Mijn soempie wat doe jequote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:44 schreef Etcetera het volgende:
sope
Vervelend Timik word al chagerijnig van een muis met balletje ipv optisch/laser
Het is toch wiebels soempiequote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:47 schreef Etcetera het volgende:
oh ja
ga maar wat anders doen wiebel, hier is niks te zien hoor
dus, vertel
* sleurt etcie mee naar een donker stil hoekje in het topicquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou dan moet je hier niet zijn, we zijn net gaan roddelenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:01 schreef MaJo het volgende:
Ik heb eindelijk mijn boek opengeslagen en een paragraaf gelezen
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
* sleurt etcie mee naar een donker stil hoekje in het topicOeh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is er toen nog iets noemenswaardigs gebeurd?
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Terechte klacht.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:44 schreef Etcetera het volgende:
sope
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nou dan moet je hier niet zijn, we zijn net gaan roddelen
[..]
Oeh!
is er toen nog iets noemenswaardigs gebeurd?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat er daadwerkelijk nog mensen met een muis met balletje werkenquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Ik sinds dit decennium niet meer.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat er daadwerkelijk nog mensen met een muis met balletje werken
Dit is wat ik bijna dagelijks luister op 3FM.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:38 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben niet zo dol op Nederlandse rapmuziek, maar dit is best een grappig zomers liedje
Hij doet het op magische wijze nu ineens welquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:44 schreef Etcetera het volgende:
sope
Degauss helpt je niet van krassen in de coating afquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:49 schreef Etcetera het volgende:
Kun je die monitor niet degrauzen of helpt dat geen fuck
Het deed "doing" en er waren wat groovy kleurtjes, maar het helpt nietquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:13 schreef Etcetera het volgende:
Nee dat vermoedde ik al maar je weet maar nooit waar het goed voor is
Gisteren naar de kroeg geweest, vandaag hele middag op pad geweest, we vonden het wel even genoegquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat houdt jou thuis Etc? Niet naar de kroeg? Of even genoeg weggeweest na het vorige weekend?
Bij deze pc zat een muis met balletje, die heb ik gewoon aangesloten. Hiervoor had ik een optische. Daarvan liep het pijltje wel eens weg over het scherm.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:32 schreef Etcetera het volgende:
Dat er daadwerkelijk nog mensen met een muis met balletje werken
Ik heb Hotmail. Dat zegt al genoeg, denk ik.quote:Op zondag 22 maart 2009 00:13 schreef Etcetera het volgende:
Mij ook niet hoorNet als Myspace/Linkedin/Twitter en weet ik veel welke zooi nog meer. Ik heb Hyves en daar doe ik al bar weinig mee
Oh dat doet de mijne ook wel eensquote:Op zondag 22 maart 2009 00:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bij deze pc zat een muis met balletje, die heb ik gewoon aangesloten. Hiervoor had ik een optische. Daarvan liep het pijltje wel eens weg over het scherm.
quote:Voor iemand die zo veel eet achter de pc doet mijn balletjesmuis het prima!
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Ik heb wel eens uit verveling de kabel van een koptelefoon stuk gemaakt. Later dat weekend had ik daar wel spijt vanquote:Op zondag 22 maart 2009 02:02 schreef TradeMarkie het volgende:
Bij de laatste muis die niet deed wat ik wilde heb ik z'n staart in 2 stukken gehakt
[maxima]quote:Op zondag 22 maart 2009 02:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb wel eens uit verveling de kabel van een koptelefoon stuk gemaakt. Later dat weekend had ik daar wel spijt van
Ik had al een nieuwe muis klaarliggenquote:Op zondag 22 maart 2009 02:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb wel eens uit verveling de kabel van een koptelefoon stuk gemaakt. Later dat weekend had ik daar wel spijt van
We mogen weer en daar zul je mij niet over horen klagenquote:Op zondag 22 maart 2009 09:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is er deze week een excuus TM of moet je weer echt het veld op?
En wat doe jij zo vroeg op op zondag?quote:Op zondag 22 maart 2009 10:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Joppe en Oosthuizen...
Rare jongens die Hollanders
Ik was een makreel, nee niet MaJo's laptop, aan het slachten en 2 broodjes makreel aan het etenquote:Op zondag 22 maart 2009 10:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Make note, niet meer tegen TM zeggen dat je niet voetbalt. Dan hoor je in een keer niets meer.
Mjah maar om dat nou te zeggenquote:Op zondag 22 maart 2009 13:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vragen is makkelijker
Hebben we een mooie afkorting voor: RTFM!
Even aankloppen voor je naar binnen gaat? Honger is honger lijkt mequote:Op zondag 22 maart 2009 14:00 schreef MaJo het volgende:
Dilemma:
mijn ouders hebben beneden een heftig gesprek met een vriend en wil ze daarbij niet storen. Maar ik heb vet honger![]()
what to do?
quote:Op zondag 22 maart 2009 15:12 schreef MaJo het volgende:
Nou, ik heb wat gegetenik ga zo met mijn moeder mee naar kantoor om daar te studeren. Daar is het zo saai dat ik niet afgeleid kan worden
Hoezeequote:Op zondag 22 maart 2009 19:59 schreef TradeMarkie het volgende:
we hebben zelf 2-1 gewonnen,de koploper verspeelde punten vanmiddag, we staan nu echt helemaal bovenaan
quote:Op zondag 22 maart 2009 20:22 schreef TradeMarkie het volgende:
Als ik jou was zou ik trouwens niet naar Nemo gaan wyccie, ik vond het niet echt de moeite waard, er was maar 1 afdeling waar wij echt een tijdje geweest zijn om wat dingen te doen en te proberen, verder teveel gericht op kinderen en daar had je toch al een hekel aan
quote:
ja best welquote:Op zondag 22 maart 2009 22:15 schreef MaJo het volgende:
Leren gaat echt goedben klaar met statistiek, nu het andere deel aan het leren, over onderzoeksmethoden.
Heb het tentamen trouwens om 5 uur 's middags, dat is toch een vet rare tijd?
Maar dat heb je nietquote:Op zondag 22 maart 2009 22:26 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Met deze foto zou je zeggen dat ik gelijk heb
Toemaar, welke vakken moet je morgen?quote:Op zondag 22 maart 2009 22:46 schreef Nesle het volgende:
Morgen weer twee tentamens.... nog 8 te gaan
Ik pak mn rust en zit om 10u weer klaar
Late reply, sorry, ik was de hele dag de hort opquote:Op zondag 22 maart 2009 12:15 schreef B.ertha het volgende:
Tim, heb je nog iets van die lijst? Mijn vader wil iig wel meewerken
Goed voor jou, jammer voor mij. Ik ben vandaag twee Lushwinkels ingelopen om te kijken of je misschien moest werkenquote:Op zondag 22 maart 2009 18:26 schreef MaJo het volgende:
Het is hier meteen stil![]()
ik ben goed aan het studerenga meteen weer verder
Volgens mij vroeg ze om een linkjequote:Op zondag 22 maart 2009 23:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Late reply, sorry, ik was de hele dag de hort op
Tof dat je vader wil meewerken! Weet hij hoe hij dingen vetgedrukt of onderstreept kan maken in Word? Dat lijkt mij de handigste optie. Mocht er een "Anders, namelijk" antwoord tussen zitten dan kan dat er gewoon onder getypt worden.
Papa van B.: alvast bedankt!
Hoop dat de andere kandidaten een beetje dom zijn dan heb je tenminste nog een kans op echt mee te mogen doenquote:Op zondag 22 maart 2009 23:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zag vandaag de avatar van PS nog op de voorkant van een boek staan
En ik mag mee doen aan 1 tegen 100. Er is alleen nog niet bekend wanneer
Zou mooi zijn, maar voorlopig komen we daar niet achterquote:Op zondag 22 maart 2009 23:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoop dat de andere kandidaten een beetje dom zijn dan heb je tenminste nog een kans op echt mee te mogen doen
We zullen wel zienquote:Op zondag 22 maart 2009 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, maar voorlopig komen we daar niet achter
Dan zal ik zeker kijken. Ik ben intens blij dat 1 tegen 100 weer terugkomt op de buis, op de zondagavond is er geen reet op TV (afgezien van De Pappenheimers, maar die komt pas tegen eind november/begin december terug op de buis).quote:Op zondag 22 maart 2009 23:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zag vandaag de avatar van PS nog op de voorkant van een boek staan
En ik mag mee doen aan 1 tegen 100. Er is alleen nog niet bekend wanneer
Je hebt inderdaad lutsers die voor schijnbaar eenvoudige vragen een escape inzetten en later in het spel puur moeten rekenen op hun algemene kennis, vaak met verlies tot gevolg.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoop dat de andere kandidaten een beetje dom zijn dan heb je tenminste nog een kans op echt mee te mogen doen
Hoe is het weer in NL?quote:
Zo blijf je bezig he.quote:Op maandag 23 maart 2009 00:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Alweer op cursus![]()
Koud, afgelopen dagen mooi en zonnig maar vandaag belabert
Als het je maar van de straat houd hequote:Op maandag 23 maart 2009 00:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo blijf je bezig he.![]()
Niet ver weg deze keer. Ik zit nu in Helsinki voor een klein cursusje. Morgen vandaag weer terug naar NL.
Die Finnen lopen ver voor wat bepaalde zaken betreft. Goede zaak dus.quote:Op maandag 23 maart 2009 00:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als het je maar van de straat houd he
misschien een keertje op valantie daarquote:Op maandag 23 maart 2009 01:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die Finnen lopen ver voor wat bepaalde zaken betreft. Goede zaak dus.
Trouwens, er is hier een vrouwen overschot! Helaas mogen we niet wat langer blijven.
Be prepared, Karaoke is the bomb there.quote:Op maandag 23 maart 2009 01:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien een keertje op valantie daar
Niet helemaal hetzelfde maar toch Swedish girls #2quote:Op maandag 23 maart 2009 01:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Be prepared, Karaoke is the bomb there.![]()
Maar, keuze zat daar. En het doet wonderen als je een militair uniform draagt. Met je vingers knippen is nog net niet genoeg, je moet ook nog even een knipoog geven.
Net wat ik nodig had om lekker te kunnen slapen.quote:Op maandag 23 maart 2009 01:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Niet helemaal hetzelfde maar toch Swedish girls #2
slaapsequote:Op maandag 23 maart 2009 01:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Net wat ik nodig had om lekker te kunnen slapen.![]()
Over 4 uur gaat mijn wekkertje weer. Weltruste dus.
Ik hoop alleen wel dat mijn kisten gepoetst en wel weer netjes voor mijn kamerdeur staan. Makkelijk hoor die hotel functies op een kazerne.![]()
Gaat goed komen! Doei!quote:
Toemaar, gewoon voor de lol of its met/voor school?quote:Op maandag 23 maart 2009 01:37 schreef MaJo het volgende:
Ik hou het gezien voor vandaag. Morgen nog een paar uurtjes studeren voor mijn tentamen en dan dinsdag voor een paar dagen naar berlijniemand nog tips?
Nope met mijn mamsiequote:Op maandag 23 maart 2009 01:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Toemaar, gewoon voor de lol of its met/voor school?
Schön, ben nog nooit in berlijn geweest dus geen idee wat je kan/moet bezoekenquote:Op maandag 23 maart 2009 02:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope met mijn mamsieLekker er even tussenuit
quote:Op maandag 23 maart 2009 03:36 schreef lubje25 het volgende:
Mijn nieuwe baan is super![]()
Heb het heel erg naar mijn zin
sprak vanavond mijn collega die ook bij het Lagerhuys komt werken. Die moet nog even doorlopen bij mijn ex-werkgever. Ze is er helemaal klaar mee. Logisch, Nee heeft ze, en nee kan ze krijgenquote:
Maar goed dat je bij die toko weg bent gegaan en nu een echt leuke vergever hebtquote:Op maandag 23 maart 2009 03:46 schreef lubje25 het volgende:
[..]
sprak vanavond mijn collega die ook bij het Lagerhuys komt werken. Die moet nog even doorlopen bij mijn ex-werkgever. Ze is er helemaal klaar mee. Logisch, Nee heeft ze, en nee kan ze krijgen![]()
![]()
Dat was wat ze te horen kreeg toen ze het wilde hebben over een tussentijdse opzegging van haar contract.
Ik kreeg na 2 jaar heel hard werken, klaar staan voor de zaak, etc niet eens een hand en/of een welgemeend dank-je-wel.
op zeker, heb echt zin in de zomer en mijn werk bij de nieuwe werkgever.quote:Op maandag 23 maart 2009 03:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar goed dat je bij die toko weg bent gegaan en nu een echt leuke vergever hebt
Die vinden vast wel nieuw personeelquote:Op maandag 23 maart 2009 03:55 schreef lubje25 het volgende:
[..]
op zeker, heb echt zin in de zomer en mijn werk bij de nieuwe werkgever.
Hoorde via via dat het een behoorlijk zooitje is bij mijn oude werkgever. Mijn oude collega's gun ik het niet maar ik hoop dat de zaak helemaal naar de rambam gaat.![]()
![]()
![]()
![]()
en zoals mijn moeder eerder al aangaf, is dat niets voor mij.![]()
Achteraf gezien ben ik toch wel behoorlijk rancuneus, voor het eerst eigenlijk
Mijn zusje had het over een of andere galerie in een kraakpand, schijnt 's nachts eng te zijn maar overdag erg indrukwekkend. En verder heeft ze natuurlijk de musea en monumenten aangedaanquote:Op maandag 23 maart 2009 01:37 schreef MaJo het volgende:
Ik hou het gezien voor vandaag. Morgen nog een paar uurtjes studeren voor mijn tentamen en dan dinsdag voor een paar dagen naar berlijniemand nog tips?
quote:Op maandag 23 maart 2009 10:52 schreef Etcetera het volgende:
Hey C4, heb jij toevallig iets gehoord over Lan-Macht of niet(gewoon uit nieuwsgierigheid hoor, verder niets
Het zou me eerlijk gezegd zelfs verbazen
)
quote:Op maandag 23 maart 2009 10:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hebben ze bij defensie wel goede koffie dan?
That's the onequote:Op maandag 23 maart 2009 11:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als het plaats gaat vinden op Coevorden dan heb ik er wel iets over gelezen. Iets over 500 personen opsluiten laten gamen in een grote hal? Verder weet ik er idd niets van.
En jij bent er natuurlijk bij!quote:
Binnenste of buitenste ring?quote:Op maandag 23 maart 2009 11:28 schreef Etcetera het volgende:
UiteraardVriendje helpt mee met toezicht
De buitenste ring is idd gewapend om ervoor te zorgen dat jullie niet ontsnappen veilig kunnen gamen.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:30 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk de binnenste, geloof dat NatRes de buitenste doet, maar helemaal zeker weet ik het niet hoorHou me niet bezig met dat soort dingen
Zodat we binnen veilig de vijand kunnen afknallen met grof geschut bedoel jequote:Op maandag 23 maart 2009 11:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De buitenste ring is idd gewapend om ervoor te zorgen dat jullie niet ontsnappen veilig kunnen gamen.
Dan wil ik toch wel eens het effect van jouw grof geschut vergelijken met mijn grof geschut.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zodat we binnen veilig de vijand kunnen afknallen met grof geschut bedoel je
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:44 schreef Etcetera het volgende:Ik denk dat ik aardig wat virtuele schade kan aanrichten
IRL wordt ietsje moeilijk
[ afbeelding ]
Dit lijkt me die kraakgaleriequote:Op maandag 23 maart 2009 11:44 schreef MaJo het volgende:
Vandaag tentamen. Heb er een goed gevoel over
B. Oeh die galerie wil ik wel opzoekenweet je er iets meer van?
andere berlijn tips zijn ook welkom
Lekker he, aftellenquote:Op maandag 23 maart 2009 15:37 schreef Nesle het volgende:
Tentamens gehad, ééntje ging niet helemaal zoals gepland maar dat is niet erg.
Nog 6 te gaan
Dat vond ik dus ook alquote:Op maandag 23 maart 2009 15:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat een gezeur in de AKQ over die smileys, zoveel werk is het echt niet
Opgesloten in Coevorden?quote:Op maandag 23 maart 2009 15:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook alHet systeem zit er al in vanaf AKQ 10 ofzo (toen deed Asmo het met uitroeptekens) en nu ineens is het teveel werk
Dat soort mensen mogen van mijn part worden *censuur*
Kun je ze meteen uitschakelen met jouw grof geschut.quote:
Ik zal mijn zusje vanavond vragenquote:Op maandag 23 maart 2009 11:44 schreef MaJo het volgende:
Vandaag tentamen. Heb er een goed gevoel over
B. Oeh die galerie wil ik wel opzoekenweet je er iets meer van?
andere berlijn tips zijn ook welkom
quote:
Nee, hč!? Het is dus gedaan met het lekker koele weer?quote:
Goed zo!!!quote:Op maandag 23 maart 2009 18:27 schreef MaJo het volgende:
Tentamen ging goedde helft was multiple choice. Wist niet dat ze daar op de universiteit ook aan deden
Mijn zusje is een beetje puberaal, mijn excuses voor het overdreven taalgebruikquote:Brandeburger tor: Toeristisch, maar wel echt een must-see.
Holocaust monument: zooooo mooi, zo indrukwekkend. Als je naar Berlijn gaat, moet je daarheen.
Fernsehturm: Lijkt duur, maar is het waard. Doen op je laatste avond en dan in het ronddraairestaurant een ijscoupe eten.
Potsdammerplatz: Mooi! Zit de Gedankmalkirche aan en ook het film- und fernsehmuseum. Vooral die laatste is de moeite waard.
Berlinerdom: Mooiste kerk/dom die ik óóóóóit heb gezien. adembenemend.
Koop een metrokaart, alleen al het metroreizen op zich is geweldig en je bent overal zo.
East-side gallery in Kreuzberg: Laatste stuk muur, vervallen, maar de schilderingen zijn nog goed te zien, indrukwekkend. Niet naar Checkpoint Charlie, dat is overtoeristisch en er is weinig te zien.
Een vriendin van mij die psychologie studeerde heeft bijna nooit andere tentamens dan multiple choice gehadquote:Op maandag 23 maart 2009 18:27 schreef MaJo het volgende:
Tentamen ging goedde helft was multiple choice. Wist niet dat ze daar op de universiteit ook aan deden
LB thanks voor de tipsdaar heb ik wat aan
mijn moeder houdt ook van musea dus dat gaat helemaal goedkomen
Rechts is volgens mij Jordana Brewster.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:23 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mij is zij de meest rechtse meid, volgens die vriend de meest linkse. Please tell me I'm right
Thanksquote:Op maandag 23 maart 2009 18:34 schreef B.ertha het volgende:
MaJo:
[..]
Mijn zusje is een beetje puberaal, mijn excuses voor het overdreven taalgebruik
En ze is niet in het die kraakgallerij geweest, maar als ze er ooit met iemand anders naartoe gaat, dan wil ze dat zeker zien. Ze wist niet waar het was, maar het zal die van LB wel zijn.
WTF!? Wat een k*t w**f!quote:Op maandag 23 maart 2009 19:27 schreef MaJo het volgende:
Weten jullie nog van die collega waar ik laatst zo'n fijne mailwisseling heb gehad? Zij heeft er voor gezorgd dat ik uit de redactie ben gezetreden: onprofessionele mailwisseling met een collega. Ze heeft haar zin gekregen. Vanaf dag 1 heeft ze me gesaboteerd met als resultaat dat ik nu weggepest ben. Gefeliciteerd nare collega, ik hoop dat je er eens flink van wakker gaat liggen
![]()
Kan jij niet per ongeluk het verkeerde verkeerde coördinaten doorgeven bij een volgende oefeningquote:Op maandag 23 maart 2009 19:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
WTF!? Wat een k*t w**f!
Freddy Krueger komt haar wel eens op zoeken in haar dromen!
Vervelendquote:Op maandag 23 maart 2009 19:46 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb trouwens vanmidag een echo laten maken en ik ben niet zwanger
Geen enkel probleem! Het gaat wel vaker "fout" in dat soort dingen.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Kan jij niet per ongeluk het verkeerde verkeerde coördinaten doorgeven bij een volgende oefening
Ga jij het nou ook al inwrijvenquote:Op maandag 23 maart 2009 19:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Rechts is volgens mij Jordana Brewster.
quote:Op maandag 23 maart 2009 19:27 schreef MaJo het volgende:
Weten jullie nog van die collega waar ik laatst zo'n fijne mailwisseling heb gehad? Zij heeft er voor gezorgd dat ik uit de redactie ben gezetreden: onprofessionele mailwisseling met een collega. Ze heeft haar zin gekregen. Vanaf dag 1 heeft ze me gesaboteerd met als resultaat dat ik nu weggepest ben. Gefeliciteerd nare collega, ik hoop dat je er eens flink van wakker gaat liggen
![]()
Oooh jammer jaquote:Op maandag 23 maart 2009 19:46 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb trouwens vanmidag een echo laten maken en ik ben niet zwanger
Peltors helpen niet echt als het geschut aan de gang gaat.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zijn ze hardhorend daar bij dat geschut?
hebben ze tegenwoordig dit voor:
[ afbeelding ]
quote:
Ze hebben meer aan kogelwerend vest. Of een pc, in dit gevalquote:Op maandag 23 maart 2009 20:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Peltors helpen niet echt als het geschut aan de gang gaat.
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:35 schreef Etcetera het volgende:
Ze hebben meer aan kogelwerend vest. Of een pc, in dit geval
Ohquote:Op maandag 23 maart 2009 20:40 schreef Etcetera het volgende:
Ik doelde meer op dat gehoorbescherming niet tegen kogels gaat werken
Denk niet dat je met een PCtje in het open veld zitquote:Op maandag 23 maart 2009 20:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh![]()
PC's houden ook niet veel tegen. Tenzij het een Pelotons Commandant is; dan worden kogels t/m 7.62 wel gestopt. (Als ik achter hem/haar sta)
Echt wel!quote:Op maandag 23 maart 2009 20:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Denk niet dat je met een PCtje in het open veld zit
Daar hadden ze niet echt de behoefte aan. Wat de oorzaak was maakte niet uit, het ging erom hoe ik gereageerd had en dat was niet professioneel. Ze zoeken het maar lekker uit daarquote:Op maandag 23 maart 2009 20:24 schreef Soempie het volgende:
Hebben ze niet naar jouw kant van het verhaal gevraagd, MaJo?
Dan heb je maar gewoon pechquote:Op maandag 23 maart 2009 21:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Echt wel!![]()
Lang leve de moderne techniek.
De belastingbetaler heeft ervoor gezorgd dat ik waar dan ook kan internetten werken.
denk niet dat majo coördinaten heeft geleerdquote:Op maandag 23 maart 2009 21:46 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb 5 artillerie stukken op stand-by. Krijg ik die hoekmeterstand en kwadranthoek nog door!?
Anders moet ik de stukken afzeggen.
Echt niet. Ik kan mijn manschappen pron laten zien wanneer ik wil!! instructie geven waar ik wil. Warmte, kou, het maakt niets uit. CIS ( onze ict mensen) schijnen alleen een probleem te hebben met het doorgeven van FOK!quote:
Ook goed. Ik zet het dan wel om naar coördinaten.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
denk niet dat majo coördinaten heeft geleerdmaar misschien heeft ze wel een adres
Helaas heb ik het adres nietquote:Op maandag 23 maart 2009 21:46 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb 5 artillerie stukken op stand-by. Krijg ik die hoekmeterstand en kwadranthoek nog door!?
Anders moet ik de stukken afzeggen.
Bedoel je Puncky Brewster?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Rechts is volgens mij Jordana Brewster.
Als ze op het werk is wordt Majo ook uitgeschakeld. Lijkt mij niet echt de bedoeling.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien als ze op het werk is? ben je meteen van de hele bende af
quote:
Majo kan dan even ziek zijnquote:Op maandag 23 maart 2009 21:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ze op het werk is wordt Majo ook uitgeschakeld. Lijkt mij niet echt de bedoeling.
Volgens Yuri nog wel.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:01 schreef wyccie het volgende:
Uh...MaJo werkt daar dus niet meer. Toch?
Ik ben ontslagen cobraquote:Op maandag 23 maart 2009 21:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ze op het werk is wordt Majo ook uitgeschakeld. Lijkt mij niet echt de bedoeling.
Ze is uit de redactie maar of ze er nog werkt weet ik nietquote:Op maandag 23 maart 2009 22:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Volgens Yuri mog wel.
moet ik haar dan tellen als slachtoffer van "Friendly Fire"???
Gelukkigquote:
Wat een eikels zegquote:
Je dacht dat ze er misschien nog wel kan blijven werken als koffiejuffrouw?quote:Op maandag 23 maart 2009 22:04 schreef Yurithemaster het volgende:
Ze is uit de redactie maar of ze er nog werkt weet ik niet
Dacht eerst eindredactie ofzo maar nu ik het terug leesquote:Op maandag 23 maart 2009 22:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je dacht dat ze er misschien nog wel kan blijven werken als koffiejuffrouw?
FIRE FOR EFFECT!!! 100 ROUNDS HE-155MM, EH15FT !!!!!!!!!!quote:Op maandag 23 maart 2009 22:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan wil ik hierbij het groene licht geven
Snel even een bevriende mod vragen om alle posts weg te halenquote:Op maandag 23 maart 2009 22:07 schreef MaJo het volgende:
Ik ben de komende dagen in berlijn dus ik heb een alibi![]()
Te laat, er zijn zo juist 100 granaten van 155 milimeter ingeslagen op het doel.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Snel even een bevriende mod vragen om alle posts weg te halen
Correct, en 15 ft is op 5 meter hoogte dus de scherfwerking is aanzienlijk.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ok, 155 mm snap ik, is dan vast een Houwitser, maar de rest
Correct en tevens juist.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:13 schreef wyccie het volgende:
15ft is vast 15 feet.
Daarom dus nu even alle posts wegwerken zodat we ook veilig zijnquote:Op maandag 23 maart 2009 22:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Te laat, er zijn zo juist 100 granaten van 155 milimeter ingeslagen op het doel.
En even denken, wie gaf ook al weer het groene licht............
Correct en klopt.quote:
Te laat.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Daarom dus nu even alle posts wegwerken zodat we ook veilig zijn
Correctquote:Op maandag 23 maart 2009 22:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
gaat het dan om dit spul?
http://en.wikipedia.org/wiki/PzH_2000
quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:24 schreef Cobra4 het volgende:
De vuurleiding gaat nu snurken. Eerstvolgende mogelijkheid tot een vuuraanvraag is vanaf 06.30 uur.
mijn inbox word altijd volgespamed door taggedquote:Op maandag 23 maart 2009 23:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik kwam net thuis en had 10 mails in mijn mailbox. Eerst wat stress van "Zo he, da's een boel!" maar dat viel wel mee. 3 konden er gelijk weg, 1 mail was ik heel blij mee en de rest had te maken met een aankoop die ik vanmiddag via eBay gedaan heb
Importbruidegoms?quote:Op maandag 23 maart 2009 23:35 schreef wyccie het volgende:
Ik krijg in mijn studentenmailbox standaard minstens 20 spammails per dag. Grotendeels Russisch.
Doe eens posten dan, ik kan wel cyrillisch lezenquote:Op maandag 23 maart 2009 23:43 schreef wyccie het volgende:
Geen idee, ik ken geen cyrillisch.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Doe eens posten dan, ik kan wel cyrillisch lezenNiet dat ik weet wat het betekend overigens, maar lezen kan ik het
Wie heeft wat niet gedaan dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 03:04 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kom ook maar weer eens buurten. Maar ik ga niet 4 dagen aan topics teruglezen
Wachten op mensen die hun werk niet doen -->
Ik wil slapen
Een CMS-installateur (ja, daar heb ik het eerder over gehad). En nu zitten er 3 man duimen te draaien. Wel allemaal in de VS dus voor hun is het iets minder laat dan voor mijquote:Op dinsdag 24 maart 2009 03:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wie heeft wat niet gedaan dan?
Nog steeds problemen met de website verhuizingquote:Op dinsdag 24 maart 2009 03:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een CMS-installateur (ja, daar heb ik het eerder over gehad). En nu zitten er 3 man duimen te draaien. Wel allemaal in de VS dus voor hun is het iets minder laat dan voor mij
Ja dit kan niet voltooid worden als het CMS niet werkt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 03:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nog steeds problemen met de website verhuizing
Zijn ze daar heel streng mee?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik blijk mijn duitsmondeling gemist te hebben...
Per ongeluk niet overgeschreven van mijn rooster in mij agenda
Ik ben de sjaak
Veel succes dan maar, hoe staat het met de kamerjacht in leeuwarden?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:00 schreef Nesle het volgende:
Ik heb om 15u mondeling over literatuur van Engels en Frans..![]()
Ik heb dus nog ff!
Maf. Lukt het nu wel?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:56 schreef TradeMarkie het volgende:
Als ik probeer de laatste pagina van dit topic te openen loopt mn browser vast
Specs! Specs! En misschien gaat het overzetten sneller hiermeequote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:43 schreef Etcetera het volgende:Nieuwe pc is binnen
![]()
* Etcetera gaat data overzetten van oude HD's naar Externe HD's om daarna op nieuwe pc te parkeren
Ik zal alle specs plaatsen als ik dat ding draaiend hebquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Specs! Specs! En misschien gaat het overzetten sneller hiermee
Hij doet overdreven lief om zo te voorkomen dat één van de twaalf kandidaten er met zijn salaris vandoor gaat. Meestal hebben de kandidaten zijn truc wel door, maar soms laten de kandidaten zich makkelijk overreden door die snoodaard zodat niemand naar huis gaat met 4000 pond.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:07 schreef LadyBlack het volgende:
Wat een irritante presentatorik heb het niet uitgekeken.....
Op m'n werk wilde het niet, nu thuis heb ik geen problemen meer.quote:
Oeh leuk, wat voor restaurant?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Op m'n werk wilde het niet, nu thuis heb ik geen problemen meer.
Maar ik ben weer weg, vanavond uit eten
Is je Vista ook 64? Want anders heb je niets aan meer dan 3 GB geheugen. Ik heb er ook 4 maar een gewone Vista, dus die gebruikt er maar 3.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:04 schreef Etcetera het volgende:
Windows geinstalleerdEerst XP, aankomend weekend/volgende week ga ik Vista draaien
DualCore AMD Athlon 64 X2, 2700 MHz 5200+
ATI Radeon X1200 Series (700 MB) (onboard, moet nog een nieuwe kopen)
3Gb geheugen (zitten maar 2 slots inga uitvogelen hoe ik de 2 andere slots er ook in krijg, wil wel alles eruit halen natuurlijk
)
250Gb Maxtor Sata schijf
Gigabit kaartje
* Etcetera is happy
Dat wordt geregeldquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is je Vista ook 64? Want anders heb je niets aan meer dan 3 GB geheugen. Ik heb er ook 4 maar een gewone Vista, dus die gebruikt er maar 3.
Oh vast, maar als je de nieuwste games wilt draaien zul je wel moetenquote:
Goh, vertel eens? Waarom?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:07 schreef Zeroku het volgende:
Vista => Fail.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat wordt geregeldPitt had een versie gedownload, maar die was verneukt, dus even zoeken naar een andere
Maar het wordt idd de 64x
Je krijgt overal rotzooi van toestemming en het neemt ontiegelijk veel geheugen in EN het is zo onhandig als de pest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |