Ja sorry, ik bedoel natuurlijk een sappig ding mét inhoudquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De enige vrouw waarvan ik weet dat ze een Bentley heeft...
mag wat mij betreft met bentley en al weg blijven.. brr
[ afbeelding ]
Brr... dat zal dan niet van mij worden.quote:
Hoe zou ze dat beestje gaan noemen?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:19 schreef wyccie het volgende:
Als accessoire.
Buttersquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe zou ze dat beestje gaan noemen?
Het zou me niks verbazenquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Brr... dat zal dan niet van mij worden.
Als ik dat mens zie (en vooral hoor) kruipt ie direct weer terug in zn schulp
Ik snap werkelijk waar niet waarom deze dwaas de moeite heeft genomen zoiets verschrikkelijk slechts op het internet te zetten. Echt. Het doet gewoon pijn:quote:
Die heb ik zelf en is complete overkill voor m'n oudersquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:42 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Is wel wat duurder maar Jeez, die is echt fijn!
Even opzoekenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:49 schreef Whiteguy het volgende:
Labtec heeft wel goedkope desktop setjes.
Labtec = dochter onderneming van logitech dus kwalitatief gewoon oke.
Ja dat is het 2de planquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:50 schreef Zeroku het volgende:
Je kunt uiteraard ook gewoon goedkopere kopen bij lokale PC-winkel. Dit soort dingen zijn vanaf 5 euro te koop en werken altijd.
Bij zo'n video heb ik een keer gemeld dat het niet geschikt was voor familiesquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk waar niet waarom deze dwaas de moeite heeft genomen zoiets verschrikkelijk slechts op het internet te zetten. Echt. Het doet gewoon pijn:
Ik was in een restaurant in de hometown van Soempiequote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oeh leuk, wat voor restaurant?
Ik ben dit weekend nog in een prima steakhouse geweest. Lekker stuk T-bone, maar het laatste vlees was niet van het bot af te krijgen
Dat staat er tochquote:
Al 14 uur bezig?quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo'n spelletje Red Alert kan toch altijd langer duren dan je van te voren plant
wacht maar tot ze de willem de zwijger laan dicht gooien binnenkort, dan gaat het pas echt chaos worden in leiden ...quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:22 schreef iamredleader het volgende:goeiemorgen
zometeen nog een hele tijd de files in. Ben nu in Leiden om de auto op te halen na een kleine beurt, en het staat overal vast
Nee, minuut of 40 in plaats van 15. Valt nog wel mee, maar ik wilde gaan slapenquote:
Foto's mogen niet, vanwege een ingewikkelde juridische regelquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:52 schreef Whiteguy het volgende:
toch apart he bij die moord in amsterdam... er is nu een signalement van de dader nu ze alle kinderen verhoord hebben.
'tevens gaat de politie videobeelden van de camera's van de scholen bekijken om de vlucht route te bepalen'
wtf
waarom moeilijk doen over een signalement als er gewoon videobeelden zijn
net zoals er in een rechtszaal altijd een compositie tekening gemaakt moet worden... kan iemand mij uitleggen waarom we anno 2009 niet gewoon een FOTO maken ?
Ik zag em net voor het eerstquote:
Dat is bij meer reclames, zoals de Goeiemoggel. De Joop Braakhekke WC-reclame vond ik de eerste keer ook wel leuk bedachtquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:03 schreef Etcetera het volgende:
Eerste keer issie wel leuk inderdaadMaar na een keer of vijf is het gewoon dom
Bij Femke Halsema heb ik ook bijna altijd het "Nouhouhou! Het is niet eerlijk!" ideequote:Op woensdag 25 maart 2009 11:06 schreef Whiteguy het volgende:
nu ik toch even aan het zagen ben... wat komt die agnes kant toch altijd over als een verschrikkelijk irritant kut wijf. net een zeurend klein kind. geen beste opvolger van marijnissen
sterven maakt je op de lange termijn echter wel degelijk slanker. wat dat betreft wel producten die hun belofte waar maken.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Illegale afslankmiddelen vaak gevaarlijk
Joh... zouden ze daarom misschien illegaal zijn?
klopt ik zit even op mn telefoon nu mn laptop even een schijf aan het klonen isquote:
Wat stond er eerst dan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
klopt ik zit even op mn telefoon nu mn laptop even een schijf aan het klonen is
t9 is ook niet alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |