quote:Op zondag 22 maart 2009 20:22 schreef TradeMarkie het volgende:
Als ik jou was zou ik trouwens niet naar Nemo gaan wyccie, ik vond het niet echt de moeite waard, er was maar 1 afdeling waar wij echt een tijdje geweest zijn om wat dingen te doen en te proberen, verder teveel gericht op kinderen en daar had je toch al een hekel aan
quote:
ja best welquote:Op zondag 22 maart 2009 22:15 schreef MaJo het volgende:
Leren gaat echt goedben klaar met statistiek, nu het andere deel aan het leren, over onderzoeksmethoden.
Heb het tentamen trouwens om 5 uur 's middags, dat is toch een vet rare tijd?
Maar dat heb je nietquote:Op zondag 22 maart 2009 22:26 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Met deze foto zou je zeggen dat ik gelijk heb
Toemaar, welke vakken moet je morgen?quote:Op zondag 22 maart 2009 22:46 schreef Nesle het volgende:
Morgen weer twee tentamens.... nog 8 te gaan
Ik pak mn rust en zit om 10u weer klaar
Late reply, sorry, ik was de hele dag de hort opquote:Op zondag 22 maart 2009 12:15 schreef B.ertha het volgende:
Tim, heb je nog iets van die lijst? Mijn vader wil iig wel meewerken
Goed voor jou, jammer voor mij. Ik ben vandaag twee Lushwinkels ingelopen om te kijken of je misschien moest werkenquote:Op zondag 22 maart 2009 18:26 schreef MaJo het volgende:
Het is hier meteen stil![]()
ik ben goed aan het studerenga meteen weer verder
Volgens mij vroeg ze om een linkjequote:Op zondag 22 maart 2009 23:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Late reply, sorry, ik was de hele dag de hort op
Tof dat je vader wil meewerken! Weet hij hoe hij dingen vetgedrukt of onderstreept kan maken in Word? Dat lijkt mij de handigste optie. Mocht er een "Anders, namelijk" antwoord tussen zitten dan kan dat er gewoon onder getypt worden.
Papa van B.: alvast bedankt!
Hoop dat de andere kandidaten een beetje dom zijn dan heb je tenminste nog een kans op echt mee te mogen doenquote:Op zondag 22 maart 2009 23:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zag vandaag de avatar van PS nog op de voorkant van een boek staan
En ik mag mee doen aan 1 tegen 100. Er is alleen nog niet bekend wanneer
Zou mooi zijn, maar voorlopig komen we daar niet achterquote:Op zondag 22 maart 2009 23:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoop dat de andere kandidaten een beetje dom zijn dan heb je tenminste nog een kans op echt mee te mogen doen
We zullen wel zienquote:Op zondag 22 maart 2009 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, maar voorlopig komen we daar niet achter
Dan zal ik zeker kijken. Ik ben intens blij dat 1 tegen 100 weer terugkomt op de buis, op de zondagavond is er geen reet op TV (afgezien van De Pappenheimers, maar die komt pas tegen eind november/begin december terug op de buis).quote:Op zondag 22 maart 2009 23:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zag vandaag de avatar van PS nog op de voorkant van een boek staan
En ik mag mee doen aan 1 tegen 100. Er is alleen nog niet bekend wanneer
Je hebt inderdaad lutsers die voor schijnbaar eenvoudige vragen een escape inzetten en later in het spel puur moeten rekenen op hun algemene kennis, vaak met verlies tot gevolg.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoop dat de andere kandidaten een beetje dom zijn dan heb je tenminste nog een kans op echt mee te mogen doen
Hoe is het weer in NL?quote:
Zo blijf je bezig he.quote:Op maandag 23 maart 2009 00:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Alweer op cursus![]()
Koud, afgelopen dagen mooi en zonnig maar vandaag belabert
Als het je maar van de straat houd hequote:Op maandag 23 maart 2009 00:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo blijf je bezig he.![]()
Niet ver weg deze keer. Ik zit nu in Helsinki voor een klein cursusje. Morgen vandaag weer terug naar NL.
Die Finnen lopen ver voor wat bepaalde zaken betreft. Goede zaak dus.quote:Op maandag 23 maart 2009 00:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als het je maar van de straat houd he
misschien een keertje op valantie daarquote:Op maandag 23 maart 2009 01:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die Finnen lopen ver voor wat bepaalde zaken betreft. Goede zaak dus.
Trouwens, er is hier een vrouwen overschot! Helaas mogen we niet wat langer blijven.
Be prepared, Karaoke is the bomb there.quote:Op maandag 23 maart 2009 01:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien een keertje op valantie daar
Niet helemaal hetzelfde maar toch Swedish girls #2quote:Op maandag 23 maart 2009 01:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Be prepared, Karaoke is the bomb there.![]()
Maar, keuze zat daar. En het doet wonderen als je een militair uniform draagt. Met je vingers knippen is nog net niet genoeg, je moet ook nog even een knipoog geven.
Net wat ik nodig had om lekker te kunnen slapen.quote:Op maandag 23 maart 2009 01:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Niet helemaal hetzelfde maar toch Swedish girls #2
slaapsequote:Op maandag 23 maart 2009 01:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Net wat ik nodig had om lekker te kunnen slapen.![]()
Over 4 uur gaat mijn wekkertje weer. Weltruste dus.
Ik hoop alleen wel dat mijn kisten gepoetst en wel weer netjes voor mijn kamerdeur staan. Makkelijk hoor die hotel functies op een kazerne.![]()
Gaat goed komen! Doei!quote:
Toemaar, gewoon voor de lol of its met/voor school?quote:Op maandag 23 maart 2009 01:37 schreef MaJo het volgende:
Ik hou het gezien voor vandaag. Morgen nog een paar uurtjes studeren voor mijn tentamen en dan dinsdag voor een paar dagen naar berlijniemand nog tips?
Nope met mijn mamsiequote:Op maandag 23 maart 2009 01:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Toemaar, gewoon voor de lol of its met/voor school?
Schön, ben nog nooit in berlijn geweest dus geen idee wat je kan/moet bezoekenquote:Op maandag 23 maart 2009 02:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope met mijn mamsieLekker er even tussenuit
quote:Op maandag 23 maart 2009 03:36 schreef lubje25 het volgende:
Mijn nieuwe baan is super![]()
Heb het heel erg naar mijn zin
sprak vanavond mijn collega die ook bij het Lagerhuys komt werken. Die moet nog even doorlopen bij mijn ex-werkgever. Ze is er helemaal klaar mee. Logisch, Nee heeft ze, en nee kan ze krijgenquote:
Maar goed dat je bij die toko weg bent gegaan en nu een echt leuke vergever hebtquote:Op maandag 23 maart 2009 03:46 schreef lubje25 het volgende:
[..]
sprak vanavond mijn collega die ook bij het Lagerhuys komt werken. Die moet nog even doorlopen bij mijn ex-werkgever. Ze is er helemaal klaar mee. Logisch, Nee heeft ze, en nee kan ze krijgen![]()
![]()
Dat was wat ze te horen kreeg toen ze het wilde hebben over een tussentijdse opzegging van haar contract.
Ik kreeg na 2 jaar heel hard werken, klaar staan voor de zaak, etc niet eens een hand en/of een welgemeend dank-je-wel.
op zeker, heb echt zin in de zomer en mijn werk bij de nieuwe werkgever.quote:Op maandag 23 maart 2009 03:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar goed dat je bij die toko weg bent gegaan en nu een echt leuke vergever hebt
Die vinden vast wel nieuw personeelquote:Op maandag 23 maart 2009 03:55 schreef lubje25 het volgende:
[..]
op zeker, heb echt zin in de zomer en mijn werk bij de nieuwe werkgever.
Hoorde via via dat het een behoorlijk zooitje is bij mijn oude werkgever. Mijn oude collega's gun ik het niet maar ik hoop dat de zaak helemaal naar de rambam gaat.![]()
![]()
![]()
![]()
en zoals mijn moeder eerder al aangaf, is dat niets voor mij.![]()
Achteraf gezien ben ik toch wel behoorlijk rancuneus, voor het eerst eigenlijk
Mijn zusje had het over een of andere galerie in een kraakpand, schijnt 's nachts eng te zijn maar overdag erg indrukwekkend. En verder heeft ze natuurlijk de musea en monumenten aangedaanquote:Op maandag 23 maart 2009 01:37 schreef MaJo het volgende:
Ik hou het gezien voor vandaag. Morgen nog een paar uurtjes studeren voor mijn tentamen en dan dinsdag voor een paar dagen naar berlijniemand nog tips?
quote:Op maandag 23 maart 2009 10:52 schreef Etcetera het volgende:
Hey C4, heb jij toevallig iets gehoord over Lan-Macht of niet(gewoon uit nieuwsgierigheid hoor, verder niets
Het zou me eerlijk gezegd zelfs verbazen
)
quote:Op maandag 23 maart 2009 10:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hebben ze bij defensie wel goede koffie dan?
That's the onequote:Op maandag 23 maart 2009 11:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als het plaats gaat vinden op Coevorden dan heb ik er wel iets over gelezen. Iets over 500 personen opsluiten laten gamen in een grote hal? Verder weet ik er idd niets van.
En jij bent er natuurlijk bij!quote:
Binnenste of buitenste ring?quote:Op maandag 23 maart 2009 11:28 schreef Etcetera het volgende:
UiteraardVriendje helpt mee met toezicht
De buitenste ring is idd gewapend om ervoor te zorgen dat jullie niet ontsnappen veilig kunnen gamen.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:30 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk de binnenste, geloof dat NatRes de buitenste doet, maar helemaal zeker weet ik het niet hoorHou me niet bezig met dat soort dingen
Zodat we binnen veilig de vijand kunnen afknallen met grof geschut bedoel jequote:Op maandag 23 maart 2009 11:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De buitenste ring is idd gewapend om ervoor te zorgen dat jullie niet ontsnappen veilig kunnen gamen.
Dan wil ik toch wel eens het effect van jouw grof geschut vergelijken met mijn grof geschut.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zodat we binnen veilig de vijand kunnen afknallen met grof geschut bedoel je
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:44 schreef Etcetera het volgende:Ik denk dat ik aardig wat virtuele schade kan aanrichten
IRL wordt ietsje moeilijk
[ afbeelding ]
Dit lijkt me die kraakgaleriequote:Op maandag 23 maart 2009 11:44 schreef MaJo het volgende:
Vandaag tentamen. Heb er een goed gevoel over
B. Oeh die galerie wil ik wel opzoekenweet je er iets meer van?
andere berlijn tips zijn ook welkom
Lekker he, aftellenquote:Op maandag 23 maart 2009 15:37 schreef Nesle het volgende:
Tentamens gehad, ééntje ging niet helemaal zoals gepland maar dat is niet erg.
Nog 6 te gaan
Dat vond ik dus ook alquote:Op maandag 23 maart 2009 15:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat een gezeur in de AKQ over die smileys, zoveel werk is het echt niet
Opgesloten in Coevorden?quote:Op maandag 23 maart 2009 15:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook alHet systeem zit er al in vanaf AKQ 10 ofzo (toen deed Asmo het met uitroeptekens) en nu ineens is het teveel werk
Dat soort mensen mogen van mijn part worden *censuur*
Kun je ze meteen uitschakelen met jouw grof geschut.quote:
Ik zal mijn zusje vanavond vragenquote:Op maandag 23 maart 2009 11:44 schreef MaJo het volgende:
Vandaag tentamen. Heb er een goed gevoel over
B. Oeh die galerie wil ik wel opzoekenweet je er iets meer van?
andere berlijn tips zijn ook welkom
quote:
Nee, hè!? Het is dus gedaan met het lekker koele weer?quote:
Goed zo!!!quote:Op maandag 23 maart 2009 18:27 schreef MaJo het volgende:
Tentamen ging goedde helft was multiple choice. Wist niet dat ze daar op de universiteit ook aan deden
Mijn zusje is een beetje puberaal, mijn excuses voor het overdreven taalgebruikquote:Brandeburger tor: Toeristisch, maar wel echt een must-see.
Holocaust monument: zooooo mooi, zo indrukwekkend. Als je naar Berlijn gaat, moet je daarheen.
Fernsehturm: Lijkt duur, maar is het waard. Doen op je laatste avond en dan in het ronddraairestaurant een ijscoupe eten.
Potsdammerplatz: Mooi! Zit de Gedankmalkirche aan en ook het film- und fernsehmuseum. Vooral die laatste is de moeite waard.
Berlinerdom: Mooiste kerk/dom die ik óóóóóit heb gezien. adembenemend.
Koop een metrokaart, alleen al het metroreizen op zich is geweldig en je bent overal zo.
East-side gallery in Kreuzberg: Laatste stuk muur, vervallen, maar de schilderingen zijn nog goed te zien, indrukwekkend. Niet naar Checkpoint Charlie, dat is overtoeristisch en er is weinig te zien.
Een vriendin van mij die psychologie studeerde heeft bijna nooit andere tentamens dan multiple choice gehadquote:Op maandag 23 maart 2009 18:27 schreef MaJo het volgende:
Tentamen ging goedde helft was multiple choice. Wist niet dat ze daar op de universiteit ook aan deden
LB thanks voor de tipsdaar heb ik wat aan
mijn moeder houdt ook van musea dus dat gaat helemaal goedkomen
Rechts is volgens mij Jordana Brewster.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:23 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mij is zij de meest rechtse meid, volgens die vriend de meest linkse. Please tell me I'm right
Thanksquote:Op maandag 23 maart 2009 18:34 schreef B.ertha het volgende:
MaJo:
[..]
Mijn zusje is een beetje puberaal, mijn excuses voor het overdreven taalgebruik
En ze is niet in het die kraakgallerij geweest, maar als ze er ooit met iemand anders naartoe gaat, dan wil ze dat zeker zien. Ze wist niet waar het was, maar het zal die van LB wel zijn.
WTF!? Wat een k*t w**f!quote:Op maandag 23 maart 2009 19:27 schreef MaJo het volgende:
Weten jullie nog van die collega waar ik laatst zo'n fijne mailwisseling heb gehad? Zij heeft er voor gezorgd dat ik uit de redactie ben gezetreden: onprofessionele mailwisseling met een collega. Ze heeft haar zin gekregen. Vanaf dag 1 heeft ze me gesaboteerd met als resultaat dat ik nu weggepest ben. Gefeliciteerd nare collega, ik hoop dat je er eens flink van wakker gaat liggen
![]()
Kan jij niet per ongeluk het verkeerde verkeerde coördinaten doorgeven bij een volgende oefeningquote:Op maandag 23 maart 2009 19:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
WTF!? Wat een k*t w**f!
Freddy Krueger komt haar wel eens op zoeken in haar dromen!
Vervelendquote:Op maandag 23 maart 2009 19:46 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb trouwens vanmidag een echo laten maken en ik ben niet zwanger
Geen enkel probleem! Het gaat wel vaker "fout" in dat soort dingen.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Kan jij niet per ongeluk het verkeerde verkeerde coördinaten doorgeven bij een volgende oefening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |