Dat was het beste geweest, maarja.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:48 schreef Yurithemaster het volgende:
dus je hebt niet direct gebeld om te laten weten dat je het straal vergeten was?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is wel heel dom. Het enige wat je nu nog kunt doen om je ass te redden is een week later het lokaal binnenlopen en doen alsof je dacht dat het een week later gepland was. En dan in huilen uitbarsten.
(Dit is niet serieus hoor. Ik ben van mening dat je gewoon je verantwoordelijkheid moet nemen.)
Maar dat is toch wel zo vals, hè.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:52 schreef Etcetera het volgende:
Ook een goeieDocenten zullen niet snel schreeuwen tegen een huilend meisje lijkt me
Ik neem aan dat jullie de nummer 1 zijn?quote:
Die Asmo.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:46 schreef Nembrionic het volgende:
Kijk, een juweeltje. De score van de quiz tijdens de meet die voor dubbele punten meedeed voor de echt AKQ
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is wel heel dom. Het enige wat je nu nog kunt doen om je ass te redden is een week later het lokaal binnenlopen en doen alsof je dacht dat het een week later gepland was. En dan in huilen uitbarsten.
(Dit is niet serieus hoor. Ik ben van mening dat je gewoon je verantwoordelijkheid moet nemen.)
Het is niet het meest verstandige idee ooit neequote:Op woensdag 25 maart 2009 18:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar dat is toch wel zo vals, hè.
Ik heb ge-edit.
Had je bij ons op school moeten zitten. En ja, ook dat was een leraar Duits. Typisch?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ook een goeieDocenten zullen niet snel schreeuwen tegen een huilend meisje lijkt me
Tm, ben jij het?!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:57 schreef Zeroku het volgende:
Ja hoor vandaag weer voetbal afgelast....
Dunnoquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Had je bij ons op school moeten zitten. En ja, ook dat was een leraar Duits. Typisch?
quote:
??quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jullie de nummer 1 zijn?![]()
Neequote:
TradeMarkie heeft een paar weken lopen klagen over afgelaste voetbalwedstridjen ivm het weerquote:
Dus dat was ook de reden waarom ik ook zeer eenvoudig drie dagen achter elkaar van Amsterdam naar Breda kon treinen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wij zijn Studenten OV gewend denk ik
Dat verklaart wel een hoopquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dus dat was ook de reden waarom ik ook zeer eenvoudig drie dagen achter elkaar van Amsterdam naar Breda kon treinen.
Ik weet dat die er al een tijdje uit is, maar Half Baked was zo lekkerquote:# Half Baked (bleek een verkeerd ingredient in te zitten wat allergische reacties veroorzaakte.)
Oh nee, ik heb onmiddellijk toen ik er achter kwam (wat de dag erna was) haar een e-mail gestuurd! Maar een face to face durf ik niet aan. Trouwens geen reactie op de mail gehadquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:48 schreef Yurithemaster het volgende:
dus je hebt niet direct gebeld om te laten weten dat je het straal vergeten was?
Dan zou ik juist even contact zoeken want misschien heeft ze wel niet gelezen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh nee, ik heb onmiddellijk toen ik er achter kwam (wat de dag erna was) haar een e-mail gestuurd! Maar een face to face durf ik niet aan. Trouwens geen reactie op de mail gehad
inderdaad even bellen ofzo of langs school gaan misschienquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan zou ik juist even contact zoeken want misschien heeft ze wel niet gelezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |