Al 14 uur bezig?quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo'n spelletje Red Alert kan toch altijd langer duren dan je van te voren plant
wacht maar tot ze de willem de zwijger laan dicht gooien binnenkort, dan gaat het pas echt chaos worden in leiden ...quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:22 schreef iamredleader het volgende:goeiemorgen
zometeen nog een hele tijd de files in. Ben nu in Leiden om de auto op te halen na een kleine beurt, en het staat overal vast
Nee, minuut of 40 in plaats van 15. Valt nog wel mee, maar ik wilde gaan slapenquote:
Foto's mogen niet, vanwege een ingewikkelde juridische regelquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:52 schreef Whiteguy het volgende:
toch apart he bij die moord in amsterdam... er is nu een signalement van de dader nu ze alle kinderen verhoord hebben.
'tevens gaat de politie videobeelden van de camera's van de scholen bekijken om de vlucht route te bepalen'
wtf
waarom moeilijk doen over een signalement als er gewoon videobeelden zijn
net zoals er in een rechtszaal altijd een compositie tekening gemaakt moet worden... kan iemand mij uitleggen waarom we anno 2009 niet gewoon een FOTO maken ?
Ik zag em net voor het eerstquote:
Dat is bij meer reclames, zoals de Goeiemoggel. De Joop Braakhekke WC-reclame vond ik de eerste keer ook wel leuk bedachtquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:03 schreef Etcetera het volgende:
Eerste keer issie wel leuk inderdaadMaar na een keer of vijf is het gewoon dom
Bij Femke Halsema heb ik ook bijna altijd het "Nouhouhou! Het is niet eerlijk!" ideequote:Op woensdag 25 maart 2009 11:06 schreef Whiteguy het volgende:
nu ik toch even aan het zagen ben... wat komt die agnes kant toch altijd over als een verschrikkelijk irritant kut wijf. net een zeurend klein kind. geen beste opvolger van marijnissen
sterven maakt je op de lange termijn echter wel degelijk slanker. wat dat betreft wel producten die hun belofte waar maken.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Illegale afslankmiddelen vaak gevaarlijk
Joh... zouden ze daarom misschien illegaal zijn?
klopt ik zit even op mn telefoon nu mn laptop even een schijf aan het klonen isquote:
Wat stond er eerst dan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
klopt ik zit even op mn telefoon nu mn laptop even een schijf aan het klonen is
t9 is ook niet alles
strevenquote:
Een van de redenen dat ik lekker thuis blijf wonen in mn studententijd... dat gezeik van anderen heb ik weinig zin inquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:52 schreef Etcetera het volgende:
huisgenotes from hell! altijd leuk als de mensen over wie het gaat zich aanmelden op FOK!
quote:
Ik zie een match.....quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:10 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, nou geef mij dat sappige ding maar
Helemaal als ze zo'n auto heeft
En toch kan het wonen met huisgenoten zo ontzettend tof zijnquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Een van de redenen dat ik lekker thuis blijf wonen in mn studententijd... dat gezeik van anderen heb ik weinig zin inEn als je dingen moet delen met anderen zoals douche, keuken en wc waardoor niemand zich er voor verantwoordelijk voelt ontstaat er al gauw gezeik.
Tuurlijk, heeft allemaal zn voor en zn nadelen. Maar ik hou het er maar gewoon op dat ik na de zomer aan het werk ga en dan wat voor mezelf ga zoeken.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En toch kan het wonen met huisgenoten zo ontzettend tof zijn![]()
Ik snap het probleem van huisgenoten niet zo goed.... je houdt toch ook rekening met de huisgenoten die je nu hebt, namelijk je ouders?Alleen kun je met huisgenoten ook nog wel eens een feestje bouwen
'k weet niet. Wyc, ben jij een beetje sappig?quote:
Ligt er aan waar ik ga werken. Woon-werk verkeer zo kort mogelijk houden is voor mij belangrijker dan die paar keer dat ik langs familie ga.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:24 schreef LadyBlack het volgende:
En blijf je dan in de buurt wonen of wil je tegen die tijd wel ergens anders heen?
Ik zou opzich wel graag wat dichter bij mn moeder willen wonen... Groningen - Enschede is wel zo'n afstand dat ik dan ook wil blijven logeren, terwijl het me leuk lijkt om af en toe gewoon even langs te wippen voor koffie of eten ofzo.
Ik ken zat sappige pruimen van jouw leeftijdquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:41 schreef wyccie het volgende:
Ja.
Beter ras.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:43 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ken zat sappige pruimen van jouw leeftijd
Ik wil een Lush in Groningenquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:43 schreef wyccie het volgende:
Ik wilde misschien vandaag naar de Lush, maar het is kutweer.
Groningen was al populair in het GS-topic over google street view:quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik wil een Lush in Groningen
Hier is trouwens wel dat Google Street View, echt coolik kan gewoon op mn eigen vensterbank kijken
En een vriend van mij is op straat gefotografeerd, en loopt dus nu met een geblurred hoofd
Droge pruim? Dat heeft met leeftijd niets te makenquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Beter ras.
Ik ben van het ras Prunus aride.
Ja nou, GSquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Groningen was al populair in het GS-topic over google street view:
http://img509.imageshack.us/img509/8991/google.jpg
Oef, nee da's de Vishoek...... legendarisch, maar ik kom er bij voorkeur nietquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Groningen was al populair in het GS-topic over google street view:
http://img509.imageshack.us/img509/8991/google.jpg
Is niet jouw vensterbank met die dildo's er op neem ik aan ?
Jaja, bijzondere winkel. Ze produceren zepen op natuurlijke wijze, niet via de petroleumindustrie of zoiets.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:12 schreef lubje25 het volgende:
Dat zal best een bijzondere winkel zijn die Lush. Wordt zo vaak over gepraat hier
Sorry, maar dat vind ik echt zo'n stomme kat!quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:14 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een shirt gekocht met Garfield op de voorkant.![]()
![]()
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sorry, maar dat vind ik echt zo'n stomme kat!
Vrouwenwinkel. Zeg maar de Body Shop in het kwadraatquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:12 schreef lubje25 het volgende:
Dat zal best een bijzondere winkel zijn die Lush. Wordt zo vaak over gepraat hier
Vandaar dat ik het niet ken.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vrouwenwinkel. Zeg maar de Body Shop in het kwadraat
Vanwaar dequote:Op woensdag 25 maart 2009 14:14 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een shirt gekocht met Garfield op de voorkant.![]()
![]()
En een nieuwe jas.
Vrouwentopicquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor.
Ik ben ongesteld, dat verklaart misschien het een en ander.
Ik koop nooit shirts met opdruk van stripfiguren, bands, etc. Vind ik lelijk.quote:
Het werkt nietquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:33 schreef Etcetera het volgende:
http://thenethernet.com/toolbarlanding Ik ga dit proberen
quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik koop nooit shirts met opdruk van stripfiguren, bands, etc. Vind ik lelijk.![]()
Vroeger wel veel shirts gehad van bands. Als ik dat nu terug zie ..
Scanner doet het nietquote:
Ik begrijp nog niet zo wat het is.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:33 schreef Etcetera het volgende:
http://thenethernet.com/toolbarlanding Ik ga dit proberen
Ik ook niet en ik geloof niet dat ik erachter mag komen. Aanmelden wil niet eensquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik begrijp nog niet zo wat het is.
Ik ben pas weer begonnen met WoW.
quote:
Weet ik niet, maar dat zou cool zijnquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:44 schreef Etcetera het volgende:
Het verzenden kost meer dan de zeep
Kan MaJo het niet voor je verzenden
Komt er een bad in de nabije toekomst?quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:50 schreef Soempie het volgende:
Die verzendkosten zijn hoog.![]()
Lush is sowieso duur. Maar als ik een bad heb, dan ga ik toch eens langs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |