Vervelendquote:Op maandag 23 maart 2009 19:46 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb trouwens vanmidag een echo laten maken en ik ben niet zwanger
Geen enkel probleem! Het gaat wel vaker "fout" in dat soort dingen.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Kan jij niet per ongeluk het verkeerde verkeerde coördinaten doorgeven bij een volgende oefening
Ga jij het nou ook al inwrijvenquote:Op maandag 23 maart 2009 19:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Rechts is volgens mij Jordana Brewster.
quote:Op maandag 23 maart 2009 19:27 schreef MaJo het volgende:
Weten jullie nog van die collega waar ik laatst zo'n fijne mailwisseling heb gehad? Zij heeft er voor gezorgd dat ik uit de redactie ben gezetreden: onprofessionele mailwisseling met een collega. Ze heeft haar zin gekregen. Vanaf dag 1 heeft ze me gesaboteerd met als resultaat dat ik nu weggepest ben. Gefeliciteerd nare collega, ik hoop dat je er eens flink van wakker gaat liggen
![]()
Oooh jammer jaquote:Op maandag 23 maart 2009 19:46 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb trouwens vanmidag een echo laten maken en ik ben niet zwanger
Peltors helpen niet echt als het geschut aan de gang gaat.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zijn ze hardhorend daar bij dat geschut?
hebben ze tegenwoordig dit voor:
[ afbeelding ]
quote:
Ze hebben meer aan kogelwerend vest. Of een pc, in dit gevalquote:Op maandag 23 maart 2009 20:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Peltors helpen niet echt als het geschut aan de gang gaat.
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:35 schreef Etcetera het volgende:
Ze hebben meer aan kogelwerend vest. Of een pc, in dit geval
Ohquote:Op maandag 23 maart 2009 20:40 schreef Etcetera het volgende:
Ik doelde meer op dat gehoorbescherming niet tegen kogels gaat werken
Denk niet dat je met een PCtje in het open veld zitquote:Op maandag 23 maart 2009 20:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh![]()
PC's houden ook niet veel tegen. Tenzij het een Pelotons Commandant is; dan worden kogels t/m 7.62 wel gestopt. (Als ik achter hem/haar sta)
Echt wel!quote:Op maandag 23 maart 2009 20:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Denk niet dat je met een PCtje in het open veld zit
Daar hadden ze niet echt de behoefte aan. Wat de oorzaak was maakte niet uit, het ging erom hoe ik gereageerd had en dat was niet professioneel. Ze zoeken het maar lekker uit daarquote:Op maandag 23 maart 2009 20:24 schreef Soempie het volgende:
Hebben ze niet naar jouw kant van het verhaal gevraagd, MaJo?
Dan heb je maar gewoon pechquote:Op maandag 23 maart 2009 21:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Echt wel!![]()
Lang leve de moderne techniek.
De belastingbetaler heeft ervoor gezorgd dat ik waar dan ook kan internetten werken.
denk niet dat majo coördinaten heeft geleerdquote:Op maandag 23 maart 2009 21:46 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb 5 artillerie stukken op stand-by. Krijg ik die hoekmeterstand en kwadranthoek nog door!?
Anders moet ik de stukken afzeggen.
Echt niet. Ik kan mijn manschappen pron laten zien wanneer ik wil!! instructie geven waar ik wil. Warmte, kou, het maakt niets uit. CIS ( onze ict mensen) schijnen alleen een probleem te hebben met het doorgeven van FOK!quote:
Ook goed. Ik zet het dan wel om naar coördinaten.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
denk niet dat majo coördinaten heeft geleerdmaar misschien heeft ze wel een adres
Helaas heb ik het adres nietquote:Op maandag 23 maart 2009 21:46 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb 5 artillerie stukken op stand-by. Krijg ik die hoekmeterstand en kwadranthoek nog door!?
Anders moet ik de stukken afzeggen.
Bedoel je Puncky Brewster?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Rechts is volgens mij Jordana Brewster.
Als ze op het werk is wordt Majo ook uitgeschakeld. Lijkt mij niet echt de bedoeling.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien als ze op het werk is? ben je meteen van de hele bende af
quote:
Majo kan dan even ziek zijnquote:Op maandag 23 maart 2009 21:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ze op het werk is wordt Majo ook uitgeschakeld. Lijkt mij niet echt de bedoeling.
Volgens Yuri nog wel.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:01 schreef wyccie het volgende:
Uh...MaJo werkt daar dus niet meer. Toch?
Ik ben ontslagen cobraquote:Op maandag 23 maart 2009 21:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ze op het werk is wordt Majo ook uitgeschakeld. Lijkt mij niet echt de bedoeling.
Ze is uit de redactie maar of ze er nog werkt weet ik nietquote:Op maandag 23 maart 2009 22:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Volgens Yuri mog wel.
moet ik haar dan tellen als slachtoffer van "Friendly Fire"???
Gelukkigquote:
Wat een eikels zegquote:
Je dacht dat ze er misschien nog wel kan blijven werken als koffiejuffrouw?quote:Op maandag 23 maart 2009 22:04 schreef Yurithemaster het volgende:
Ze is uit de redactie maar of ze er nog werkt weet ik niet
Dacht eerst eindredactie ofzo maar nu ik het terug leesquote:Op maandag 23 maart 2009 22:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je dacht dat ze er misschien nog wel kan blijven werken als koffiejuffrouw?
FIRE FOR EFFECT!!! 100 ROUNDS HE-155MM, EH15FT !!!!!!!!!!quote:Op maandag 23 maart 2009 22:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan wil ik hierbij het groene licht geven
Snel even een bevriende mod vragen om alle posts weg te halenquote:Op maandag 23 maart 2009 22:07 schreef MaJo het volgende:
Ik ben de komende dagen in berlijn dus ik heb een alibi![]()
Te laat, er zijn zo juist 100 granaten van 155 milimeter ingeslagen op het doel.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Snel even een bevriende mod vragen om alle posts weg te halen
Correct, en 15 ft is op 5 meter hoogte dus de scherfwerking is aanzienlijk.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ok, 155 mm snap ik, is dan vast een Houwitser, maar de rest
Correct en tevens juist.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:13 schreef wyccie het volgende:
15ft is vast 15 feet.
Daarom dus nu even alle posts wegwerken zodat we ook veilig zijnquote:Op maandag 23 maart 2009 22:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Te laat, er zijn zo juist 100 granaten van 155 milimeter ingeslagen op het doel.
En even denken, wie gaf ook al weer het groene licht............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |