelijk houden is voor mij belangrijker dan die paar keer dat ik langs familie ga.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:24 schreef LadyBlack het volgende:
En blijf je dan in de buurt wonen of wil je tegen die tijd wel ergens anders heen?
Ik zou opzich wel graag wat dichter bij mn moeder willen wonen... Groningen - Enschede is wel zo'n afstand dat ik dan ook wil blijven logeren, terwijl het me leuk lijkt om af en toe gewoon even langs te wippen voor koffie of eten ofzo.
Ik ken zat sappige pruimen van jouw leeftijdquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:41 schreef wyccie het volgende:
Ja.
Beter ras.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:43 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ken zat sappige pruimen van jouw leeftijd
Ik wil een Lush in Groningenquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:43 schreef wyccie het volgende:
Ik wilde misschien vandaag naar de Lush, maar het is kutweer.
Groningen was al populair in het GS-topic over google street view:quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik wil een Lush in Groningen
Hier is trouwens wel dat Google Street View, echt coolik kan gewoon op mn eigen vensterbank kijken
En een vriend van mij is op straat gefotografeerd, en loopt dus nu met een geblurred hoofd
Droge pruim? Dat heeft met leeftijd niets te makenquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Beter ras.
Ik ben van het ras Prunus aride.
Ja nou, GSquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Groningen was al populair in het GS-topic over google street view:
http://img509.imageshack.us/img509/8991/google.jpg
Oef, nee da's de Vishoek...... legendarisch, maar ik kom er bij voorkeur nietquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Groningen was al populair in het GS-topic over google street view:
http://img509.imageshack.us/img509/8991/google.jpg
Is niet jouw vensterbank met die dildo's er op neem ik aan ?
Jaja, bijzondere winkel. Ze produceren zepen op natuurlijke wijze, niet via de petroleumindustrie of zoiets.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:12 schreef lubje25 het volgende:
Dat zal best een bijzondere winkel zijn die Lush. Wordt zo vaak over gepraat hier
Sorry, maar dat vind ik echt zo'n stomme kat!quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:14 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een shirt gekocht met Garfield op de voorkant.![]()
![]()
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sorry, maar dat vind ik echt zo'n stomme kat!
Vrouwenwinkel. Zeg maar de Body Shop in het kwadraatquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:12 schreef lubje25 het volgende:
Dat zal best een bijzondere winkel zijn die Lush. Wordt zo vaak over gepraat hier
Vandaar dat ik het niet ken.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vrouwenwinkel. Zeg maar de Body Shop in het kwadraat
Vanwaar dequote:Op woensdag 25 maart 2009 14:14 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een shirt gekocht met Garfield op de voorkant.![]()
![]()
En een nieuwe jas.
Vrouwentopicquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor.
Ik ben ongesteld, dat verklaart misschien het een en ander.
Ik koop nooit shirts met opdruk van stripfiguren, bands, etc. Vind ik lelijk.quote:
Het werkt nietquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:33 schreef Etcetera het volgende:
http://thenethernet.com/toolbarlanding Ik ga dit proberen
quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik koop nooit shirts met opdruk van stripfiguren, bands, etc. Vind ik lelijk.![]()
Vroeger wel veel shirts gehad van bands. Als ik dat nu terug zie ..
Scanner doet het nietquote:
Ik begrijp nog niet zo wat het is.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:33 schreef Etcetera het volgende:
http://thenethernet.com/toolbarlanding Ik ga dit proberen
Ik ook niet en ik geloof niet dat ik erachter mag komen. Aanmelden wil niet eensquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik begrijp nog niet zo wat het is.
Ik ben pas weer begonnen met WoW.
quote:
Weet ik niet, maar dat zou cool zijnquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:44 schreef Etcetera het volgende:
Het verzenden kost meer dan de zeep
Kan MaJo het niet voor je verzenden
Komt er een bad in de nabije toekomst?quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:50 schreef Soempie het volgende:
Die verzendkosten zijn hoog.![]()
Lush is sowieso duur. Maar als ik een bad heb, dan ga ik toch eens langs.
Dat komt door de broek die ik erbij heb. Ze hadden het shirt ook in het donkergrijs-blauw, maar dat staat niet op die broek.quote:
Nee.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Komt er een bad in de nabije toekomst?![]()
Ik heb wel eens overwogen om een badkuip ergens op de kop te tikken en die gewoon in de badkamer te proppenquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee.![]()
Maar Wiebel was huizen aan het kijken en hij stuurt steeds de huizen met bad door naar mij.![]()
![]()
Al heeft hij zelf het geduld niet om in bad te zitten. Hij vindt dat helemaal niks.
Wat een kut smoes. Alsof er nergens een telefoon met camera of een echte digicam in de buurt is om de foto te fotograferen :")quote:
En dan een emmer er naast om het bad leeg te scheppen richting douche putje als je klaar bent ?quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb wel eens overwogen om een badkuip ergens op de kop te tikken en die gewoon in de badkamer te proppenHoe het dan precies moet gebeuren zie ik dan wel, maar alleen al de mogelijkheid om in bad te gaan is zo
![]()
Ze hebben veel producten die geen bad behoeven hoorquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:50 schreef Soempie het volgende:
Die verzendkosten zijn hoog.![]()
Lush is sowieso duur. Maar als ik een bad heb, dan ga ik toch eens langs.
Sssssstquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat een kut smoes. Alsof er nergens een telefoon met camera of een echte digicam in de buurt is om de foto te fotograferen :")
Ja of een slang in de afvoer, en die richting het doucheputje......quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat een kut smoes. Alsof er nergens een telefoon met camera of een echte digicam in de buurt is om de foto te fotograferen :")
[..]
En dan een emmer er naast om het bad leeg te scheppen richting douche putje als je klaar bent ?
I know. Maar douchen vind ik nou ook weer niet zo speciaal. Wel tof om te krijgen voor onder de douche, maar verder gebruik ik gewoon altijd iets wat goedkoop is en nog wel lekker ruikt. Het is niet een hele happening, onder de douche gaan.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze hebben veel producten die geen bad behoeven hoor
Hij had het toen straks over het glazen huis, de locatie zou bekend gemaakt worden vandaag.quote:
Ik hoop dat het in één of ander kutgehucht is. Die kunnen het toerisme wel gebruiken en dan staat het mij niet in de weg.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:17 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik verklap niets.
Het wordt bekend gemaakt in het programma van CS en SL.
De opties zijn, naast Rotterdam, Enschede, Groningen, Eindhoven en Tilburg........quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hoop dat het in één of ander kutgehucht is. Die kunnen het toerisme wel gebruiken en dan staat het mij niet in de weg.
Helaas voor jou hebben de uitverkoren steden meer dan 100.000 inwoners.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hoop dat het in één of ander kutgehucht is. Die kunnen het toerisme wel gebruiken en dan staat het mij niet in de weg.
Ik zie 1 stad en 4 kutgehuchten. Dat is mooi. Goede kans dat het niet in mijn achtertuin is.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
De opties zijn, naast Rotterdam, Enschede, Groningen, Eindhoven en Tilburg........
quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie 1 stad en 4 kutgehuchten. Dat is mooi. Goede kans dat het niet in mijn achtertuin is.
Nog steeds gefrustreerd nadat je op NU.nl had kunnen lezen dat Michel Platini 'Ajax geen schijn van kans meer geeft om de Champions League ooit nog te winnen'?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie 1 stad en 4 kutgehuchten. Dat is mooi. Goede kans dat het niet in mijn achtertuin is.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Last.fm niet langer gratis Zaten hier geen lastfmmers?
Ik probeer nog via Youtube en P2P.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Last.fm niet langer gratis Zaten hier geen lastfmmers?
1. ik woon niet in Amsterdamquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nog steeds gefrustreerd nadat je op NU.nl had kunnen lezen dat Michel Platini 'Ajax geen schijn van kans meer geeft om de Champions League ooit nog te winnen'?
Ik ben geen voetbalfan, en al helemaal niet voor Ajax, maar Platini is een zakquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nog steeds gefrustreerd nadat je op NU.nl had kunnen lezen dat Michel Platini 'Ajax geen schijn van kans meer geeft om de Champions League ooit nog te winnen'?
Oh sorry, ik was even in de war met MadMaster.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
1. ik woon niet in Amsterdam
2. ik ben niet voor Ajax
3. ik ben geen voetbalfan
Ik ben gewoon dat hele Glazen Huis en Serious Request zo beu.
Sowieso heb ik het gehad met Franse autoriteiten. Thales die prutst met de OV-chipkaartappratuur, Veolia die pas na een halve dag ondersteunend personeel stuurt naar een buschauffeur die overvallen wordt door een stroomstootwapen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben geen voetbalfan, en al helemaal niet voor Ajax, maar Platini is een zak
Hopelijk valt ze weer over haar poedel.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:43 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)n-last-pauze-in.html
Heel goed. Wat een gruwel van een mens.
Eventueel kan hier een premie aan de nabestaanden tegenover staan als extra motivatie.quote:De levensverwachting bij geboorte was in 2003 voor mannen 76,2 jaar en voor vrouwen 80,9 jaar. De gezonde levensverwachting voor mannen en vrouwen ligt lager respectievelijk op 69,7 en 72,6 jaar voor 2002
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:15 schreef Whiteguy het volgende:
Dat hele gedoe over het verhogen van de AOW leeftijd... ik heb nog wel een andere oplossing voor dit probleem:
Ik stel voor dat we de levensverwachting VERLAGEN.
-Lagere accijnzen op alcohol en tabak. Dit zorgt in eerste instantie wel voor minder overheidsinkomsten, maar omdat er ook meer van geconsumeerd gaat worden zou dit effect wel eens mee kunnen vallen. Zie ook http://studenten.net/life(...)kers_vooral_doorgaan
-Sterke versoepeling euthenasie mogelijkheden. 90% Van alle ziektekosten die je maakt in je leven, maak je in je laatste levensjaar/jaren. Veel mensen zijn al ruim voor die tijd levensmoe, dus dan is euthenasie een reeele optie voor die mensen. Zie ook hier de volgende quote:
[..]
Eventueel kan hier een premie aan de nabestaanden tegenover staan als extra motivatie.
-Geen invoering snacktax
-Stimulatie emigratie naar goedkopere landen na (of vlak voor) pensioenleeftijd. Kosten van levensonderhoud zijn in landen als Portugal, Thailand, Suriname veel lager. Laat ouderen hun laatste jaren lekker in het zonnetje slijten in dergelijke goedkopere landen, maar dan wel tegen gereduceerd AOW tarief. De kosten voor medische voorzieningen zullen normaal gesproken ook lager liggen.
-Afschaffen verplichting dragen van gordels in die bejaarden 45km karretjes
Nog meer mensen ideeen voor mijn nieuw op te richten partij?
Jaarlijkse opruiming. Alles boven de 67 wordt ritueel geslacht op de Dam onder toeziend oog van televisiecameras.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:15 schreef Whiteguy het volgende:
Dat hele gedoe over het verhogen van de AOW leeftijd... ik heb nog wel een andere oplossing voor dit probleem:
-Lagere accijnzen op alcohol en tabak. Dit zorgt in eerste instantie wel voor minder overheidsinkomsten, maar omdat er ook meer van geconsumeerd gaat worden zou dit effect wel eens mee kunnen vallen. Zie ook http://studenten.net/life(...)kers_vooral_doorgaan
-Sterke versoepeling euthenasie mogelijkheden. 90% Van alle ziektekosten die je maakt in je leven, maak je in je laatste levensjaar/jaren. Veel mensen zijn al ruim voor die tijd levensmoe, dus dan is euthenasie een reeele optie voor die mensen. Zie ook hier de volgende quote:
[..]
Eventueel kan hier een premie aan de nabestaanden tegenover staan als extra motivatie.
-Geen invoering snacktax
-Stimulatie emigratie naar goedkopere landen na (of vlak voor) pensioenleeftijd. Kosten van levensonderhoud zijn in landen als Portugal, Thailand, Suriname veel lager. Laat ouderen hun laatste jaren lekker in het zonnetje slijten in dergelijke goedkopere landen, maar dan wel tegen gereduceerd AOW tarief. De kosten voor medische voorzieningen zullen normaal gesproken ook lager liggen.
Het meest erge is misschien nog wel dat ik dit soort ideeen niet eens meer zo heel erg vindtquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
-Geen invoering snacktax
Dat vind ik dan weer wat minder geslaagdquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jaarlijkse opruiming. Alles boven de 67 wordt ritueel geslacht op de Dam onder toeziend oog van televisiecameras.
En nu ga ik slapen.
Het gaat wel iets langer duren dan vorig jaar drie retourtjes Breda, maar ik ben wel present.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:43 schreef Etcetera het volgende:
Kun je die zelf niet makenIk heb er geen verstand van hoor
Of gewoon een dun jurkje eronder aan doen?
Ofyles, ben jij ook blij![]()
Mijn moeder bood al aan om een jurkje in elkaar te zetten jaquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:43 schreef Etcetera het volgende:
Kun je die zelf niet makenIk heb er geen verstand van hoor
Of gewoon een dun jurkje eronder aan doen?
Ofyles, ben jij ook blij![]()
Ik heb mijn opa 6 jaar lang in een verzorgingstehuis rond zien dwalen omdat hij zo dement was dat hij van voren niet wist dat ie van achteren nog leefde. Ik zou graag in mijn testament op willen laten nemen dat zodra zoiets bij mij overkomt en ik opgenomen moet worden in een dergelijke instelling dat iemand bij mij de spuit er in zet of de stekker er uit haalt. Kwaliteit van leven is dan toch 0, zowel voor de persoon in kwestie als de nabestaanden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:24 schreef Etcetera het volgende:
Het meest erge is misschien nog wel dat ik dit soort ideeen niet eens meer zo heel erg vindt
[..]
Ik zat ook al te kijkenquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:44 schreef LadyBlack het volgende:
Toen dat meisje zei dat ze bij de FeBo was dacht ik: ff de webcam bekijken, maar ik zie niksAlleen maar het druilerige weer en de Markt
Ik blijf het knap vindenquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het gaat wel iets langer duren dan vorig jaar drie retourtjes Breda, maar ik ben wel present.
Elastiekquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn moeder bood al aan om een jurkje in elkaar te zetten ja![]()
Maar er is nog een probleempje: hij zit redelijk krap rond mn borstkas, en dat is nou juist het gedeelte wat ik vrijdag nogal intensief moet gebruiken: grote teugen lucht anders krijg ik die hoge noten er nooit uit
Eigenlijk ging ik die drie decemberdagen gratis per trein, maar goed.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:47 schreef Etcetera het volgende:
Ik blijf het knap vindenHeb ik er echt niet voor over
Kannietquote:
Dan zou ik denk ik dat doenquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Kanniet![]()
Ik kan misschien het meisje achter me wel vragen om zodra we op het podium staan, mn rits wat losser te doenDe helft van de meisjes zal ook wel direct naast de schoenen gaan staan want op galaschoenen kun je niet normaal staan
Mij hoorde je vorig jaar ook niet klagen toen ik dagelijks Amsterdam-Breda moest afleggen. Ik zie dit juist als een avontuur.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:05 schreef Etcetera het volgende:
Glazen Huis gaat naar Groningen En het gezeik is begonnen hoor'Oh wat ver weg!' 'Waarom niet wat centraler!' Mieperds
Andersom is het toch ook ver weg voor Groningers
Daar heb ik ook nog iets moois over gehoord: mijn vriend moet af en toe voor een (landelijke) cursus naar Utrecht. Hij krijgt dan van zijn faculteit wel reis- en hotelkosten vergoed. Nu wordt de cursus eenmalig in Groningen gegeven, en stond er in de mail: "omdat het ditmaal zo ver weg is krijgen de deelnemers een onkostenvergoeding."quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:05 schreef Etcetera het volgende:
Glazen Huis gaat naar Groningen En het gezeik is begonnen hoor'Oh wat ver weg!' 'Waarom niet wat centraler!' Mieperds
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog iets moois over gehoord: mijn vriend moet af en toe voor een (landelijke) cursus naar Utrecht. Hij krijgt dan van zijn faculteit wel reis- en hotelkosten vergoed. Nu wordt de cursus eenmalig in Groningen gegeven, en stond er in de mail: "omdat het ditmaal zo ver weg is krijgen de deelnemers een onkostenvergoeding."![]()
Vanuit de cursus dus. Echt zo idioot, die psychologische afstand
Mij maakt het weinig uit, maar ik ken een groot 3FM-fan hier in Leeuwarden. Ik denk dat die zeker een aantal keer er heen gaatquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:42 schreef Etcetera het volgende:
woohoo GroningenNem blij, lekker bij 'm uit de buurt
Tim blij, beetje bereikbaar vanuit Leeuwarden
Lady blij, ik blij
What did I doquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wil Etcetera zich melden in de AKQ? Ik herhaal, wil Etcetera zich melden in de AKQ?
Wie zei datquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Soms klinkt iemand een tijd lang verstandig, en dan komt er zo'n uitspraak:
"Volgens de numerologie van de illuminati kunnen die aanslagen op 5 april of 4 mei 2009 plaatsvinden. Pakistani zullen hiervoor verantwoordelijk worden gehouden, maar het is de Amerikaanse overheid zelf die deze aanslagen beraamt om zo een oorlog tegen China en Rusland te kunnen starten."
Dus een Big Tastyquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
McDonald's vond het nodig om een banner te plaatsen dat ze nu de Big Tasty Bacon ook zonder bacon hebben...
Ehm...kijk anders hier even naar en je snapt waarom Groningen éigenlijk niet handig is:quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:05 schreef Etcetera het volgende:
Groningen schijnt het anders met de SR Truck het het beste te hebben gedaanquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ehm...kijk anders hier even naar en je snapt waarom Groningen éigenlijk niet handig is:
[ afbeelding ]
Waarom denk je dat Groningen zo graag wilde dat het glazen huis hier zou komen te staanquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ehm...kijk anders hier even naar en je snapt waarom Groningen éigenlijk niet handig is:
[ afbeelding ]
Onterecht inderdaad. Zwolle stelt namelijk óók al niets voorquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Groningen schijnt het anders met de SR Truck het het beste te hebben gedaan
Ik zeg ook niet dat het handig is trouwens, maar ik word echt zat van mensen die denken dat er na Zwolle niks meer komt in het noorden
Zoals ik al zei: een kutgehucht dat het toerisme goed kan gebruikenquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Groningen zo graag wilde dat het glazen huis hier zou komen te staan
Ene Koen Hoefgeestquote:
Nee nee nee! Een Big Tasty Classic!quote:[..]
Dus een Big Tasty
Komt omdat het westen vol zit met schijnheilige mensen als je al te lui bent om die 2 uur in de trein te zittenquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: een kutgehucht dat het toerisme goed kan gebruiken
Maar als je gewoon naar de bevolkingsaantal kijkt, dan is het gewoon niet handig in Groningen.
We hebben ooit in Groningen een meet gehouden en die was ook bijzonder klein vanwege dezelfde reden.
Nou, "bijzonder groot" in ieder geval 8 en volgens mij ben ik dan nog iemand vergeten.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:16 schreef Etcetera het volgende:
Is er al eens een meet geweest dan die bijzonder groot was![]()
Ik, nem, redleader, saskiaR, Bertha, Tim, neleosquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:22 schreef wyccie het volgende:
Wie waren er eigenlijk op die meet?
Dat is wel een hele slechte openingszinquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik stond vandaag op de pont (doe ik echt nooit![]()
), zegt er iemand: Deze gaat naar de overkant, toch?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik, Asmo, MaJo, Iamredleader, Stanley_Climbfall + een vriend, Dartfanaat, Daffodille, ChrisJX.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:22 schreef wyccie het volgende:
Wie waren er eigenlijk op die meet?
Oh, er waren twee meets?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:24 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik, nem, redleader, saskiaR, Bertha, Tim, neleos
of bedoel je groningen meet: ik nem, neleos, soempie, en stanley
Drie meets?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:27 schreef Nembrionic het volgende:
Ik, Asmo, MaJo, Iamredleader, Stanley_Climbfall + een vriend, Dartfanaat, Daffodille, ChrisJX.
Ik twijfel nu stiekem of IARL erbij was maar ik kan me haast niet voorstellen dat niet zo was.
Antwoorden: "Misschien zinkt ie wel!" Daarna diep zuchten en over de rand van de pont in het water gaan starenquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Of nog beter: Ik hoop dattie zinkt!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Antwoorden: "Misschien zinkt ie wel!" Daarna diep zuchten en over de rand van de pont in het water gaan staren
Retourtje A'dam Groningen is behoorlijk duur anders hoorquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Komt omdat het westen vol zit met schijnheilige mensen als je al te lui bent om die 2 uur in de trein te zitten(jij niet trouwens)
Ja. Er waren 3 meets. 2 in Utrecht en 1 in Groningen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, er waren twee meets?![]()
Jullie hebben Stanley gezien?! Raar?
Deze was de eerste ja.quote:[..]
Drie meets?![]()
Deze was de eerste, hč? Kon me herinneren dat Daf en Asmo er ook bij waren.
quote:
Bij die eerste?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:29 schreef Soempie het volgende:
IARL en Tinuviel toch ook?
Wij zijn Studenten OV gewend denk ikquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Retourtje A'dam Groningen is behoorlijk duur anders hoorlijkt me dat dat ook meespeelt
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:27 schreef wyccie het volgende:
Jullie hebben Stanley gezien?! Raar?
Wat, die heb je bijna ondergekotst!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]ik heb zelfs op zijn bank geslapen
ja, dat dacht ik.quote:
nietusquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat, die heb je bijna ondergekotst!![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
ohnee, dat was de shoarmawinkelquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Toen moest ik niet kotsen hoorquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
ohnee, dat was de shoarmawinkel
Wat een nacht
dacht al van huh?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:35 schreef Nembrionic het volgende:
Ik weet het alweer. Neleos.
Ik bedoelde dat die bij de eerste meet was, niet dat kotsenquote:
Ja, zowel Tuniviel dus alsmede zijn broerquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:39 schreef Soempie het volgende:
De broer dus. Ik had in elk geval onthouden dat IARL iemand had meegenomen.
quote:Today, I was trying to convince my boyfriend that I am NOT a dumb blonde. After screaming at the top of my lungs, I proceeded to trip over a bin and hit my head on a wall. FML
Ik heb niet gekost dan wel niet bijna gekotstquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat die bij de eerste meet was, niet dat kotsen
Oke, maar helemaal goed ging het ook niet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik heb niet gekost dan wel niet bijna gekotst
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik heb niet gekost dan wel niet bijna gekotst
dat zei ik ook niet maar dat wel wel iets heel aders. maar genoeg hieroverquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke, maar helemaal goed ging het ook niet.
Hoe staat het met Duits?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is wel een hele slechte openingszin
[quote]
Het was niet tegen mij
Ik vond het gewoon een intens domme opmerking![]()
Ik weet het niet, ik durf er niet achteraan te gaanquote:
Apart. Ik kreeg een brief en daarna een preek van de rector in zijn kantoor. Tot twee keer toequote:Op woensdag 25 maart 2009 18:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik durf er niet achteraan te gaanIk ben bang dat ze me levend opeet of de conrector weer op me af stuurt die dan tegen me gaat schreeuwen in de gang, zoals dat eerder gebeurd is
ojee..quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik weet het niet, ik durf er niet achteraan te gaanIk ben bang dat ze me levend opeet of de conrector weer op me af stuurt die dan tegen me gaat schreeuwen in de gang, zoals dat eerder gebeurd is
Okayquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat zei ik ook niet maar dat wel wel iets heel aders. maar genoeg hierover
Dat is wel heel dom. Het enige wat je nu nog kunt doen om je ass te redden is een week later het lokaal binnenlopen en doen alsof je dacht dat het een week later gepland was. En dan in huilen uitbarsten.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:48 schreef Yurithemaster het volgende:
dus je hebt niet direct gebeld om te laten weten dat je het straal vergeten was?
Het 8e, niet het 5equote:Op woensdag 25 maart 2009 18:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij zit in spirit'30 neem ik aan
Ook een goeiequote:Op woensdag 25 maart 2009 18:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is wel heel dom. Het enige wat je nu nog kunt doen om je ass te redden is een week later het lokaal binnenlopen en doen alsof je dacht dat het een week later gepland was. En dan in huilen uitbarsten.
Dat was het beste geweest, maarja.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:48 schreef Yurithemaster het volgende:
dus je hebt niet direct gebeld om te laten weten dat je het straal vergeten was?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is wel heel dom. Het enige wat je nu nog kunt doen om je ass te redden is een week later het lokaal binnenlopen en doen alsof je dacht dat het een week later gepland was. En dan in huilen uitbarsten.
(Dit is niet serieus hoor. Ik ben van mening dat je gewoon je verantwoordelijkheid moet nemen.)
Maar dat is toch wel zo vals, hč.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:52 schreef Etcetera het volgende:
Ook een goeieDocenten zullen niet snel schreeuwen tegen een huilend meisje lijkt me
Ik neem aan dat jullie de nummer 1 zijn?quote:
Die Asmo.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:46 schreef Nembrionic het volgende:
Kijk, een juweeltje. De score van de quiz tijdens de meet die voor dubbele punten meedeed voor de echt AKQ
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
(Dit is niet serieus hoor. Ik ben van mening dat je gewoon je verantwoordelijkheid moet nemen.)
Het is niet het meest verstandige idee ooit neequote:Op woensdag 25 maart 2009 18:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar dat is toch wel zo vals, hč.
Ik heb ge-edit.
Had je bij ons op school moeten zitten. En ja, ook dat was een leraar Duits. Typisch?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ook een goeieDocenten zullen niet snel schreeuwen tegen een huilend meisje lijkt me
Tm, ben jij het?!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:57 schreef Zeroku het volgende:
Ja hoor vandaag weer voetbal afgelast....
Dunnoquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Had je bij ons op school moeten zitten. En ja, ook dat was een leraar Duits. Typisch?
quote:
??quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jullie de nummer 1 zijn?![]()
Neequote:
TradeMarkie heeft een paar weken lopen klagen over afgelaste voetbalwedstridjen ivm het weerquote:
Dus dat was ook de reden waarom ik ook zeer eenvoudig drie dagen achter elkaar van Amsterdam naar Breda kon treinen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wij zijn Studenten OV gewend denk ik
Dat verklaart wel een hoopquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dus dat was ook de reden waarom ik ook zeer eenvoudig drie dagen achter elkaar van Amsterdam naar Breda kon treinen.
Ik weet dat die er al een tijdje uit is, maar Half Baked was zo lekkerquote:# Half Baked (bleek een verkeerd ingredient in te zitten wat allergische reacties veroorzaakte.)
Oh nee, ik heb onmiddellijk toen ik er achter kwam (wat de dag erna was) haar een e-mail gestuurd! Maar een face to face durf ik niet aan. Trouwens geen reactie op de mail gehadquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:48 schreef Yurithemaster het volgende:
Dan zou ik juist even contact zoeken want misschien heeft ze wel niet gelezen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh nee, ik heb onmiddellijk toen ik er achter kwam (wat de dag erna was) haar een e-mail gestuurd! Maar een face to face durf ik niet aan. Trouwens geen reactie op de mail gehad
inderdaad even bellen ofzo of langs school gaan misschienquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan zou ik juist even contact zoeken want misschien heeft ze wel niet gelezen.
je kan het beste wel gewoon doen, anders denk die leraar misschien je je er makkelijk probeert vanaf te komen ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |